NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ιντερνετική Φιλία.Αλήθεια ή Μύθος;

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Ιντερνετική Φιλία.Αλήθεια ή Μύθος;

Τί ισχυροποιεί το δέσιμο μιας ιντερνετικής φιλίας;
Τί είναι αυτό που τη δυναμώνει, που την περνά απ΄την σφαίρα της φαντασίας στην πραγματικότητα;
Ίσως το γεγονός πως όσο κι αν φιλτράρεις κάποια πολύ προσωπικά σου πράγματα, θες δεν θες εξωτερικεύεις μύχιες σκέψεις και συναισθήματα.
Μπροστά στην "άσπρη κόλλα" της οθόνης σου είσαι μόνη και μιλάς με τον εαυτό σου.
Πόσα και τί να του κρύψεις;... εξ' άλλου σε ξέρει καλύτερα απ' τον καθένα.
Πίσω απ' την σιγουριά της  ανωνυμίας - γιατί ακόμα κι όταν γράφεις επώνυμα νιώθεις την ασφάλεια πως στον χαώδη κόσμο του ίντερντετ είσαι σαν μια κουκίδα στο άπειρο - τις περισσότερες φορές παρασύρεσαι σε μια άνευ όρων κατάθεση της χαράς και της λύπης σου.
Έτσι σιγά σιγά το nickname και το avatar της άλλης πλευράς παίρνουν μορφή, γίνονται η φίλη που μοιράζεσαι μαζί της, που ξέρει, που μπορεί και να καταλαβαίνει καθώς τυχαίνει να έχει κι εκείνη περάσει από παρόμοια μονοπάτια, αυτή που ξεχώρισες γιατί νιώθεις πως έχετε κοινούς παρονομαστές και διαισθάνθηκες πως ταιριάζουν τα "χνώτα" σας..
Είναι εκείνη που σε "παρακολουθεί" από κοντά, σχεδόν καθημερινά κι έχει γίνει ο άνθρωπός σου.
Και μετά σηκώνεις το ακουστικό του τηλεφώνου και στο παζλ της μορφής που έχεις κατά νου προστίθεται η χροιά της φωνής και συμπληρώνουν τον πίνακα.
Και μιλάς σα να την ξέρεις χρόνια και κάνεις τα ίδια αστεία όπως αυτά που κάνεις με τους δικούς σου ανθρώπους γιατί κι εκείνη δικός σου άνθρωπος έγινε πια.
Έτσι ξέρεις πως εκεί έξω υπάρχει κάποια ή στην καλύτερη περίπτωση κάποιες που νοιάζονται, που ανησυχούν, που θέλουν να σου σταθούν και νιώθεις ευγνωμοσύνη για την τρισκατάρατη τεχνολογία, γιατί εκτός απ' τα χιλιάδες αρνητικά έχει και την όμορφη πλευρά, την θετική !
Κι είναι τόσο παράξενο αλήθεια ν' ακούς απ' το στόμα κάποιου που δεν έχεις δει ποτέ από κοντά, αλλά έχεις μοιραστεί τόσα πολλά, να σου λέει "πάρε όποια ώρα της μέρας ή της νύχτας χρειαστεί... αν θελήσεις να μιλήσεις σε κάποιον είμαι εδώ"...
Τυχαίο;




48 σχόλια :

  1. Υποστηρίζω την internetική φιλία και πιστεύω σ' αυτήν...
    Ποιός είπε πως αν ξέρεις πως είναι το πρόσωπο κάποιου έχεις περισσότερες πιθανότητες να σε καταλάβει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς... κι όπως αποδεικνύεται οι πιθανότητα να τακιμιάσεις (όπως έλεγε η μανούλα μου) με κάποιον δεν έχει να κάνει καθόλου με το αν βλέπεις ή όχι το πρόσωπό του.

      Διαγραφή
  2. Πάντα εκεί έξω υπάρχουν αληθινοί άνθρωποι σαν κι εμάς !!!!!
    Πολλά φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα δεν είναι μαγικό όταν συμβαίνει αυτό ;;; Εμένα οι "ιντερνετικές" μου φίλες μου έχουν σταθεί σε πολύ δύσκολες στιγμές της ζωής μου πολύ περισσότερο από τις ... "real-life" φίλες.
    Είναι μεγάλη τύχη να σου πετυχαίνουν τέτοιες φιλίες, Τζίνα μου. Απόλαυσέ τες. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τις απολαμβάνω και είμαι ευγνώμων γι' αυτές, πιστεψέ με :-)

      Διαγραφή
  4. Σε διάβαζα και χαμογελούσα γλυκά. Αχ να έβλεπες το χαμόγελό μου αυτή τη στιγμή....
    Σε ευχαριστώ. Έτσι ακριβώς νιώθω κι εγώ. Κι όπως λέει η Φλωρούκο μου πιο πάνω κι εγώ υποστηρίζω την internetική φιλία και πιστεύω σ' αυτήν...
    (Η Φλώρα έχει ήδη ανοίξει μια αγκαλιά αν με δεχτεί. Κι αν ακόμα δεν πήγα στο σπίτι της και στην αγκαλιά της φταίει ...το καλοκαίρι).

    Σε φιλώ γλυκά !
    Καλημέρα!

    ΥΓ: Το χθεσινό σου "νοιάξιμο"... τι να πω; Με συγκίνησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω πως το είδα... (το χαμόγελό σου λέω..) :-))

      Διαγραφή
    2. Η αγκαλιά δεν κλείνει... Περιμένει ανοιχτή...
      Κι αν ακόμη δεν είναι γραφτό να κλείσει με σένα μέσα...
      η αγάπη και η φιλία μου είναι πάντα δικές σου.

      Διαγραφή
    3. Σόρρυ Τζίνα μου που καταχράζομαι το χώρο σου ...αλλά εσύ έχεις ανταπόκριση μέσω μέιλ και θα το δει η αγαπημένη μου!


      Φλώρα θα γίνει ...Πασχίζω με νύχια και με δόντια....
      Έχω μεγάλη λαχτάρα να συναντήσω...τα βοτσαλάκια μου!
      Με το καλό να έρθει ο Σεπτέμβρης!

      Τζίνα μου; Πόσο εφικτό θα είναι να βρεθούμε κι εμείς;

      Διαγραφή
    4. Ειλικρινά Αριστέα μου ... δεν ξέρω.
      Άσε τον χρόνο να μας πάει...

      Διαγραφή
  5. Καθόλου τυχαίο! Γιατί κι εγώ πιστεύω πως εδώ μέσα μας βγαίνει ή ο καλύτερος ή ο χειρότερος εαυτός μας, κι ένα εξασκημένο 'μάτι' μαθαίνει με τον καιρό να ξεχωρίζει αυτούς τους ανθρώπους που ταίριαξαν μαζί του, που θα τους ήθελε στη ζωή του, κι αντίθετα εκείνους που θα προτιμούσε να μην έχει καμία επαφή. Δεν μπορούμε να ξεγελάσουμε τους άλλους που μας διαβάζουν, ούτε καν μέσα από την ανωνυμία. Όλα με τον καιρό γυμνώνονται, κι η απόδειξη είναι πως ό,τι αξίζει μένει, κι ό,τι είναι ψεύτικο ξεθυμαίνει, χάνετε.
    Πιστεύω κι εγώ στη φιλία μέσω internet. Και θα ήθελα μία ημέρα, να γνωρίσω από κοντά όλους τους ανθρώπους που αγάπησα εδώ μέσα!...

    υ.γ. άντε, βρες αφορμή και πάρε με να τα πούμε, περιμένω!

    Φιλάκιιιιι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε πάρω... όλο το λέω κι όλο ξεχνιέμαι.
      Χθες το απόγευμα πχ ξεκίνησα ένα βιβλίο και το τέλειωσα το βραδάκι... ξεχάστηκα όλο το απόγευμα στην βεράντα διαβάζοντας :-)))

      Διαγραφή
  6. Μαζι σου καιε γω σε αυτο...ετσι εχει σαυμβει και με εμενα...εχω φιφλιεσ εδω και 3-4 χρονια περιπου...που δεν το περιμενα...εχουμε πλεον κανει αλλου ειδους σχση πια μεταξυ μας...αδελφικρες μπορω να πω γιατι εχουμε μοιραστει πολλα....Κθολου τυχαιο!!!!
    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου στέλνω μια μεγάλη καλημέρα...-ιντερνετική- και είμαι σίγουρη πως αν άκουγα τη φωνή σου, θα ταίριαζε απόλυτα σ΄αυτή την εσωτερική φωνή που "ακούω", όταν σε διαβάζω...
    Καλημέρα Τζίνα!!
    ***Αννιώ***


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ βρε Τζινάκι, η δεύτερη φορά που με συγκινείς..
    και ναι, φυσικά υπάρχουν ιντερνετικες φιλίες, δοκιμασμένες, φιλιες που αντέχουν γερά!
    όπως ακριβώς γίνεται και στην "πραγματική" ζωή..

    όσο είχα το σοβαρότατο πρόβλημα με την περιπέτεια του αδερφού, εκτός από τους καθημερινούς μας ανθρώπους, δεν ξεχνώ τη δική σου συμπαράσταση, δεν ξεχνω κι ένα ζευγάρι φίλων που γνώρισα από δω, οι οποίοι προσφέρθηκαν να δώσουν αίμα και αιμοπετάλια και την άλλη τη φίλη, ιντερνετική κι αυτή, που επικοινωνούσε συχνά μαζί μου, ρωτώντας πως πηγαινει ο Δ. αν και η ίδια ειχε σοβαρότατα προβλήματα υγείας..

    τώρα, αν βάλεις μέσα και τους άλλους ..παράγοντες, πχ την έλλειψη τσαλιμιών και ναζιών που μας διακρίνει, το παρόμοιο χιούμορ και την ψιλοομοιότητα των αστροπελεκίων μας, ε, καταλαβαίνεις και απο που πηγάζει η άνεση που ένιωσα από την πρώτη φορά που σε "γνώρισα" (επί αρχαιων χρόνων pathfinder να υποθέσω, ε;) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν με παίρνει από κάτω θυμάμαι πως υπάρχεις στη ζωή μου και νιώθω τόσο μα τόσο τυχερή !!!!

      Διαγραφή
  9. Φυσικά και υπάρχει ιντερνετική φιλία..αφού άνθρωποι είναι πίσω από την οθόνη..πώς θα γίνονταν διαφορετικά?
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πες όλα κι όσο και να ΄μουν επιφυλακτικός σε ιντερνετικές φιλίες, μετά απ΄ την τελευταία περιπέτεια και τη συμπαράσταση που είχα λάβει μέσα απ΄τα σχόλιά σας, μπορώ να πω πως όλα τ΄ αναθεώρησα.Αυτές οι φιλίες τελικά είναι πολύ πιο διαφορετικές απ΄ αυτές που μέχρι τώρα γνώριζα.Με συγκινήσατε πραγματικά..!
    Να ΄σαι πάντα καλά κι ο Θεός μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ νά' σαι καλά Νικόλα και το Σοφάκι σου γιατί οι Άνθρωποι ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν μεσολαβεί μια ψυχρή οθόνη υπολογιστή.
      Τα φιλιά μου και στους δυό σας :-))

      Διαγραφή
  11. Σε βρήκα τυχαία μου άρεσαν τα σχόλια, οι αναρτήσεις σου και το blog σου γενικότερα. Έγινα μέλος σου αμέσως. Πιστεύω κι εγώ στις internet-ικές φιλίες, παρ' ότι είμαι καινούργια στο χώρο, ήδη έχω ξεχωρίσει κάποιες αξιόλογες παρουσίες με σπουδαίες σκέψεις κι απόψεις. Μακάρι να διατηρήσουμε αυτές τις σχέσεις με τα όμορφα φιλικά συναισθήματα που εμπλουτίζουν το εσωτερικό κομμάτι της ψυχής μας. Το λέω από άποψη χρόνου, διάθεσης, και στις επικείμενες δυσκολίες της καθημερινότητας μας. Να έχεις ένα καλό και χαρούμενο απόγευμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι τόσο πολύ όταν γνωρίζω νέα πρόσωπα!!
      Καλωσόρισες λοιπόν στο σπιτικό μου και με το καλό να τα λέμε.
      Σε φιλώ :-))

      Διαγραφή
  12. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και μας εκπλήσσουν κιόλας! Το έχω γράψει κι εγώ..δεν το πίστευα ότι μπορούσα να κάνω φίλες στην ηλικία μας και ειδικά από το ίντερνετ..ΚΙ ΟΜΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ για να πω την μαύρη μου αλήθεια ήμουν καχύποπτη με το όλο θέμα.
      Έβλεπα να γράφουν διαφορα αλλά κρατούσα μικρό καλάθι, ευτυχώς διαψεύστηκα :-))

      Διαγραφή
    2. Ίσα ίσα! Τώρα είναι που γίνονται οι φιλίες, στην ... ηλικία μας! Που είμαστε κατασταλαγμένοι, είτε ώριμοι είτε ανώριμοι, που πλέον δεν διαμορφώνουμε χαρακτήρα και είμαστε ολοκληρωμένοι. Όσο τέλος πάντων.
      Στην περίπτωση πάντως που συζητάμε, ένας λόγος που δένουν αυτές οι φιλίες είναι γιατί τις προφυλάσσει η απόσταση. Όταν δεν έχεις τον άλλο δίπλα σου ή απέναντί σου, μάλλον είσαι πιο ειλικρινής και ανοίγεσαι πιο εύκολα. Βοηθάει και ο γραπτός λόγος - μονόλογος.
      Έχω την τύχη να έχω γνωρίσει πολύ κόσμο εδώ μέσα και το μεγαλύτερο δώρο για μένα ήταν μια φίλη που αποδείχτηκε θησαυρός. Την πρώτη φορά που με φιλοξένησε και πρωτοβρεθήκαμε από κοντά, ένιωθα σπίτι μου και απορούσα ακόμη κι εγώ!

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι περίεργο να βλέπεις κάποιον πρώτη φορά κι όμως να γνωρίζεις τόσα πολλά για κείνον !!
      Φιλιά :-))

      Διαγραφή
  13. Ήρθα να πω τον καλό μου λόγο για τη Μαριλένα! Δεν την γνώρισα από κοντά ακόμα, αλλά είναι από τα άτομα που εκτιμώ πολύ και συνάντησα πολύ νωρίς ευτυχως εδώ στο ιντερνετ. Είναι μητρική φιγούρα όλο καρδιά και ολόγλυκια. Να είστε καλά και να ανταμώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την !
      Κι εγώ παρ' όλο που μιλάμε σχεδόν καθημερινά δεν έχω βρεθεί ακόμα από κοντά μαζί της, αλλά αυτό δεν αλλάζει την απεριόριστη αγάπη μου για κείνη!
      Σε φιλώ :-))

      Διαγραφή
  14. Υπάρχει και στο υπογράφω φαρδιά πλατιά!!
    Ειδικά σήμερα..... Σε φιλώ γλυκά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τώρα εσύ κάποια μεγάλη χαρά πήρες σήμερα και χαμογελάς έτσι πλατιά!
    Πάντα τέτοια :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχω κερδισει κι εγω 3 φιλες απο τα μπλογκς. 3 γυναικες πολυ διαφορετικες απο εμενα, που γνωριστηκαμε απο κοντα και κατι εδεσε. Ξεχωριστα με την καθεμια. Μετραει πια πανω απο 5 χρονια η φιλια μας. Και στον γαμο μου, ειναι πολυ εντυπωσιακο ποσο κοντα μου τις ενιωθα που τους ειχα αναθεσει και "αγγαριες" :) Μαζι τους νιωθω ενα περιεργο δεσιμο. Διαφορετικο απο αλλες φιλιες. Και ημουν και δυσπιστη στις φιλιες μεσω ιντερνετ παλιοτερα :)


    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα θα γνωρίσω από κοντά την δική μου ιντερνετική φίλη...
      Είμαι πολύ χαρούμενη :-)))

      Διαγραφή
  17. Είναι πραγματικά μαγικό και φυσικά υπάρχει!
    Πρόσφατα γνώρισα από κοντά και εγώ μια φίλη μας και ειλικρινά αισθάνομαι απίστευτα οικεία μαζί της!
    Τελικά, μέσα από εδώ βρίσκουμε μικρούς θησαυρούς!
    Πολλά φιλιά Τζινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το λες.... μικρούς θησαυρούς !
      Φιλιά Κατερίνα μου :-))

      Διαγραφή
  18. Υπάρχει αυτή η φιλια και το πιστευω Τζίνα μου γιατί εχω απτες αποδείξεις με φίλες που γνωρίστηκα απο εδώ μεσα και ήταν ακριβώς ετσι που τις φανταζόμουνα στο χαρακτήρα..Εκείνες δεν ξερω τι έπαθαν οταν με ειδαν,,,χι,χιχ τους ενημερωσα πιο πρίν με φωτό μου...να μην παθουν κανενα σόκ..χι.χιχ. και δεν μετάνιωσα ουτε στιγμή για αυτό ασε που ήταν και παραπανω απο τις προσδοκείες μου μπορεί να ειμαστε μαρυα αλλα νομίζω οτι εδώ μεσα εχουμε γινει μια παρεα.. και νοιάζεται η μια για την αλλη ...εξ αλλου νομίζω οτι το ζητούμενο αυτης τις ιντερνετικης επαφής ειναι αυτό...ειναι ακριβώς αυτό που γραφεις.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα νομίζω πως αυτό που ψυχανεμιζόμαστε απ'την ιντερνετική φίλη είναι ο χαρακτήρας της, το υπόλοιπο παρουσιαστικό λίγο ενδιαφέρει, έτσι δεν είναι;...

      Διαγραφή
  19. Η ιντερνετική φιλία μπορεί κάλιστα να αποτελέσει βάση για μια κανονική γνωριμία-φιλία μετέπειτα! Το έχω ζήσει με 17 bloggers που γνώρισα από κοντά και είμαι πολύ ευγνώμων για αυτό! Αυτή την στιγμή είναι από τις καλύτερες φιλίες που έχω κάνει, από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει.. Αν μιλάς καιρό με κάποια άτομα και δεις ότι υπάρχει χημεία μην την αφήσεις μόνο στο διαδίκτυο γιατί θα χάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχεις δίκιο... όταν καταλαβαίνεις πως ταιριάζεις με κάποιον ας μη το αφήνεις να πάει χαμένο μόνο και μόνο γιατί η γνωριμία ξεκίνησε στο διαδίκτυο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλως σε βρηκα!!! και εγω ιστευω στην ιντερνετικη φιλια! δεν εχω γνωρισει καοιον αο κοντα αλλα εχω δεθει. μενω εαρχια βεβαια και ισως να μη με βοηθαει κ αυτο! γενικα ιστευω στο θεσμο της φιλιας και εριστοιχοιζομαι αο ολλους φιλους! καοια στιγμη θα γνωρισω και αο κοντα τους ιντερνετικους μου ομως!

    καλο αογευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Κική, χαίρομαι πολύ να γνωρίζω νέα πρόσωπα.
      Αε αποδείξουμε όλοι μαζί αυτό για το οποίο υπεραμυνόμαστε... την ιντερνετική φιλία!
      Σε φιλώ :-))

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα. Όσα γράφεις είναι η ρομαντική πλευρά του διαδικτύου που και εγώ είχα την χαρά να γευτώ. Μερικές bloggers σαν κι εσένα που δειλά, δειλά ξεκινήσαμε να μιλάμε και να επισκέπτεται η μια την άλλη, στη συνέχεια γνωριστήκαμε από κοντά και 1 χρόνο σχεδόν μετά καταφέραμε να γίνουμε μια πολύ όμορφη ομάδα που έχει στήσει το δικό της chat πίσω στα mails. Πολύ τρυφερή ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο όμορφο να δένεσαι και να κάνεις φιλίες κι αν είστε και πολλές ακόμα καλύτερα.
      Τυχερές !!!

      Διαγραφή
  23. Ελπίζω να σας δω από κοντά κάποια στιγμή και να πιούμε στην υγεία αυτών των φιλιων. Πόσα χαμόγελα, πόσες αγκαλιές, πόσα λόγια. Λίγος χρόνος μα ελπίζω θα ειδωθούμε σύντομα! :) Φιλί γλυκό από Μελβούρνη, Αγριμιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εχω ζήσει όλα τα σενάρια. Το βασικότερο ειναι οτι απόκτησα 3 κουμπάρες μεσω του ιντερνετ. Τις 2 νονές της μικρής μου κόρης και εγώ έγινα νονά μιας φίλης μαμάς που παλεύαμε μαζί την υπογονιμότητα. Οπότε ναι,πιστευω στη φιλία μεσω ιντερνετ όταν ομως ξεκινά απο εκεί και συνεχίζει εκτός της οθόνης. Στις καθαρά και μονο ιντερνετικές σχέσεις δλδ με ατομα που μιλάς μόνο μεσω ιντερνετ δεν θα το ελεγα φιλία γιατί και μόνο το στοιχείο της απόστασης κάνει τη σχέση απόμακρη. Είχα τετοιες σχέσεις που ήταν κατά 80% μεσω ίντερνετ και 20% προσωπική επαφή ή μεσω τηλεφώνου. Με τα χρονια αποδείχθηκε οτι είχα λανθασμένη εντύπωση (άλλοτε θετική αλλοτε αρνητική) για τα άτομα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. έχεις απόλυτο δίκιο..
    όταν δεν έχεις προσωπική επαφή οι χαρακτήρες τείνουν να ωραιοποιούνται και να εξιδανικεύονται...
    συμφωνώ απόλυτα!
    καλώς ήρθες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλώς σας βρήκα!!!λατρεψα τις φωτογραφίες στο ημερολόγιό σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--