NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Τ'αποτελέσματα της κάλπης

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Τ'αποτελέσματα της κάλπης

Σας ανακοινώνω τα αποτελέσματα όπως είχα υποσχεθεί.
Σας τα ανακοινώνω από σήμερα το βράδυ, διότι αύριο έχω κομμωτήρια, ψώνια, γενικά τρέξιμο και δεν προβλέπεται να σας δω και να με δείτε.
Λοιπόν, το 45,83% ψήφισε "όχι, μ'αρέσει πολύ έτσι όπως είναι".
Και πολύ καλά έπραξε, διότι ποιός τρέχει τώρα για συνεργεία και μαστόρους και ποιός μπλέκει μες τις γιορτές με ανακαινίσεις;
Το βαριόμουν αφάνταστα κι όσο οι πρώτοι κονταροχτυπιόντουσαν με τους δεύτερους  το 41,67% δηλαδή, που λέγανε "δεν είναι κακή ιδέα", τόσο έχανα τον ύπνο μου.
Είπαμε, να σας δώσω το δικαίωμα να αποφασίσετε "πριν από μας, για μας", αλλά όχι ό,τι κι ό,τι.
Μόνο αυτό που με βολεύει και θέλω.
Δεν θέλω αντιρρήσεις και διαμαρτυρίες του τύπου "και πού να ξέρουμε τί θες;", διότι εμμέσως πλην σαφώς σας καθοδήγησα.
Τί, ότι είναι δώρο σας είπα (για να σας πιάσω στο συναίσθημα).
Τί, πως τα δώρα δεν τα πετάμε σας είπα, τί άλλο θέλατε δηλαδή για να καταλάβετε;
Αλλά μπαααα.....χαμπάρι εσείς..
Εκεί, επιμονή, "δεν είναι κακή ιδέα" και "δεν είναι κακή ιδέα".
Όλη τη βδομάδα μου σπάσατε τα νεύρα.
Τελικά ήρθατε δεύτεροι και πολύ το φχαριστήθηκα.
Αμ πως!
Εκείνοι όμως που μου έκαναν τα νεύρα τσατάλια, ήταν εκείνοι οι τρεις.
Για κείνους τους τρεις....ατάσθαλους λέω.
Τον ένα που ψήφισε "σαφέστατα ναι, αυτό είναι χάλια".
(Χάλια είναι τα μούτρα σου βρε, που θα μου πεις εμένα χάλια το μπλογκάκι μου.Που σου δώσανε το δικαίωμα της ψήφου και νόμισες πως έχεις την εξουσία να κρίνεις και να ακυρώνεις, κάφρε, ε, κάφρε!).
Και τους άλλους δυό που τόλμησαν να ψηφίσουν "βρε δεν με παρατάς, την έννοια σου νομίζεις πως έχω;"
Εσάς τώρα τί να σας πω;
Στην ευγένεια παίρνετε υπό το μηδέν.
Διότι εγώ μπορεί να το βάζω σαν επιλογή, αλλά εσείς οφείλετε να μη τη χρησιμοποιήσετε.
Γκέγκε;
Όχι πήραμε αμπάριζα και τα σαρώνουμε όλα.
Άντε γιατί α!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--