NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Δεν Είμαι Καλά..

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Δεν Είμαι Καλά..

Φθινοπώριασε...

Το καλοκαίρι πέρασε - θαρρείς - τρέχοντας.

Δεν λέω...

Μιας κι είμαστε απ'τους τυχερούς που μένουν μόνιμα στην εξοχή, τα μπάνια δεν μας έλλειψαν.

Και φυσικά θ'ακολουθήσουν κι άλλα.

Δεν μας έλλειψαν όμως κι οι επισκέψεις στα νοσοκομεία.

Από πέρσι που κάναμε την αρχή με τον "ανάπηρο", λες και πάθαμε ένα είδος εξάρτησης...

Μη περάσουν δέκα μέρες και δεν μπούμε σ'ένα απ' τα νοσοκομεία του λεκανοπεδίου...

Θες να μας παρεξηγήσουν οι γιατροί πως δεν τους καταδεχόμαστε;
Για όνομα!

Στο ξεκίνημα του καλοκαιριού το μικρό αστροπελέκι χειρουργήθηκε για να του αφαιρέσουν μια κύστη απ'το λαιμό.

Η κύστη ήταν μεγάλη κι ο χειρούργος, όπως μου εξήγησε, πέρασε το νυστέρι του δίπλα από πολύ επικίνδυνα σημεία φτάνοντας μέχρι πίσω την σπονδυλική στήλη, για να αφαιρέσει τον όγκο που ήταν μεγέθους τομάτας!

Ευτυχώς όλα πήγαν καλά κι η βιοψία ήταν καθαρή.

Βγήκαμε απ'το νοσοκομείο και πριν προλάβουμε να πάρουμε ανάσα, αρχίσαμε να μπαινοβγαίνουμε πάλι στα νοσοκομεία ενναλάξ..

Μια για τον πατέρα και μια για τον αδελφό μου.

Ο πρώτος είναι ηλικιωμένος και σχεδόν κατάκοιτος κι ο δεύτερος άτομο με ειδικές ανάγκες.

Κι οι δυο λοιπόν εξαρτώνται άμεσα από μένα.

Το ρεζουμέ της υπόθεσης είναι πως είμαστε προ των πυλών δυο χειρουργείων.

Το ένα αφορά τον πατέρα μου κι είναι άκρως επικίνδυνο...

Του διέγνωσαν ανεύρυσμα στην κοιλιά και πρέπει να αφαιρεθεί άμεσα αλλιώς.....

Το άλλο αφορά τον αδελφό μου κι εδώ το χειρουργείο πρέπει να γίνει άμεσα....

Το τρίτο δεν αφορά κάποιο χειρουργείο, αλλά μ΄έχει γεμίσει με περισσότερο τρόμο.

Το μεγάλο αστροπελέκι έχει αρχίσει να παραπονιέται τον τελευταίο καιρό αρκετά συχνά για πονοκεφάλους.

Την τελευταία φορά με ξύπνησε στις δυο τα ξημερώματα κλαίγοντας πως πονά το κεφάλι του.

Θορυβήθηκα!

Τον πήγαμε σε οφθαλμίατρο.

Τα μάτια είναι σε τέλεια κατάσταση.

Τον εξετάσαμε για ιγμόριο.

Πάλι τίποτα...

Εκεί φοβήθηκα ακόμα περισσότερο.

Γιατί αυτό σήμαινε πως φεύγουμε απ' τα απλά και ψάχνουμε για πιο... "σύνθετες" περιπτώσεις.

Το επόμενο βήμα ήταν να τον δει παιδονευρολόγος.

Ο οποίος συνέστησε μαγνητική εγκεφάλου....

Θα την κάνει την επόμενη εβδομάδα...

Δεν είμαι καλά...

Νιώθω εκείνη την παλιά γνώριμη (βλέπε κατάθλιψη) να μου γνέφει από απέναντι.....





10 σχόλια :

  1. To μεγαλο αστροπελεκι μπαινει στην εφηβεια αν δεν κανω λαθος; Ορμονικο ειναι και ισως και λιγο διατροφικο. μην αφηνεσαι στη Κ, δεν σου κανει καλό, το ξερεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη στεναχωριέσαι για το μεγάλο αστροπελέκι. Κι εγώ μικρή σε περιόδους στρες (βλ. λιγο πριν ξεκινήσουν τα σχολεία) είχα πονοκεφάλους που δεν οφείλονταν σε κανένα νευρολογικό πρόβλημα. Δυστυχώς το εχω ως σήμερα. Οταν στρεσάρομαι με κρατά πονοκέφαλος για μέρες. Να μας πεις τα νέα που είμαι σίγουρη πως θα σε ανακουφίσουν. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξέρεις, σκέφτομαι μήπως όλη αυτή η κατάσταση με τις περιπέτειες, έφερε στο αστροπελέκι τους πονοκεφάλους.
    να δεις, που η μαγνητική θα βγει μια χαρά..
    ξέρω και σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    όλα καλά θα πανε!
    είναι λογικό να είσαι κάτω από μεγάλη πίεση, πέρασες και περνάς δύσκολα, άντε να περάσουν οι μερες να γίνει η εξέταση του παιδιού, να ηρεμήσεις κι εσύ.
    σε φιλώ
    κι ό,τι θες, εδώ είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχεις άδικο που δεν είσαι καλά με όλα αυτά που συμβαίνουν,συμφωνώ με τη Μαριλένα και εύχομαι όλα να πάνε καλά.Για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζίνα μου καλή,
    εύχομαι όλα να πάνε καλά και κυρίως να διώξεις την παλιά γνώριμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχεις άδικο. ΄Οσα διάβασα δεν είναι και τα καλύτερα.
    Εύχομαι πρωτίστως ΟΛΑ καλά με τα αστροπελέκια σου.
    Τώρα η ιστορία με τον πατέρα (λίγο πολύ όλοι τα περάσαμε) και τον αδελφό θέλει υπομονή.
    Οι καλύτερες ευχές μου και η θετική μου σκέψη να σε συντροφεύουν.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τις καλύτερες ευχές μου, ελπίζω όλα να πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ όλες "από καρδιάς"...αντέχω ακόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι άλλο να πω....εκτός από ευχές???
    Κουράγιο ρε γμτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχήν περαστικά στον μπαμπά σου και καλή επιτυχία με τον αδερφό σου. Όσον αφορά το μεγάλο σου, δεν είμαι γιατρός για να σου πω οτιδήποτε με σιγουριά αλλά συνήθως τα παιδιά έχουν πονοκεφάλους όταν είναι ψυχολογικά πιεσμένα απ' το οικογενειακό περιβάλλον ή το σχολείο.Έχω μια διαίσθηση ότι η μαγνητική θα βγεί καθαρή, στο κάτω κάτω σου το λέει μια Μάγισσα!
    Έλα μην αγχώνεσαι όλα καλά θα πάνε, σου το εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--