NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Κατωφοβία.....

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Κατωφοβία.....

Πρωινό στη βεράντα.

Ένα αεροπλάνο απογειώνεται και περνά πάνω από το σπίτι.

Το μεγάλο αστροπελέκι σηκώνει το κεφάλι και το κοιτά.

Μονολογεί..

- έχω "κατωφοβία".

Κοιταζόμαστε με τον άντρα μου.

- τί έχεις; τον ρωτάω

(πού ξέρεις, μπορεί με τον θόρυβο του αεροπλάνου να μην άκουσα καλά)

- "κατωφοβία", επιμένει το αστροπελέκι

- υψοφοβία, τον διορθώνω

- όχι, "κατωφοβία".
υψοφοβία είναι όταν είσαι ψηλά και κοιτάς κάτω, εγώ φοβάμαι όταν είμαι κάτω και κοιτάω ψηλά.
άρα.... έχω "κατωφοβία".



(Τί ακουν τ'αφτιά μου Θεέ μου;;;;;;;;;;;;;;;;;;)


22 σχόλια :

  1. σωστό το αστροπελέκι! μια χαρά τα λεει. περιγραφικότατο, τι άλλο θες; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πετυχεμένη η παρατήρηση του μικρού! Πάντως όποιος έχει υψοφοβία, έχει και κατωφοβία, μεταξύ των οποίων και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά τα αστροπελέκια σου μονίμως μου βγάζουν κάτι απ' τη μύτη ή με πνίγουν τα γέλια και βήχω σα μπουρού μετά, όταν τα διαβάζω! Να το ξέρεις, θα πάθω τίποτα μ' αυτά που λένε!!! Να σου ζήσουνε σαν τα ψηλά βουνά!!! Και μάζευε όταν λένε κάτι τέτοια, να γελάνε άμα μεγαλώσουν, όπως καλή ώρα εγώ, όταν μου τα λέει η μητέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χχαααχχαα να 'σαι καλά με την... κατωφοβία σου! Καλώς σε ξαναβρίσκω Νιοβούλα. Καλό μας φθινόπωρο. Μετά από 45 μέρες απουσίας επέστρεψα στην μπλογκόσφαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά τι έγινε με τις εξετάσεις του μικρού αστροπελεκακίου, όλα καλά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε/η, ένας λόγος που τα γράφω στο μπλογκ είναι για να μείνουν.. και κάποια στιγμή μεγαλώνοντας να τα διαβάσουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλό φθινόπωρο Νίκο και .. καλή χρονιά για σένα και τους μαθητές σου.. (η Δευτέρα είναι μια ανάσα) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. miss little sunshine, σ'ευχαριστώ πολύ που ρωτάς! Το μεγάλο αστροπελέκι (γι'αυτό πρόκειται) έκανε την μαγνητική κι όλα ήταν μια χαρά, ευτυχώς!!!!!!!!!!!!!!
    Έτσι μας μένει η εκδοχή της παιδονευρολόγου, πως δηλαδή πρόκειται για ημικρανίες που 50% να αποβληθούν μεγαλώνοντας και 50% να τις έχει πάντα. Θα δούμε...
    Το σημαντικό είναι πως δεν είναι κάτι πιο σοβαρό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα παιδιά μας δίνουν τη φρέσκια ματιά για όλα. Κάτι που είχαμε κι εμείς κάποτε, αλλά που φαίνεται ότι ξεθυμαίνει με την ηλικία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιατί βρε συ, λογοπλάστης και σωστός είναι, εγώ θα γελούσσα ακόμη με αυτή την ατάκα, τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eπίκουρε, συμφωνώ απόλυτα. Εμείς έχουμε χάσει τον αυθορμητισμό και τη "φρεσκάδα" του νου κι όλα μας φαίνονται "κάπως"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. blueprints, μόλις "έρχομαι" απ'το σπιτικό σου όπου σε καλωσόρισα, μη ξέροντας ακόμα πως είχες προλάβει να με "επισκεφθείς" πρώτος :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
    :))))ΠΡΩΤΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαλώς τον Σκρουτζάκο, εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν έχει άδικο. έτσι που το σκέπτηκε είναι πολύ σωστό.
    να χαίρεσαι την οικογένεια σου.
    και τα αστροπελέκια σου
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αδικο έχει το παιδί? Οχι βέβαια! Οι ετυμολογίες τους είναι όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. my little prince Nicolas, σ'ευχαριστώ και σε καλωσορίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. newagemama, η αλήθεια είναι πως τα παιδιά χρησιμοποιούν αυθόρμητα τη γλώσσα και συνήθως οι λέξεις που πλάθουν έχουν βάση... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλο φθινιπωεο σε ολους σας
    Μια χαρα τα λεει το Αστροπελεκι
    Κι εγω χαιρομμαι που σε βλεπω εδω να γραφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό φθινόπωρο Γιώτα! Φιλιά πολλά σε όλους σας (πάντα περνάω και διαβάζω τα νέα σας, αλλά με ξέρεις... δεν αφήνω εύκολα σχόλιο, συγχώρα με).

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--