NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Καλή Εβδομάδα!

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Καλή Εβδομάδα!

Ανοίγω τα μάτια σήμερα το πρωί.

Σηκώνομαι και κατεβάζω τα πόδια απ'το κρεβάτι.

Καθιστή όπως είμαι, κοιτάω απ΄το ανοιχτό παράθυρο που είναι δίπλα στο κρεββάτι μου έξω.

Και βλέπω .... αυτό.....



Δεν άντεξα..

Άπλωσα το χέρι στο κομοδίνο , πήρα το κινητό και τράβηξα ό,τι έβλεπα.

Το μοιράζομαι μαζί σας με την ευχή νά'ναι η βδομάδα που θα ξεκινήσει, τόσο όμορφη για όλους μας, όσο κι αυτή η εικόνα.

Σας φιλώ!





8 σχόλια :

  1. η καλύτερη θα 'ναι κοπέλα μου, η καλύτερη!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ειναι ετσι και καλυτερη κουκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΝΕΙΡΙΚΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είναι έτσι μου φτάνει και μου περισεύει!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα Τζίνα μου.
    Όλα θα πάνε καλά!

    Φιλιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλή βδομάδα και σε σας, Σκρουτζακο, Δημιουργία, porcupine, Bάσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--