NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Περαστικά Μου!

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Περαστικά Μου!

Oι ιδιοτροπίες σ'αυτή την ζωή (για την άλλη δεν ξέρω και δεν παίρνω κι όρκο) πληρώνονται.
Άλλοτε φτηνά κι άλλοτε ακριβά.
Εξαρτάται απ'την χρονική περίοδο.
Αν παραδείγματος χάρη πέσεις σε περίοδο εκπτώσεων, τότε τη σκαπουλάρεις σχετικά φθηνά.
Εγώ - ας πούμε - έχω την ιδιοτροπία να μη κρατάω ομπρέλα όταν βρέχει.
Πηγαινοερχόμουν μια ολόκληρη μέρα σαν ανταποκρίτρια καναλιού που καλύπτει τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα.
Κάτι λοιπόν η ιδιοτροπία μου, κάτι η ίωση που πέρασε τ'αστροπελέκι τις προηγούμενες μέρες ήρθαν κι ένωσαν τις δυνάμεις τους για να με βγάλουν νοκ άουτ!
Και είμαι την Παρασκευή στο γραφείο κι από ένα σημείο και μετά αρχίζω να χάνω την επαφή με το περιβάλλον.
(αυτό δεν είναι αναγκαστικά κακό υπό άλλες συνθήκες)..
Το κεφάλι μου κόντευε να σπάσει και οι συνάδελφοι είχαν ανησυχήσει καθόσον ΤΟΣΟ αμίλητη δεν με έχουν συνηθίσει.
Σ'έναν απ'όλους ζήτησα να μ'ακουμπήσει στο μέτωπο να δει αν έχω πυρετό κι εκείνος χαμογελώντας (χαιρέκακα;;;) μου είπε "ένα τριανταοχτάρι τό'χεις"....
Τέλειωσα τη δουλειά μου και στην ώρα μου (μη τυχόν και ρίξω τα μούτρα μου να πω ότι "δεν αντέχω φεύγω νωρίτερα!! όοοοχι)  τα μάζεψα να γυρίσω σπίτι μου.
Αυτό τώρα είναι άλλη μικρή πικρή ιστορία γιατί η διαδρομή ήταν ένας εφιάλτης.
Οδηγούσα έχοντας την αίσθηση πως παθαίνω ασφυξία και πεθαίνω!!!
Μάλλον το αυτοκίνητο ξέροντας τη διαδρομή απ'έξω κι ανακατωτά γύρισε μόνο του, δεν εξηγείται αλλιώς.
Μπήκα στο σπίτι και κυριολεκτικά σωριάστηκα στο κρεββάτι σχεδόν λιπόθυμη από την προσπάθεια.
Τ'αστροπελέκια τά'χασαν.
Ο μεγάλος έπεσε πάνω μου κλαίγοντας.
Το θερμόμετρο έδειξε 39 και κάτι ψιλά κι εγώ ταβλιάστηκα.
Μεταξύ ύπνου και ξύπνιου έπινα κάτι χυμούς και κάτι ματζούνια που με πότιζαν.
Χθες - σε στιγμή ανάκαμψης - έδωσα και την παραγγελιά μου .. τραχανά σούπα να μου φτιάξουν!!...
Και είμαι ακόμα κλινήρης.
Και έχει πιαστεί όλο μου το κορμί από την ξάπλα τόσων ωρών!
Κι εδώ σταματάω γιατί δεν μπορώ να κρατήσω άλλο το κεφάλι μου όρθιο.
Σας χαιρετώ , περαστικά μου κι άλλο κακό να μη με βρει!!


15 σχόλια :

  1. Περαστικουλια σου...την αλλη φορα να βαζεις αδιαβροχο τουλαχιστον ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρε να δεις που με κόλλησε την ίωση που πέρασε τ'αστροπελέκι. Αν ήταν κρύωμα θά'χα ένα βήχα, ένα συνάχι, ένα κατι τις. Εδώ μιλάμε για ξερό πυρετό και τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού βγήκες πρωί-πρωί στο μεϊντάνι, είσαι μια χαρά. Περαστικά και σιδερένια.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περαστικά γρήγορα, πολύ κόσμο τον έχει ρίξει πάντως αυτός ο καιρός τελευταία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περαστικούλια, τουλάχιστον απόλαυσε την ξεκούραση!!!!!! και το γεγονός πως σε περιποιούνται!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά και γρήγορα!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικα και αλλη φορα αν οχι ομπρελα στη βροχη τουλαχιστον ενα αδιαβροχο, καλο ειναι κι αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω να νιώθεις ήδη καλύτερα Τζίνα μου! Ίωση θα είναι, θα περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxaγέλασα με αυτό το αυτοματοποιημένο αυτοκίνητο που σε έφερε σπίτι! Άντε τώρα που είσαικαλά εμπρός για νέες... περιπέτειες, ω ανταποκρίτρια καιρικών φαινομένων! χεχεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαζί με τα περαστικά, που μάλλον πρέπει να έχουν πραγματοποιηθεί ήδη, σου στέλνω και μία συμβουλή, σε σένα και σε όσους/ες διαβάζουν αυτές τις γραμμές. Το μυστικό για να μην σε πιάνουν γρίπες, κρυώματα, συνάχια, πονόλαιμοι, βηχαλάκια κι άλλα βλαβερά κι ενοχλητικά, είναι η σάουνα. 'Οχι αυτό το κουτί που έχουν τα διάφορα "Ινστιτούτα" καλονής για να κοροϊδεύουν, αλλά η γνήσια Φινλανδική σάουνα, με υψηλή θερμοκρασία και χωρίς ατμούς (αυτό που έχει ατμούς είναι το χαμάμ). Επειδή επιταχύνει την κυκλοφορία σε μεγάλους ρυθμούς (λόγω διεύρυνσης αγγείων) καταστρέφει τις εστίες μικροοργανισμών. Περισσότερα στο λήμα Sauna στην Ελληνική Wikipedia. Κάνω μιά φορά την εβδομάδα και έχω απαλλαγεί από τέτοια προβλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς δεν μου πέτυχε το Link... Καλλίτερα πηγαίνετε στην Ελληνική Wikipedia και βάλτε λήμα Σάουνα στα Ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--