NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο Εφιάλτης Τελείωσε

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ο Εφιάλτης Τελείωσε

Η εβδομάδα της άδειάς μου πέρασε αργά και βασανιστικά.
Με καθημερινές επισκέψεις σε διαγνωστικά κέντρα και μια σειρά εξετάσεων απλών και πιο σύνθετων οι οποίες ευελπιστούσα να μας λύσουν το μυστήριο των χτυπημάτων του αδελφού μου.
Πήραμε την τελευταία απάντηση εξέτασης την προηγούμενη Πέμπτη και ήδη είχα κλείσει ραντεβού σε γιατρό την Δευτέρα το απόγευμα να δει τις απαντήσεις και να φωτίσει το μυστήριο.
Δεν προλάβαμε.
Σάββατο βράδυ είμαι ξαπλωμένη και διαβάζω το βιβλίο μου, ο Χρήστος απολαμβάνει τη δροσιά στην βεράντα, τα παιδιά έχουν κατέβει με φίλους τους στην παραλία.
Το κουδούνι της πόρτας χτυπά συνεχόμενα και μας κάνει να πεταχτούμε έντρομοι.
Η φωνή του γείτονα  "τρέξτε ο Α. έχει πέσει εδώ πιο κάτω κι έχει χτυπήσει", μας κάνει να βγούμε στον δρόμο πανικόβλητοι.
Αντικρύζω τον αδελφό μου με αίματα στο πρόσωπο, να μη μπορεί να σταθεί όρθιος και να βρίσκεται σε σύγχυση.
Με πιάνει τρόμος.
 Κάθε προσπάθειά μου να τον ηρεμήσω έπεφτε στο κενό.
Συγκεντρωμένοι γείτονες προσπαθούν να με καθησυχάσουν.
Το ασθενοφόρο είχε ήδη ειδοποιηθεί κι έφτασε σχετικά γρήγορα.
Παίρνουμε μαζί όλες τις απαντήσεις των εξετάσεων και τον συνοδεύουμε στο νοσοκομείο.
Καινούργιες εξετάσεις ακολουθούν οι οποίες βγαίνουν καθαρές.
Όπως ακριβώς κι αυτές που είχαμε ήδη στα χέρια μας.
Το μυστήριο παραμένει,.
Τί προκαλεί τα πεσίματά του;
Πώς πέφτει και χτυπά τόσο άσχημα στο πρόσωπο;
Γιατί δεν θυμάται;.
Έχει φτάσει δύο τα ξημερώματα της Κυριακής κι ενώ ο Χρήστος περιμένει να δει ο γιατρός του νοσοκομείου την απάντηση της αξονικής που του έκαναν και μετά απ' αυτό να φύγουμε ουσιαστικά άπραγοι κι ενώ είμαι δίπλα στο φορείο που είναι ξαπλωμένος στον διάδρομο, τον ακούω να λέει "ωχ, ωχ το χέρι μου".
Γυρίζω και βλέπω το χέρι να κάμπτεται προς την εξωτερική μεριά του σώματος, το πρόσωπό του να έχει ασπρίσει, τα μάτια να έχουν κλείσει ερμητικά, το στόμα να έχει σφίξει και το σώμα να κυριεύεται από σπασμούς.
Αυτό που υποψιαζόμουν όλον αυτό τον καιρό γινόταν μπρος τα μάτια μου.
Η φωνή μου τρόμαξε κι εμένα την ίδια "ένα γιατρό, γρήγορα ένα γιατρό".
Θυμάμαι κάποιους που έτρεξαν και το φορείο να μπαίνει με ταχύτητα, για δεύτερη φορά,  στα επείγοντα.
Τον κόσμο που περίμενε απ' έξω και ζητούσε κάποια πληροφορία για τον δικό τους άνθρωπο και τον σεκιουριτά που τους απαντούσε "περιμένετε παρακαλώ, έχουν ένα βαρύ περιστατικό μέσα" κι εγώ εκεί δίπλα να ακούω χωρίς να νιώθω, λες και είχα αδειάσει από κάθε ίχνος ζωής.
Η πόρτα του εξεταστηρίου ανοίγει, με φωνάζουν μέσα, μου λένε πως με ζητά, ζητά επίμονα την αδελφή του.
Μπαίνω.
Οι γιατροί μαλώνουν μεταξύ τους ρίχνοντας ευθύνη ο ένας στον άλλον που ήταν έτοιμοι να μας διώξουν.
Βλέπω τον αδελφό μου στο φορείο να του έχουν δέσει στα κάγκελα χέρια και πόδια.
Με ρωτά πότε θα φύγουμε.
Προσπαθώ να τον καθησυχάσω.
Οι γιατροί με  ρωτούν αν είχε στο παρελθόν παρόμοιες κρίσεις, αν παίρνει άλλα φάρμακα, την γενική κατάσταση της υγείας του, αν πίνει, αν... αν.... αν....
Απαντώ χωρίς δύναμη, μηχανικά, ξέπνοα.
Το πρόσωπό του γεμάτο αγωνία με κοιτά σα να περιμένει να τον σώσω από όλο αυτό!
Η εικόνα του θολώνει καθώς τα μάτια μου γεμίζουν με δάκρυα.
Ο γιατρός με παίρνει παράμερα.
- ξέρετε, ο αδελφός σας παθαίνει κρίσεις επιληπτικές, πρέπει να τον κρατήσουμε μέσα λίγες μέρες για παρακολούθηση...
Κουνάω καταφατικά το κεφάλι χωρίς να μιλήσω.
Στον θάλαμο που μας ανεβάζουν αντιδρά πάλι και βάζει τις φωνές.
Θέλει να φύγουμε, προσπαθεί να σηκωθεί απ'το κρεβάτι και αρνείται να συνεργαστεί και να μείνει ακίνητος.
Τοποθετούνται κι εδώ κάγκελα και τα χέρια δένονται για να μπορέσουν να του βάλουν ορρό.
Ξεκινούν αμέσως την χορήγηση του φάρμακου που τον ηρεμεί και τον ρίχνει σε βαθύ και συνεχόμενο ύπνο.
Από την Δευτέρα, ξεκινάμε τις βάρδιες στο νοσοκομείο, δίπλα του.
Πηγαίνω στην δουλειά έχοντας το μυαλό μου σ' εκείνον κι αμέσως μετά το σχόλασμα τρέχω δίπλα του, για να αντικαταστήσω την κοπέλα που μένει κοντά του.
Την Τρίτη είναι καλύτερα και οι γιατροί επιτρέπουν να σηκωθεί  απ' το κρεβάτι και να κάτσει για λίγο σε μια καρέκλα.
Πρέπει να συνηθίσει τα χάπια που του δίνουν και τα οποία φέρνουν ζαλάδα και αστάθεια.
Έχει ηρεμήσει και συνεργάζεται.
Την Τετάρτη το πρωί μου τηλεφωνά χαρούμενος στην δουλειά  να μου πει πως ο γιατρός που πέρασε είπε πως θα φύγει σήμερα.
Μένω έκπληκτη.. νόμιζα... μου είχαν πει πως θα μέναμε μέχρι την Παρασκευή.
Πράγματι... παίρνει εξιτήριο.
Ο γιατρός με ενημέρωσε πως θα πρέπει ανελλιπώς και εφ' όρου ζωής να παίρνει τα χάπια του και πως όλα θα πάνε καλά.
 Οι κρίσεις ελέγχονται πλήρως με την φαρμακευτική αγωγή και συνήθως οι ασθενείς δεν παρουσιάζουν ξανά κάποιο επεισόδιο εκτός από ένα μικρό ποσοστό που μπορεί να παρουσιάσει μετά από κάποια χρόνια μια κρίση. 
Γυρίσαμε σπίτι ήσυχοι κι αισιόδοξοι πως όλα θα πάνε καλά.
Τον έβαλα στο μπάνιο, του έλουσα τα μαλλιά και τον έπλυνα σαν μωρό.
Δεν μίλησε, ακολουθούσε τις οδηγίες μου χωρίς αντίρρηση.
Τον κράτησα δυο μέρες εδώ μαζί μας, να τον βλέπω, να τον παρακολουθώ, να ησυχάσω πως συνήλθε.
Σήμερα ήρθε μαζί μας στα ψώνια και μου ζήτησε το απόγευμα να πάει μια βόλτα σε φίλους του που μένουν εκατό μέτρα απ' το σπίτι μας, είπα ναι.
Το βράδυ θα κοιμηθεί πια στο σπίτι του, δίπλα απ΄το δικό μας.
Ξέρω πως αυτήν την πρώτη νύχτα θα είμαι με την έννοια του, πως δεν θα κοιμηθώ απ' την ανησυχία, όμως πρέπει σιγά σιγά να μπούμε στους συνηθισμένους ρυθμούς μας.
 Ο εφιάλτης τελείωσε.
Όσο σοβαρό κι αν είναι κάτι, απαλαίνει όταν το γνωρίζεις και ελέγχεται.




55 σχόλια :

  1. Βρε Τζινάκι μου πολύ στεναχωρήθηκα με την όλη κατάσταση που περιέγραψεις. Εισαι πολύ δυνατός άνθρωπος και είμαι σίγουρη οτι και αυτή την περιπετεια θα την ξεπεράσετε και όλα θα έρθουν στους κανονικούς τους ρυθμούς. Πολλές ευχές για γρήγορη ανάρρωση του αδελφού σου.
    φιλιά πολλά
    να μου φιλήσεις τον Πρίγκηπα και τα αστροπελέκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην έχουμε άλλες άσχημες εκπλήξεις, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την αγάπη!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Τζίνα μου... Περαστικά του! Τουλάχιστον ξέρετε πια τι έχει κι από τι πρέπει να προφυλαχτεί. Ελπίζω με την αγωγή να πάνε όλα καλά από εδώ και πέρα ν' απολαύσετε το καλοκαίρι που απομένει με την καρδιά στη θέση της πια...
    Να είστε καλά Τζίνα μου! Όλα να σας πάνε καλά!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι Λίτσα , πως όταν γνωρίζεις μπορείς και να το αντιμετωπίσεις, ενώ η άγνοια είναι ό,τι χειρότερο!
      Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  3. μακάρι να είναι η τελευταία δοκιμασία που περνάτε!
    γρήγορη ανάρρωση εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου Τζίνα,

    Βλέποντας τον τίτλο "ο εφιάλτης τέλειωσε", ήρθα με χαρά να διαβάσω τα ευχάριστα, μετά το πέρας των εξετάσεων... και πάγωσα!...
    Μπορώ να φανταστώ την αγωνία σου, τη λύπη σου (όσοι έχουμε περάσει καταστάσεις αγωνίας με ανθρώπους μας στα νοσοκομεία, πιστεύω, μπορούμε...) αλλά και τη χαρά σου για τη θετική έκβαση!!!

    Να του κάνεις μια μεγάλη αγκαλιά, να του δώσεις ένα τρυφερό φιλί και να περάσει ευχάριστα και ξέγνοιαστα στη βόλτα του!!!

    Σιδερνένιος! Όλα να πάνε κατ' ευχήν!
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η αγωνία ήταν μεγάλη αλλά τώρα που ξέρουμε, τώρα που έχει ξεκινήσει την φαρμακευτική αγωγή, πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.
      Τουλάχιστον ξέρω πως δεν θα παθαίνει πια κρίσεις μες τον δρόμο οι οποίες σε τελική ανάλυση έβαζαν σε κίνδυνο και την σωματική του ακεραιότητα.
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  5. Περαστικά του Τζίνα μου!! Μακάρι να μην σας ξανατύχει κάτι τέτοιο!! Τουλάχιστον όμως τώρα είστε ενήμεροι οπότε θα μπορέσετε να το χειριστείτε καλύτερα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελπίδα μου, κι εγώ έτσι νομίζω πως τώρα που ξέρουμε τα πράγματα θα είναι υπό έλεγχο!

      Διαγραφή
  6. Πολύ δύσκολη η εβδομάδα που πέρασες Τζίνα. Μου φαίνεται περίεργο που δεν βρήκαν την επιληψία πιο μπροστά, δηλ. έπρεπε να πάθει μπροστά τους κρίση για να το καταλάβουν;
    Ευτυχώς βρέθηκε η αιτία και μπορεί να αντιμετωπιστεί με φαρμακευτική αγωγή. Ο αδελφός ενός φίλου μου έχει επιληψία και με τα φάρμακα τα πάει καλά εδώ και αρκετά χρόνια. Χρειάζεται μόνο προσοχή κατά τη διάρκεια των κρίσεων οι οποίες μειώνονται σημαντικά.
    Υπομονή και κουράγιο
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ έχω την ίδια απορία με σένα.
    Εδώ εγώ που είμαι άσχετη και το υποψιαζόμουν, εκείνοι που έχουν σπουδάσει δεν θά' πρεπε να οδηγηθούν σ' αυτό το συμπέρασμα χωρίς να φτάσουμε στο παραπέντε;.
    Τέλος πάντων... ελπίζω με τα φάρμακα να μην υπάρξουν άλλες κρίσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι από τη καρδιά μου να πάνε όλα καλά....
    Πάντα συγκλονίζομαι από τέτοιες ιστορίες, όπου η ζωή νέων ανθρώπων ανατρέπεται ξαφνικά...

    Εύχομαι πραγματικά να βρει καινούριους ρυθμούς ο αδερφός σου και να μην έχει ποτέ ξανά κρίσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μόνο που εύχομαι είναι να μην έχει ξανά κρίση.... φοβάμαι πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζίνα μου περαστικα και αγυριστα να ευχηθω!
    ποσα περασατε παλι?! και ποσο βραχος σταθηκες και παλι!
    Εύχομαι να σταθεροποιηθει η κατάσταση και με την κατάλληλη αγωγή να είναι καλά και να μην ξαναβλαψει τον εαυτό του! Και καλή δύναμη και κουράγιο σε σένα που ανάρτηση με την ανάρτηση σε θαυμάζω όλο και περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό ελπίζω κι εγώ Μάχη, να είναι περαστικά κι αγύριστα.
      Βράχος ξεβράχος έχω κουραστεί πολύ, πάρα πολύ!
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  11. Τζίνα μου, απορώ με τους γιατρούς... Εμένα εξαρχής πέρασε από το μυαλό μου η επιληψία....συνηθίζεται στις περιπτώσεις όπως του αδερφού σου! Τα έχω λοιπόν μαζί τους!

    Αλλά έστω και καθυστερημένα τώρα γνωρίζετε. Έχεις απίστευτη δύναμη και μπράβο σου για αυτή την κατάθεση! Εύχομαι ολόψυχα να μην φοβηθείς ξανά για τον αδερφούλη σου!
    Φιλιά πολλά κοπέλα μου! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το υποψιαζόμουν Αριστέα, αλλά σε όλα τα επεισόδια ήταν μόνος και δεν είχε τύχει να τον δει κάποιος...
      Ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιά κι από μένα :-))

      Διαγραφή
    2. Κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου.. λυπάμαι που δεν υπήρξε η σωστή ενημέρωση.
      Σιδερένιος. Θα περάσει κι αυτό. Θέλει προσοχή και φροντίδα, αλλά τα δίνεις εδώ και καιρό. Εσένα δεν σε φοβάμαι. Να'σαι καλά για να παραστέκεσαι και στους υπόλοιπους. Οπότε κοίταξε να είσαι κι εσύ ήρεμη και ξεκούραστη, όσο μπορείς λόγω της καταστάσεως.

      Νοερές αγκαλιές από Μελβούρνη

      Διαγραφή
  12. Συγκονίστικα με αυτό που διαβασα. Τζινα μου.. για τον αδελφό σου...το περιγραφεις τόσο μοναδικα.. που συμπασχουμε και εμεις μαζί σου.. το καλό μεσα στην ατυχία του που το ανακαλυψατε..έγκαιρα αυτό..χρεάζεται δύναμη και πολύ θετική σκεψη.. για τα καλήτερα.. αποτελεσματα..οταν γνωρίζεις πιστευω ότι μπορείς να το αντιμετοπήσεις ότι προβλημα και να είναι....σου το ευχωμαι απο καρδιας.. Τζινα μου.. και επειδή εχω καιρό να περασω.. και εχασα αναρτήσεις σου.. θα μου επιτρεψεις να σου πώ οτι συγλονίστικα και απο την αναρτηση σου για την αναδοχή...για μενα είναι απο τα ιερότερα πράγματα που μπορεί να κάνει ενας ανθρωπος...σου βγαζω το καπελο.. και σου αξιζει ενα μεγαλο μπράβο...το ξερω δεν το εκανες για να ακουσεις και να παρεις τα ευσημα.. αλλα γιατί το ένιωσες.. και αυτό έχει μεγαλήτερη αξία..τις σχέσεις μας Τζίνα μου τις χτίζουμε εμείς...και αυτές μας δίνουνε το γέμισμα της ψυχής... να είσαι καλά και να μην σας ξενατυχουν δυσκολίες πια... θα τα πούμε.. φιλιά πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα σ' ευχαριστώ για όλα.
      Για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια.
      Εύχομαι κι εγώ από δω και πέρα να πάνε όλα καλά και με την βοήθεια των φαρμάκων να μην έχουμε άλλες κρίσεις.
      Ο Θεός ας βάλει το χέρι Του!

      Διαγραφή
  13. Τζινάκι, περαστικά κι αγύριστα. Μου κάνει τρομερή εντύπωση που δεν διαγνώστηκε νωρίτερα η επιληψία ! Εκτός από την φαρμακευτική αγωγή σας δώσανε άλλες συμβουλές για το τι πρέπει ν' αποφεύγει κτλ. Στη επιληψία υπάρχουν τα λεγόμενα triggers, οι καταστάσεις δηλαδή που μπορεί να συντελούν στην έλευση ενός επιληπτικού επεισοδίου, οπότε καλό είναι να τα γνωρίζει και να τα αποφεύγει.

    Και απ' όσο ξέρω, οι επιληπτικοί χρειάζονται τακτική παρακολούθηση για να ελέγχεται η αποτελεσματικότητα των φαρμάκων και να αυξομειώνεται - αν χρειάζεται - η δοσολογία.
    Εύχομαι από καρδιάς να μην του ξανασυμβεί άλλο τέτοιο επεισόδιο και να μην τραβήξετε άλλη τέτοια λαχτάρα.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν μου μίλησαν για τα triggers, το μόνο που μου είπαν ήταν πως θα πρέπει να κάνει μια ειδική εξέταση αίματος μια φορά τον μήνα και να ελέγχεται από νευρολόγο.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές , νά' σαι καλά!

      Διαγραφή
  14. Τζινα μου ολα καλά θα πανε! Κι εγω από την αρχή επιληψία σκέφτηκα. Ο ξαδελφος μου εχει επιληψια απο 17 χρονον και γνωρίζω πολυ κατα την κατάσταση. Η αρχη ειναι δύσκολη μεχρι να συνηθισετε στην ιδέα ... θέλει ψυχική δύναμη που έχεις αποδείξει ότι διαθέτεις απεριόριστη ... κατ αλλα ειναι αντιμετωπισιμο εφόσον παίρνει τα φάρμακα του και κανει ήρεμη ζωη!
    Τα Φιλιά μου και τη συμπαράσταση μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να ενημερωθώ από το ίντερνετ και μου κάνει εντύπωση πόσο πολλά άτομα πάσχουν από επιληψία!
      Ελπίζω τα φάρμακα να κάνουν την δουλειά τους και να μην έχουμε άλλες εκπλήξεις.
      Βλέπεις η νοητική του κατάσταση δεν του επιτρέπει να αντιλαμβάνεται τα συμπτώματα μιας επερχόμενης κρίσης....
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Τζινάκι όπως το λες ειναι. Το αγνωστο μας αγχωνει. Μας τρομαζει. Τωρα που ξερετε, θα το δουλεύετε με την ειδικη αγωγη και ο αδελφουλης σου θα ειναι μια χαρα. Ευχομαι να μην ξαναπαθει καμια κριση!!!
    Νομιζω πως το καταλαβε και ο ιδιος και συνεργαζεται γιατι ξερει πως ειναι για το καλο του.
    Σας ευχομαι ενα ομορφο, ξέγνοιαστο καλοκαιρι και καμια αλλη κακουχία να μην χτυπήσει την πόρτα σας. Είστε άλλωστε πιο δυνατοι απο ποτε. Οτι δεν μας σκοτωνει, μας κανει πιο δυνατούς:)
    Φιλακια πολλα σε ολη τη φαμιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νά 'σαι καλά Δήμητρα, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
    Πολλά φιλιά κι από μένα.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο εφιάλτης τελείωσε!!!!!
    Περαστικά Τζίνα μου ,να πάνε όλα καλά από εδώ και πέρα !!σας εύχομαι να απολαύσετε το καλοκαιράκι χωρίς άλλες έγνοιες !!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έτσι είναι κορίτσι μου... Όσο μεγάλο κι αν είναι το θεριό, όταν το γνωρίζεις μπορείς και να το πολεμήσεις... Εύχομαι από την ψυχή μου όλα να ήταν περαστικά και να μείνουν πίσω μονάχα σαν ένα κακό όνειρο...
    (πάρε με τηλέφωνο όποτε μπορεσεις... τελικά, δυστυχώς, δεν είχα σημειώσει το δικό σου στην ατζέντα και διαγράφηκε μαζί με το παλιό email...)

    Σε φιλώ! σε σκέφτομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε πάρω Ευάκι να τα πούμε κι εγώ σε σκέφτομαι.
      Πολλά φιλιά :-)

      Διαγραφή
  19. Η θεία μου έχει επιληπτικές κρίσεις... Εχω ζήσει όλα όσα περιγράφεις και ακόμα χειρότερα... Υπουλη ασθένεια. Δεν καταλαβαίνεις την κρίση που έρχεται. Ελπίζω τα φάρμακα να κάνουν πραγματικά καλή δουλειά και να τελειώσετε εδώ!

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι αν κάποιος ασθενής μπορούσε να αισθανθεί τα συμπτώματα, η κατάσταση του αδελφού δυστυχώς δεν του επιτρέπει τέτοια "διαίσθηση", ελπίζω κι εγώ με τα φάρμακα να μην έχουμε άλλες εκπλήξεις.

      Διαγραφή
  20. Επιτέλους βρήκατε τι έχει βρε αδερφέ!
    Αφού γνωρίζετε από τι πάσχει, όλα τα υπόλοιπα θα τα βρείτε...
    Κουράγιο κοπέλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι πως αν γνωρίζω το πρόβλημα μπορώ και να το αντιμετωπίσω, η άγνοια με σκοτώνει!

      Διαγραφή
  21. Κρίμα που περάσατε τόσο δύσκολες στιγμές.
    Ελπίζω τώρα με την αγωγή, όλα να πάνε όσο πιο καλά γίνεται. Σου εύχομαι όλη τη δύναμη του κόσμου...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλη μου Τζίνα εχεις περάσει κι εσύ πολλά..... εύχομαι να ειναι ολα περασμένα ξεχασμένα σύντομα... έστω το καταδύναμιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάμπως υπάρχει κανείς που να μην έχει τα προβλήματά του;
      Υπάρχουν και πολύ χειρότερα, σ' ευχαριστώ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. Τζινα μου σφιχτηκε η καρδια μου διαβαζοντας..ευτυχως βρηκατε πια τι συμβαινει.ευχομαι απο εδω και περα να μην εχει αλλες κρισεις!!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό παρακαλάω κι εγώ.. να μην έχουμε από δω και μπρος άλλες κρίσεις... φοβάμαι :-(

      Διαγραφή
  24. Είμαι εδώ και διαβάζω. Δύναμη σου εύχομαι και γρήγορα περαστικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, αυτό είναι που χρειάζομαι.... δύναμη!

      Διαγραφή
  25. Εύχομαι να πάνε όλα καλά από εδώ και εμπρός. Καλή δύναμη να έχεις για να μπορείς να στηρίζεις αυτούς που αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ουφ... Με κομμένη την ανάσα... Μακάρι να πάνε όλα καλά από δω και πέρα, μέσα από την καρδιά μου... Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σου έχω ένα δωράκι, μαζί με μια μεγάλη αγκαλιά! Για πέρνα από τα μέρη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, είσαι πολύ δοτικός άνθρωπος γι' αυτό σ'αγαπάω!!

      Διαγραφή
  28. Έχεις βραβειάκι Τζίνα!!
    http://eleannasdeardiary.blogspot.gr/2013/07/blog-post_18.html
    Έχεις όμως και τη θετική μου σκέψη πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βραβείο έχει ήδη πάρει την θέση που του αξίζει κι εσύ έχεις πολλά πολλά φιλιά από μένα για την διάκριση στο πρόσωπό μου και την τιμή που μου έκανες!

      Διαγραφή
  29. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΟΥΛΙΔΟΥ19 Ιουλίου 2013 στις 12:45 μ.μ.

    ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΛΑ....ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΩΡΑ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ...Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΔΥΣΚΟΛΟΣ..ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΤΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ...ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είνα.. ο πρώτος καιρός είναι δύσκολος, ήδη έχουμε αρχίσει να συνηθίζουμε, αρκεί να μην υπάρξουν άλλες εκπλήξεις....

      Διαγραφή
  30. Γεια σου Τζίνα. Βλέπω ότι περνάς αξέχαστα. Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο από το να ευχηθώ να πάνε όλα καλά και κάθε μέρα που περνάει να κάνει τη προηγούμενη μια μακρινή ανάμνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μανώλη, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι... και τα καλά και τα κακά.
      Κουράγιο να μας δίνει ο Θεός και δύναμη να τα αντιμετωπίζουμε.
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, νά' σαι καλά :-))

      Διαγραφή


--