NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Αγριμιώ Και Τα Βότσαλα

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Το Αγριμιώ Και Τα Βότσαλα


https://aplosetoxeri.wordpress.com/



Τα "προξενιά" τα έκανε η Αριστέα.
Εκείνη μίλησε για την ανάρτηση "η αμοιβή μου" στο Αγριμιώ κι εκείνη ήρθε σε επαφή μαζί μου αφήνοντας σχόλιο.
Παρορμητική, ζεστή και μ' ένα ενθουσιασμό που με ξάφνιασε.
Εκεί στην μακρινή Μελβούρνη δουλεύει εθελοντικά σαν κοινωνική λειτουργός μένοντας με παιδιά που έχουν προβλήματα στο οικογενειακό τους περιβάλλον, παιδιά που έχουν κακοποιηθεί σωματικά ή σεξουαλικά, παιδιά που βιώνουν την σκοτεινή πλευρά της ζωής.
Της απάντησα ευγενικά αλλά αρνήθηκα την πρότασή της να γράψουμε  κάτι  μαζί για τις ανάδοχες οικογένειες και την αναδοχή.
Τί είχα άλλωστε να πω;
Ένιωθα πως οτιδήποτε ήταν αυτό το είχα κλείσει στις λίγες προτάσεις της συγκεκριμένης ανάρτησης.
 Νόμιζα πως την απέτρεψα, πως ήταν σαφής και κατηγορηματική η άρνησή μου και την... ξέχασα.
Σε λίγες μέρες κατέφθασε ένα email σωστός χείμμαρος!
Χείμμαρος αγάπης και ζεστασιάς.
Μιλούσε σα να με ήξερε χρόνια.
Σαν να γνωριζόμαστε.
Με έλεγε .. αδελφή της κι είχε χτυπήσει άθελά της το ευαίσθητο σημείο μου.
Την αχίλλειο πτέρνα μου.
Την κρυφή  επιθυμία που με ταλανίζει όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου.
Αχ και νά' χα μια αδελφή!
Να μπορώ να μιλήσω, να γελάσω, να κλάψω, να μοιραστώ μαζί της.
Κι ήρθε ξάφνου απ' το πουθενά μια άγνωστη να μου απλώνει το χέρι, να ανοίγει μια πελώρια αγκαλιά και να με καλεί να γίνουμε αδελφές.
Από την μια στιγμή στην άλλη τα χιλιάδες χιλιόμετρα τα κάλυψε το γέλιο  της, ο ενθουσιασμός της, η ενέργεια που ένιωθα να μου στέλνει και να με ξυπνά, να με ταράζει, να με αφυπνίζει.
Δεν μπορούσα να μη δεχτώ.
Δεν μου άφηνε κανένα περιθώριο.
Είχε ήδη ξεκινήσει το στήσιμο της ιδέας της και στο email εκείνο μας έστελνε (μιας και στα σχέδιά της ήμασταν τρεις οι κρίκοι η Αριστέα, Εκείνη κι εγώ) αναλυτικά τις προτάσεις τις οποίες είχε βάλει ήδη σε εφαρμογή!
Με συγκίνησε και μ' έκανε να χαμογελάσω μα καθώς περνούσε ο καιρός την ξέχασα πάλι.
Μες την τριβή με την καθημερινότητα και τα προβλήματά της η μικρή ενθουσιώδης φίλη μου ξεχάστηκε για άλλη μια φορά.
Και σήμερα, έτσι ξαφνικά, την θυμήθηκα κι αναρωτήθηκα τί να απέγιναν όλα εκείνα τα σχέδια κι ο ενθουσιασμός.
Είπα μέσα μου πως πάει... ξεχάστηκε το πράγμα.
Είχε περάσει αρκετός καιρός και παράλληλα θυμόμουν απ' τα γραφόμενά της πως το εικοσιτετράωρο της δεν έφτανε για να καλύψει το δόσιμο σε κοινά και δραστηριότητες.
Και τότε είδα το email.
Ένας σύνδεσμος που με παρέπεμπε σε ένα ολοκαίνουργιο ιστολόγιο και μάλιστα σαν... διαχειρίστρια μαζί με τις άλλες δυο αγαπημένες την Αριστέα και το Αγριμιώ.
Το χέρι μου οδηγούσε το ποντίκι δίχως στην αρχή να καταλαβαίνω τί γίνεται.
Τα μάτια μου δάκρυσαν στις πρώτες αράδες που διάβασα.
Το Αγριμιώ όχι μόνο δεν είχε ξεχάσει αλλά είχε κάνει πράξη όσα με ενθουσιασμό υποστήριζε και πρότεινε πριν από καιρό.
Είχε στήσει μόνη της ένα ολοκαίνουργο μπλογκ μ' εμάς τις τρεις σαν δημιουργούς του.
Δεν είμαι καλή στο να περιγράφω. όμως αν μπείτε και διαβάσετε την σελίδα "ποιές είμαστε"  θα καταλάβετε γιατί με πήραν τα ζουμιά.
Ευχαριστώ πολύ Αγριμιώ.
Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό που μου μετέδωσες, για την θάλασσα αγάπης που μου έστειλες, για την τιμή που μου έκανες να με πεις αδελφή σου.
Ευχαριστώ!




26 σχόλια :

  1. Το αγριμάκι μου είναι είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ πηγή ζωής και δημιουργίας!
    Με αφύπνισε ενώ εγώ κοιμόμουν, εγώ βρήκα στην πορεία εσένα ( ή εσύ εμένα;) σημασία έχει ότι εγώ όταν βρίσκω περιπτώσεις που φωνάζουν αγάπη στην πράξη δεν τις αφήνω έτσι.... και μαζί μπορούμε να κάνουμε κι άλλα πολλά!
    Χαίρομαι απίστευτα και διαβάζοντας αυτό κι ΑΥΤΟ το post ξέρω πως το αγριμάκι έχει ένστικτο ( εκτός από μεγάλη ψυχή)!

    Με πέτυχες σε φευγιό για αυτό κι είμαι σύντομη!
    Σε φιλώ και θα τα λέμε!

    ΥΓ: Εγώ δεν τα κατάφερα με το wordpress ακόμα (τα βρήκα σκούρα) και δεν μπορώ να φανώ συν-διαχειρίστρια ! Εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα εγώ είχα παλια λογαριασμο στο wordpress οπότε όλα κύλησαν ομαλά, απλά τότε είχα φύγει γιατί δεν είχα βολευτεί το "περιβάλλον", τώρα μιας και το Αγριμιώ μας αποφάσισε να είμαστε εκεί θα κάνω μια νέα προσπάθεια να το μάθω και να το συνηθίσω.
      Καλά να περάσεις το ΣΚ, σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδιά, σταματήστε... Με πήραν τα ζουμιά πάλι και μας διαβάζει και κόσμος!
      Ελπίζω να σας άρεσε η έκπληξή μου, ε; Το είχα στο μυαλουδάκι μου εδώ και καιρό,
      από την ημέρα που έγινε το "προξενιό".
      Φιλί βροχερό και στις δυο από Μελβούρνη :)
      Καλά μας ταξίδια! :)

      Διαγραφή
  2. Αυτά είναι τα διαμάντια του blogging!! Είμαι πολύ περήφανη για τις συναδέλφισές μου (Κοινωνικοί Λειτουργοί) και για σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα συγχαρητήρια τα αξίζουν τα δυο κορίτσια που καθημερινά βοηθούν και προσφέρουν και είμαι πολύ περήφανη που με τιμούν με την φιλία τους.

      Διαγραφή
  3. καλή αρχή κι εκεί Τζινάκι!! σε φιλώ και πάω να δω..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελπίδα, αν και πραγματικά δεν ξέρω τί να κάνω.
      Πηγαινοέρχομαι από εδώ εκεί, το κοιτάω και δεν πειράζω τίποτα... μάλλον δεν το έχω ακόμα χωνέψει :-))

      Διαγραφή
    2. αχαχαχα! Επέστρεψα! Κι εγώ μία από τα ίδια! Και το βλέπω σαν επισκέπτρια γιατί το wordpress δεν μου κάνει το χατίρι!
      Αφού έφτιαξα λογαριασμό κάνει πως δεν με γνωρίζει :((((
      αχαχα!
      Έχουμε και τη διαφορά ώρες με Αυστραλία ...πρέπει να περιμένω ως αύριο :))
      Φιλιά συν-διαχειρίστριά μου :)))

      ΥΓ: Εγώ είμαι υπερήφανη που σε γνώρισα ..... έχω υποκλιθεί άπειρες φορές μπρος στο μεγαλείο της ψυχής σου!

      Διαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελεάννα, νά' σαι καλά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Αγριμακι Τζίνα μου είναι πρωτα απο όλα ενας ζεστος και δοτικός ανθρωπος...μονο εκεινοι που θέλουν να δώσουν κανοπυν αυτό το λειτούργημα .. γιατί για μενα ειναι λειτούργημα να ξερεις και να θελεις να σβήσεις με την αγαπη και την υπομονή σου απο τις παιδικες ψυχούλες τις πληγες που δεν φαινονται... μπραβο και στις τρεις σας.. εννοειτεαι οτι θα είμαστε απο τις φανατικες αναγωστριες του μπλοκ σας.. παω να δώ και να συνατήσω δυσκολιες ξαναεπιτρέφω.. γαι τα παρετερο.. φιλακια πολλα Τζινακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή και από μένα σε όλες σας! Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που νιώθω πως ο κόσμος δεν πάει κατά διαόλου γιατί υπάρχουν στ' αλήθεια και άνθρωποι που νοιάζονται...
    Πάω επίσκεψη στο καινούργιο, να το βάλω και στη λίστα μου για να μη σας χάσω!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί έγινε αλλάξαμε avatar;
      Είπα κι εγώ ποιά είναι η καινούργια; χαχαχαχα
      Φιλιά πολλά Ευαγγελία μου :-))

      Διαγραφή
    2. Βαριέμαι!!! κι όλο και κάτι αλλάζω όταν βαριέμαι...:)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Τζίνα μου!
    Η δική μου παρουσίαση, με μια ημέρα καθυστέρησης :)))

    http://princess-airis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_28.html
    Φιλιά!
    Χαρούμενη Κυριακή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ τρυφερή ιστορία! Μπράβο βρε κορίτσια! Κάτι τέτοια μας δίνουν κουράγιο ότι υπάρχει ακόμη ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' σαι καλά Φλώρα, η αλήθεια είναι πως ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ :-))

      Διαγραφή
  9. .....ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕΓΑΛΗ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ...ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΣΑΣ...ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ..ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ...ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ...Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ Ο,ΤΙ ΓΡΑΨΕΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ' ευχαριστώ πολύ Αφροδίτη, είναι σίγουρο πως εγγραφές για τόσο ευαίσθητα πράγματα αν δεν γίνονται από καρδιάς τότε δεν λέει... :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το Αγριμάκι έμπλεξες;
    Δεν σε γλυτώνει τίποτα άμα κολλήσει μια ιδέα στο (ανωγειανό) κεφάλι της!
    Τζίνα μου δεν σε ξέρω, αλλά χαίρομαι που μέσω των κοριτσιών, διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας.
    Εύχομαι ολόψυχα να είναι καλοτάξιδο το καινούργιο σας σπιτικό και θα τα λέμε συχνά...

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω, χαίρομαι για κάθε καινούργιο πρόσωπο που φτάνει στην πόρτα μου και σε καλωσορίζω μ' ένα φιλί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλορίζικο το καινούριο από κοινού blog σας.
    Πήγα από εκεί αλλά κάπου έχω μπλεχτεί και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
    Θα το ξεδιαλύνω όμως και θα μπορέσω να γίνω μέλος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αξίζουν συγχαρητήρια και ένα μεγάλο μπράβο σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά πολλά συγχαρητήρια και μπράβο σε όλες σας!
    Είστε μια και μια πραγματικά και είναι πάρα πολύ αισιόδοξο να γίνονται τέτοιες πραγματικές και δυνατές συνεργασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--