NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Οι Δικοί Μου Πολύτιμοι Άνθρωποι

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Οι Δικοί Μου Πολύτιμοι Άνθρωποι

Βούτηξα σ' ένα πέλαγος συναισθημάτων.
Πόνος, πίκρα, απελπισία, θυμός, παράπονο..
Κυρίως παράπονο!
Και δάκρυα.. πολλά δάκρυα.
Έφτασα το ποτήρι στον πάτο.
Ένα ποτήρι που άλλος παράγγειλε για μένα.
Τό' πια λοιπόν.. στην υγειά του..
Όμως, πάντα μετά την καταιγίδα έρχεται η ηρεμία.
Βγαίνει το ουράνιο τόξο.
Φωτεινό..
Για να σηματοδοτήσει την αρχή.
Aρχή νέων συναισθημάτων.
Να φέρει την γαλήνη..


Κι άρχισα να τακτοποιώ και να αποδίδω (μέσα μου) τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
Κι όπως σ' όλες στις δυσκολίες, έτσι και τώρα, πήρα δύναμη απ' τους δικούς μου.
Τον άντρα μου και τα παιδιά μου.
Μικρά και μεγάλα.
Ο ανεκτίμητος δικός μου μικρόκοσμος!
Κι ένιωσα ευγνωμοσύνη που υπάρχουν στην ζωή μου.
Πολύτιμοι άνθρωποι που με αγαπούν και με στηρίζουν.
Μ' ένα χάδι στα μαλλιά την ώρα που οι λυγμοί με πνίγουν.
Με μια τρυφερή κουβέντα.
Και με πολλή αγάπη που την ένιωθα ακόμα κι όταν δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο γεγονός.
Προχωράω λοιπόν.
Κλείνοντας στην καρδιά μου τους δικούς μου πολύτιμους ανθρώπους.
Αυτούς και μόνο.
Μου είναι υπεραρκετοί!

21 σχόλια :

  1. Ένα ξεκαθάρισμα που και που είναι απαραίτητο! Τόσο στις ντουλάπες μας, όσο και στη ζωή μας. Κυρίως στη ζωή μας!
    Μένει σε αυτή, μόνο ότι αξίζει! Και εννοείται πως δεν μετανιώνουμε για τίποτα. Μαζεύουμε εμπειρίες και γινόμαστε σοφότεροι και δυνατότεροι.
    Σ'αγαπώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γι' αυτό το "σ'αγαπώ" που μου έστειλες... ήρθε την κατάλληλη στιγμή.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  2. Τζινάκι μου , τα συναισθήματά που ένιωσες..πόσο δύσκολο να ήταν...Όμως το είπες και μόνη σου,έχεις ανθρώπους που σε στηρίζουν,σ'αγαπάνε,είναι πάντα δίπλα σου.Κι αυτό είναι το σημαντικότερο όλων.Οι δικοί μας άνθρωποι να είναι δίπλα μας και να μας καταλαβαίνουν ακόμα και με την σιωπή μας.Είσαι τυχερή που τους έχεις!Να είσαι καλά και χαρούμενη!Άντε, καινούριες αναρτήσεις με χαμόγελα!Σε φιλώ γλυκά αγαπημένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ νιώθω άβολα όταν "βαραίνουν" οι αναρτήσεις μου.
      Προτιμώ κι εγώ τις πιο ανάλαφρες, τις πιο χαρούμενες..
      Όμως τούτο δω το μπλογκ είναι στιγμές, καθημερινότητα, αλήθεια...
      Έτσι η λύπη, ο πόνος, το παράπονο έχουν την δική τους θέση, το δικό τους μερίδιο στη ζωή μας...
      Ευχαριστώ για την αγάπη, για τα γλυκά λόγια, για τη συμπαράσταση .. ευχαριστώ ΠΟΛΥ!!

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι να είσαι καλύτερα...
    ΄Οτι κι αν ήταν...περαστικό κι αγύριστο!
    ΄Εχεις τους ανθρώπους σου να σε στηρίζουν, είναι εκεί!
    ΄Εχεις κι ένα υπέροχο ουράνιο τόξο να σε μαγεύει και να γεμίζει με χρώματα τον ουρανό σου...
    Μια αγκαλιά σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ένιωσα την αγκαλιά σου, πήρα την αγάπη και την συμπαράσταση και σ' ευχαριστώ.
      Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  4. Τζινάκι μου καλημέρα, χαίρομαι που δεν ήσουν μόνη,χαίρομαι που είχες δίπλα σου τους αγαπημένους σου, εύχομαι να πάνε όλα καλύτερα και να νιώσεις ανακούφιση! Μια τεράστια αγκαλιά σου στέλνω και όποτε θελήσεις μπαίνω στο αυτοκίνητο και έρχομαι να στη δώσω από κοντά!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνηση διαβάζω τα μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης που μου στέλνετε.
      Κι εσύ.. έτοιμη να τρέξεις απ' την άλλη άκρη του λεκανοπεδίου για να μου χαρίσεις μια ζεστή αγκαλιά...
      Πώς να μη με πάρουν τα ζουμιά...
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  5. Όταν έχουμε τέτοιους ανθρώπους στη ζωή να μας αγαπούν και να μας στηρίζουν τότε μπορούμε να ξεπεράσουμε τα πάντα!
    Εύχομαι όλες οι άσχημες στιγμές να μείνουν στο χθες ως μια άσχημη ανάμνηση και από 'δω και πέρα να έχεις στη ζωή σου μόνο γαλήνη και χαρά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ καλή μου, με συγκινείς!
      ναι, οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας..
      χωρίς αυτούς τίποτα δεν έχει σημασία, ΤΙΠΟΤΑ!
      σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι μου :)

      Διαγραφή
  6. μΙα χαρμολύπη ειναι η ζωή, αλλα νάσαι γερή και να σου φέρνουν χαρές μόνο οι άνθρωποί σου!
    φιλι ζεστό κι αγκαλιά Ζουζουνικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βρε Ζουζούνα μου πόσο δίκιο έχεις..
      μια χαρμολύπη είναι η ζωή... σωστά!
      σε φιλώ γλυκειά μου :)

      Διαγραφή
  7. Το ουράνιο τόξο σηματοδοτεί ότι ξεκολλάμε από το 0 με όμορφα χρώματα , ελπίδα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα πολύ κοντά σου.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, με όμορφα χρώματα, ελπίδα και τους αγαπημένους μας!
      φιλιά καλή μου!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφα όπως τα γράφεις....εύχομαι τα καλ΄΄υτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κακό με το ουράνιο τόξο, είναι ότι βγαίνει μετά τη βροχή. Το καλό, είναι ότι βγαίνει... Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και να έχεις την αγάπη μου.
    Και εγώ είμαι πολύ τυχερή με τους δικούς μου.

    Φιλιά πολλά.

    Επέστρεψα στο ελληνικό μου μπλογκ

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή σου η ανάρτηση ήταν όσα θα ήθελα να πω κι εγώ για κάποιο δικό μου θέμα. Δεν ξέρω τι σε απασχολεί και ούτε έχει σημασία. Είναι στιγμές που έρχονται στη ζωή μας και φεύγουν όπως ήρθαν. Πικρά λόγια, πικρές σκέψεις...Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και το ουράνιο τόξο να διαρκέσει πολύ, μέχρι την επόμενη καταιγίδα.
    Έχω ένα βραβείο που πρέπει να σου δώσω. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--