NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Μια Γέννηση, Μια Βάφτιση Κι Ένας Γάμος

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Μια Γέννηση, Μια Βάφτιση Κι Ένας Γάμος

 Ανοίγω παρένθεση.
 Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχουμε επιλέξει να ακολουθούμε οικογενειακά το παλαιό εορτολόγιο.
Έτσι περιμένουμε να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα την επόμενη Τρίτη.
Ας πούμε πως είμαστε λιγότερο ανυπόμονοι!
Μιας όμως και ημερολογιακά ο χρόνος άλλαξε, αυτή θεωρητικά είναι η πρώτη ανάρτηση του νέου χρόνου και θα είναι γεμάτη αισιοδοξία κι ελπίδα για χαρούμενα γεγονότα που περιμένουμε.
Κλείνω παρένθεση.



Γέννηση, βάφτιση, γάμος!
Με αυτήν ακριβώς τη σειρά.
Και δεν μιλάω για τη εξέλιξη στην ζωή του καθένα μας, αλλά για γεγονότα που θα συμβούν τούτο τον χρόνο στην οικογένεια μας, εξ αιτίας των οποίων έχω αρχίσει ήδη τον εφοδιασμό σε πάνες..
Ναι καλά καταλάβατε, τις γνωστές πάνες ακράτειας.
Τον καινούγιο χρόνο θα τις φορέσω πολύ..
Δεν ξέρω οι υπόλοιποι τί θα κάνουν και δεν σκοτίζομαι κιόλας.
Ας εξοπλιστώ εγώ που τό' χω σίγουρο πως θα "βραχώ" απανωτές φορές φέτος κι ας μεριμνήσουν οι υπόλοιποι μόνοι τους για το δικό τους "βρέξιμο".
Γεγονότο πρώτο λοιπόν:
Μέσα σε τούτο τον μήνα αναμένουμε την γέννηση του Πρίγκηπα νάμπερ του!
Έτσι ο Πρίγκηπας νάμπερ ουάν θα αποκτήσει αδελφό κι είμαι πολύ περίεργη να "κόψω" αντιδράσεις.
Φυσιολογικά θα τού' ρθει ένας ντουβρουτζάς του Πρίγκηπα νάμπερ ουάν.
Θα χάσει λίγο τη γη κάτω από τα πόδια του, θα του χαλάσει λίγο στρωμένη κατάσταση ο νεοφερμένος, αλλά αυτά έχει η ζωή.
Έτσι θά 'χει την ευκαιρία να εκπαιδευτεί και στον ανταγωνισμό!



Η εμπειρία θα του είναι πολύ χρήσιμη στην μετέπειτα ζωή του..
Γεγονότο δεύτερο θα είναι την άνοιξη η βάφτιση του νεοφερμένου Πρίγκηπα με νονό τον δεύτερο γιό μου.
Έτσι λοιπόν  οι δυο μεγάλοι γιοί θα επισφραγίσουν την ιδιαίτερη σχέση και αγάπη που τους δένει βαφτίζοντας ο ένας το παιδί του άλλου.
Μ' αρέσει!
Και γεγονότο τρίτο...
ταρατατζουμ .. ταρατατζούμ.... ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ .. ΤΖΟΥΜ... ΤΖΟΥΜ...
Τέλος Αυγούστου ο γάμος του δεύτερου γιου.
Ο εργένης της οικογένειας το πήρε επιτέλους απόφαση.
Αφού πρωταρχικά βαφτίσει τον νεογέννητο ανιψιό, είπε να μη πάει χαμένη η εμπειρία σε τελετές και μυστήρια και να το προχωρήσει ακόμα παραπέρα.
Όταν μου το είπε προχθές έκλεισα το τηλέφωνο και τριγυρνούσα για ώρα μ' ένα ηλίθιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου, λέγοντας και κάνοντας διάφορα χαζά που πήγαζαν από την μεγάλη μου χαρά.
Στο τέλος λοιπόν ανεβαίνοντας την σκάλα για να πάω στην κρεβατοκάμαρα μονολογούσα:
- ωραία,   πάνε οι δυο μεγάλοι...
και συνέχισα δυνατότερα για ν' ακούσουν τ' αστροπελέκια ,
-τώρα μένετε εσείς αλλά ως τότε έχουμε πολλά χρόνια μπροστά μας, μέχρι τότε θά' μαι γριά.
- μη το λες αυτό... ποτέ δεν ξέρεις..  πετάχτηκε το μικρό αστροπελέκι..
Κοκκάλωσα στην σκάλα και στράφηκα προς το μέρος του
- θέλεις να μου πεις κάτι που δεν ξέρω αγοράκι μου;
- όοοοοχι, απλά... λέω..
Βρε.. λες;



Χαρούμενη κι Ευλογημένη χρονιά να έχουμε!

53 σχόλια :

  1. Νομιζω οτι η Φετινη Χρονια ηδη αρχισε πολυ αισιοδοξα για εσας!!!!!!
    Και ετσι ευχομαι να συνβεχισει Υζαινα μου...ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ με χαμογελα και δακρυα Χαρας!!!!!

    Καλη Χρονια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είθε όλα τα δάκρυα της νέας χρονιάς να πηγάζουν από χαρά για όλον τον κόσμο!
    φιλιά πολλά Αφροδίτη μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά! Καλή χρόνια με υγεία, χαρά, ειρήνη και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά' σαι καλά κοριτσάκι, καλή χρονιά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, σε σένα και όλη σου την οικογένεια!

      Διαγραφή
  4. εντάξει τόση χαρά και ευτυχία από την πρώτη μέρα του χρόνου Τζίνα μου πως να μην είσαι κατουρημένη όλο το χρόνο κορίτσι μου!!!! Με το καλό το μωράκι σας και η ώρα η καλή να έιναι για το ζευγάρι!!! Δεν ξέρω τι λες εσύ αλλά εγώ σε βρίσκω υπέροχη και άκρως γοητευτική, και δεν το λέω γιατί σε είδα από κοντά...να ορίστε το μαρτυρούν και φώτό σου!!! Αυτό ξέρεις τι σημαίνει? Σημαίνει πώς όσο και να μεγαλώσεις, στους γάμους των άλλων δύο παιδιών σου θα είσαι το ίδιο γοητευτική, αν και από ότι κατάλαβα αυτά μάλλον ετοιμάζονται να πάρουν σειρά γρήγορα χιχιχι!!! Καταπληκτικές οι φωτό της ανάρτησης σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, απ' ότι φαίνεται ο Παναγιώτης είναι ιδιαίτερα ανυπόμονος παρ' όλο που λέει πως θα πάει στο Άγιο Όρος να μονάσει!!
      φιλιά πολλά Μαράκι μου κι εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου η καινούργια χρονιά να έχει μόνο καλά για σένα!

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά να έχετε Τζινάκι μου! Γεμάτη υγεία και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Άντζελα, υγεία και χαρά στην οικογένειά σου :))

      Διαγραφή
  6. παλαιοημερολογίτισσα δηλαδή; όπως και να χει ότι και να ναι , η νέα χρονιά ειναι νέα χρονιά...και είναι γεγονός..καλή χρονιά , υγεία ,αγάπη,ευτυχία κ ότι επιθυμείς..μια χαρά θα ειναι η χρονιά σας... με το καλό να γίνουν όλα αυτά, με το καλό να έρθει εκείνη η ώρα και για τα τρία.. χαρούμενες στιγμές ...ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά και σε σένα Δελφινάκι, νά' σαι πάντα γερή και χαρούμενη!

      Διαγραφή
  7. Τι μαζεμένα υπέροχα νέα είναι αυτά Τζίνα μου!!!
    Με το καλό να υποδεχτείτε τον δεύτερο Πρίγκιπα! καλά την ζήλια και τον ντουβρουτζά του πρώτου να τα έχεις δεδομένα, ρώτα και μένα, μιλάω εκ πείρας!
    Με το καλό η βάπτιση και η ώρα η καλή για τα στέφανα του δεύτερου γιου! Και να δεις σύντομα εγγονάκια και από εκεί!!

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ δεδομένο τον έχω τον ντουβρουτζά που θα πάθει ο φουκαράς ο Πριγκηπάκος μου, αλλά έτσι είναι η ζωή.. άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους κατεβάζει στα τάρταρα χαχαχαχχαχαχα
      Καλή χρονιά Μαχούλα :))

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Tzina μου, καλή χρονιά(που μόλις ξεκίνησε απ' όσα διάβασα με τόσα ευχάριστα!) με υγεία πάνω απ' όλα κι ευλογία!
    Να 'στε όλοι καλά και πάντα τέτοιες χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η υγεία είναι το μόνο που παρακαλάω πάντα τον Θεό Νίκο ...
      καλή χρονιά να έχετε και φιλιά στη Σοφία σου!

      Διαγραφή
  9. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Τζίνα μου μ΄σα απο την καρδιά μου!!υγεία ευτυχία χαρά και δημιουργικότητα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά πολλά κοριτσάκι και ειλικρινείς ευχές για υγεία και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  10. αχαχαχαχα! Με το καλό ο ερχομός του πρίγκιψ νάμπερ του!!!!
    Με το καλό το βαφτίσι κι ο γάμος! Έτσι με χαρές να σας πάει οικογενειακώς το νέο έτος χαρά μου!
    Πόση χαρά σε μια ανάρτηση! Πήρα κι εγώ μια τζούρα και φεύγω αισιόδοξη! Κάτι μου ψιθυρίζει μέσα μου ότι όλα θα είναι ένα τσικ καλύτερα!
    Φιλιά πολλά Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι θέλω να πιστεύω κι εγώ Αριστάκι.. πως όλα θα πάνε καλά :))
      φιλιά πολλά χαρά μου, να 'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  11. Είναι τα πιο ευχάριστα αυτά που θα σας συμβούν Τζίνα μου!
    Να έχετε πάντα ευχάριστα στην ζωή σας και μωράκια να κλαίνε να τα αλλάζετε και να τα ρουφάτε!
    Είναι ότι καλύτερο και ότι πιο ελπιδοφόρο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο ερχομός ενός μωρού πάντα συνεπάγεται χαρά και ευτυχία για τους δικούς του, πως λοιπόν εμείς να αποτελέσουμε εξαίρεση;
      φιλιά πολλά κι ένα ευτυχισμένο 2014!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά Τζίνα μου! Πάντα τέτοια ευχάριστα να έχεις να μας λες! Με το καλό, να έρθουν όλα όπως τα ονειρεύεστε!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ παιδί μου θα σταματήσεις να αλλάζεις αβαταρ;
      βλέπω κι εγώ ένα άγνωστο αβαταρ και σκέφτομαι "καινούργια είναι η κοπελιά..".. πατάω λοιπόν στο προφίλ για να κατατοπιστώ και διαβάζω "τα ιστολόγια μου Jajala Majala.."....
      καταστάλαξε κάπου να σταματήσουμε κι εμείς να μπερδευόμαστε!
      φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  13. υποψιάζομαι την ευτυχία σου ,γιατί προς το παρόν που εχω μικρα τα δικά μου ,ούτε να ακουσω για κουφετα και εγγόνια!χαχαχα
    αλλά βλέπω την ευτυχία στα μάτια των γιαγιάδων και λέω ''μωρέ λες,να χρειαστώ κι εγω κάποτε πάνες;''

    Να σου ζήσουν και να τα δεις όπως επιθυμούν ,παιδιά κι εγγόνια Τζίνα!
    Καλή Χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα στην ώρα τους Νάσια, θα αρχίσεις να τα πεθυμάς όταν τα παιδιά σου μεγαλώσουν και φτάσουν .. σε ηλικία γάμου όπως λέμε.
    Όμως, προς Θεού, ας μη γίνουμε από τις μανάδες που η μόνιμη επωδός τους είναι "θα ζήσω άραγε να σε δω γαμπρό;" ή σε άλλη περίπτωση "έτσι όπως το πας δεν θα προλάβω να δω εγγόνια.. "..
    δεν γκρίνιαξα ποτέ στα παιδιά μου για τέτοιο λόγο (βρίσκω τόσες άλλες αφορμές για γκρίνια!) χαχαχαχαχαχαχα
    Καλή χρονιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα αυτή η χρόνια για σένα και την οικογένεια σου Τζίνα μου..μπράβο. χαίρομαι πολύ για σένα.. σε καταλαβαίνω απόλυτα... να εφοδιαστείς κορίτσι μου με πάνες...χι.χι δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από αυτή...να σου ζήσουν όλα και να είναι ευτυχισμενα... οσο για τα αστροπελεκια σου .. χι.χι. δεν θα αργήσουν.. ξερεις τι γρήγορα που μεγαλώνουν;; χι.χιχ. ΚΑΛΉ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις ...που θα την έχεις σίγουρα.. με υγεία και αγάπη .......... αααα δεν σου είπα πως είσαι κούκλα!!!!! φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τα καλύτερα τα κράτησες για το τέλος...
    εμ αυτά λένε πρώτα Ρουλάκι μου, να πάρω τ' απάνω μου η γυναίκα!!
    φιλιά πολλά κι ευτυχισμένη χρονιά να έχεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Χρονιά Τζίνα μου...
    Με υγέια και χαρές!!
    Οι χαρές έχουν δρομολογηθεί για το 2014 και οι συγκινήσεις είναι μαζεμένες....
    Τι ωραία! Τόσα όμορφα γεγονότα στους επόμενους μήνες...Τι όμορφες προσδοκίες...
    Να ΄στε καλά να χαρείτε με την ψυχή σας!!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι από μένα τις θερμότερες ευχές για καλή χρονιά με υγεία για όλη την οικογένειά σου.
      φιλιά πολλά Αννιώ μου, νά' σαι καλά!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλή χρόνια , με υγεία να έχεις!
    Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος στην οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά'σαι καλά, αγάπη, υγεία και χαρά στην οικογένειά σου.
      φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  19. Ο χρόνος σας Τζίνα μου έχει όλα τα ευχάριστα και κυρίως τη γέννηση του μωρού . Ετσι ευχάριστα και με υγεία και αγάπη να συνεχίσει η χρονιά σας .
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να κυλήσει όμορφα κι ευχάριστα για όλο τον κόσμο Νικόλ.
      σε φιλώ και σου εύχομαι μια χρονιά γεμάτη υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  20. Με το καλό, με το καλό, με το καλό!!!!
    Τι όμορφα γεγονότα και ανακοινώσεις είναι αυτά;!
    Εύχομαι σε όλους σας Υγεία και με το καλό να γίνουν όλα υπέροχα!

    Έχεις πολύ τρέξιμο να ρίξεις...χιχιχι!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου ας είμαστε καλά και χαλάλι το τρέξιμο!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα για τον καινούγιο χρόνο και σου στέλνω πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά , Καλή χαρούμενη και ευτυχισμένη Χρονιά.....
    Πάντα τέτοιες χαρές να απολαμβάνεις μαζι με τους αγαπημένους σου......
    Φιλιά Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι Μαρία μου, μακάρι...
      πολλές ευχές για μια όμορφη και γεμάτη νέα χρονιά για σένα και την οικογένειά σου, φιλιά πολλΆ :))

      Διαγραφή
  22. Καλή Χρονιά Τζίνα με υγεία προπάντων
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά' σαι καλά Μαρία Έλενα, κάθε καλό στο σπιτικό σου!
      φιλιά :))

      Διαγραφή
  23. Καλή χρονιά, υγεία πάνω απ' όλα.. γιατί όταν είμαστε γεροί παλεύουμε τα πάντα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι κριμα... Ψαχνω νυφη για τον γιο μου κι εσεις εχετε αγορια... Δεν θα συμπεθερεψουμε!!!!!!! Καλη χρονια Νιοβη μου, να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαντάζομαι πως ο γιος σου θα την βρει μόνος του την νύφη οπότε μην αγχώνεσαι, φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  25. Tι χαρούμενη ανάρτηση και τι ωραίες φωτος!
    Με το καλό να έρθουν όλα τα όμορφα που περιμένεις!
    Πάντα χαρές στην οικογενειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Ελευθερία μου, κάθε καλό στην οικογένειά σου!
      και είπαμε.. αυτή την βδομάδα θα τηλεφωνηθούμε οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  26. Καλή Χρονιά Τζίνα! Δηλαδή φουλ στις συγκινήσεις η νέα χρονιά, ε;Τέτοια μας αρέσουνε! Με το καλό να υποδεχτείτε το νέο μέλος και να ζήσετε όλες τις χαρές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς Βέρα, φουλ στις συγκινήσεις!
      έτσι όπως εύχομαι νά' ναι και για σένα η καινούργια χρονιά!
      σε φιλώ:)

      Διαγραφή
  27. τσουπ ήρθα... να δω πως θα θυμάμαι το δρόμο ..χώθηκα στην παρένθεση και τώρα θα πρέπει να το θυμάμαι η ξανθιά ... ω αύριο είναι Τρίτη άρα παραμονή Χριστουγέννων να περάσεις ζεστά σε αυτή την όμορφη κατα πως φαίνεται πλέξη της φωλιάς σου :)
    και τώρα στα Σοβαρά.!!! μπουχαχα Εύχομαι το 2014 να μην προλαβαίνεις να αλλάζεις πάνες... καθώς η ακράτεια είναι σημαντική όταν πρόκειται να κατουριέσαι από τη χαρά και το γέλιο, ή να χέζεσαι στο χρήμα !!!!

    α... και μια σκέψη δίπλα στον πρίγκηπα της αποκλειστικότης... είμαι πρωτότοκη και μάλιστα Μαρία (αχρείαστη για φτύσιμο άμα σου βγει κριθαράκι στο μάτι ... άσχετο χαχα) ... πρωτότοκη λοιπόν και το πρώτο μωρό στο σόι με 4 γιαγιαδες και τρεις παπουδες... και ξαφνικά έχασα την μπάλα... !!!!!!!!!!!!!!! Αδεφλη ???? όχι μόνο άλλο μωρό αλλά και κοριτσάκι ...σφετέριστρια του θρόνου μου ... μπουχαχα Σε μια στιγμή έγινα η μεγάλη τριών χρονών παιδί ... τον λάτρεψα αυτό το ρόλο ανακάλυψα πως μπορώ να παίζω μπάλα με κάποιον του ύψους μου σε πρώτη φάση ... και σε δεύτερη χεχεχεχεχε είχα κάποιων να διοικώ επιτέλους χεχεχεχεχεχε Αλί στα δεύτερα τρίτα παιδιά που πρέπει να αποβιώσουν βρίσκουν κρυφές διαδρομές τα άτιμα ... ξέρεις τα μικρά αστροπελέκια χιχιχιχιχιχιχι

    τι λες τώρα πρέπει να βάλω διάφορα στα κουτάκια τώρα... ουφ ...άτιμες γειτονιές των πόλεων λέμεεε ..στο χωριο του ιχνηλάτη είναι πιο εύκολο... ωωω ναι γκρινιάζω για να παει καλά η χρόνια χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωσόρισες.. είδες; άμα θες όλα τα καταφέρνεις .. ακόμα και να βρεις τον δρόμο σου στους λαβύρινθους της πόλης..
      γουστάρω τρελά που θα κάνουμε παρέα, γιατί θα κάνουμε έτσι δεν είναι;..
      φιλί!!

      υγ. δεν ξέρω τί τρόπους χρησιμοποιείς για να βρίσκεις τα χνάρια που σε οδηγούν στα "σπίτια" των φίλων σου, όμως σου συνιστώ να δοκιμάσεις το feedly, θα είσαι ήσυχη πως θα ενημερώνεσαι για κάθε νέα ανάρτηση των φίλων σου.. ξανά μανά φιλί!!

      Διαγραφή
  28. .. ετσι νομίζω θα κάνουμε .μου αρέσεις πολύ στο όριο του έρωτα με την πρώτη ματιά χοχοχο Ναι νομίζω θα τα καταφέρουμε να κάνουμε παρέα ...είναι και αυτή μεγάλη μπουκιά ... Σε σκάλισα, εύκολο γιατί τα χεις τακτοποιημένα τα βασικά. Έμαθα για τη γιαγιά για τη μαμα για σένα ...ουυυυ τέλεια τα ξέρω όλα ..έτσι και αλλιώς ξερόλας είμαι... σε μένα είναι πιο δύσκολο να μάθεις ... είμαι άτακτη με την καλή έννοια και με την άλλη τη ζόρικη.

    χμμμ ναι μου έχουν πει για όλα αυτά, και τα φατσοβιβλία και άλλα τέτοια αλλά ... χμμμ πως να στο πω ... επειδή είμαι θεά εκτός από ξανθιά ... ... θέλω να θυμάμαι εγώ και όχι να μου θυμίζει γκλιν γκλιν το τζιπιές όχι τίποτε άλλο το ακονίζω γιατί ε .. είναι και ο Αλτς.. δεν ειναι και πρώτης ποιότητας το έχω και χειμώνα καλοκαίρι το ίδιο χρόνια τώρα ... άσε για το ξανθό ..φυσικό

    Να χαίρεσαι το σύζυγο (την ονομαστική και το αστροπελέκι ) που σε αντέχει χαχαχαχαχααχααχ μεταξύ μας να τους χαιρόμαστε όσους κατορθώνουν να μας αντέχουν :)

    αχα έχω και άλλο λεωφορείο να με φέρνει εδώ ...τέλειο !!!!! η ίδια είμαι ... η πετριά δεν κρύβεται ακόμα και αν η θέα θέλει να την κρύψει χαχαχαχαχααχακδμξφπαειμφαδκμφψ ω..όπα... είμαι και σε ξένο σπίτι ... ..... άμα κάνουμε παρέα και ξεμείνω να μου δίνεις ε? χεχεχε τα συμφέροντα στις φιλίες ...
    ωραία πήρα δυο φιλία ξαναμανα ήρθα τώρα στα μέλια να πάρω και αλλά (αμ δεν ξέρεις με τι μπλεκεις ...ξέρεις δεν ξέρειςχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια πολλά να τους χαίρεσαι όλους.
      χαίρομαι που θα έχω μια φίλη εκεί στην ξενιτιά.
      γιατί πού ξέρεις;
      μπορεί αύριο το πρωί να ξυπνήσω και να πω...βρε δεν πάω μια βόλτα μέχρι το Μόντρεαλ;
      να μην έχω εκεί ένα δικό μου άνθρωπο να επισκεφτώ;
      τώρα πώς το έκανες την πρώτη φορά να βγαίνει το όνομα και την δεύτερη να μοστράρεσαι σαν άγνωστη ... μόνο εσύ το ξέρεις..
      φιλιά πολλά και τρέχω γιατί σήμερα έχω τραπεζώματα για τα οποία θα πάρεις πληροφορίες στην επόμενη ανάρτηση.
      φιλί :))

      Διαγραφή
  29. τέλεια..να σου ζήσουν όλοι!!!!! καλά στέφανα στον γυιο!!!
    καλή μου, σουεύχομαι το 2014, ναχει παντα τέτοιες χαρές..καλή σου χρονια!με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ .. πολύ!
      εύχομαι κάθε καλό και σε σένα με κύριο αγαθό την Υγεία!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  30. Εκπαίδευση στον ανταγωνισμό.... έτσι ακριβώς σκεφτόμουν ότι γέννησα το δεύτερο παιδί μου. Πίστευα και πιστεύω ότι ήταν ένα δώρο ζωής για το πρώτο παιδί μα και ένα μάθημα ζωής παράλληλα.. Μέχρι τώρα δεν διαψεύστηκα.
    Να σου ζήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια και να ζεις μαζί τους χαρούμενη και γερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νά' σαι καλά Άννα μου και με την ευκαιρία να σε καλωσορίσω στα μέρη μου.
    Tην αγάπη μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--