NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Τα Δικά Μας Χριστούγεννα

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Τα Δικά Μας Χριστούγεννα

Επιτέλους Χριστούγεννα!
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος είχα εξασφαλίσει δυο μέρες άδεια από την δουλειά.
Για μας τα Χριστούγεννα είναι διπλή γιορτή καθώς  γιορτάζει κι ο Χρήστος.
Έτσι οι προετοιμασίες  και τα μαγειρέματα του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού ξεκίνησαν από την παραμονή.
Σοκολατάκια για το πρώτο κέρασμα, (ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε κιόλας, γιατί την προηγούμενη φορά που τα έφτιαξα και τα πρόσφερα σαν δώρο, νηστεύαμε και δεν τα γευτήκαμε),



 τυρόπιτα,  κοτόπουλο σουφλέ ,  γιορτινό πιλάφι,


 σαλάτα,   χοιρινό στην γάστρα και για επιδόρπιο cheeesecake με οreo, baileys και κερασάκια.



O Xρήστος μεγαλούργησε φτιάχνοντας ένα πολύ νόστιμο χριστόψωμο



 αλλά και τους καλύτερους άρτους που είχα γευτεί έβερ..


Γιατί φυσικά δεν νοούνται χριστούγεννα μακριά από την εκκλησία.
Έτσι την παραμονή την νύχτα βρεθήκαμε εκεί για την καθιερωμένη αγρυπνία των χριστουγέννων.
Εκεί στο φως των καντηλιών μέσα σε απόλυτη κατάνυξη, με χαρούμενα πρόσωπα όταν ακούγεται το:
 "Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει, καὶ ἡ γῆ τὸ Σπήλαιον, τῷ ἀπροσίτῳ προσάγει. Ἄγγελοι μετὰ Ποιμένων δοξολογοῦσι. Μάγοι δὲ μετὰ ἀστέρος ὁδοιποροῦσι. Δι᾿ ἡμᾶς γὰρ ἐγεννήθη, Παιδίον νέον, ὁ πρὸ αἰώνων Θεός.", 
είναι σα να παραβρισκόμαστε στη φάτνη και να συμμετέχουμε στην άφατη χαρά της Γέννησής Του!


Καμαρώνω τ' αστροπελέκια που βοηθούν στο ιερό και συγκινούμαι την ώρα της Άγιας Μετάληψης ευχαριστώντας τον Θεό που μας αξίωσε να φτάσουμε άλλη μια φορά στην Ιερή αυτή στιγμή.
Επιστρέψαμε σπίτι τα ξημερώματα και πέσαμε για ύπνο.
Ανήμερα πια, οι ετοιμασίες ολοκληρώθηκαν με τα ψησίματα των φαγητών και το στρώσιμο του γιορτινού τραπεζιού.





Και το βράδυ το σπίτι γέμισε απ' όλη την οικογένεια.
Ο μεγάλος γιος με την γυναίκα του, τον Πρίγκηπα "νάμπερ ουαν" από το χέρι και τον "νάμπερ του" αραγμένο για λίγες μέρες ακόμα στην κοιλιά της μαμάς του.
Ο δεύτερος γιος με την κοπέλα του (επίσημα πια νύφη μας, μιας και το καλοκαίρι θα γίνει ο γάμος τους), τ' αστροπελέκια, ο αδελφός μου και ένα ζευγάρι αγαπημένων φίλων που στο πέρασμα του χρόνου έχουν γίνει κι εκείνοι (δικαιωματικά) μέλη της οικογένειας.
Οι τέσερις γιοί, σε πλήρη απαρτία και  μέσα σε κέφι τρελό,


 σχολίαζαν τις δηλώσεις μου πως από δω και πέρα δεν θα γκρινιάξω ποτέ ξανά και για κανένα λόγο και πως θα γίνω μια μελιστάλακτη, ήρεμη, καλοπροαίρετη και πολύ γλυκειά μαμά (!)
Στην αρχή  ο ένας μου τόνισε πως τότε δεν θα είμαι πια η μαμά τους, αλλά αμέσως μετά βρήκαν θέμα για συζήτηση, με τις ατάκες να πέφτουν βροχή και τα γέλια να έχουν γίνει πια τρανταχτά.
Παρ' όλα αυτά στάθηκα στο ύψος μου (καλά μη φανταστείτε.. 1,60 με το ζόρι) και ΔΕΝ γκρίνιαξα, ΔΕΝ θύμωσα, ΔΕΝ φώναξα, παρά μόνο χαμογελούσα γλυκά πιστή στο νέο μου ρόλο.
(Το ζητούμενο είναι πόσο θα αντέξω γιατί δεν με βλέπω για πολύ ακόμα.. είναι και προκλητικοί οι άτιμοι! )
Ηταν όμως μια υπέροχη βραδιά με πρόσωπα αγαπημένα, γέλια, ευχές και τσουγκρίσματα.
Μια βραδιά με συγκεντρωμένους γύρω μου τους άντρες της ζωής μου, όλους!




 Μια βραδιά που την συζητήσαμε ξανά και ξανά με τ'αστροπελέκια και κάθε φορά σχολιάζαμε πόσο όμορφα περάσαμε.
Τί άλλο να ζητήσει κανείς;
Τα παιδιά σου, ο άντρας σου κι αγαπημένοι φίλοι.
Η απόλυτη ευτυχία!
Λατρεμένοι μου φίλοι Χρόνια σας Πολλά!

53 σχόλια :

  1. Καλή χρονιά Τζίνα! Έχεις δίκιο, η ευτυχία είναι στα απλά και καθημερινά, είναι στιγμές. Και είμαστε ευγνώμονες για όσα έχουμε γύρω μας. Οικογένεια, φίλους, αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία και νά' χουμε γύρω μας τους αγαπημένους μας, τί άλλο να ζητήσουμε έτσι δεν είναι;
      Χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Τίποτα άλλο δεν χρειαζόμαστε Τζίνα μου!
    Πολύ όμορφη η οικογένειά σου να είστε πάντα μαζί και αγαπημένοι και να ζήσετε πολλά πολλά τέτοια Χριστούγεννα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα άλλο πέρα από το να είμαστε γεροί και όλοι μαζί... φιλιά πολλά !!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά και Καλά, Τζίνα μου !!! Η γέννηση του Θείου Βρέφους να σας γεμίζει με ευλογία κι αγάπη πάντοτε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αγγελική μου, χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Τζίνα μου!!!!!!!!! Πάντα να είναι η ζωή σας γεμάτη από ευτυχισμένες στιγμές!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Παναγία μου!!
      Χρόνια πολλά , κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες οικογενειακές στιγμές..
    Με Υγεία και του χρόνου!!!
    Να τους καμαρώνεις και να σε χαίρονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά' σαι καλά Γιαγιά Αντιγόνη υγεία και χαρά στην οικογένειά σου!
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  6. Κορίτσι μου! Τι ομορφιές γύρω και πάνω στο τραπέζι! Σε καταλαβαίνω τόσο πολύ. Σε νιώθω τόσο πολύ. Πόσα απλά είναι όλα αν έχεις δίπλα σου αυτούς που αγαπάς! Σε ζήλεψα που είσαι τόσο νέα μαμά με μικρά παιδάκια και ταυτόχρονα με νύφες και με εγγόνι στο δρόμο καλά κατάλαβα;...Αχ τι τέλεια!!!!Μια αγορομάνα με τα όλα της. Να είσαι ευτυχισμένη γλυκιά μου. Σου αξίζει κάθε ευτυχία πραγματικά! Πολλές ευχές για έναν μαγικό νέο χρόνο φιλιά σβουριχτά! Είσαι το πρότυπο μου...το ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .. με ένα εγγόνι σχεδόν δυο χρονών και το δεύτερο στον δρόμο (το περιμένουμε μέχρι το τέλος του μήνα) .. μεγάλες στιγμές!!
      είπαμε κρατάμε το χέρι ο ένας του άλλου... μη χαθεί κανείς, μην πέσει κανείς, μη ξεχαστεί κανείς... ΚΑΝΕΙΣ.. είμαστε ομάδα!
      φιλιά πολλά Κατερινάκι, κάθε καλό σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο, φιλιά πολλά σε όλους σας !

      Διαγραφή
  7. Τζίνα μου να χαίρεσαι τους άντρες της ζωής σου!
    Εικόνες που ξεχείλισαν αγάπη και ζεστασιά πλημμύρισαν την οθόνη μου!
    Πάντα έτσι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά να έχετε με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Τζίνα μου!! να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις τους λεβέντες σου!! με το καλό να έρθει και ο πρίγκηπας ναμπερ του και η καινούρια νύφη!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Ελπίδα μου να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου.
      Πολλά φιλιά σε όλους σας!

      Διαγραφή
  10. Τζίνα μου Χρόνια σας πολλά και Καλά Χριστούγεννα. Τι όμορφα πρόσωπα, τι λάμψη αυτή η βραδιά! Και του χρόνου να είστε γεροί και όλοι μαζί ευτυχισμένοι... με το νέο μέλος στην αγκαλιά σας!!! Σε φιλώ. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά κοριτσάκι!
      Υγεία, Χαρά κι Αγάπη στην οικογένειά σου!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πω, πω!!! Αγορομανα με τα ολα σου!!! Να τους χαιρεσαι και να σε χαιρονται! Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι.. και δεν ξέρεις πόσο καμαρώνω γι' αυτό!!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τι γλυκά και όμορφα τα οικογενειακά σας δικά σας Χριστούγεννα , ζεστά , χαμογελαστά πρόσωπα , υπέροχα λόγια .
    Να είστε όλοι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είθε τα Χριστούγεννα να είναι πάντα ζεστά και όμορφα για όλον τον κόσμο.
      φιλιά πολλά Νικολ μου !!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά με υγεία!!
    Να τους χαίρεσαι όλους και να σε χαίρονται!!!
    Έτσι όμορφα να περνάτε πάντα!
    Και του χρόνου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαράκι μου , κάθε καλό σε σένα προσωπικά και σε όλη την οικογένειά σου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. -Ελα τώρα... δεν μπορεί ... πλάκα μου κάνεις... πρώτα πρώτα φατσα κάρτα σοκολατάκια? και με λινγκ για να τα φτιάξω... ουφ... μπορώ μόνο να τα τρώω ??? Να χαίρεσαι τον αρτοποιό Χρήστο !!!! ας πάρω άλλο ένα καθότι διπλή γιορτή ... μμμ ωραία φαίνονται χμμμμ ...εεεε όχι κυρά μου δεν θα με βάλεις στο τρυπάκι να τα φιτάξω (ήδη εβαλα το λιγκ στα αγαπημένα μου άτιμη κενωνια)
    -Και πάλι μου κάνεις πλάκα ....ναι ? ναι.... εννοώ με το μενού ... ένα εξήντα λέει και σβούρα σκέτη απ ότι καταλαβαίνω... μπουχαχα
    ααααααα δίνεις και εσύ υποσχέσεις ανέκδοτο για να γελούν ε? τέλειο γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι δεν είχαμε κοινά χαρακτηριστικά...
    -Η φάτνη στην εκκλησία, και η φάτνη στη ζωή σου ... να στε καλά ... και του χρόνου αυξάνεστε και πληθύνεστε :)

    και τώρα συγνώμη... πάω να σκαλίσω τα χιλιάδες μαγνητικια στο ψυγείο ... αμαν το μάτι σου άμαν τι έκανα? ένα σοκολατάκι ακόμη πήρα.. τίποτε δεν σου ξεφεύγει???? χαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα μη μου τα πειράξεις .. για τα μαγνητάκια λέω.. είναι η προσωπική μου συλλογή.
      τα σοκολατάκια να τα φτιάξεις είναι υπέροχα και την τούρτα επίσης.. θα με θυμηθείς..
      φιλιά!

      Διαγραφή
  15. μα τι ομορφες οικογενειακες στιγμες! χρονια πολλα! με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά κοριτσάκι μου, νά ' σαι καλά!
      Σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  16. Xρόνια Πολλά Τζίνα!!
    Οι φωτογραφίες σου μαρτυρούν τη λάμψη της γιορτής και τη μαγεία της βραδιάς... (και την πρόοδο σου φωτογραφικά!!)
    Το γιορτινό σπιτικό σου εύχομαι να γεμίζει κάθε χρόνο, με τους αγαπημένους σου, με χαρές, με γέλια και πειράγματα...
    Πολλές ευχές σε όλους σας και με το καλό να έρθει ο πρίγκηπας Νο2!!
    Φιλιά και καλημέρες...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ για όλες τις ευχές, κρατώ στην μνήμη μου την επισήμανση για την πρόοδο στην φωτογράφιση (αυτό με συμφέρει .. αυτό κάνω)..
      φιλάκια Αννιώ μου !!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά του Χρήστου!
    Μπορεί να κουραζόμαστε με τα τραπέζια ,αλλά τα ξεχνάμε όλα όταν βλέπουμε τη χαρά στο πρόσωπο όλων!
    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φέτος ήταν καλύτερα από άλλες χρονιές γιατί είχα πάρει και την παραμονή άδεια, κόλλησε και το ΣΚ και ήμουν πιο χαλαρή.
      παρ' όλα αυτά - όπως λες κι εσύ κι έχεις δίκιο - όταν τους βλέπεις όλους γύρω σου ξεχνάς και την κούραση και τα πάντα..
      φιλιά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  18. Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΑ-!!!
    Και του χρόνου καλή μου!!!!
    Καλή χρονιά με υγεία! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλα Χριστουγεννα Τζινα μου!!Τι ομορφη φωτο με τα 4 αγορια σου!!!Παντα να μεγαλωνει η οικογενεια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από μια οικογένεια συγκεντρωμένη!!
      φιλιά πολλά, νά σαι πάντα καλά :))

      Διαγραφή
  20. Μου εκανε ενα κλίκ τώρα..

    συ εισαι?
    εγινες γιαγιά?
    να τρελλαθώ τώρα ή να τ' αφήσω για το δευτερο εγγόνι?
    μα πως περνάνε τα χρονια έτσι.

    Φιλα μου τ' αστροπελέκια καλεεεεεεεεεεεεεε!!!
    τώρα σιγουρεύτηκα χα χα χα !!!!!!!

    καλη χρονιά σ' ολους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά δεν ήξερες.. δεν ρώταγες;

      χαχαχαχαχα

      καλή χρονιά και σε σένα Ζουζούνα :))

      Διαγραφή
    2. καλα μαρή δεν ντρέπεσαι? κοροίδευεις την θειά Ζουζουνα? ιιιιιιιιιιιιι ιιιιιιιιιιιιιιιιιι ιιιιιιιιιιιιιιι!
      χανούστε κανα χρόνο δυο, αλλάζετε γκαρνταρόμπα και σφυρίζετε ανεμέλως στ' αυτί μου... και περιμενετε...! ιιιιι ιιιιι ιιιιι

      Διαγραφή
    3. φταίω εγώ που ένα χρόνο τώρα έχω επιστρέψει στας επάλξεις κι εσύ χαμπάρι;
      να συγχυστώ που δεν με είχες αποθηκεύσει στα αγαπημένα σου ε;;;;;;;;

      δεν πειράζει όμως... φτάνει που ξανανταμώσαμε :))))

      Διαγραφή
  21. Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται Τζίνα μου! Υπέροχες φωτογραφίες, φαγητά, χαμόγελα, ζεστασιά...
    Να'στε όλοι καλά και Καλή Χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εσύ νά' σαι καλά Μαρία μου, τα φιλιά και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  22. Να την χαίρεσαι την πανέμορφη οικογένεια σου Τζίνα μου και να σε χαίρονται και εκείνοι γλυκιά μου!!! Το σπιτικό σου και το τραπέζι σου υπέροχο!!! είσαι γυναίκα χρυσοχέρα!!! πάντα ομορφιές και χαρές στο τραπέζι σας Τζινάκι μου!!! σε γλυκοφιλώ!!! το cheesecake σου μας ξελίγωσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έγινε μια υπέροχη τούρτα, τα παιδιά (και οι μεγάλοι) ενθουσιάστηκαν και μου ζήτησαν να το φτιάξω πάλι σύντομα.
      Φιλιά πολλά Μαρία μου :))

      Διαγραφή
  23. Ευλογία ,αγάπη ,χαμογελο και υγεία πάντα στο όμορφο σπιτικό σου.!!!
    Ολα υπέροχα και το τραπέζι σου να είναι πάντα γεμάτο με αγάπη και χαρά.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχήθηκες τα τέσσερα πιο σημαντικά ... νά' σαι καλά Μαρία μου..
      σ' ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ, υπέροχη ανάρτηση!
    Με απ' όλα!
    Φαγητά, γλυκά, κεριά, ψωμί, χαμόγελα, και πολύ Αγάπη!
    Πάντα έτσι, πάντα όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου, την αγάπη μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μόλις διάβασα το σχόλιο που μου άφησες...Κι έτρεξα να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά για τα γενέθλιά σου!
    Τζίνα μου, Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα..!!!!!
    Να΄σαι γερή, γελαστή κι χορτάτη από χαρές!!
    Να συνεχίσεις να είσαι δυναμική, ευαίσθητη, αστεία, αισιόδοξη και πολυπράγμων!!
    Γιατί έτσι ξέρω ότι είναι η Τζίνα...
    Η Τζίνα μας, που μας έχει κάνει να γελάσουμε (πολύυυυ), να κλάψουμε (πολύυυυ), να συγκινηθούμε (πολύυυυ), να αγωνιούμε (πολύυυυ), να χαρούμε (πολύυυυ).................
    Οk! ΄Ολα σε υπερθετικό βαθμό, τα ζούμε μαζί σου...
    Συνέχισε απλά να είσαι η Τζίνα που αγαπάμε...
    Σε φιλώ γλυκά...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--