NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Χειμώνας - Άνοιξη 1-0

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Χειμώνας - Άνοιξη 1-0

Πάνω που χαρήκαμε κι είπαμε πως η άνοιξη μπήκε για τα καλά.
Πάνω που νιώσαμε το Πάσχα να κοντοζυγώνει.
(γιατί τί νομίζεις; ένα τσιγάρο δρόμος μας χωρίζει.)
Πάνω που αρχίσαμε να ονειρευόμαστε ρομαντζάδες στην βεράντα κι ελαφρύ ντύσιμο..
Πάνω που σκεφτήκαμε μήπως ήταν ώρα τις επόμενες μέρες να σηκώσουμε τα χαλιά..
Πάνω εκεί  έρχεται αυτός ο άτιμος ο καιρός και για άλλη μια φορά τα φέρνει όλα τούμπα.
Κρύοοοοοοο!
Η άνοιξη απομακρύνθηκε, την είδα σας λέω να στρίβει στην γωνία κρατώντας μια μικρή βαλιτσούλα στο χέρι.
Τώρα βέβαια, αν κρίνω απ' το μέγεθος της βαλίτσας, δεν θα λείψει για πολύ αλλά και πάλι ο ψόφος... ψόφος!
Το Πάσχα εξακολουθεί να κοντοζυγώνει αλλά φέρνει μαζί του κάτι αλάνια βοριαδάκια.
Και να πεις πως δεν του τό' πα;
Μάλλιασε η γλώσσα μου "πρόσεχε τις παρέες σου",  γιατί τί θα πει ο άλλος που δεν σε ξέρει και τόσο καλά;
 "δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι"  αυτό θα πει!
Έτσι,  το όνειρο για  ρομαντζάδα αουτσάιντ ξεφούσκωσε σαν μπαλόνι.
Το ελαφρύ ντύσιμο δεν το συζητώ, αυτό κατέρρευσε σαν ένας γελοίος χάρτινος πύργος.
Τα χαλιά δεν μαζεύονται, τουλάχιστον όχι πριν νιώσω αρκετά ζεστά, (μόνο πάνω απ' το πτώμα μου).
Παρ' όλα αυτά, σε πείσμα όλων, άρχισα να στολίζω σιγά σιγά το σπίτι.
Διότι τί του λείπει του ψωριάρη;
Φούντα με μαργαριτάρι!
Αμόλησα το λοιπόν κάτι κοκόρους στον πάγκο της κουζίνας..









Ολίγα πασχαλινά .. ωά δώθε κείθε, ίσα να σπάσει λίγο την ξεραϊλα και την μονοτονία...









Και τέλος έριξα μια "τσαχπινιά" από κουνελοντεκόρ, μπας κι αλλάξει λίγο την διάθεση που έχει παγώσει..








Καλή εβδομάδα να έχουμε αδέλφια.
Ντυθείτε ζεστά και μην απελπίζεστε γιατί η άνοιξη..
πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικιά μας θά' ναι!!




27 σχόλια :

  1. Παλι καλα που υπαρχουν λιγα πραγματα να μας θυμιζουν ανοιξη. Αυτη τη στιγμη που σου γραφω το θερμομετρο εδω στην Λεμεσο δειχνει 7 βαθμους!! απο που ηρθαν καλε ξαφνικα? Πιος αραγε πηρε την ανοιξη κ την λιακαδα μακρια κ γιατι ετσι αποτομα? Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ που σήκωσα αρκετά και τα έπλυνα κιόλας και τώρα λέω να τα ξαναστρώσω! Σφύρα και σ'εμάς πως την είδες με τη βαλίτσα που αγρόν ηγόρασα.....ωραίαααα τα κοκόρια σας!!!!!!!! Φαντάζομαι τι θα γίνεται τα ξημερώματα χαχαχαχαχα
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν έχει 7 βαθμούς στη Λεμεσό που είναι τον περισσότερο χρόνο ζεστός ο καιρός, να μην παραπονιόμαστε εμείς.....


    Μπρρρρρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι τρελή;
    Τα σήκωσες κιόλας;
    Απαπαπαπα... εγώ είμαι κρυουλιάρα...
    Όσο για τα κοκόρια ας τολμήσουν να κάνουν θόρυβο.. όχι ας τολμήσουν!
    Τά' σφαξα στο γόνατο! (είδες μοβόρα που είμαι;) :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα,
    τι ωραία που τα γράφεις!
    Ετσι ακριβώς, άσε να ξανάρθει, η περί ού -μικρή βαλίτσα κράταγε...-
    και μετά ξεστρώνεις.
    Ωραίο το πασχαλινό touch σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι τίποτα άλλο, ξεγελάστηκα κι εγώ και κυκλοφόρησα με κάτι πουκαμισάκια μια - δυο μέρες και με βλέπω το Σάββατο στις Ψηφιακές να είμαι όλο αψου και αψού! Κανένα γιατροσόφι ξέρετε; Παρ' όλα αυτά, η πασχαλινή διακόσμηση πολύ μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ εγώ αρνούμαι πεισματικά να φορέσω παλτό. Φοράω το λεπτό μου μπουφάν και τουρτουρίζω ανοιξιάτικα! Όσο για χαλιά... μετά το Πάσχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το Σάββατο;
    Γιατί την Παρασκευή δεν θα έρθεις;
    Εδώ θα πάω εγώ που θά' μαι από τις 2 τα ξημερώματα στο πόδι... ντροπή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα .. αν δεν γυρίσει αυτή με την βαλιτσούλα που πήρε των ομματιών της και δεν ξέρουμε πού είναι, μάλλον για μετά το Πάσχα το βλέπω κι εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την Παρασκευή δουλεύω και γυρίζω σπίτι μετά τις 5.30 γμτ! Και για άδεια δεν το συζητώ, γιατί σήμερα πήρα γονική για τους βαθμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ γέλασα με την ανάρτηση σου..... Όχι ρε Τζινάκι ήρθε η Άνοιξη αλλά ντρέπεται να μπει με την μια.... εγώ πάντως έβγαλα τα μπουφάν... τις κάλτες... ξέστρωσα τα χαλιά.... έφτιαξα την βεράντα και ψάχνω να βρω το μαγιό μου μήπως κάνω και καμιά βουτιά εκεί στην Ναύπακτο που θα πάω για το bazaar!!!! Λες να γυρίσω άρρωστη???? Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η διακόσμηση είναι υπέροχη!!!! Ζήλεψα!
    Επίσης, η ανοίξη θα έρθει, θέλει δεν θέλει!
    Και τέλος έχω ξεραθεί στα γέλια με την παροιμία "τί του λείπει του ψωριάρη".. Δεν την είχα ξανακούσει και γελάω μέχρι δακρύων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά εσύ δεν παίζεσαι...
    Άκου μαγιο!!
    Αν δεν έχει τουλάχιστον 40 υπό σκιάν ούτε σαν σκέψη μου περνά το μαγιό!!
    (άκου μαγιό!!)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα βρεθούμε στις γειτονιές να σε μάθω κι άλλες αστείες παροιμίες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα θα σου πώ! Ή μάλλον τρία!
    Θέλω! Θέλω! Θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζίνα μου ωραία τα κουνελοντεκόρ και οι προετοιμασίες για το Πάσχα, αλλά χαλιά ΔΕΝ ξεστρώνονται αν δεν πιάσουν οι καύσωνες. Αυτή την εποχή, κρυώνω πιο πολύ κι απ' τον χειμώνα.
    Ωραία η ανάρτησή σου, μας έβαλε στο κλίμα της εποχής.
    Καλή άνοιξη αδερφή ψυχή ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαζί σου κι εγώ...
    Μόνο πάνω από το πτώμα μας τα χαλιά ή στην τελική αν τα σηκώσουν να μας τυλίξουν κι εμάς μέσα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και πολύ πολύ καλό μήνα Τζίνα και όμορφη παρέα!
    Χθες με πληροφόρησε ο σύντροφος Παραμυθάς πως τελικά στις γειτονιές θα είμαστε το Σάββατο 4 στις 11 γιατί "θέλουν" να είναι από "δαύτους" που θ΄ ανοίξουν αυτό το μπλογκομάζωμα! Θα χαρώ να συναντήσω τους νέους και παλιούς μπλογκόφιλους, τώρα πώς θ' αναγνωριστούμε είναι μια άλλη υπόθεση... Τι προτείνεις Τζίνα; ;-)
    Πολύ μου άρεσαν τα προπασχαλινά διακοσμητικά σου και μου άρεσε και η κουζίνα που φαίνεται από πίσω!
    Χαλιά δεν σηκώνω ποτέ γιατί έχω τοίχο-τοίχο μοκέτα (μένουμε στα 500μ σ' ένα βουνό της ΒΑ Αττικής) και το καλοκαίρι σπάνια ζεσταινόμαστε, όσο γι αυτές τις μέρες, οι σόμπες δουλεύουν φουλ!
    ΑΦιλάκια και see-you! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Τζίνα! Θα φτιάξει ο καιρός κάτσε και θα δείς.. ναζάκια κάνει :)) Απλά θέλει να περάσει ο Κύριος Απρίλιος κανα δεκαπενθήμερο μόνος του και μέτα θα arrivarei και η Κυρία του η Άνοιξη μετα των τέκνων τους, ζέστη, ανθοφορία, γύρη!! Καλό μήνα!! Ελεάνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σιγά το δύσκολο.. άκου πώς θα αναγνωριστούμε!
    Κατ' αρχάς θα έχουμε όλοι ταμπελάκια με τα ονόματά μας (ίσως να αναφέρεται και το μπλογκ δεν είμαι σίγουρη) και δεύτερον θα σε αναγνωρίσουμε εμείς καθόσον τί κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια (ποιά είναι αυτή μαζί με τον Παραμυθά;).. έννοια σου θα την βρούμε την άκρη μας.
    Καλή αντάμωση λοιπόν :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λες ε;...
    Αν είναι να κάνει νάζια εντάξει... συγχωρεμένος..
    Με το καλό λοιπόν να δεχτούμε όλη την φαμίλια γιατί μόνος ο κυρ Απρίλης δεν έχει έρθει με καλές διαθέσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαχαχα! Σιγά μη κάτσω δίπλα του... ξέρω πόσο του αρέσει να "συναντά" Παραμυθομεγαλωμένες (όπως τις αποκαλεί) θα του κάνω χαλάστρα αν είμαι κοντά!!! ;-)
    Λέω να φορέσω το καπέλο της Άιναφετς!

    Τα ταμπελάκια εμείς θα τα γράψουμε; Μας βλέπω να κυκλοφορούμε διαβάζοντας! Τέλεια!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το καπέλο της Άιναφετς όντως θα έκανε δουλειά :)
    Tα ταμπελάκια θα είναι έτοιμα από τους διοργανωτές, σε μας απομένει να "επικοινωνήσουμε" ..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στη Λάρνακα είμαστε καλά!!!! Σχετικά ζεστός αν και απο τη Κυριακή μας κάνει τσαλιμάκια αλλά δε θα του περάσει :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η διακόσμηση ονειρεμένη!! Αλλά φέτος είναι νωρίς το Πάσχα, άρα θα έχει ψυχρούλα! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λες ε;...
    Δεν πειράζει... ας κάνει ψυχρούλα.. αρκεί να είμαστε καλά, γιατί πέρυσι ανήμερα του Πάσχα η δικιά σου μπήκα στο νοσοκομείο για να χειρουργηθώ δυο μέρες αργότερα στη χολή, οπότε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--