NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Άρρωστο Θά'ναι!

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Άρρωστο Θά'ναι!


Τ'αστροπελέκια μου - όπως όλα τα παιδάκια - είπαν τα κάλαντα.
Συγκέντρωσαν λοιπόν ένα χρηματικό ποσό, που όπως είναι φυσικό, ήθελαν να το "επενδύσουν" άμεσα.
Άρχισαν λοιπόν να ρωτούν πότε θα πάμε στο παιχνιδάδικο να κάνουμε ως είθισται την "κατάθεση".
Προσπάθησα με τρόπο να το αποφύγω λέγοντάς τους να περιμένουν και τα κάλαντα της πρωτοχρονιάς, αλλά φευ!!
Άντρα θέλω - ή μάλλον - παιχνίδι θέλω, τώρα το θέλω!
Επειδή λοιπόν η γκρίνια και το μπούρου μπούρου μες τ'αφτιά μου έχουν ένα όριο, είπα χθες, κομμάτια να γίνει, ας τους πάω.
Δεν πρόλαβα να το ξεστομίσω κι είχαν πάρει κιόλας θέση στο αυτοκίνητο.
Φθάσαμε στο μαγαζί μέσα σε παραλήρημα χαράς!
Ο μεγάλος ήξερε τί ήθελε.
Πήγε κατ'ευθείαν στον συγκεκριμένο διάδρομο, στην συγκεκριμένη βιτρίνα και πήρε το συγκεκριμένο παιχνίδι για το nitendo του.
Ο μικρός αποδείχτηκε .. προβληματισμένος.
Γιατί σου λέει το παιδί, πώς έτσι αβασάνιστα θα κάνω την επένδυσή μου; να μή το σκεφτώ;
Κι αρχίσαμε να περιδιαβαίνουμε τους διαδρόμους από υπόγειο σε ισόγειο κι από κει στον πρώτο όροφο και τούμπαλιν.
Πολλές φορές..
Πάρα πολλές φορές..
Αμέτρητες φορές...
Ούτε και μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές.
Στην αρχή το πήρα ψύχραιμα.
Σκέφτηκα παιδάκι είναι, βλέπει ένα σωρό, φυσικό να μπερδευτεί.
Και χαμογελούσα στωϊκά.
Μετά την εκκατομυριοστή φορά όμως που πέρασα μπροστά από τα επιτραπέζια, το χαμόγελο άρχισε να παγώνει στα χείλη μου.
-τί θα γίνει πουλάκι μου, θ'αποφασίσεις; τον ρώτησα, όπου νά'ναι θα κλείσουν.
-ναι μαμά, μου είπε και συνέχισε στον ίδιο ρυθμό, υπόγειο - ισόγειο - πρώτος...
Πίσω του εγώ να σιχτιρίζω την ώρα και την στιγμή που μ'έπιασαν οι καλωσύνες μου.
-να σου πω, του πρότεινα, αν δεν σ'αρέσει τίποτα ίσως χρειάζεσαι λίγο χρόνο να το σκεφτείς, πάμε σπίτι κι ερχόμαστε άλλη μέρα , νά'χεις τον χρόνο να αποφασίσεις τί θέλεις, ε;;;
Με κοίταξε μ'εκείνο το ύφος που λέει "δε σφάξανε".. και μου λέει
-όχι θα πάρω, πάμε πάνω (ΠΑΛΙ!!!) να δω τα βιβλία (!!).
Με το χαμόγελο νά'χει γίνει γκριμάτσα ανέβηκα για άλλη μια φορά στον πρώτο.
Κι αρχίσαμε να περιδιαβαίνουμε τους διαδρόμους με τα βιβλία αυτή τη φορά.
Επειδή έβλεπα πως κι εδώ είχε μια δυσκολία επιλογής (μη σου πω και δύο), άρχισα να του προτείνω κάποια.
Εκείνος όμως ήταν αποφασισμένος να μην ακούσει άλλη γνώμη.
Έπιανε στα χέρια του τα βιβλία, τα άνοιγε, διάβαζε λίγο, κοιτούσε τις εικόνες .. και πήγαινε στο επόμενο.
Τη στιγμή που σκεφτόμουν πως εκείνον τον καλό κύριο Ηρώδη πολύ τον είχαμε παρεξηγήσει και να το σβερκώσω να φύγουμε, τον άκουσα να λέει την μαγική λέξη!
-αυτό θέλω!
Επιτέλους! σκέφτηκα, καιρός ήταν!
Με συνοπτικές διαδικασίες έφτασα στο ταμείο πλήρωσα και πήραμε τον δρόμο για το σπίτι.
Μέσα στη μεγάλη μου ανακούφιση που επιτέλους αποφάσισε δεν έδωσα μεγάλη σημασία στο γεγονός πως ένα δεκάχρονο αμολημένο μέσα σ'ένα πολυκατάστημα παιχνιδιών, διάλεξε τελικά ένα βιβλίο!
Βρε μπας κι είχε πυρετό;
Να το πάω σε γιατρό;

(στη φωτό το περί ου ο λόγος βιβλίο .. )





15 σχόλια :

  1. Βάλε του κανα θερμόμετρο, καλού-κακού.
    Το περίεργο δεν είναι που διάλεξε βιβλίο, το περιεργο είναι ότι δεν πήρε εγκυκλοπαίδεια σε CD.
    Μήπως η συγκεκριμένη δεν βγαίνει σε CD; Δεν το πιστεύω.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατι καλο θα σου ξεφυγε με τουτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά με Υγεία σε σένα και τους δικούς σου Δύσπιστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ μου έχουν λείψει αυτές οι στιγμές των παιδιών. Μεγάλωσαν όλα- παιδί και ανίψια. :-)

    Τζίνα μου χίλιες ζεστές ευχές σε σένα και την οικογένειά σου.

    Φιλιά
    Καλή Πρωτοχρονιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όντως να το προσέξετε, όχι τόσο για το αναποφάσιστο όσο για την απόφαση... μη σου βγει περισσότερο σκεπτόμενος απ'ότι πρέπει δηλαδή, καλή χρονιά να έχετε όλοι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάτι μου θυμίζει αυτό , κάτι μου θυμίζει...
    Ενα κοριτσακι που στη γιορτη του οταν ηταν μικρο (ακομα και οταν εγινε κοτζαμ γαϊδούρα) ζητούσε βιβλία...
    Ακόμα και τότε που στην Α γυμνασιου πήρε τους πρωτους βαθμούς και ήταν ολα 20αρια πάλι βιβλίο ζήτησε...


    Μια χαρα παντως το παιδι...

    Και την παραδιοσιακη μου μαντιναδα για σας


    Θεέ μου και κάνε τις ευχές,
    όλου του κόσμου πράξη,
    και η ζωή του καθενός,
    προς το καλό να αλλάξει.


    Σας ευχομαι τα καλυτερα και πανω απο ολα να ειστε υγιείς και ολα τα αλλα ερχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλή Χρονιά Βάσια μου και .. πολύχρονη!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλή Χρονιά blueprints, Υγεία σε σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άννα μου εύχομαι η καινούργια χρονιά να είναι γεμάτη με όμορφες στιγμές για σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκρουτζάκο, Χαμομηλάκι.. Καλή Χρονιά με Υγεία και Χαρά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Τζίνα μου!
    Απ' ότι βλέπω, το βιβλίο που διάλεξε το μικρό Αστροπελέκι δεν είναι και τόσο εύπεπτο. Αντίθετα, θα έλεγα ότι είναι "βαρύ" βιβλίο για ένα δεκάχρονο παιδί. Μπράβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μερόπη μ'αυτό κοιμάται... μ'αυτό ξυπνάει.. :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--