NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Xρόνια Σου Πολλά Μωρό Μου!

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Xρόνια Σου Πολλά Μωρό Μου!

Ήρθες στη ζωή μας πριν από έξι χρόνια.
Ήσουν μόλις τριάμιση χρονών.
Ένας μικρός ξανθός άγγελος με γκριζογάλανα μάτια!
Θυμάμαι την μέρα που ήρθα να σε πάρω.
Μου έδωσες το λεπτό σου χεράκι μ'εμπιστοσύνη και μπήκες στο αυτοκίνητο δίχως να κοιτάξεις ούτε μια φορά πίσω σου.
Σήμερα γίνεσαι δέκα χρονών.
Τα πρώτα δέκα χρόνια της ζωής σου που ξεκίνησε τόσο μα τόσο άσχημα.
Το πρωί σ'αγκάλιασα και μαζί με τα χρόνια πολλά σου είπα πόσο τυχερή είμαι που σ'έχω!
Από τα δικά σου χειλάκια άκουσα ό,τι πιο εκπληκτικό έχει πει ποτέ παιδί στην... μαμά του.
"σ'ευχαριστώ μαμά που μ'αγαπάς!"
Θέλω να ξέρεις πως θα σ'αγαπάω πάντα.
Θέλω να ξέρεις πως στην καρδιά μου θά'χεις πάντα ιδιαίτερη θέση.
Για μένα θά'σαι πάντα ο τέταρτος γιός μου..
Ο μικρούλης μου...
Ο πιο τρυφερός απ'όλους...
Ο πιο αγαπημένος....
Το μικρό μου αστροπελέκι...
Χρόνια σου πολλά μωρό μου..
Ελπίζω κι εύχομαι η ζωή - που τόσο άδικη υπήρξε μαζί σου - να σου χαρίσει όλα τα καλά!
Νά'σαι χαρούμενος...
Νά'σαι ευτυχισμένος..
Νά'σαι ευλογημένος!
Να σε χαίρομαι που σ'έχω......... η τυχερή!!!!!!!!!!!






24 σχόλια :

  1. Χρόνια πολλά και καλά! Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις! Να τον αγαπάς και να σε αγαπά πάντα και σε όλη σας τη ζωή να είστε χέρι - χέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος.. Και τυχερός, που είναι βέβαια γιατί σε βρήκε και τον βρήκες... Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό θα πει "μάνα δεν είναι αυτή που γεννάει αλλά αυτή που μεγαλώνει ένα παιδί". Πολύ συγκινητικό να πάρεις μια τέτοια απόφαση (αν έχω καταλάβει καλά!).Εύχομαι ο μικρός σου να είναι ευτυχισμένος, υγιής και ότι η ζωή του πήρε στην αρχή, να του το δώσει πίσω δεκαπλό!Χρόνια του πολλά και όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τον χαιρεσαι να΄ναι παντα χαρουμενος και ευτυχισμένος
    ειναι πολύ τυχερος που έχει μια μανουλα σαν εσενα με έκανες να δακρυσω

    Καλές γιορτές σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους για τις ευχές σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαίρεσαι Τζίνα μου γλυκιά και ΧΡΟΝΙΑ του ΠΟΛΛΑ. Δεν ξέρω αν τον αδίκησε η ζωή στην αρχή της, τώρα πάντως τον αποζημιώνει με τόσο καλή μανούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα γερός και τυχερός να είναι στη ζωή του, έτοιμος να προσφέρει κι εκείνος με τη σειρά του την αγάπη που δέχεται!!!

    η ζωή που τον αδίκησε του χρωστούσε, γι' αυτό του έστειλε εσένα να τον αγαπάς και να του το δείχνεις με όλο σου το είναι

    να περάσετε όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Meropi και Γαστεροπλήξ, σας ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ Σκρουτζάκο, καλές γιορτές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα όταν αναφερεις κατι εδώ, εντελώς διακριτικά,μου γεννιούνται πολλες απορίες για την ζωή σου,πως τα καταφερνεις, με 4 παιδιά, αν δουλευεις, και πως τα καταφερνεις πάλι, πως γινεται να εισαι εσυ και ο αντρας σου μαζί στις αποφασεις αυτές.
    Γιατί η αποφαση ειναι κοινή και εκει ειναι δυσκολο ε;
    Δεν μπορώ να μην σας θαυμασω.
    Ξερω πως η αγάπη που εχεις να δώσεις,
    είναι αρκετη για όλα σου τα παιδια.
    Και είσαι τυχερή που σου την επιστρεφουν πίσω Χ4.
    Να το καμαρωσεις ευχομαι,να καταφερει στην ζωή του οτι αυτος θελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aremare, φυσικά και εργάζομαι και μάλιστα με "σκληρό" ωράριο, θέλω όμως να πιστεύω πως όλα τα μπορούμε.
    Όσο για τις αποφάσεις οφείλω να παραδεχτώ πως έχω την τύχη να πορεύομαι στη ζωή παρέα με ένα πολύ καλό σύντροφο, ξέρεις.... ο γνωστός σε όλους.. "ανάπηρος" :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο συγκινητική ανάρτηση! Να το χαίρεσαι το διαμαντάκι σου κι ελπίζω η ζωή να εξάντλησε όλη της την αδικία τότε που λες και από δω και πέρα μόνο δίκαιη να είναι! Χρόνια Πολλά στο αστέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. sunshine, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, Καλές Γιορτές!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έστω και με καθυστέρηση σου εύχομαι να τον χαρείς και να τον δεις όπως επιθυμείς καλή μου,γερός και τυχερός στη ζωή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές γιορτές, χρόνια καλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ'ευχαριστώ πολύ Αχτιδούλα κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου. φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nά'σαι καλά Λίλα (τί ωραίο όνομα!). Καλές γιορτές να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ!!

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

    η καρτούλα ανοίγει ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλές γιορτές και σε σένα Δύσπιστε, σ'ευχαριστώ πολύ για την κάρτα, είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Τζίνα. Να τους χαίρεσαι όλους, μικρούς, μεσαίους, μεγάλους και να περνάτε πάντα καλά.M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ Μανώλη, υγεία κι ευτυχία σε σένα και την οικογένειά σου. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι είμαι πολύ ευαίσθητη.Είναι η "κινηση" που έκανες γι'αυτήν την αθώα ψυχούλα που η ζωή στάθηκε σκληρή μαζί της.Τζίνα μου με έκανες να δακρύσω.Να είσαι πάντα καλά γλυκειά μου και ο πανάγαθος θεός να σου χαρίζει του Αβραάμ και του Ισαάκ τα αγαθά.Βρίσκω πως έχουμε πάρα πολλά κοινά εμείς οι δύο.Εξ άλλου είμαστε και ίδιο ζώδιο, κάνουμε και το ίδιο επάγγελμα.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με τόσα κοινά λοιπόν θα ήταν κρίμα να μη γίνουμε φίλες, τί λες; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--