NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Comeback Και Βραβείο..

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Comeback Και Βραβείο..

Με τα βραβεία έχω μια σχέση πάθους.
Θυμάμαι στο πρώτο που μου δόθηκε προ αμνημονεύτων χρόνων, το μόνο που δεν έκανα ήταν να βαρέσω τα κανόνια στον Λυκαβηττό.
Στα επόμενα δυο ήμουν πιο ψύχραιμη ομολογώ.
Τούτο δω με ξάφνιασε.
Τον τελευταίο χρόνο έμπαινα ελάχιστα στο blog μου και σεργιανούσα ακόμα λιγότερο στα άλλα ιστολόγια.
Με λίγα λόγια είχα χαθεί.
Όταν - πρόσφατα - επέστρεψα στις επάλξεις, βρήκα άγνωστα αλλά πολύ ενδιαφέροντα νέα πρόσωπα και λίγους απ'τους παλιούς.
Έτσι στην αρχή ένιωσα λίγο "άβολα" και αμήχανα, όπως όταν βρίσκεσαι σε μια κοινωνική σύναξη και δεν γνωρίζεις κανένα.
Ας είναι όμως...
Μου αρέσουν τα ξεκινήματα και ποτέ δε λέω όχι σε νέες γνωριμίες και γιατί όχι .. φιλίες.
Κατερίνα ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και παρ'όλο που δεν το συνηθίζω θα παίξω το παιχνίδι με τις ερωτήσεις.
Ερώτηση πρώτη λοιπόν.
Γιατί δημιούργησα το blog  μου
Γιατί πάντα μου άρεσε να γράφω κι όπως όλοι όσοι γράφουν,  αρέσκονται και να τους διαβάζουν.
Έτσι τον Αύγουστο του 2007, εν τω μέσω των καλοκαιρινών διακοπών, μ'ένα λαπτοπ στην βεράντα του εξοχικού,  βραδάκι και με την καρδιά έτοιμη να σπάσει από αγωνία και τρακ πάτησα το  "δημοσίευση" στο πρώτο μου ποστάκι.
Από κείνη τη στιγμή και μετά έκανα άπειρα refresh στη σελίδα για να δω αν θα σχολιάσει κάποιος.
Και σιγά τα ωά θα μου πείτε, συμφωνώ απόλυτα, όμως υπήρξα μια ψωνάρα γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;
Ερώτηση δεύτερη.
Ποιά blog επισκέπτομαι συνήθως
Πολλά, πάρα πολλά.
Όλα όσα έχω στο blogroll  και ακόμα περισσότερα που δεν έχω προλάβει ακόμα να προσθέσω και άλλα που καθημερινά ανακαλύπτω.
Blog ειδήσεων, blog συνταγών, blog προσωπικά, blog δημιουργιών και πάει λέγοντας.
Ερώτηση τρίτη.
Ποιά είναι τα αγαπημένα μου θέματα
Εδώ η απάντηση είναι αυθόρμητη και χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τα αστροπελέκια μου.
Ήταν και παραμένουν πηγή έμπνευσης για μένα και μάλιστα πηγή αστείρευτη .
Όπως επίσης και η καθημερινότητά μου.
Κάθε τι που θα με απασχολήσει, που θα με κάνει να χαρώ, να λυπηθώ, να κλάψω, να συγκινηθώ, να εξοργιστώ, να θυμώσω και πάει λέγοντας.
Ερώτηση τέταρτη και τελευταία
Ποιά λέξη χρησιμοποιώ συνήθως στο blog μου
Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ή μήπως υπάρχει;.
Εσείς θα μου πείτε
Τέλος, επιτρέψτε μου να παραβώ τον κανόνα που θέλει να το δίνω σε άλλα πέντε (ή μήπως είναι περισσότερα;) ιστολόγια.
Αυτό το βραβείο θέλω να το προσφέρω στη φίλη μου τη Μαριλένα που πρόφατα η Ισημερία της μπήκε αισίως στον έβδομο χρόνο ζωής στην μπλογκόσφαιρα.
Mαριλενάκι ξέρω πως δεν σου αρέσουν τα παιχνίδια και δεν περιμένω φυσικά να παίξεις, όμως αυτό το εικονικό βραβείο είναι το λιγότερο που μπορώ να δώσω σαν ευχαριστώ για τα "ταξίδια" που μας χαρίζουν οι γαλάζιες σελίδες της Ισημερίας και στο αφιερώνω με πολύ αγάπη!

Τα φιλιά μου!





 

7 σχόλια :

  1. αχ βρε Τζινάκι, τι μου κάνεις βραδιάτικα!! να με κάνεις να συγκινούμαι, να χαμογελάω στις άρες μάρες λες κι είσαι εσύ μπροστά μου, μόνο την κουβέντα δεν τους πιάνω!!
    σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    θυμάσαι; μαζί σχεδόν πρωτοξεκινήσαμε.. εσύ με τ' αστροπελέκια σου και γω με τα δικά μου αστροπελέκια.
    και μετά -πόσα χρόνια- αποκτήσαμε καινούρια μωρά, γίναμε ..γιαγιάδες, να γράφουμε σε λίγο για τις καινούριες μας αγάπες, ε;
    με πρίγκηπα εσύ, με πριγκήπισα εγώ!

    σε φιλώ πολύ,
    σ' ευχαριστώ πολύ
    κι εύχομαι μ' όλη μου την αγάπη, να έρθουν στη ζωή σας τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
    μα εντελώς ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που το blogging μου έφερε μια τόσο πολύτιμη φίλη.
      Νά'σαι καλά Μαριλένα, να blogάρουμε μαζί, να μεγαλώνουμε μαζί, να χαιρόμαστε ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε..
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  2. Γεια χαρά! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Congrats for your award!! I like your blog! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--