NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Καλημέρα Άνοιξη!

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Καλημέρα Άνοιξη!

Όχι δεν ήταν "βαρύς" ο φετεινός χειμώνας.
Εγώ τον ένιωσα έτσι.
Βαρύ και ατέλειωτο.
Στα μάτια μου ήταν μόνιμα ένα γκρίζο σύννεφο και μια μαυρίλα.
Όμως η Άνοιξη είναι επιτέλους εδώ!
Μπορώ να καθήσω έξω να πιω το απογευματινό μου καφεδάκι χωρίς να κρυώνω.
Και ν'αφήσω το βλέμμα μου να κυλήσει μέχρι κάτω τη θάλασσα.
Σε κάθε ανάσα μου οι μυρωδιές της γης με πλημμυρίζουν.
Όμορφη εποχή η Άνοιξη!
Σα να γεννιέται ξανά από τις στάχτες της όλη η φύση.
Και μια νέα γέννηση φέρνει πάντα μαζί της τη χαρά.
Αναπτερώνονται οι ελπίδες, τα χαμόγελα, η αισιοδοξία στα βλέμματα.
Σα να φωτίζει ο κόσμος όλος!
Και μαζί πλημμυρίζει με φως κι η ψυχή μας.
Καλημέρα Άνοιξη!





8 σχόλια :

  1. Καλό μήνα Τζίνα!! Καλή Άνοιξη μιας και ήρθε για τα καλά και τόσο σου αρέσει!!! :)
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα και σε σένα, ναι, είναι αλήθεια πως την λατρεύω αυτή την εποχή :)

      Διαγραφή
  2. Πέρναγα μια βόλτα και είπα να μπω για λίγο και να ευχηθώ καλό μήνα!
    Και να συναινέσω στο ότι είναι πολύ ωραία εποχή η άνοιξη, αρκεί να μην την ακολουθήσει ένα υπερβολικά καυτό καλοκαίρι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο.. ούτε εγώ θα άντεχα ένα υπερβολικά καυτό καλοκαίρι.
    Ούτως ή άλλως δεν τρελαίνομαι για το καλοκαίρι, μου αρέσουν οι demi εποχές.. άνοιξη και φθινόπωρο και μετά ο χειμώνας..
    Το καλοκαίρι έρχεται τελευταίο στις προτιμήσεις μου :)
    Καλό μήνα και σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Τζίνα!!!!!Ναι ήρθε επιτέλους αυτή που τόσο περιμέναμε!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα Τζίνα και από εμένα!!
    Ναι ήρθε επιτέλους η άνοιξη αλλά σε ζηλεύω γιατί εσύ μπορείς να καθίσεις στο μπαλκόνι σου και να δεις την θάλασσα (την λατρεύω αφάνταστα) ενώ εγώ αν καθίσω στο μπαλκόνι μου θα δω το σαλόνι από το διαμέρισμα τις απέναντι πολυκατοικίας....
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς μέχρι πρόσφατα είχαμε την ίδια θέα απ'το παράθυρό μας κι ούτε καν στο μπαλκόνι γιατί ήταν τόσο στενό, (το γέμιζα και με γλάστρες) οπότε δεν υπήρχε χώρος να καθίσεις έξω..
      Γι' αυτό ευχαριστώ το Θεό που μας αξίωσε να φτιάξουμε το σπίτι μας στην εξοχή και να απολαμβάνω όλα τα καλά της!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή


--