NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Η Γκουμούτσα..

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Η Γκουμούτσα..

Aχ αυτός ο άντρας μου!
Πάντα της υπερβολής.
Γιατί τί ζήτησα εγώ;
Πείτε μου τί;
Πείτε μου ντε..
Εντάξει θα πω εγώ..
Μια μικρή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή να την έχω στην τσάντα μου και να μπορώ να τραβάω τις φωτογραφίες που θέλω για τις αναρτήσεις μου.
Και τί πήγε και μου πήρε;
Μια, πολύ καλή βεβαίως και φιρμάτη φωτογραφική μηχανή, γκουμούτσα δε....
Μόλις την είδα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.
Άσε που κόστιζε κι έναν περίδρομο άτοκες δόσεις...
Όσο για να την έχω στην τσάντα ούτε συζήτηση.
Αυτή θέλει μια τσάντα μόνη της.
Και μπήκε στο ντουλάπι κι εκεί έμεινε.
Βαριέμαι να την χειριστώ ακόμα και σε οικογενειακά event.
Κι αφού το έχω εξηγήσει χιλιάδες φορές.
Δεν με νοιάζει η ποιότητα, δεν με αφορά η λεπτομέρεια, φωτογραφίες που να βλέπονται θέλω και πέραν τούτου ουδέν.
Εγώ τα είπα ... εγώ τα άκουσα.
Κι έτσι τραβάω τις λίγες φωτογραφίες που θέλω με το κινητό μου.
Κι όταν θέλω να τις περάσω στον υπολογιστή (κι επειδή συνήθως βαριέμαι να ψάχνω το usb) δηλώνω άσχετη.
- και τώρα πως θα μεταφέρω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή; αναρωτιέμαι φωναχτά.
Τσακίζονται τ'αστροπελέκια να μου βρουν το καλώδιο και να πάρουν τα εύσημα των γνώσεών τους.
- μπράβο αγοράκι μου, τσ τσ τσ.. όλα τα ξέρεις πια!!
Tί να κάνω η γυναίκα;
Τους καλοπιάνω...
Φωτογραφική πάντως δεν έχω..
(τώρα που το σκέφτομαι... βρε μήπως ν' αρχίσω να χρησιμοποιώ την γκουμούτσα;)





22 σχόλια :

  1. Φυσικά και να τη χρησιμοποιήσεις Τζίνα μου, δεν την έχω δει αλλά τη φαντάζομαι. Μια παρόμοια εχω ζητήσει εδώ και καιρό απο τον δικό μου άντρα αλλά μπαααα....κρίση!
    Ασε που είμαι σίγουρη πως θα βγάζει φοβερές φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα είσαι φοβερή!!!!Μήπως την πούλας;;;;
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν την πουλάω, προς το παρόν το σκέφτομαι, πού ξέρεις πες .. πες μπορεί και να πειστώ και να την βγάλω από τη ναφθαλίνη :)

      Διαγραφή
  3. Βγάλε καλέ την μηχανή από την ντουλάπα και άρχισε πρακτική! Θα βγάζεις φοβερές φωτογραφίες! Βέβαια, νομίζω πως όποιος ξεκινήσει με το χόμπυ "φωτογραφία" κολλάει απίστευτα, αλλά αξίζει τον κόπο... Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, πιο εύχρηστη είναι μια μικρή, που μόλις θελήσεις βγάζεις φωτογραφία, χωρίς να χρειαστεί να διαβάσεις manual 500 σελίδων!!!! Για άλλη μια φορά..... δεν ξέρω τι θέλω μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ'όλα κατέληξε κι εσύ τί θεωρείς καλύτερο γιατί με μπέρδεψες, να την βγάλω απ΄ το ντουλάπι ή όχι; :P

      Διαγραφή
  4. καλά το συζητάς? ξέρεις πόσοι θα θέλανε να έχουνε αυτή που εσύ αποκαλείς γκουμούτσα??? :) χα χα.. ξεκίνα να δεις πόσο θα σου καλοαρέσει στο τέλος!!! δε θα θες άλλη, πίστεψέ με!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσάξατε πια, καλά... καλά.. θα δω, θα προσπαθήσω και το κρίμα στο λαιμό σας :)

      Διαγραφή
  5. και εγώ κάτι τέτοια έκανα και κόπηκαν τα δώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας κάνουν χρηματικά δώρα, να λάβω το ποσόν και να το επενδύσω κατά πως αγαπά η ψυχούλα μου, αμ πως!

      Διαγραφή
  6. Ξέρω ότι θα ξενερώσω τους φίλους της φωτογραφίας, αλλά με το κινητό μου (με μεγάλη ανάλυση είναι η αλήθεια) κάνω μια χαρά δουλειά. Δύο σ' ένα!
    Μήπως να πάρεις κινητό με καλή ανάλυση στις φωτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δικό μου μια χαρά φωτογραφίες τραβάει, αλλά βρε παιδί μου κρίμα τόσα λεφτά στο ντουλάπι!..

      Διαγραφή
  7. αχαχαχα!Μ΄ έκανες και γέλασα.Δικός μου είναι.Μου θύμησες τον εαυτό μου, γιατί νόμιζα πως είμαι ο μοναδικός.Κάτι τέτοια έκανα στη σύζυγό μου κι αφού την πάτησα αρκετές φορές(κι άκουγα τη γκρίνια της), το θέμα το ΄χω λύσει με το "πήγαινε και διάλεξε".χαχαχα!Είχε πλάκα η δημοσίευσή σου και δεν άντεξα να μη σχολιάσω.Με συγχωρείς αν έχω ξεφύγει..!
    Πάντως και το κινητό με καλή σχετικά ανάλυση κάνει καλά τη δουλειά του.
    Καλό σου απόγευμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω καταλήξει πως αυτά τα κουβαρνταλίκια είναι χαρακτηριστικό των ανδρών.
    Οι γυναίκες μετράμε περισσότερο την οικονομική πλευρά του πράγματος.
    Αλλά αυτό το "πήγαινε και διάλεξε" είναι η σωστή λύση.
    Τί τις θέλετε τις πρωτοβουλίες αφού καταλήγουν σε γκρίνια;...
    Καλό απόγευμα και σε σένα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχα! Εγώ πάντως βάζω + στον σύζυγο που σε σκέφτηκε και ήθελε το καλυτερότερο, πάντως!! Για μένα βγάλε την από το ντουλάπι και ξεκίνα πρακτική στα λουλουδάκια γύρω γύρω! Θα δεις που θα την λατρέψεις και μετά δεν θα θες μικρούλα!!!
    Καλό σ/κο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι πως το σκέφτομαι αλλά προς το παρόν δεν έχω φτάσει μέχρι του σημείου να την βγάλω απ'το ντουλάπι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχεις άντρα χουβαρντα και παραπονιεσαι χα χα!
    Τωρα καταλαβα την χρησιμοτητα των παιδιών.
    Να την χρησιμοποιησεις μεσα στο σπιτι που ειναι ευκολο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια να λέγεται δεν κάνει τσιγγουνιές, πάντα το καλύτερο ποιοτικά που σημαίνει βεβαίως και ακριβότερο.. φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τζίνα μου καταρχάς να σου πω ότι χαίρομαι πολύ που θα σε γνωρίσω στις ψηφιακές γειτονιές!!! Και εκεί μαζί με την γκουμούτσα σου είμαι σίγουρη ότι θα ζήσουμε όλοι μεγάλες στιγμές!!! Κάλη (Ανθομέλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πριν αρκετό καιρό έσπασε η κανάτα της καφετιέρας του γαλλικού... Τώρα θα μου πεις, τι σε νοιάζει εσένα και τι σχέση μπορεί να έχει με το δικό σου πρόβλημα. Θα σου πω αμέσως. 1 εβδομάδα μετά, ο σύζυγος κατέφθασε με χαμόγελο α λα κρεστ με μια τσάντα στα χέρια. Τι σου πήρα; Τι μου πήρες; Δωράκι καφετιέρα!!! Χαρά εγώ. Ανοίγω την σακούλα βγάζω την καινούρια μου καφετιέρα, διαβάζω τις οδηγίες και συνειδητοποιώ ότι φτιάχνει τα πάντα, εκτός από γαλλικό!!!!!
    Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι για τα πράγματα που χρειάζεσαι μην απευθύνεσαι σε άλλους, κάνε το μόνη σου για να είσαι σίγουρη!!!! :)))
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. άντρες!
    πεταμένα λεφτά!...


    χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ χαίρομαι πολύ που θα είμαι στις γειτονιές, βλέπεις πέρυσι ήθελα πολύ να έρθω αλλά ... ντράπηκα και το μετάνιωσα τρελά εκ των υστέρων.
    Και φυσικά θά' χω την γκουμούτσα μαζί μου για να απαθανατίσω όλες τις ψηφιακές στιγμές που θα ζήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--