NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Βόλτα, Χαλάρωση Και Κατασκευές

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Βόλτα, Χαλάρωση Και Κατασκευές

Για να μη γίνομαι μίζερη πρέπει να παραδεχτώ πως τούτη η βδομάδα εκτός από αγωνία και τρεξίματα για εξετάσεις έχει και χαλάρωση.
Έχει και βολτούλες, έχει και ψώνια, έχει λίγο απ' όλα.
Χθες ήμασταν στα Leroy και Ιkea (τα πήραμε με τη σειρά το ένα μετά το άλλο), όπου βολτάραμε οικογενειακώς, φάγαμε εκεί και επιστρέψαμε σπίτι με διάφορα καλούδια μεταξύ των οποίων κι ένας κομποστοποιητής!!
 Είμαστε χρόνια φαν της ανακύκλωσης όλοι μας (εντάξει τα αστροπελέκια απλά μιμούνται αυτό που βλέπουν από εμάς) κι είπαμε να το πάμε ένα βήμα παραπέρα με τον κομποστοποιητή.
Ο κομποστοποιητής μας τοποθετημένος στον κήπο.

Το τί χαρά πήρα δε λέγεται!
Έτσι είναι... 
Άλλες γυναίκες χαίρονται να ψωνίζουν ρούχα και παπούτσια, εμένα δώσε μου ψώνια σπιτιού, διακόσμησης και τα συναφή ... και πάρε μου την καρδιά!
Ανάποδος άνθρωπος!
Σήμερα πήγα για τους βαθμούς των αστροπελεκιών.
Τελειώσαμε και τυπικά πια με το σχολείο.
Τα πήγαν αρκετά καλά.
15 1/2 ο μεγάλος και 17 1/2 ο μικρός μέσο όρο.
Γκρίνιαξα βέβαια γιατί στα γραπτά των τελικών εξετάσεων είχαν ρίξει και οι δυο τους βαθμούς τους, σημάδι πως δεν διάβαζαν όσο θα έπρεπε, αλλά οκ....
Το πρωί λοιπόν μεταξύ επίσκεψης στο γυμνάσιο για τους βαθμούς και ψώνια στο σούπερ μάρκετ έφτιαξα και δυο μαυροπίνακες.
 Λατρεύω τους μαυροπίνακες!!
Ακολούθησα τις οδηγίες της Λίτσας κι έφτιαξα έναν για το ψυγείο τον οποίο και στερέωσα με τα μαγνητάκια




και έναν δεύτερο που τοποθετήθηκε στην πόρτα της κουζίνας και στερεώθηκε με μπόλικο blue tack.

Φύτεψα και τα διάφορα  βότανα και μυρωδικά που πήρα απ'το leroy

 κι .... ησύχασα!!
Αύριο το μεσημέρι έχουμε το πρώτο ραντεβού για τις εξετάσεις.
Προς το παρόν .. σας φιλώ γλυκά!





 





28 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια στα παιδιά σου! Μπράβο τους!
    Πανέμορφοι οι μαυροπίνακες, μου αρέσουν κι εμένα σαν ιδέα σε σπίτια με παιδιά. Τα μαγνητάκια στο ψυγείο τα είχα κι εγώ μια ζωή στο ψυγείο, μα πρόσφατα τα αφαίρεσα αφού διάβασα μια έρευνα ότι επηρεάζουν τα τρόφιμα μας εντός του ψυγείου τα οποία γίνονται τοξικά. Ψάξτο λίγο αν θες.
    Φιλάκι πολλά πολλά! :)
    Καλό βράδυ χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω δει στο ίντερνετ που κυκλοφορεί αλλά επειδή ακριβώς ανησύχησα και το έψαξα βρήκα και διάβασα την ανατροπή. αυτού του ισχυρισμού ο οποίος αν το καλοσκεφτείς είναι λίγο πολύ..ανόητος..
      Να σαι καλά παρ όλα αυτά για την ενημέρωση, φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια; Τζάμπα αφαίρεσα όλα μου τα μαγνητάκια; Τότε εγώ χρειάζομαι το ψάξιμο!
      :)))

      Διαγραφή
    3. Aν δεν τα πέταξες ξαναβάλτα όλα πίσω :-)))

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιάφεροντα και ωραία όλα τα θέματα της ανάρτησης ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου... έχεις τα φιλιά μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν και εγώ τρελαίνομαι να ψωνίζω για τη διακόσμηση του σπιτιού! Είμαι δε σε φάση αγοράς βοτάνων και μυρωδικών σε γλαστρούλες, έχω πάρει και αντίστοιχο επιπλάκι για γλάστρες από το ΙΚΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιπλάκι για γλάστρες;...
    Πώς μου ξέφυγε εμένα αυτό;....
    Το συντομότερο πρέπει να ξαναπάω :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το κοιτάξω οπωσδήποτε, εξ άλλου το ικεα είναι δέκα λεπτά απ' το σπίτι μου, σ'ευχαριστώ πολύ :-))

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι πραγματικά που είπες τη βαθμολογία των παιδιών και ας μην είναι 20σάρια!είναι τυχερά παιδάκια! να μην τους ξαναγκρινιάξεις χαχαχαχα
    καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσπαθώ να μη κάνω προσωπική μου υπόθεση τους βαθμούς των αγοριών, καταλαβαίνεις τί εννοώ.
    Βέβαια δεν σου κρύβω πως χρειάζεται προσπάθεια γιατί μερικές φορές παρασύρομαι και γκρινιάζω αλλά τί να κάνεις;;. βγαίνει η ελληνίδα μάνα από μέσα μου :-)))
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η πόρτα της κουζίνας μου άρεσε πολύ!!! Κουράγιο και δύναμη για όλα αυτά που περνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ πολύ! η συμπαράσταση όλων σας μου δίνει δύναμη, νά' σαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στα παιδιά σου!!!!
    μου άρεσε πολύ ο μαυροπίνακας στην πόρτα και τα φυτά που φύτεψες.
    Καλή δύναμη ,να πάνε όλα καλά!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εμένα αυτός της πόρτας μου αρέσει περισσότερο!
      Φιλια Δεσποινιώ μου :-)

      Διαγραφή
  11. Τι ομορφιές είναι αυτές?
    Τι χρωματιστές,μυρωδάτες γλάστρες!!
    Ο μαυροπίνακας στην κουζίνα έγινε, τέλειοοοος!!
    ******
    Φιλιά Τζινάκι, άντε κι αύριο θα περιμένουμε τα καλά νέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι που σου αρέσουν, τελειώνω την απάντηση στο σχόλιό σου και φεύγουμε γιατί στις 2,00 έχουμε ραντεβού για την εξεταση..
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Eίδες;... τα ψιλοκαταφέρνω κι εγώ :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπραβο στα παιδια για τους βαθμους ,καλοι ειναι αλλα εσυ να γκρινιαζεις για μην αφηνονται!!!κι εμενα μου αρεσουν πολυ τα ψωνια για το σπιτι...πολυ ομορφα ολα!!καλα αποτελεσματα στις εξετασεις!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίπαμε.. γνήσια ελληνίδα μάνα.. ότι και να γίνει λίγη γκρίνια κυλάει πάντα στο αίμα μας.
      Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  14. Πραγματικά χρυσοχέρα! Βάλθηκες να τα κάνεις όλα μαζί.
    Συγχαρητήρια στα παιδιά και με ευχάριστα αποτελέσματα οι εξετάσεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είδες;.. ή δεν θα κάνω τίποτα ή θα τα κάνω όλα μαζί, ανάποδος άνθρωπος :-)

      Διαγραφή
  15. Τι τέλεια όλα !!! Εγώ είμαι τελείως ανεπρόκοπη σ' ό,τι αφορά τα ντεκόρ κτλ. Μιλάμε, δεν πιάνει το χέρι μου ... ... ούτε αυτοκόλλητα να βάλω σωστά !!! Τόσο χάλια !!!

    Συγχαρητήρια στ' αστροπελέκια σας !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικέ μου άνθρωπε!! κι εγώ έτσι ανεπρόκοπη είμαι..
      Είμαι όμως και πεισματάρα κι όταν κάτι το θέλω πολύ.. το κατορθώνω με όπλο το πείσμα μου :-)

      Διαγραφή
  16. Επειδή μου αρέσει πολύ το blog σου, σου έδωσα ένα βραβειάκι!
    http://mythoughtsnotebook.blogspot.com/2013/06/award-in-greek.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου έκανες.
    Το βραβείο σου πήρε ήδη τη θέση που του πρέπει στην βιτρίνα με τίτλο "βραβεία" ..
    Σύντομα θα υπάρξει και σχετική ανάρτηση καθώς την οφείλω και στην φίλη Μέλανι που μου έδωσε το ίδιο βραβείο αυτές τις μέρες...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--