NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Εβδομάδα Εξετάσεων

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Εβδομάδα Εξετάσεων

Νύχτα καλοκαιριού.
Ενός καλοκαιριού δίχως μυρωδιές.
Ενός καλοκαιριού χωρίς χρώμα.
Μέσα στο σπίτι το τζάκι στολισμένο με βότσαλα

 σε μια ύστατη προσπάθεια να φτιάξει η διάθεση....
Μάταια..
Αύριο ξεκινά μια νέα εβδομάδα.
Μια βδομάδα άδειας απ' την δουλειά.
Την είχαμε κανονίσει πολύ καιρό, καταφέραμε μάλιστα να συγχρονιστούμε με τον Χρήστο, να πάρει κι εκείνος την ίδια βδομάδα άδεια απ' την δουλειά του.
Πριν λίγο καιρό μάλιστα δειλά δειλά σχεδιάζαμε και κάποια απόδραση.
Έστω  και μέχρι το χωριό.
Όταν όμως ο άνθρωπος έκανε σχέδια, ο Θεός γελούσε...
Οι μέρες της βδομάδας μας, οι μέρες της άδειάς μας έκλεισαν με ραντεβού για εξετάσεις του αδελφού μου.
Τουλάχιστον να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά.
Κι ελπίζω να βγάλουμε μια άκρη, να φύγει ο κόμπος απ'το στήθος κι η αγωνία.
Απόψε έχει πανσέληνο.

Καθήσαμε στην βεράντα.
Άναψα τα κεριά στα φανάρια της πέργκολας
στο πάτωμα



και πάνω στο τραπέζι.


Κι απολαύσαμε για λίγο την νυχτερινή δροσιά και το φεγγάρι που ανέβαινε κι από πορτοκαλί γινόταν κάτασπρος δίσκος.
Αύριο ξεκινά ναι νέα εβδομάδα.
Εβδομάδα εξετάσεων κι αγωνίας.
Ας πάνε όλα καλά Θεέ μου...





 





49 σχόλια :

  1. Τις καλυτερες ευχές μου Τζίνα μου! να είναι ολα τέλεια με τον αδερφο σου! και να περάσει και αυτό γρήγορα και εντελώς ανώδυνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάχη μου, καλή βδομάδα και σε σένα και να προσέχεις τον εαυτό σου :)

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και θα πάνε! Κουράγιο Τζίνα μου και υπομονή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό κάνω Στέλλα μου, κουράγιο και υπομονή.
      Καλή βδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. πωπω ρομαντικη βραδια...!!!εξτασεις;ιατρικες;ολα να πανε καλα!!!!καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ελπίζω να πάνε όλα καλά, αξίζει να κάνεις πάντα μια προσπάθεια να φαίνονται όλα καλύτερα, να είστε όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό κάνω φίλε μου, προσπάθεια να φαίνονται όλα καλύτερα.
      Μ' έχει πάρει εμένα από κάτω τουλάχιστον να μείνουν όρθιοι οι υπόλοιποι....
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  5. Τζινα μου, φτιαξε εσυ ζεστα οικογενειακα σκηνικα για ν απαλυνεται λιγο η φορτιση των ημερων,γιατι οι εξετασεις τελειωνουν..αρχιζουν καινουριες.. .Αλλωστε ξερεις οτι ολα ειναι αναμενομενα,εσυ να εισαι στερεη και δυνατη,ο καπετανιος!!Σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέρεη και δυνατή, ο καπετάνιος....
    Ένας καπετάνιος που έχει λυγίσει όμως, ένας καπετάνιος που νιώθει να μην αντέχει άλλο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζινα μου,αναγνωριζω πως σ αυτη τη φαση της ζωης,σου λαχε μεγαλυτερο μεριδιο ψυχικης και σωματικης καταπονησης απ οτι σου αναλογει!
      Ειμαι ομως σιγουρη οτι εισαι ατομο που αποδεχεται τις αλλαγες και τις τροποποιησεις και θα ενεργοποιησεις δυναμεις αποθεματικες που αυτη τη στιγμη αμφισβητεις την υπαρξη τους!
      Θα δεις οτι η αισιοδοξη και φιλοσοφημενη προσεγγιση που εχεις για τα σκαμπανεβασματα, θα σε κρατησει ορθια !

      Διαγραφή
    2. Eυχαριστώ από καρδιάς... για όλα!

      Διαγραφή
  7. Ευχομαι να πάνε όλα καλά, οσο για το καλοκαίρι συνεχίζεται και απο ότι είδα στις φωτογραφίες σου, έφτιαξες πολύ όμορφη ατμόσφαιρα καλύτερη απο οπουδήποτε αλλού.
    καλό κουράγιο φιλενάδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ για την συμπαράσταση, την χρειάζομαι γιατί μ' έχει πάρει από κάτω...
    Νά' σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις καλύτερες ευχές μου σου στέλνω κι όλη τη θετική μου ενέργεια, ας πάνε όλα καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ από καρδιάς... χρειαζόμαστε την θετική σας ενέργεια αλλά προ πάντων την προσευχή σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα θα γινουν, οπως ειναι καλυτερα να γινουν... Καλη δυναμη Τζινα μου, σε εχουμε στις προσευχες μας. Το καλοκαιρι κι αν αργησει, λιγο, θαρθει. Μην ανησυχεις!!! Παντα ερχεται!!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα το περιμένω, σ'ευχαριστώ πολύ .. για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου το εύχομαι ολόψυχα, να πάνε όλα καλά, να περάσει κι αυτό... (θα σου φανεί απίστευτο... αλλά, πάλι στην ίδια θέση είμαστε... μόνο που εγώ το ζώ με τη μάνα... και λίγο πολύ περιμένω το τέλος...)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όλα καλά να πάνε Τζίνα μου!!! πολλά φιλιά και ενημέρωνέ μας έτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ελπίδα μου, φυσικά θα ενημερώνω...θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  15. Εύχομαι να τελειωσουν οι εξετασεις του αδελφουλη σου, να ειναι ολες καλες και σε λιγες μερες να απολαμβανετε τα φαναρακια αυτα τα ομορφα και τα κερακια, χαρουμενοι και αισιοδοξοι για το καλοκαιρακι που μπηκε για τα καλα και τις ομορφες μερες που ερχονται:)
    Ειμαι σιγουρη δηλαδη πως ολα θα πανε καλα. Σου στελνω happy thoughts!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή επιτυχία με τις εξετάσεις του αδερφού σου.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα να πάνε καλά, να μείνουν πίσω τα δυσάρεστα κι οι αγωνίες, και ν' απολαύσετε ξέγνοιαστοι κι αγκαλιασμένοι το καλοκαίρι σας!
    Φιλάκια πολλά! Καλή δύναμη! :)

    ΥΓ. Ήρθα να σε ενημερώσω ότι υπάρχει ένα βραβειάκι για 'σένα, αλλά τώρα αισθάνομαι εκτός τόπου και χρόνου!... :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και για τις ευχές και για το βραβείο.
    Επίτρεψέ μου να το βάλω στη βιτρίνα μαζί με τα υπόλοιπα και να σου στείλω ένα μεγάλο φιλί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εύχομαι όλα να πάνε καλά με τις εξετάσεις του αδερφού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας.Σας καλωσορίζω στο μπλογκοσπιτάκι μου, μόλις επισκέφθηκα και γω το δικό σας. Θα χαρώ να τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά αποτελέσματα εύχομαι. Και να δεις που όλα θα πάνε καλά!
    Ναι σου λέω!
    Άντε καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΄Ολα καλά θα πάνε, θα δεις...
    Και θα΄ρθουν κι άλλα φεγγάρια, που θα τ΄ απολαύσετε, με αναμμένα κεριά και χωρίς άγχος...Πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύχομαι ολόψυχα να πάνε καλά Τζίνα μου όλες οι εξετάσεις κι ο θεός να σου δίνει δύναμη!
    Νομίζω ότι ήξερε που επέλεξε να τον στείλει!
    Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!

    (Έχω συναναστραφεί στο παρελθόν λόγω δουλειάς κι αντικειμένου με γονείς που είχαν παιδιά με νοητική υστέρηση ή αυτισμό και γνωρίζω καλά την αγωνία και των γονιών αλλά κι όλων όσων αναλαμβάνουν τη φροντίδα αυτών των παιδιών. Χαρά μου είσαι άξια πραγματικά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου, είμαι σίγουρη πως εσύ μπορείς να καταλάβεις....

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Τζίνα και ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το σχόλιο σου στο σπιτάκι μου. Προσωπικά έχω σταματήσει να κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια, καιρό τώρα....και προσπαθώ να απολαμβάνω τις μικρές χαρές της ζωής. Σου εύχομαι ολόψυχα καλά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. To σωστό αυτό είναι... να κάνουμε σχέδια μόνο για το σήμερα, για το τώρα... πόσοι όμως από εμάς το καταφέρνουν;...
    Καλωσόρισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα είναι η πρώτη φορά που σε επισκέπτομαι και μάλλον πέρασα σε μια δύσκολη στιγμή για την οικογένεια.Εύχομαι τα καλύτερα και πολύ γρήγορα όλα να περάσουν στο μακρινό παρελθόν!!!
    Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νά' σαι καλά , σε ευχαριστώ και σε καλωσορίζω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άργησα να σ' επισκεφτώ, οπότε το σχόλιό μου είναι λίγο αργοπορημένο, αλλά εύχομαι από καρδιάς να πήγαν όλα καλά !!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει σημασία ο χρόνος παρά μόνο οι ευχές..
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου να πάνε όλα καλά στις εξετάσεις και να φύγει η αγωνία. . Εύχομαι καλή συνέχεια με πολλά χαμόγελα σε ότι και αν κάνεις! Τώρα που σε βρήκα θα τα λέμε συχνά! Πολλά φιλούθκια ;) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες Βασιλική και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φυσικά και θα χαρώ να τα λέμε :-))

      Διαγραφή
  31. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***Ευχομαι ολα να πηγαν καλα για τον αδερφο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--