NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Εφηβικές Βόλτες

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Εφηβικές Βόλτες

- μαμά μου τί καλή που είσαι, σ' αγαπάω πολύ το ξέρεις;
- λέγε τί θες.
- εντάξει κάτι θέλω αλλά αλήθεια σ' αγαπάω.
- οκ, μου το είπες,  παρακάτω.
- θα μας αφήσεις να πάμε με τον Παναγιώτη κάτω στο κέντρο βόλτα;
- μόνοι σας;
- όχι, θα είναι και δυο παιδιά απ' το σχολείο, φίλοι.
- δικοί σου ή του Παναγιώτη.
- δικοί μου γιατί ρωτάς;
(πετάγεται ο Παναγιώτης γελώντας)
- γιατί η μαμά λέει πως οι δικοί μου φίλοι είναι ρεμάλια.
- ψέμματα είναι; όλα τα αποβράσματα και οι περιθωριακοί τύποι είναι κολλητοί σου.
- γι' αυτό σου λέμε... τα παιδιά είναι φίλοι του Βασίλη, καλά παιδιά,  να πάμε;
- μμμμμμ δεν ξέρω... να το σκεφτώ.
-έλα ρε μαμά, αν μείνουμε μέσα θα παίζουμε με τα κινητά, θα βαριόμαστε κι εσύ θα μας φωνάζεις πως δεν κάνουμε τίποτα άλλο εκτός απ' αυτό.
 Γιατί να μην πάμε βόλτα με τα παιδιά, να μιλήσουμε, να γελάσουμε, να ξεσκάσουμε και να μη σε σκάσουμε;

Συμφώνησα....    εσείς τί θα κάνατε στη θέση μου;





 




32 σχόλια :

  1. ε ειχαν επιχειρηματα τα παιδια...προκειμενου να σε σκασουν...!!!καλα εκανες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα βάζουν μπροστά την γαλιφιά και μετά εμμέσως σε απειλούν "αν μείνω εδώ θα σε σκάσω", πώς να μην τα αφήσεις μετά;

      Διαγραφή
  2. Αφού ήταν για καλό σκοπό η βόλτα!!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eννοείται... κι όπως είναι γνωστό "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"...
      Καλωσόρισες :-))

      Διαγραφή
  3. Αν ρωτήσεις κάποιον πολύ νέο, ισως τα μεγάλα σου αγόρια είμαι σίγουρη θα σου πουν να μην τα αφήσεις. Διαπιστώνω οτι τα παιδιά των 25 -30 είναι πάρα πολύ συντηρήτικά και αυστηρά. Εγω δυστυχώς δεν μπορώ να σε συμβουλέψω γιατί αν με διαβάσουν τα αστροπελέκια σου θα με μισήσουν.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φοβάσαι και τα αστροπελέκια ούτε που ασχολούνται με τούτο το μπλογκ... οπότε μίλα άφοβα :-pp

      Διαγραφή
  4. Θα τα άφηνα κι εγώ...
    Πολλοί οι κίνδυνοι, όλοι το ξέρουμε, μα χειρότερη η γυάλα. Χειρότερο ακόμη, το απωθημένο.
    Πολύ καλά έκανες! :)

    Καλό Σαββατοκύριακο!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πως σε όλες τις γενιές είναι ίδιοι οι κίνδυνοι κι αν έχεις "δουλέψει" με τα παιδιά ε, δεν μπορεί κάτι θα έχει μείνει...
      Δεν ξέρω αν είμαι λάθος αλλά τους έχω εμπιστοσύνη!

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς δεν θυμαμαι τι ηλικίες ειναι τα αστροπελέκια σου για να σου πω αν εκανες καλα ή όχι, το πιθανότερο βέβαια είναι να μου πεις ότι ειναι κάτω των 20 και να σε μαλώσω που τα άφησες! οκ και εγώ μπορεί να τα άφηνα αλλά θα τα παρακολουθούσα διακριτικά..ξέρεις με καπαρντίνα-γυαλιά-καπέλο....

    ..πάντως ο δικός σου έχει τρομερό τρόπο να σε τουμπάρει, τρομερό! αχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι 14 και 13, όσο για την παρακολούθηση την σκέφτηκα κι εγώ αλλά έτυχε να τα δει ο μεγάλος μου γιός και αφού πρώτα με λαχτάρισε λέγοντάς μου "είναι με κάτι γκομενάκια παρέα και στρίβουν κάτι περίεργα τσιγάρα"... μετά με καθησύχασε πως όλα μια χαρά και τα ίδια τα παιδιά και οι φίλοι τους :-))

      Διαγραφή
    2. O μεγάλος νομίζω ότι πήρε από τη μαμά... Θεούλης!

      Διαγραφή
    3. Μας κολακεύετε κυρία μου :-p

      Διαγραφή
  6. Ωχ! Μετά απο κάποια χρόνια αυτά θα περνάω? Ακόμα τον εχω μωρό και τον κάνω ότι θέλω...ας το απολαύσω μέχρι να αντιστραφούν οι ρόλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς! Απόλαυσέ τον όσο είναι μικρός γιατί όπως λέει κι ο λαός "μικρό το παιδάκι μου μικρό το βασανάκι μου, μεγάλο το παιδάκι μου μεγάλο και το βασανάκι μου" :-pp

      Διαγραφή
  7. Ακριβώς ότι και εσύ!
    Είναι μια στιχομυθία που παίζεται σε όλα τα σπίτια με μικρά παιδιά!
    Τι να κάνεις, δεν μπορείς να αντισταθείς!
    Φιλιά, Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ... και παρακαλάς να έχουν γερά θεμέλια όσα τα δίδαξες με λόγια και έργα στο μεγάλωμά τους και να πιάσουν τόπο...
      Φιλιά Μίνα :-)

      Διαγραφή

  8. Και το ρωτάς;
    Με τέτοιο ύφος και τέτοια επιχειρήματα;
    Άρα τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι διαπραγματευτές!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου, Τζίνα μου γλυκιά!
    @iris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aριστέα μου χίλια συγνώμη, πήγα να δημοσιεύσω το σχόλιό σου από το κινητό μου και κατά λάθος το διέγραψα, έτσι το έκανα copy paste και το δημοσίευσα αλλά φαίνεται σαν δικό μου..
      Βλέπεις αυτά τα παλιοκινητά είναι μια σταλιά, λίγο πιο κει να πάει το δάχτυλο την έκανες την πατάτα!
      Φιλιά και πάλι συγνώμη.

      Διαγραφή
  9. Οτι έκανες κι εσύ!!!!
    Έτσι λέω κάτσε να έρθει εκείνη η ώρα...που θα μου το ζητήσει ....
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η πιο cool συζήτηση που έχω ακούσει απο μαμά εδώ και πολύ καιρό!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πάντα cool οι συζητήσεις μας, όπως συμβαίνει με όλους έχουμε κι εμείς τα σκαμπανεβάσματά μας, καλή Κυριακή Γωγώ μου :-))

      Διαγραφή
  11. Μια από τα ίδια! χεχε! Βρήκαν και σένα το κουμπί σου ε;
    Σε φιλώ! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν μου τα λένε έτσι γλυκά είναι αδύνατον να αρνηθώ.. τουμπάρομαι εύκολα :-)

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα! Έχω μεγαλύτερα παιδιά από τα δικά σου και πάντα τα άφηνα, στο πλαίσιο του λογικού! Από την παρέα των κοριτσιών μου, αυτά που πήγαν χειρότερα ήταν όσα μεγάλωσαν στην γυάλα, όσα οι γονείς τους τα γέννησαν χωρίς να θέλουν, να ξέρουν, να μπορούν (αυτοί που λέω "άχρηστοι γονείς"!) και βέβαια τα άτυχα...
    Να σου πω κάτι που έρχεται πολύ γρήγορα: Η μεγάλη κόρη μου στο 17 της πέτυχε στην σχολή ηλεκτρολόγων στην Πάτρα. Τι θα της έλεγα? Μη πας, μένουμε στην Αθήνα? Ή θα μπορούσε να ζήσει μόνη της, αν ήδη δεν είχε μάθει να "κινείται" από μικρή?
    Μάθε τα να διαπραγματεύονται, να έχουν αρχές και κυρίως να σέβονται τον εαυτό τους! Αν και σε βλέπω σε μια χαρά φάση!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eχεις μεγαλύτερα παιδιά από μένα;. Οι μεγάλοι μου είναι 34 και 31, απλά επειδή έχουν μεσολαβήσει πολλά χρόνια από την δική τους εφηβεία, εχουν αλλάξει και οι συνθήκες, γενικά προβληματίζομαι αν και -δεν το κρύβω- έχω την σιγουριά και την άνεση της παλιάς!!

      Διαγραφή
  13. Και εγω το ιδιο θα εκανα Τζινακι. Βεβαια το λεω τωρα που ειναι ακομα 5,5 και 7 αλλα νομιζω θα με τουμπαριζαν το ιδιο ευκολα οπως εσενα:) Μ'αρεσει που το παιζουμε και σκληρες και δυναμικες γυναικες!!! Τρομαρα μας!!!
    Η αληθεια ειναι και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια, πως οταν απαγορευεις κατι, χειροτερα ειναι. Μετα θελουν να ζησουν το απαγοευμενο. Ειμαι 38 αλλα θυμαμαι τους γονεις μου να ειναι χαλαροι οσο πρεπει. Μας αφηναν να βγουμε αλλα με μετρο. Δεν καναμε ποτε τιποτα κακο γιατι μας ειχαν εμπιστοσυνη και το σεβομασταν με την αδελφη μου. Ειχα φιλες κ φιλους που τους καταπιεζαν οι γονεις τους και τους απαγορευαν πολλα πραγματα τα οποια τελικα εκαναν κρυφα.
    Οποτε Τζινακι ειμαι σιγουρη πως εισαι σε σωστο δρομο:) Η εμπιστοστοσυνη και ο σεβασμος,ειναι σημαντικα στοιχεια στη σχεση μας με τα παιδια μας. Το ξερεις ομως ηδη αυτο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--