NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Γι Αλλού Ξεκίνησα

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Γι Αλλού Ξεκίνησα

Εγώ γι' αλλού ξεκίνησα κι αλλού η ζωή με πάει.
Και δεν εννοώ αυτό που καταλάβατε.
Όχι δεν μ' έπιασαν ξαφνικά  τα ψυχολογικά μου, ούτε έπεσα σε σκέψεις του στυλ, ποιά είμαι, πού πάω κι άλλα τέτοια βαθυστόχαστα.
Για πεζά πράγματα μιλώ η ταλαίπωρη νοικοκυρά-εργαζόμενη-μάνα, σαν αυτά που είχα κατά νου να κάνω σήμερα το απόγευμα.
Γιατί σήμερα  δεν είχα και πολλά κέφια για δουλειές (ενώ τις υπόλοιπες μέρες.. ).
Και παρ' όλο που το βλέμμα μου έπεσε στην λεκάνη με τα ασιδέρωτα, παρ΄όλο που για μια στιγμή (μια τοσοδούλα μικρή στιγμή) σκέφτηκα η τρελή να σιδερώσω, έσπευσα να διώξω άρον άρον τις απαίσιες σκέψεις απ' το μυαλό μου και να τον επαναφέρω στην τάξη.
Γιατί σήμερα είπαμε, ήμουν σε ψυχολογία βαριεστημάρας και  "ξεπετάγματος".
Επειδή όμως έχοντας τέσσερις άντρες στο σπίτι, το μαγείρεμα δεν μπορώ να το αποφύγω, σκέφτηκα πονηρά.
Είπα να ρίξω στην χύτρα ένα κιλό κιμά με την μορφή γιουβαρλακίων και να ησυχάσω  με το αυριανό φαγητό.
Και ξεκίνησα η ταλαίπωρη νοικοκυρά-εργαζόμενη-μάνα να μαγειρέψω τα γιουβαρλάκια.
Τα οποία γιουβαρλάκια τά'χω και για πολύ "ξεπέτα" φαγητό.
Διότι ρίχνεις τα υλικά σε μια λεκανίτσα, τα ζυμώνεις καλά όλα μαζί, τα πλάθεις ωραία ωραία σε στρογγυλά μπαλάκια και τα εναποθέτεις στην χύτρα.
Από εκεί, σε κανα τεταρτάκι,  θα βγουν έτοιμα για φάγωμα.
Αν μάλιστα βαριέσαι ελεεινά όπως εγώ σήμερα, παρακάμπτεις το αυγολέμονο και τα κάνεις σε σάλτσα ντομάτας.
Το σχέδιο λοιπόν πήγαινε μια χαρά κι ενώ υπολόγιζα σε κανα δεκαλεπτάκι να έχω ξεμπερδέψει και να αράξω στους καναπέδες, πήγα να πάρω απ' το καταψύκτη μαϊντανό που είχα ψιλοκομμένο σε σακκουλάκι.
Τί τό'θελα;
Φάτα κυρά μου τα γιουβαρλάκια δίχως μαϊντανό, σάμπως ποιός θα το έπαιρνε χαμπάρι;
Αλλά και να το καταλάβαιναν.. σιγά μη σου χάλαγαν την διαγωγή σε κοσμία!
Αλλά όοοχι, εκεί ... πείσμα να βάλω μαϊντανό.
Ανοίγω λοιπόν το συρτάρι του καταψύκτη και με πιάνει η καρδιά μου.
Γιατί εκτός από τα διάφορα τρόφιμα, το εν λόγω συρτάρι και τα υπόλοιπα αδελφάκια του, περιείχαν επίσης μπόλικο πάγο κολλημένο στα τοιχώματα, χυμούς από γρανίτες που έφτιαχνα για τ' αστροπελέκια, κάτι παγωμένα απομεινάρια αγνώστου προελεύσεως και μπόλικη Άρτα μαζί με μπόλικα Γιάννενα.
Με λίγα λόγια, την πατήσαμε αδέλφια!
Κι άρχισα η ταλαίπωρη νοικοκυρά-εργαζόμενη-μάνα να αδειάζω τα συρτάρια πάνω στον πάγκο της κουζίνας για να τα πλύνω.
Κι έγινε ο πάγκος της κουζίνας σαν την λαϊκή της Τετάρτης ένα πράμα!
Αφού ήμουν έτοιμη ν' αρχίσω να φωνάζω "πάρε, πάρε, πάρε , πάρε, εδώ τα καλά".
Και δώστου να πλένω στον νεροχύτη τα συρτάρια και δώστου να τρέχουν τα νερά στο πάτωμα κι από κει που είχα πει για ένα ξεπέτα-φαγητό βρέθηκα να κάνω γενική ανακαίνιση στην κουζίνα.
Άτιμη ζωή που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις!


59 σχόλια :

  1. Αχαχα! Πόσες φορές έχω μπλέξει κι εγώ έτσι άσχημα! Και με το ψυγείο μου έχεις τύχει επίσης!
    Τελικά τα γιουβαρλάκια πέτυχαν;

    (Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο μια εβδομάδα τώρα :(
    Και μέχρι να με τακτοποιήσει το ανίψι-Μπομπ ο μάστορας δεν θα έχω! Η Δέσποινα με πήρε στη δουλειά τελικά...Φιλιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που φταίει το ψυγείο, προσπαθώ να βρω άλλο τρόπο να παίρνω τα πράγματα, χωρίς να το ανοίγω :pp

      Διαγραφή
  2. τελικά βρε Τζίνα ο μαιντανός βρέθηκε? χιχιχιχιχι!!! αχ να ήξερες βλέβα που χτύπησες σήμερα!!!
    άντε και καλό κουράγιο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε τέτοια νεύρα που είχα μετά έτοιμη ήμουν να τον πατήσω κάτω!

      Διαγραφή
  3. συμφωνώ με την Μαρία Κ , τελικά ο μαιντανός βρέθηκε; μείναμε με την απορία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρέθηκε.. και παραλίγο να βρεθεί κάτω από το παπούτσι μου :))

      Διαγραφή
  4. Ε μα φαγωθηκες κι εσυ να βαλεις μαιντανο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε μα φαγωθηκες να βαλεις μαιντανο! Κι εμεις γιουβαρλακια θα φαμε αυριο και μαλιστα οι μισοι με αυγολεμονο και οι υπολοιποι με σαλτσα ντοματας! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλική συμβουλή.. μην ανοίξεις για κανένα λόγο καταψύκτη!

      Διαγραφή
  6. Η εκδίκηση των γιουβαρλακίων!
    Διότι αντιλήφθηκαν ότι μεταχειρίστηκες τη σχέση σας με προχειρότητα και αντέδρασαν.
    Άμεσα κινητοποιήθηκαν οι επίλεκτες ομάδες της κατάψυξης και ιδού τα ολέθρια αποτελέσματα!
    Συμπέρασμα: Ποτέ μην υποτιμάς τα γιουβαρλάκια. Μοιάζουν "εύκολα" & νομίζεις πως θα τα ρίξεις εύκολα (στην κατσαρόλα), αλλά κατά βάθος απαιτούν σεβασμό και χρόνο.

    Τζίνα μου, απόλαυσα το οδοιπορικό σου στο έπακρον. Ο εφιάλτης στην κουζίνα! Ε ρε και να σ' έβλεπε από καμμιά γωνιά ο Έκτορας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε;.. την επόμενη φορά θα τα μεταχειριστώ πιο τρυφερά.. κρίμα είναι! :))

      Διαγραφή
  7. ωωωωΧ!!! Περαστικά σου Τζινάκι! Τι να πω...καλό κουράγιο.Κι αυτό θα περάσει!Είναι να μην έρθει η στραβομάρα...Ξινά τα γουβαρλάκι...να σου πω τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον αυτό το φαγητό θα κάνω αύριο κι εγώ δεν το΄χω για καθόλου ξεπέτα...ζόρικο το πλάσιμο του κιμά βρε Τζινάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα καυμένη! Δώς τους εκεί δυο τρεις γυρισιές κι έξω απ' την πόρτα, αλλά προς Θεού μην ανοίξεις καταψύκτη!!

      Διαγραφή
  8. αφου εκανες την αρχή ... να σου στείλω και την δ/νση μου?
    ειμαστε ανοικτά όλες τις ώρες όλες τις μέρες! έτσι για να μην αναρωτιέσαι μήπως και ενοχλήσεις! αν θες φέρε και τα ασιδέρωτα σου να τα ''ξεπετάξεις'' μαζί με τα δικά μου!!!
    αααα και που σαι?.....

    ..... ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω χειρότερο..
      Σαν εφιάλτης στον δρόμο με τις λεύκες μου ακούγεται :PP

      Διαγραφή
  9. Πωπω κουράγιο.. Συγνώμη αλλά γέλασα πολύ με την αφήγηση..! Όχι από γαϊδουριά, καταλαβαίνεις!
    Η ειρωνία ειναι πως τα πιο κουλά θα σου συμβούν τις στιγμές που δεν είσαι ετοιμοπόλεμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Ετσι είναι δεν το ξέρεις;
      Ότι δεν θες, ότι βαριέσαι, ότι σιχαίνεσαι θα σου προκύψει την πιο ακατάλληλη στιγμή..
      Τραγικό!!

      Διαγραφή
    2. πάλι αυτός ο Μέρφυ θα έβαλε το χεράκι του..!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Τζίνα!!!!!!!!! ελπίζω δηλαδή να είναι καλή και να μην τύχει κανένα απρόοπτο!!!!! Χα!ΧΑ! γέλασα με την ανάρτηση.... μου άρεσε που παρόλο ότι έπαθες την ζημιά είχες και την διάθεση να την σχολιάσεις και να μας την μεταφέρεις!!!! Πάντως εγώ έβγαλα και κάτι καλό από αυτή την ανάρτηση.... σήμερα θα μαγειρέψω γιουβαρελάκια!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι η μόνη, σήμερα πολλές από όσες έτυχε να διαβάσουν την ανάρτηση βρήκαν λύση στο καθημερινό πρόβλημα της νοικοκυράς "τί να μαγειρέψω πάλι σήμερα"..
      Ας μου πει όμως κάποια τί να φτιάξω για αύριο :))

      Διαγραφή
  11. "Και μπόλικη Άρτα μαζί με μπόλικα Γιάννενα"!!! Αχαχα! Ευτυχώς που.....ανακαίνισες και γέλασε το χειλάκι μας πρωινιάτικα, κυρία Μαίρη Παναγιωταρά μου!!! Καλημέρα με πολλά γλυκά φιλιά! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα Τζινα μου! ελπιζω σημερα να ειναι πιο καλα ψυχολογικα και γεματη ενεργεια να αντιμετωπισεις την ημερα!

    ολα καλα θα πανε!!!! να μην ανησυχεις. οσο για το φαγητο τα χει αυτα τι να κανουμε.. σιγα. χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε να πέσουμε ψυχολογικά από αυτό το γεγονός, έχω πολύ σοβαρότερα προβλήματα που άνετα με ρίχνουν στα πατώματα :P

      Διαγραφή
  13. Πόσες φορές μου έχει τύχει ανάλογο «γι αλλού πήγαινα κι αλλού με πάει...»
    Μα σ' έπιασε κι εσένα η προκοπή! Πάρε τον μαϊντανό και ξανακλείσε τον καταψύκτη, σαν να μην συμβαίνει τίποτα! Αυτό δεν το σκέφτηκες νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που τον έβλεπα καιρό και χθες ήρθα στο "μη παρέκει"... άτιμη ζωή!

      Διαγραφή
  14. Πάντα τη στιγμή που βαριέσαι θα σου πέσει ο γυαλινος τοματοπελτές στο πάτωμα και θα βρεθείς να σφουγγαρίζεις στα τέσσερα... Νόμος του Μέρφι!

    Γιουβαρλάκια δεν έχω φτιάξει ποτέ. Τα θεωρώ μπελαλίδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι (ο ανάποδος άνθρωπος) τα θεωρώ ξεπέτα, όπως και (μη βαρέσεις) το παστίτσιο!
      Αλήθεια!

      Διαγραφή
    2. Ε όχι και το παστίστιο! Που μετά πρέπει να πλύνεις δυο κατσαρόλες και ένα ταψί στην καλύτερη....

      Είσαι η ντροπή της τεμπέλας νοικοκυράς!

      Διαγραφή
  15. Λοπόν,έχω κάνει γιουβαρλάκια και χωρίς κρεμμύδι...το μαιντανό θα ήταν πολυτέλεια!χαχαχαχαΠάντως κάπως έτσι ξεκινάνε οι δουλειές,είναι σίγουρο!Πας τα σιδερωμένα στις ντουλάπες των παιδιών,βλέπεις να τα έχουν πετάξει εδω κι εκεί,λες ας κάνω και ένα συμμάζεμα...και βρίσκεσαι να έχεις φέρει τις ντουλάπες όλες κάτω και να γίνεται ένας χαμός...και είχες πάει μόνο ν'αφήσεις λίγα ρουχαλάκια στα ράφια!
    ΥΓ.καταψύκτη δεν ανοίγω,τέλος!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μου έδωσες ιδέα να γράψω τί έχω πάθει με τις ντουλάπες, στα προσεχώς λοιπόν :))

      Διαγραφή
  16. Μα μας πιάνει όλες μια λύσσα μερικές φορές... Δε καθόμαστε σε ησυχία! Κυρίως όταν είμαστε κουρασμένοι τότε θα βρούμε 1000 δουλειές να κάνουμε και μετά γκρινιάζουμε ενώ εμείς φταίμε! Αυτά τα ψυγεία είναι εκδικητικά πάντως! Το έχω διαπιστώσει και εγώ!
    Υπομονή! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς, σαν αυτομαστίγωμα ένα πράμα!
      Φταίμε, ΦΤΑΙΜΕ!


      Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  17. Καλά, έπαθες μεγάλη ζημιά καλή μου Tzina!Βγήκε όμως τελικά κάτι χρήσιμο, απ΄ όλο αυτό!Έκανες απόψυξη στο τσάκα-τσάκα!αχαχα!
    Κι όσο σκέφτομαι τι έχω να τραβήξω στον δικό μου... ήδη έχει κολλήσει..!άστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mόνο μη ξεκινήσεις να τον καθαρίζεις ενώ παράλληλα μαγειρεύεις, ζόρικος ο συνδυασμός και δεν τον συνιστώ :PP

      Διαγραφή
  18. Αμάν, βρε κοπέλα μου, τι έπαθεεεεεες !!!

    Τουλάχιστον δεν σου 'χαν χαλάσει πράγματα στην κατάψυξη. Εμείς πέρυσι γυρνώντας από τις καλοκαιρινές μας διακοπές - μαυρισμένοι, ξεκούραστοι, χαλαροί και ευδιάθετοι και φορτωμένοι με διάφορα καλούδια της μαμάς μου - ανοίγουμε τον καταψύκτη να βάλουμε τα καλούδια και αντιλαμβανόμαστε ότι έχει χαλάσει ο ψυγειοκαταψύκτης κι έχουν γίνει όλα ... ... ... ... να μην την πω την λέξη γιατί μπορεί να διαβάζουν και παιδιά !!!

    Είχαν λιώσει τα παγωτά, είχαν χυθεί πάνω στα σκουλάκια με τα λαχανικά, είχαν χαλάσει τα κρέατα ... ... τα θυμάμαι και με πιάνει απελπισία ακόμα και τώρα !!! Με τις βαλίτσες κλειστές ακόμα εγώ πετούσα πράγματα και καθάριζα κι ο Χρίστος έτρεχε στα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών να βρει ετοιμοπαράδοτο ψυγειοκαταψύκτη !!! Τραγωδία σου λέω !!!

    Υ.Γ.: Όταν κάνεις τα γιουβαρλάκια στη χύτρα, βάζεις τόσο νερό όσο να τα σκεπάσει ή περισσότερο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, μ' αρέσει που με μια ανάσα (είναι σα να σε βλέπω) λες την ιστορία με τον δικό σας καταψύκτη, τρελαίνεσαι ακόμα και τώρα που απλά τα διηγείσαι, αλλά έχεις στο νου σου να ρωτήσεις για να λύσεις και την απορία σου! χαχαχαχαχα..
      Λοιπόν στην χύτρα βάζω πολύ λιγότερο νερό, για να καταλάβεις στο ένα κιλό κιμά υπολόγισε τρια με το πολύ τέσσερα δάχτυλα νερό μαζί με λάδι, αλάτι και πιπέρι.
      Σε ανοιχτή χύτρα και μόλις ξεκινήσει να βράζει βάζεις τα γιουβαρλάκια κλείνεις την χύτρα και από την στιγμή που θα ανέβει η βαλβίδα μετράς 10 με 15 λεπτά...

      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  19. Χαχαχαχαχαχααα !!! Έχω πάθει ψυχολογικό τραύμα με τους καταψύκτες, γι' αυτό !!! Αγχώθηκα με το που σε διάβασα γιατί θυμήθηκα τα δικά μου ! Χαχαχαχαχαχαααα !!!

    Φιλάκια, Τζίνα μου και σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω..μιλάμε για μεγάλες φουρτούνες άνοιξαν στο ξαφνικό! Και εγώ αυτά δε μπορώ...τα ξαφνικά εκεί που άλλα θες να κάνεις και άλλα καταλήγεις να κάνεις..Πάντως γέλασα και εγώ πολύ με την αφήγηση :-)
    Κοίτα, μπορείς να το δεις από την θετική πλευρά: Κάποια στιγμή θα το έπαιρνες χαμπάρι και θα το έκανες, οπότε κάλλιο μια ώρα αρχύτερα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eννοείται... γιατί αν δεν το δω απ' την θετική του πλευρά πρέπει να δεχτώ πως πάει τρελάθηκα η γυναίκα κι άλλα θέλω να κάνω κι άλλα κάνω :p

      Διαγραφή
  21. ..κι όχι τίποτ' άλλο, σε πιάνει κι ένα ψυχαναγκαστικό με το που τα βλέπεις, που αν δεν τακτοποιηθούν ατάκα κι επί τόπου, άντε να ηρεμήσεις μετά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mόνο εσύ με καταλαβαίνεις.. εμ βέβαια τίποτα δεν είναι τυχαίο ... ο όμοιος στον όμοιο :))

      Διαγραφή
  22. Αχαχαχα τι τον ήθελες τον μαϊντανό;
    Νομίζω όλες την έχουμε πατήσει κάπως έτσι......
    Νομίζουμε πως θα τη γλιτώσουμε με κάτι εύκολο...αλλά.....

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς:)))))
    Σματςςςςςςς


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ηθικόν δίδαγμα Τζίνα μου: όταν η διάθεσή σου είναι χαλαρή και τεμπέλικη, περιορίσου μόνο στη δουλειά που έχεις να κάνεις, βλέπε γιουβαρλάκια, και μετά πήγαινενα αράξεις στον καναπέ. Κι αν ο μαιντανός σου κλείνει πονηρά το μάτι, αγνόησέ τον ή δώστου ραντεβού για αργότερα...(τα λέω για να τα ακούσω κι εγώ, την έχω πατήσει έτσι ουκ ολίγες φορές!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είναι παρηγορητικό να βλέπεις πως δεν είσαι η μόνη ... ψυχαναγκαστική του κόσμου τούτου!
      Φιλιά :P

      Διαγραφή
  24. ευτυχώς που αντιμετωπίζεις όλες τις αναποδιές με χιούμορ!!! όταν βρήκα σκασμένο αναψυκτικό στην κατάψυξη νομίζω με άκουσε η μισή πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατί εσύ νομίζεις πως όση ώρα έπλενα και μάζευα εγώ το έκανα στα μουγγά;..
    Μωρέ έπεσε μουρμούρα και γκρίνια που ήταν όλη δική μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι τον ηθελες τον μαιντανο;;; καπως ετσι ξεκινησα κι εγω σημερα να πλυνω 2 κατσαρολιτσες απο χθες και τελικα εκανα γενικη την κουζινα!!πως την παταμε ετσι βρε παιδι μου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είμαστε τρελές,.. και ψυχαναγκαστικές!
      Τρομάρα μας !

      Διαγραφή
  27. Να το πάθεις αυτό ακριβώς που περιγράφεις τόσο γλαφυρά και αστεία φτιάχνοντας το μεσημεριανό φαγητό της οικογένειας, όχι ότι η αναποδιά είναι μικρή.....αλλά πάει στο καλό το πολύ πολύ να καθυστερήσει λίγο το φαγητό.
    να το πάθεις όταν ετοιμάζεις φαγητό για γιορτή ......τότε τι κάνεις;;;;;
    τους έβγαλα όλους ( που θέλαν να βοηθήσουν αλλά πιο πολύ νεύρα προκαλούσαν ) έξω απο την κουζίνα. άρχισα να μουρμουράω φωναχτά.....κατά κάποιον περίεργο λόγο βοηθάει.....και τελικά όλα πήγαν καλά...
    και μου έμεινε και ο καταψύκτης καθαρός.....
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! έτσι και το πάθαινα εγώ θα είχα δείρει από τα νεύρα μου τους καλεσμένους χαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Γράφω ένα σχόλιο...
      "Δες τα θετικά που έμαθες: Μπορείς και χωρίς μαϊντανό! κλπ"
      Ξαφνικά χάνεται το σχόλιο, πάει ο κόπος να το γράψω και με δουλεύει από πάνω το σαιτ σου Τζίνα μου γράφοντας:" το σχόλιο δεν πρέπει να είναι κενό" και μάλιστα το γράφει με αγριεμένα κόκκινα γράμματα!
      Μα το είχα γράψει σας λέω!

      Φιλάκια πριν το ξανά εξαφανίσει...

      Διαγραφή
    3. Δεν φταίει το σαιτ μου όπως λες.. ο δαίμων του blogger μάλλον έβαλε το χεράκι του.
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  28. κλασσικά ζήτήματα της νοικοκυράς!! τι να κάνεις;;... κουράγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έλα, προσφέρω τον ώμο μου και μια αγκαλίτσα να κλάψεις. Λόγια της παρηγοριάς, ξέρω, ξέρω, αφού τελικά αναγκάστηκες να τα καθαρίσεις όλα... να πω πως δεν σε νιώθω; Ψέμα θα'ταν! Φιλί από Μελβούρνη


    ΥΓ Τα νέα της Αριστέας από τα σχόλια πάνω-πάνω τα μαθαίνω.. χα χα. Που καταντήσαμε! Κι αυτός ο Μπομπ ο μάστορας, τι στην ευχή; Δεν μας λυπάται; Χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον - έστω κι έτσι - τα μαθαίνεις...
      Υπομονή Αγριμάκι μου :))

      Διαγραφή
  30. Αύριο το πρωί πρέπει να τακτοποιήσω το ψυγείο και να κάνω απόψυξη...
    Γυρνώντας από ταξίδι το βρήκα γεμάτο πάγο...
    και είναι η χειρότερή μου...
    αλλά θα το υπομείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--