NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το διάλειμμα.. Τέλος

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Το διάλειμμα.. Τέλος

Πρώτη βδομάδα στην δουλειά μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.


 Σιγά σιγά μπαίνω στους ρυθμούς μου.
Την Δευτέρα τα δάχτυλά μου παρέπαιαν στο πληκτρολόγιο, τώρα βρήκα πια το γνωστό μου τέμπο..
Έχω βάλει σε σειρά και τις εκκρεμότητες που είχαν μαζευτεί όσο έλειπα κι όλα καλά..
Αύριο ξεκινούν και τα σχολεία.
Τ' αστροπελέκια έριξαν την καθιερωμένη - πριν το άνοιγμα του σχολείου - "μπόμπα" στο μαλλί, έτσι ώστε ν' αποφύγουν αύριο τις -επίσης- καθιερωμένες καρπαζιές για το "μεγειά" απ' τους συμμαθητές τους.

 Απ' ότι με πληροφόρησαν βέβαια δεν θα τις αποφύγουν εντελώς , απλά θα είναι λιγότερες απ' ότι θα ήταν αν εμφανιζόντουσαν με μαλλί και την επομένη κουρεμένοι..
Βάσανα που' χουν τα καημένα τα παιδιά!
Πονάει η ψυχή μου όταν τα ακούω να μου τα περιγράφουν!
Ενιγουέι..
Έγινε και η αγορά της τσάντας της νέας σχολικής χρονιάς



 Καλά διαβάσατε.. ενικός..  Η τσάντα .. μία και μοναχική.. αυτή του Παναγιώτη.. του οποίου η παλιά είχε σκιστεί.
Ο Βασίλης συνεχίζει με την περσινή μιας κι εκείνη έδειξε μεγαλύτερη αντοχή στις κακουχίες.
Έτσι είναι πανέτοιμοι για την αυριανή μέρα.
 Ο Σεπτέμβρης σηματοδοτεί νέα ξεκινήματα.
Τέλος στα καθημερινά ξενύχτια μπροστά στην τηλεόραση.
Τέλος οι βόλτες κάθε απόγευμα στην παραλία με τους φίλους τους.
Τέλος το χαλαρό ξύπνημα λίγο πριν μεσημεριάσει.
Μπαίνουμε στο χειμερινό πρόγραμμα.
Ξύπνημα στις 06:45 το πρωί (για τ' αστροπελέκια αυτό γιατί εγώ έχω ξυπνήσει τρεις ώρες νωρίτερα για την δουλειά) που με την σειρά του σημαίνει βραδινή κατάκλιση (ούτε φαντάροι να ήταν) στις 09:30 βία 10:00.
Ο δάσκαλος της κιθάρας επικοινώνησε ήδη μαζί μου για να με ενημερώσει πως έχει ξεκινήσει τα μαθήματα.
Τα αγγλικά αρχίζουν - ευτυχώς - τον επόμενο μήνα και πάει λέγοντας.
Το διάλειμμα τέλος... τα κεφάλια μέσα!
Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά για όλους ..
Παιδιά, δάσκαλους, καθηγητές και γονείς!

46 σχόλια :

  1. Καλή Αρχή και προσαρμογή σε όλους σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή σχολική χρονια Τζινα μου στα αστροπελεκια σου.. και σε σενα καλή προσαρμογή στην δουλεια ... και όπως το λες τα κεφαλια μέσα.. αλλάααα με τις αναμνήσεις του καλοκαιριού να μας κρατανε συνροφια μεχρι το επόμενο καλοκαιρι... φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αν δεν είχαμε κι αυτές τις αναμνήσεις!
      Καλή σου μέρα Ρούλα:)

      Διαγραφή
  3. Καλη χρονια και καλη προοδο Τζινα μου στα παιδια! Οσο για εσενα μανα βαστα γερα! Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό Τζίνα μου!
    Καλή σχολική χρονιά να έχετε!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή Τζίνα μου,καλή προσαρμογή στην δουλειά και καλή σχολική χρονια στα παιδάκια σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή Τζίνα μου και σε εσένα και στα αστροπελέκια σας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σχολική χρονιά στα παιδιά, καλές αντοχές σε σένα! Τι ώρα είπες ξυπνάς;;;;;
    Καλό ξημέρωμα Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μη λες μεγάλες κουβέντες γιατί οι απεργίες φαίνεται πως καλά κρατούν και οι διακοπές συνεχίζονται...
    Όπως και να 'χει πάντως καλή χρονιά να έχετε όλοι μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι έτσι Φλώρα μου οι διακοπές έχουν τελειώσει έτσι κι αλλιώς και η ζωή πια μπαίνει σε άλλους ρυθμούς.
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  9. Να είστε καλά Τζίνα! Καλή αρχή και καλή μας δύναμη! Θα μας χρειαστεί...
    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν θα μας χρειαστεί λέει!!!
    Καλή σου μέρα Ευαγγελία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά στα "αστροπελέκια" σου και καλή δύναμη και σε σένα!!!!! Φιλιά καλημέρας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη αρχη Τζινα μου! και σε σενα και στα παιδια! φιλια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλή σχολική χρονιά!!
    με διάβασμα βεβαίως αλλά και όσο το δυνατόν καλύτερη διάθεση (ημών και υμών βεβαίως :D)

    φιλιά
    κι επισήμως πλέον, καλή αρχή νέας εποχής, ε; :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο, αυτό το πήγαινε-έλα σε αγγλικά και τα συναφή.. με σκοτώνει μόνο που το σκέφτομαι.

      Διαγραφή
  14. Καλή αρχη και ακόμη καλύτερη προσαρμογή σε ολους μας λοιπον...ο Σεπτεμβρης παντα έφερνε τις αλλαγές του...καλοδεχούμενες λοιπόν κι αυτές.Καλή αρχη και στ αστροπελεκια και νε γειαααα τη τσάντα του Παναγιώτη να ειναι γεμααααατη γράμματα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει μεγάλο καμάρι με την τσάντα, την ανοίγει και δείχνει σε όλους το αδιάβροχο που βγαίνει και την σκεπάζει :pp

      Διαγραφή
  15. 06:45?????????/ Και εσύ έχεις ξυπνήσει ήδη τρεις ώρες πριν?????????

    Που πάτε ωρέ τόσο πρωί?:Ρ

    Καλή σχολική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βρίσκω αδιάβαστη και με πληγώνεις...
      Κατ' αρχήν τα παιδιά πρέπει να φάνε πρωινό και μετά να περπατήσουν κανα εικοσάλεπτο μέχρι το σχολείο (είπαμε.. στην εξοχή μένουμε), όσο για μένα ρίξε μια ματιά εδώ http://www.aresmares.com/2013/03/blog-post_19.html και θα καταλάβεις.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Καλή επάνοδο και καλή σχολική χρονιά Τζίνα μου!
    Εύχομαι δύναμη σε όλους σας!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ, η αλήθεια είναι πως θα την χρειαστούμε :))

      Διαγραφή
  17. Καλές σχολικές αντοχές Tzina μου να ΄χουμε όλοι μας για να σμπρώξουμε κι αυτήν τη χρονιά και πάνω απ΄ όλα με υγεία!
    Να ΄σατε όλοι καλά και να χαμογελάτε!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή σχολική χρονιά για τα σπλάχνα σου!
    Καλή δύναμη σε σένα!!

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εδώ αρχήσανε δευτέρα! Λεφτάαααα...

    Φιλάκια και καφεδάκι, φιλενάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο! Και καλό κουράγιο στους γονείς χαχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εύχομαι καλή πρόοδο στη σχολική διαδρομή
    των παιδιών και ήρεμη δύναμη με αντοχή σ' εσένα, φίλη μου καλή!
    Φιλάκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' σαι καλά , σ'ευχαριστούμε πολύ και σου στέλνουμε φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Καλή αρχή κι ακόμα καλύτερη συνέχεια για μικρούς και μεγάλους!
    Καλή σου μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάει καλά η χρονιά για τα παιδιά, μακάρι οι κόποι τους να ανταμειφθούν!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. Εύχομαι καλή σχολική χρονιά και καλή επάνοδο στα καθημερινά γενικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--