NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: T' Aναπλιού... συνέχεια

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

T' Aναπλιού... συνέχεια

Σήμερα  θέλω να σας εκμυστηρευθώ πως σ'αυτές τις διακοπές όλες οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με την γκουμούτσα.
Άρχισα να την χρησιμοποιώ δειλά δειλά και τώρα δεν μπορώ να την αποχωριστώ.
Μιλάμε για τρελό έρωτα μαζί της!
Και όσο την μαθαίνω τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Μην αρχίσετε τώρα τα "στα λέγαμε εμείς" και τα παρόμοια γιατί ναι.. το ξέρω... το παραδέχομαι.... είχατε δίκιο.
Παρ'όλα αυτά λένε πως για όλα τα πράγματα έρχεται η κατάλληλη στιγμή.
Το σωστό timing.
Έτσι φαίνεται έγινε και στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Η σχέση μου με την γκουμούτσα πέρασε από πολλά στάδια, αυτό της σιχαμάρας, της περιφρόνησης, της ακαταδεξιάς, της αγνόησης για να καταλήξει σε ανύποπτο χρόνο σε μεγάλο έρωτα!
 Πάμε όμως παρακάτω.
Σήμερα θέλω να σας πάρω μαζί μου.
Να βγείτε μαζί μου απ'το σπίτι και να σηκώσετε λίγο το βλέμμα για ν'αντικρύσετε το Παλαμήδι.

Το σπίτι μας στ'αριστερά της φωτο και το Παλαμήδι στο βάθος.

Το Παλαμήδι έτσι όπως το βλέπουμε απ'το σπίτι.
Ανεβαίνοντας τον δρόμο για την παραλία της Καραθώνας που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής απ' το σπίτι, σταματάμε για να βγάλουμε άλλη μια φωτογραφία του Αναπλιού από ψηλά.
Στην θάλασσα πια το μάτι μας εντοπίζει δυό ... απρόσκλητους επισκέπτες.
Τους βγάζουμε έξω απ'το νερό και τους απαθανατίζουμε.




Μετά την εκκαθάριση τ' αγόρια μου επιδίδονται σε παιχνίδια με το νερό σαν μικρά παιδιά...

κι εγώ τους χαζεύω από μακριά αγναντεύοντας το πέλαγο..

Σε λίγο θα βγουν για να πάρουν θέση ολόγυρα σαν τους σωματοφύλακες..
και να λιαστούν δίπλα μου..

Καλό σας απόγευμα...


24 σχόλια :

  1. αρώματα καλοκαιριού κι ας έχουμε φθινόπωρο..

    -από τώρα θα το νοσταλγείτε

    φιλιά πολλά Τζινάκι :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως για μας το καλοκαίρι "παίζει στην παράταση".. :-))

      Διαγραφή
  2. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!
    Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι! :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα να έχουμε.
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :-))

      Διαγραφή
    2. Κι επειδή γνωρίζω την ευαισθησία σου, θα' θελα κάποια στιγμή να δεις κι αυτό:
      http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/09/blog-post_2.html
      (Η άλλη όψη του νομίσματος, δλδ πως βλέπουν τα παιδιά τους γονείς τους)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα να έχεις, και να περνάς όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες φωτογραφίες!
    Καλή συνέχεια στις όμορφες βόλτες σας!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ..
      Φιλιά κι από μένα κι ευχές για καλό ξημέρωμα !!

      Διαγραφή
  5. Βρε τη γκουμούτσα! Θαύματα κάνει:))
    Φιλάκια Τζίνα μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;... δεν έχω δίκιο που έχω ενθουσιαστεί;.. (όχι πως θέλω κι ιδιαίτερο λόγο βέβαια... με το παραμικρό είμαι έτοιμη.. σαν μικρό παιδί!)

      Διαγραφή
  6. τι ομορφες φωτο!!! καλοπαιρνατε!!! χαιρομαι! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα τι να πω εγώ για το Ναύπλιο πες μου.....(;)Αχ και βαχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενα το σκ μήνυμά σου, μετά είδα πως είχατε γενέθλια....
      Ο μικρός καλύτερα;

      Διαγραφή
  8. Τη γκουμούτσα και τα μάτια σου...άκου να μην τη θέλεις...(ναι, ναι, διάβασα και την άλλη ανάρτηση)..πάντως χαίρομαι που την ερωτεύτηκες τελικά και βλέπουμε κι όμορφες φωτογραφίες!
    Καλά να περνάς..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε πληγώνεις... θες να πεις δηλαδή πως με την Νikon που είναι πόκετ δεν βλέπατε τόσο καιρό ωραίες φωτογραφίες;
      Anyway, μου είπαν πως αν θέλω να πάρω μαθήματα καλής φωτογράφισης να αποτανθώ σε σένα.... περιμένω οδηγίες στο μειλ μου..καλή μου δασκάλα :-)))

      Διαγραφή
  9. καλή συνέχεια και καλό μήνα Τζινάκι.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίες φωτογραφίες! Οι απρόσκλητοι επισκέπτες είναι μέδουσες; Δεν έχω δει ποτέ γι' αυτό ρωτάω...
    Καλή συνέχεια στις διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω πως είναι μέδουσες.... γιατί ούτε εγώ είχα ξαναδεί :-p

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες φωτογραφίες βγάζει η γκουμούτσα σου και είναι λογικό που την λάτρεψες!Ευχαριστούμε για το όμορφο ταξίδι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφες όλες οι φώτος..τις απόλαυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--