NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Νέο Ξεκίνημα, Νέα Αγάπη

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Νέο Ξεκίνημα, Νέα Αγάπη

Βρίσκομαι σε μια περίεργη φάση τελευταία.
Μου αρέσουν καινούργια πράγματα, αναθεωρώ τα παλιά και προσπαθώ να βγω απ' το τέλμα και την μονοτονία της καθημερινότητας.
Βαρέθηκα να κάνω συνεχώς τα ίδια.
Με κούρασαν οι ίδιες παραστάσεις.
Θέλω φρέσκο αέρα στην καθημερινότητά μου, καινούργιες ιδέες.
Χρειάζομαι νέα ξεκινήματα και αλλαγή.
Να μη ξεκινά η μέρα μου και να γνωρίζω πώς θα τελειώσει.
Θέλω έκπληξη και φαντασία.
Θέλω κινητοποίηση και ενδιαφέρον.
Κι άρχισα να "ψάχνομαι".
Αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά με τον τελευταίο έρωτα που μου προέκυψε.
Αυτόν με την φωτογραφική μου μηχανή , την αγαπημένη πια "γκουμούτσα" και την φωτογραφία.
Θέλω να μάθω, να γνωρίσω, να ανοίξω τους ορίζοντές μου πέρα από το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Θέλω να γνωρίσω τα τεχνικά αλλά κυρίως την αισθητική άποψη αυτής της τέχνης.
Κι ανασκουμπώθηκα.
Μπήκα στο ίντερνετ κι έψαξα για σεμινάρια.
Έστειλα μειλ και ω του θαύματος.. πήρα απαντήσεις!
Με προβλημάτιζε όμως που θα έπρεπε να διασχίζω το μισό λεκανοπέδιο για να φτάσω στον προορισμό μου.
Παρ' όλα αυτά θα το έκανα αν..
Αν δεν σκεφτόμουν να ρωτήσω στον Δήμο μου.
Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την ευγενική κυρία που μας εξυπηρετεί όταν πηγαίνουμε με τ' αστροπελέκια στην Δημοτική Βιβλιοθήκη.
Την ρώτησα αν ήξερε να υπάρχει στον Δήμο κάποιο πρόγραμμα για φωτογραφία.
Μου απάντησε πως πέρυσι υπήρχε, θα το κοιτούσε και θα με ενημέρωνε.
Όταν όμως χτύπησε το τηλέφωνό μου στην δουλειά και είδα κάποιο άγνωστο κινητό δεν φαντάστηκα πως θα υπήρχε τόσο σύντομα απάντηση.
Κι όμως!
Έτσι, στα γρήγορα, βρέθηκα να είμαι μέλος της φωτογραφικής ομάδας του  Δήμου.
Μιας παρεϊστικης ομάδας ανθρώπων που αυτό που τους δένει είναι η αγάπη για την φωτογραφία.
Την προηγούμενη βδομάδα πήγα στο πρώτο μου "μάθημα".
Με δέχτηκαν ζεστά και με καλωσόρισαν.
Αυτό όμως που με απογείωσε είναι που είδα ενδιαφέρον για κινητοποίηση και έργο.
Ο επικεφαλής της ομάδας που μας μυεί στον μαγικό κόσμο της φωτογραφίας είναι ένα δραστήριο άτομο που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του.
Έχει έρθει σε επαφή με τους υπεύθυνους των δημοσίων σχέσεων μεγάλου εμπορικού κέντρου της περιοχής μας.
Η ιδέα είναι να καλύπτει φωτογραφικά η ομάδα μας τα event που γίνονται κάθε σαββατοκύριακο στον χώρο του Εμπορικού και οι φωτογραφίες αυτές (ασπρόμαυρες) να βγουν σε μια έκθεση που θα γίνει στον συγκεκριμένο χώρο τα Χριστούγεννα!
Χθες λοιπόν ήμουν στην πρώτη μου αποστολή μαζί με τους υπόλοιπους της ομάδας.

Δεν έχει σημασία που -σαν πρώτη φορά- πάταγα το κουμπί στον γάμο του  Καραγκιόζη.
Που λίγο πολύ δεν ήξερα τί μου γινότανε.
Που μόνο μια δυο φωτογραφίες, απ'τις πολλές που τράβηξα,  μου μισοάρεσαν και αυτές ήταν τραβηγμένες στην τύχη..
Σημασία έχει πως κάνω κάτι που μου αρέσει τρελά.
Πως θα μάθω γιατί ΘΕΛΩ να μάθω.
Πως γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους.
Πως επιτέλους γίνεται κάτι διαφορετικό και όμορφο για μένα.
Και κυρίως .. πως όλο αυτό μου δίνει χαρά και με κάνει ευτυχισμένη!

35 σχόλια :

  1. Μπράβο Τζίνα μου!!
    Για όλους τους λόγους που ανέφερες στο τέλος!!
    :) Πολύ χάρηκα, μου μετέδωσες τον ενθουσιασμό σου και την χαρά σου!!
    Καλό απόγευμα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλοίμονο αν δεν το μοιραζόμουν μαζί σας, τί σόϊ "ημερολόγιο" θά' ταν ;

      Διαγραφή
  2. μπραβο σου, πολυ καλη ενεργεια. εγω παρακολουθησα μαθηματα στη σχολη που ημουν πριν 5 χρονια. δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορεις να αποθανατισεις. φιλια και καλο ξεκινημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ακριβώς θέλω να ανακαλύψω.. τους διαφορετικούς τρόπους απαθανάτισης κάποιου θέματος, την "άλλη" ιδιαίτερη οπτική...

      Διαγραφή
  3. Πάντα τέτοια και περιμένουμε πρόσκληση να χαρούμε κι εμείς μαζί σου τα έργα σας! Γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρειάζεται πρόσκληση, ο χώρος είναι ανοιχτός στο κοινό, θα σας ενημερώσω όταν θα είναι η ώρα!

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα στον κόσμο της φωτογραφικής τέχνης.
    Νομίζω ότι η συνέχεια θα σε αποζημιώσει για τον ενθουσιασμό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ελπίζω κι εγω.. να αποζημιωθώ με όλα όσα θα μάθω και να μη πάει στράφι ο αρχικός ενθουσιασμός!

      Διαγραφή
  5. Δεν υπάρχει ομορφότερο από το να κάνουμε αυτό που μας αρέσει και αγαπάμε!
    Μ' αρέσει που σε ακούω τόσο ενθουσιασμένη γιατί είναι μεταδοτικό!
    Καλή αρχή Τζινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σημείωσε πως επειδή έχουν περάσει κάποιες μέρες έγραφα την ανάρτηση πιο μαζεμένη.
      αν την έγραφα μετά το πρώτο μάθημα θα είχε απογειωθεί όλος ο blogger χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. έχω προσπαθήσει τρεις φορές να αφήσω σχόλιο, τα παρατάω για την ώρα και θα επανέλθω αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο Τζίνα μου!
    Ως εδώ έφθασε ο ενθουσιασμός σου!
    Φιλιά πολλά και καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στην Μιράντα πριν, σκέψου πως έχει πέσει λίγο ο ενθουσιασμός σε σχέση με τις πρώτες μέρες..
      τότε να δεις πώς ήμουνα!.....

      Διαγραφή
  8. Είναι υπέροχο να κάνεις κάτι μόνο για σένα, κάτι που το αγαπάς!!!!! Η τέχνη της φωτογραφίας καταπληκτική και απίστευτο που ο Δήμος σου διαθέτει τέτοια ομάδα!!!! (Αλήθεια σε ποιόν Δήμο πας?????) Φιλιά... καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ δεν το περίμενα.. στην ουσία όμως η ομάδα είναι προσωπική πρωτοβουλία κάποιων ατόμων κι όχι της Δημοτικής αρχής...

      Διαγραφή
  9. μπράβο! καλή συνέχεια με πάθος και μεράκι!
    θα πιω το υπόλοιπο κρασάκι μου στην υγειά των νέων ξεκινημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η δραστηριότητα που διάλεξες! Και η φωτογραφία που τράβηξες μου αρέσει πάρα πολύ!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η στιγμή που απαθανάτισες... Μπράβο κορίτσι...! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο κορίτσι.... Πολύ όμορφη η στιγμή που απαθανάτισες... μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πάρα πολύ!
      χαίρομαι τόσο μα τόσο που σας άρεσε!

      Διαγραφή
  13. Καλό ξεκίνημα!!! Είδες πως όταν κάνουμε το πρώτο βήμα, ακολουθούν κι άλλα που ούτε δεν τα φανταζόμασταν;;;
    Να έχεις μια υπέροχη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπραβο Τζίνα πολύ καλά έκανες, πρέπει να βρίσκουμε να κάνουμε πράγματα που μας γεμίζουν ευχάριστα τις ώρες μας!
    Να το ευχαριστηθείς και περιμένουμε υλικό να μας δείξεις!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Έλενα,εννοείται πως κατά καιρούς θα υποστείτε τις φωτογραφίσεις μου... μόνο να είστε επιεικείς μαζί μου έτσι;

      Διαγραφή
    2. Ναι μάλιστα!
      Καλά θα είμαστε επιεικείς!
      Ασε μας βρε κορίτσι μου δείχνε μας εσύ τι βγάζεις και μην ανησυχείς θα μας αρέσει σίγουρα!!
      Καλησπέρα!!

      Διαγραφή
  15. Μέχρι εδώ (Μελβούρνη) έφθασε ο ενθουσιασμός σου, Τζινάκι! Δε μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι για εσένα!
    Είμαι σίγουρη ότι θα τη λατρέψεις την ομάδα και θα μάθεις/δώσεις πολλά. Άντε, θα'χουμε κι επαγγελματία φωτογράφο
    για τις συναντήσεις των bloggers! Ζούμε ιστορικές στιγμές! Φιλί γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πού να μ' έβλεπες τις πρώτες μέρες!
      εκεί να δεις ενθουσιασμό!
      φιλιά πολλά Αγριμάκι μου :))

      Διαγραφή
  16. Μπράβο!! Καλή αρχή σε αυτή την τόσο όμορφη αρχή να κάνεις πραγματικότητα κάτι που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ χαίρομαι για εσένα Τζινάκι!
    Είναι όντως υπέροχη η αίσθηση του να μαθαίνεις νέα πράγματα και να κάνεις πράγματα για τον εαυτό σου και μάλιστα που να σου αρέσουν και να αγαπάς τόσο πολύ!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα...κάθε τόσο ξεκινάω και κάτι καινούριο γιατί δεν μπορώ να αποχωριστώ αυτή την αίσθηση του φρέσκου και γεμάτου ενέργεια πράγματος και ενασχόλησης!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή αρχή και καλή πρόοδο! Πολύ ωραία η ιδέα να ξεκινήσεις κάτι νέο και πόσο μάλιστα την ενασχόληση με τη φωτογραφία. Πολύ ζηλεύω τους ανθρώπους που μπορούν να βγάλουν καλές φωτογραφίες. Ελπίζω να μας δείχνεις δείγματα της δουλειάς σου που και που... :) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς ήρθες στον υπέροχο κόσμο της φωτογραφίας.
    Στον κόσμο της εικόνας, της αποτύπωσης της στιγμής, της έκφρασης συναισθημάτων και όχι μόνον.
    Αγαπάω πάρα πολύ την φωτογραφία από μικρή και τα 3 τελευταία χρόνια με την ψηφιακή κάμερα οι δυνατότητες είναι άπειρες.
    Καλή αρχή λοιπόν και πάντα να κάνεις ότι σε κάνει να νιώθεις χαρούμενη και δημιουργική.
    -θυμάσαι την Ελευθερία, από την Ραφήνα;;; θα σου στείλω μέιλ...-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α ρε Τζίνα!... Άμα θέλεις κάτι πάρα πολύ, συνωμοτεί ο Δήμος για να το κατακτήσεις!
    Μπράβο για τη στάση ζωής που έχεις! Κι ακόμα κι αν διαφωνείς, εμένα μ' αρέσει το πρώτο δείγμα της δουλειάς σου. Τα στημένα και τα κάδρα είναι παρωχημένα πλέον. Σημασία έχει η έμπνευση και το μήνυμα που περνάς. Το συγκεκριμένο είναι "Ισορροπώ"...
    Να'σαι καλά και περιμένουμε νεώτερα φωτο-μηνύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--