NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Μάθημα Φωτογραφίας Βου

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Μάθημα Φωτογραφίας Βου

Γιατί κουκλίτσα μου παιδεύεσαι και παιδεύεις και τον ξένο κόσμο που δεν σου φταίει τίποτα;
Καλά δεν περνούσες τόσο καιρό;
Είχες το blog  όπου αράδιαζες γραπτές τις σαχλαμάρες σου (εξ ου και το "άρες μάρες"), διάβαζες των άλλων τις αναρτήσεις, ξεσήκωνες που και που ιδέες και συνταγές και περνούσε ο καιρός ήσυχα και καλά.
Εκείνη δε την "γκουμούτσα" του κλώτσου και του μπάτσου την είχες.
Άσε το πείσμα το τρελό που σε είχε πιάσει.. όλο δεν την θέλω και τί να την κάνω και δεν είναι εύχρηστη και άλλα τέτοια μας αράδιαζες και σχεδόν μας είχες πείσει.
Τί σ' έπιασε ξαφνικά και την ανέσυρες απ' την απραξία της;
Τί ξαφνική μετάλλαξη έγινε στο μέσα σου;
Και κυρίως τί σου φταίνε οι δόλιοι οι άνθρωποι της φωτογραφικής ομάδας που σε δέχτηκαν για μέλος;
Και μου πήρες πάλι χθες βράδυ παραμάσχαλα την γκουμούτσα, αποθήκευσες και πέντε απ' τις αηδίες που ονόμασες φωτογραφίες σου σε στικάκιον και πήγες η τρελή στο μάθημα.
Κι άρχισαν κάποια στιγμή να προβάλλονται στην  οθόνη οι φωτογραφίες των άλλων μελών κι άνοιξες το στόμα ως χάνος και θάμαξες!
Κι έκανες ωωωω! και  τσ τσ τσ! και μουρμούρισες και μπράβο και εύγε και όλα καλά μέχρι εκεί.
Το στικάκιον με τις δικές σου φωτο (ο Θεός να τις κάνει) γιατί το έδωσες κουκλίτσα μου;
Γιατί δεν το κατάπινες να γλυτώσουν και οι άνθρωποι τα απανωτά εγκεφαλικά που τους βρήκαν;
Σε τί σε ενόχλησαν οι άμοιροι και τους εκδικήθηκες έτσι ανελέητα;
Βουβαμάρα έπεσε στην αίθουσα με το που  άρχισε η προβολή των φωτογραφιών σου (ο Θεός να τις κάνει) .
Τις κοιτούσαν οι δόλιοι και αναρωτιόντουσαν να τις κόψουν τις φλέβες τους μιας εξαρχής ή να περιμένουν να τους αποτελειώσεις εσύ;
Κι έκαναν εκεί δυο σχόλια από ευγένεια, για το φως, για την έκφραση, για την μαύρη σου την τύφλα και πήγαν ύστερα να λιποθυμήσουν με την ησυχία τους.
Τους ξέκανες κακούργα!
Και πήρες και το θέμα της φωτογράφισης για το επόμενο μάθημα.
"Γραμμές και σχήματα"..
Που το άκουσες και σκεφτόσουν "τί εννοεί ο ποιητής;"
Άντε να σε δω τώρα τί θα βρεις να φωτογραφίσεις..
Άντε να δω τί θα βάλεις στο στικάκιον την επόμενη Τετάρτη..
Κι άσε κάτω τους χάρακες των αστροπελεκιών.. δεν εννούσε αυτό ο.. ποιητής!

45 σχόλια :

  1. Άντε να σε δω τώρα τι θα βρεις να φωτογραφίσεις..
    Αλλά από αδημονία ρωτώ εγώ, ναι;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή έχουμε δει πολύ όμορφες φωτογραφίες σου θα πω απλά πως είσαι λίγο υπερβολική και πως στη φωτογραφική ομάδα πήγες για να μάθεις! Οπότε χαλάρωσε και μάθε!
    Και επειδή πιστεύω πως έχεις αρκετή φαντασία περιμένω και εγώ να δω τις "γραμμές και σχήματα"!
    Στέλνω τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως κι εσύ, το ίδιο περιμένω να δω κι εγώ μη νομίζεις.... τις "γραμμές και τα σχήματα"... χαχαχαχαχαχαχαχα

    (ωχ Παναγία μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απόλαυση είσαι...απόλαυση!!
    Κάνε λίγο υπομονή, με τα μαθήματα θα εξασκηθεί το μάτι, και θέλω να πιστεύω πως θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα...
    Και μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου!
    Εξάλλου εκεί πήγες για να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τη μηχανή και να αρπάξεις κανένα "φώτο-κόλπο".... ΄Ετσι δεν είναι?
    ΄Οσο για τον "ποιητή" τι να πω...δε μπορούσε να ξεκινήσει από τα απλά, βρε παιδί μου... Πχ. Φωτογράφισε ένα μήλο!

    Τα φιλιά μου...**Αννιώ**


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα χρυσόστομη!
      Διότι και στο σχολείο από το "Λόλα να ένα μήλο" ξεκινάμε, δεν πάμε κατευθείαν στην τριγωνομετρία!

      (ωχ Παναγία μου!)

      Διαγραφή
  5. Πιστεύω ότι είσαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου!!
    Είμαι σίγουρη ότι η φωτογραφίες σου είναι καλές και εκεί που πήγες, πήγες για να μάθεις κάποια πράγματα και να περάεις ευχάριστα την ώρα σου και εποικοδομητικά δεν θα κάνεις έκθεση φωτογραφίες σε μία μέρα.
    Χαλάρωσε και απόλαυσέ το!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαλαρή είμαι... αν δεν ήμουν δεν θα έκανα την συγκεκριμένη ανάρτηση...

    (ωχ Παναγία μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν φωτογραφίζεις όπως γράφεις,
    πρόβλημα δε θα 'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλό είναι τώρα αυτό;..

    ωχ Παναγία μου!

    (εν τω μεταξύ εσύ έκανες ρίμα.. χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Μαριλένα έχει δίκιο!
    Είμαι σίγουρη πως τα πας περίφημα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσυ κι η Μαριλένα ποιον θα υποστηρίξετε τον ποιητή;
      Εμένα θα υποστηρίξετε, γι' αυτό κι εγώ απευθύνθηκα σ' εσας ΄..
      τί νομίζεις;
      φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Χαλάρωσε εγώ πριν ασχοληθώ με το blog δεν είχα πιάσει ποτέ φωτογραφική και αν το έκανα στις διακοπές φωτογραφίες με μισό κεφάλι έβγαζα ή κάπου έγερναν να πέσουν . Όχι πως τώρα ξέρω δηλαδή την τύφλα μου!! Όμως δεν έχω και μυαλό για θεωρητικά κλπ ώστε να πάω για μάθημα σε αυτή την ηλικία!!!!χαχαχα Μπράβο που το αποφάσισες θα μάθεις τι θέλει να πει ο ποιητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου το χαλάς τώρα Ξανθή.. άκου "μάθημα σε αυτή την ηλικία"... όλα έχουν το κέφι και την ηλικία που εμείς τους δίνουμε...
      Ουφ με την σύγχυση ξέχασα για λίγο και το άγχος για τις γραμμές και τα σχήματα..

      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
  11. ειμαι σίγουρη πως φωτογραφίζεις τέλεια και με διαφορετική οπτική από τους άλλους!
    θα τους καταπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είχες αυτή την σιγουριά μήτε που θα σου ξαναμίλαγα! :))))

      Διαγραφή
  12. Χα χα τέλεια ανάρτηση! Θέλω πολύ να δω τι θα εμπνευστείς για το θέμα! Εμένα πάντως πάλι μου άρεσε η φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις..
      Κι εγώ το ίδιο θέλω..
      Να δω ΤΙ θα εμπνευστώ για το θέμα.. :p

      Διαγραφή
  13. Όταν είμασταν μικρά λέγαμε άντε να τοπάρει το ποτάμι, άντε λοιπόν να το πάρει το ποτάμι..... βρες ένα γιαπί και βγάλε φωτογραφίες με σκάλα πλάκες και κολόνες.... και αν πέφτει και το φως του ήλιου, με την σκιά του θα βγάλεις φωτό όνειρο!!!!!!!!!! Καλή δουλειά!!!!!!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mωρέ δεν θα αφήσω γιαπί για γιαπί κι αυθαίρετο για αυθαίρετο...
      Τρέμε οικοδομή!

      Διαγραφή
  14. Όποτε σε διαβάζω, μου φτιάχνεις το κέφι! Μην πτοείσαι, είσαι κλάσεις ανώτερη και δεν μπορούν να κατανοήσουν την καλλιτεχνία σου!! ;-) Πάντως πέρνα από το σπιτάκι μου, έχω εκεί κάτι, που μπορείς να το παρουσιάσεις σαν... σχήμα θα έλεγα!! Φιλάκια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω κι εγώ... όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες αναγνωρίστηκα μετά θάνατον! (φτου φτου φτου)
      φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Τζινάκι, βλέπω το διασκεδάζεις. Δώσε του να καταλάβει και μη σε τρομάζει τίποτε!
    Εξάλλου χόμπι είναι, το κάνεις για να περνάς καλά οπότε μην ασχολείσαι με την κριτική!

    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα δεν το ρίξω στη τρελή θα κόψω φλέβες με αυτά που κάνω..
      το διασκεδάζω για να μη βάλω τα κλάματα!

      Διαγραφή
  16. Δε θα μπορούσε να σε καταλάβει κάποιος περισσότερο από μένα... Στη τέχνη της φωτογραφίες είμαι σκράπας... Β΄΄επω ένα παραδεισένιο τοπίο, το φωτογραφίζω και βγάζω μια κόλαση...

    Το κλασικότερο παράδειγμα είναι μια φωτογραφία στη Φολέγανδρο. Με έβγαλε ο Θ σε μια γωνιά (βγήκα κούκλα, παραμυθένια, φωτεινή...), του λέω κάτσε να σε βγάλω και εγώ. Πάει στέκεται στην ίδια γωνία και τον έβγαλα σαν τον εξωποδω (μαύρο, ίσα που φαίνεται, μέχρι και βουκομβίλια σαν ξεραμένη φαίνεται)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την άλλη φορά να τον φωτογραφίσουμε κι οι δυο...
      φαντάζεσαι τί έχει να γίνει;...
      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
  17. Είμαι σίγουρη ότι θα το απολαύσεις! Θα μάθεις και θα περάσεις καλά!
    Αναμένουμε τα νεώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ θα το απολαύσω και καλά θα περάσω, για τους άλλους δεν ξέρω!

      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
  18. Σταμάτα μωρέ πιάααα, όχουου! χαχαχαα!
    Μια χαρά τα πας είμαι σίγουρη :-)
    Άντε να σε δω με τις γραμμές σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι χάρακες και κάτι μοιρογνωμόνια των αστροπελεκιών δεν πιάνονται ε;...
      κρίμα γιατί ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο νου!

      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
  19. Χαχαχαχχαχαχαχ
    Πόσες φορές θα στο πω;;;;απλα δεν υπάρχεις !!!απλα!!!
    Ασε τα Ωχ Παναγία μου στην άκρη κ βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει. Στην χειρότερη κανε καμία αναζήτησή στο Flickr να εμπνευστεις. Τι τα έχουμε τα online tools χρυσή μου ;;;;;
    (Ασε τα Ωχ Παναγία μου. Σε βλέπω !!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχαχχαχαχαχ
    Πόσες φορές θα στο πω;;;;απλα δεν υπάρχεις !!!απλα!!!
    Ασε τα Ωχ Παναγία μου στην άκρη κ βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει. Στην χειρότερη κανε καμία αναζήτησή στο Flickr να εμπνευστεις. Τι τα έχουμε τα online tools χρυσή μου ;;;;;
    (Ασε τα Ωχ Παναγία μου. Σε βλέπω !!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απ' την σύγχυσή σου για τα "ωχ Παναγία μου" διπλοστέλνεις τα σχόλια χαχαχαχαχα












      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα σταματά μωρε. Προσπάθησα να στα στείλω απο το open id μου κ μου έκανε νερά οποτε συνδέθηκα με το google. Ουτε που ξερω τι έκανα κ ηρθε δυο φορές!!!!!(Ωχ Παναγία μου :p).
      Τελικα εμπνεύστηκες;;;

      Διαγραφή
    3. Εννοείται.. έτοιμο το'χω το στικάκιον για την Τετάρτη, αμ τι νόμιζες;
      Αναμένετε ανάρτηση......

      Διαγραφή
  21. Φωτογράφιζε και σταμάτα τη γκρίνια...
    Το'χεις λέμε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οτι τό' χω... τό' χω...

      πού το έχω αφήσει δεν θυμάμαι..

      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
  22. Χαχαχα ωραιος μονολογος! Ολοι απο το μηδεν ξεκιναμε, το θεμα ειναι να εχεις το μερακι κ το παθος. Αφου τα εχεις δωσε οσα στικακια θες κ μην ακους κανεναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ εγώ θα τα δίνω τα στικάκια διότι είμαι και πεισματάρα.. εκείνους τους δόλιους που θα τα βλέπουν λυπάμαι.. :))))

      Διαγραφή
  23. Alo!

    Πρώτη φορά εδώ και έχω να πω τα εξἠς:
    1. Μη νομίζεις ότι και αυτοί που βγάζουν "καλές" φωτογραφίες το έχουν περισσότερο από εσένα. Η "καλή" φωτογραφία είναι κάτι το εντελώς υποκειμενικό (οκ. υπάρχουν και φωτογραφίες γαμάτες αντικειμενικά). Εγώ που έκανα πέρυσι μαθήματα (και τα άφησα στη μέση. τώρα που το σκέφτομαι, τα έχω πληρώσει όλα. μήπως να πάω να συνεχίσω από εκεί που έμεινα;), από τις φωτογραφίες που πήγαινα ο καθηγητής χεξώριζε ως καλές αυτές που εμένα μου άρεσαν λιγότερο..
    2. Σκέψου ότι αν τους ξεκάμεις όλους, στο τέλος θα κάνεις πριβέ μαθήματα! ;)
    3. Θα τα λἐμε συχνά εδώ διότι είναι από τα λίγα μπλογκια που έχω διαβάσει μετά από 2μιση χρόνια που επανέρχομαι στην μπλογκόσφαιρα με αυτοσαρκασμό και χιούμορ (respect girl!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωσήρθες λοιπόν στις άρες μάρες και καλή δύναμη (θα σου χρειαστεί εδώ μέσα, νά' σαι σίγουρη)..
      θενκς και για τα ενθαρρυντικά λόγια.. νά' σαι καλά :))

      ωχ Παναγία μου!

      Διαγραφή
  24. Μα τι λες;;;;;
    Όπως είπαν και άλλες, πας εκεί για να μάθεις.
    Αλλος πάει να μάθει μια άλλη τεχνική, άλλος να γίνει καλύτερος, εσύ είσαι "καινούρια" στο παιχνίδι και θέλεις να μάθεις τα πάντα.
    Μην συγκρίνεις ποτέ τον εαυτό σου και την δουλειά σου με των αλλων.
    Καθένας εχει την δικιά του οπτική και γωνία και αισθητική.
    Εννοείται συνεχίζεις, φωτογραφίζεις, γεμίζεις το στικάκιον και όλα θα βρουν τον δρόμο τους!
    Με έκανες και γέλασα πάντως, ο τρόπος που γράφεις είναι το κάτι άλλο!
    - σου έστειλα μήνυμα στην φόρμα επικοινωνίας που έχεις εδώ στο μπλογκ σου,
    που ζητάει και το μέιλ μου. Αν δεν το έλαβες μπες στο προφίλ στο δικό μου μπλογκ που εχει το μέιλ μου,
    γιατί εχω χάσει το τηλεφωνό σου η ....χαζοβιόλα...-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήνυμα απ'την φόρμα επικοινωνίας δεν πήρα..
      βρήκα όμως το τηλέφωνό σου!!!
      ανάμενε λοιπόν στο ακουστικό σου, φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Αχαχαχαχα!!!
    Σκάσε και φωτογράφιζε λέμε!!!
    Εμ, έχεις και στικάκι, εμ, παραπονιέσαι κι από πάνω!!!
    Γλυκά φιλιά χαρά μου!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προνομιούχα έτσι;
      εμ έχω στικάκι, εμ παραπονιέμαι...
      φιλιά!

      Διαγραφή


--