NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πώς Το Βlogging Επηρεάζει Την Ζωή Μας

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Πώς Το Βlogging Επηρεάζει Την Ζωή Μας

 Με τούτη δω την ανάρτηση θα σας αποδείξω πως το blogging μπορεί να επηρεάσει το μυαλό και τις αισθήσεις σας.
Θα δείτε επίσης πόσο σοβαρά κι επικίνδυνα αποτελέσματα μπορεί να έχει στην υγεία σας κι ότι εν κατακλείδι (τί γράφω πάλι ο Μπαμπινιώτης!) δεν είναι τόσο αθώο όσο μπορεί να φαίνεται.
Την Πέμπτη που μας πέρασε λοιπόν, πήρα το μετρό από την Παλήνη να κατέβω στο κέντρο.
Στο βαγόνι στέκομαι όρθια στο πλάϊ της πόρτας.
(αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό).
Στην επόμενη πόρτα  και ακριβώς απέναντί μου  στέκεται όρθια μια όμορφη ψηλή κοπέλα.
Την κοιτάζω επίμονα καθώς μου είναι πολύ γνωστή η φυσιογνωμία της.
Τα χαρακτηριστικά της απίστευτα οικεία..
Κι εδώ αρχίζει ένας εσωτερικός διάλογος με τα αντίστοιχα νοερά σενάρια.
(ΑΥΤΟ είναι.. κακό)
Βlogger είναι, σκέφτομαι με μια αδιαφιλονίκητη σιγουριά.
Αλλά ποιά;
(προσέχετε την σιγουριά έτσι;.. δεν διαπραγματεύομαι πως είναι blogger, το ΠΟΙΑ blogger είναι που με δυσκολεύει)
Και ο διάλογος συνεχίζεται έντονος..
Πού την έχω δει;
Ποιά απ' όλες έχει γράψει πως μένει σ' αυτές τις περιοχές;
Μήπως έχω δει το πρόσωπό της σε αβαταρ;
Ποιά έχει την φωτογραφία της αβατάρ;
Και το παραλήρημα γιγαντώνεται..
Θα πάω να της μιλήσω.
Θα της πω: καλημέρα, με λένε Τζίνα Βαρότση (δίνω και τα στοιχεία της ταυτότητας η παράφρων) κι έχω την αίσθηση πως από κάπου σας ξέρω.
Κι εκείνη θα μου πει πως είναι η Τάδε και θα αγκαλιαστούμε και θα φιληθούμε (είναι απίστευτο τί μπορεί να φτιάξει το σαλεμένο μυαλό μιας blogger) και θα κάνουμε πολύ χαρά που  βρεθήκαμε.
(τρελή είμαι όπως θέλω τα ταιριάζω)
Kαι ο μονόλογος της παραφροσύνης δεν έχει τέλος..
Άντε .. σταμάτα να την κοιτάς, συνεχίζω να μαλώνω τον εαυτό μου και πήγαινε μίλα της.
Πέντε βήματα απόσταση σας χωρίζουν δεν είναι κρίμα να χάσεις την ευκαιρία να γνωριστείς με κάποια που μπορεί να μιλάς καθημερινά στα μπλογκς;
Τώρα σε πιάσαν οι ντροπές;
Και την ώρα που είμαι έτοιμη η τρελή να διανύσω την μικρή απόσταση που μας χωρίζει και να κάνω την υπέρβαση....
Την ώρα που οπλισμένη με το θάρρος της άγνοιας ετοιμάζομαι να ανοίξω το στόμα μου..
Ευτυχώς για μένα.. θυμάμαι!
Η κοπελιά ήταν η ηθοποιός που ερμηνεύει τον ρόλο της καθηγήτριας - φιλενάδας του Άρη στα "κλεμμένα όνειρα"...
Πυροβολήστε με!

68 σχόλια :

  1. Μπόινγκ.....παραδέχομαι πως τσίμπησα και εγώ μέχρι να διαβάσω το τέλος....έλεγα καθώς διάβαζα λες να είναι κάποια blogger!!!! μου φαίνεται πως πρέπει να γίνει καμιά μάζωξη κοπελιά μου γιατί δεν σε βλέπω καλά!!!! έλα στο Χαιδάρι στο παζάρι που γίνεται για το Χριστοδούλειο ίδρυμα με τα ρολόγια των μπλόγκερς να πάρεις μια γερή δόση να συνέλθεις!!!
    τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΟΥΛΙΔΟΥ3 Νοεμβρίου 2013 στις 7:38 μ.μ.

    XXAXAXAXAXAXXAXA...ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ....ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ Α Ν ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΚΙΝΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ Η ΓΝΩΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ?????ΚΑΙ ΜΕΤΑ...ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΠΙΑΝΕ???

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ..ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ το ρεζιλίκι το φαντάζεσαι έτσι και της έλεγα όσα είχα στο μυαλό μου;...
      Ωχ.. Παναγία μου!

      Διαγραφή
  3. σε διαβαζα με μεγαλη αγωνια για να δω ποια ηταν τελικα. αλλα ηθοποιος βρε παιδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα η κοπέλα μας πείραξε που ήταν ηθοποιός ή η στραβομάρα μου;

      Διαγραφή
  4. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ρώτα και την Αριστέα να σου πει μια ιστορία!
    Πολλά φιλάκια....blogόπληκτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπάρχουν και άλλοι παθόντες;
      δεν είμαι η μόνη;
      τί χαρά και τί παρηγοριά μαζί!!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχα! Δεν την πιστεύω!
      Μάκια και στις δύο!

      Διαγραφή
  5. ααχαχαχχαχαχαχαχαχα!!! Πέθανα στο γέλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε...ναι ...αυτό ειναι το μπλοκιν.. χι.χιχ.Τζίνα μου... ειδες τι σεναριο έγραψες ;;μήπως.. λεω μήπως να κανουμε καρφιτσούλες μα το σήμα των μπλοκερς και να το φοραμε στο πετο..οχι για τίποτε άλλο βρε παιδι μου οσο γιαν αμην βάζουμε το μυαλό μας να φτιάχνει σεναρια επιστημονικης φαντασίας..!! να αναγνωρίζουμε η μια την αλλη;..χι.χιχ. τι γραφω η γυναικα..!!! ειδες τι μας κανεις το (μπλοκάρισμα;.)........χι.χι φιλακια και που ξερεις πόσες( μπλοκέρισες) συνανταμε στο δρομο μας..!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω τί λες εσύ Ρούλα αλλά εγώ καλού κακού θα την κάνω την επισκεψούλα μου στον γιατρό, το δίλημμά μου είναι ψυχίατρος ή νευρολόγος;

      Διαγραφή
    2. Ανάμεσα στους δύο Τζινα μου σου συνιστώ..την καρφιτσούλα.....χι.χι να ειμαστε σίγουρες..χι.χι. φαντασου σκηνή... βλεπει η άλλη την καρφίτσα .. ανοίγει την αγκαλιά της και λεει.......και εσύ μπλοκαντζού;;; χι.χιχ... και άσε τους γιατρούς.... αφου την τρέλα την εχουμε μέσα μας .. και ειναι ωραία .. γιατί να την γιατρέψουμε;;;χι.χι.

      Διαγραφή
  7. χαχχχχ
    καλύτερα να της μίλαγες.
    που ξέρεις; μπορεί να έχει κι αυτή μπλογκ, να γνωριστείτε και ..εικονικώς :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δούλεψέ μας κ. Μαριλένα.. δούλεψε μας..
      άλλωστε .. με τέτοια ρεζιλίκια που κάνουμε το αξίζουμε! :p

      Διαγραφή
  8. :)))) χεχεχε!! Ωραίο το σκεπτικό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα!!! Δεν κατάλαβα ποια είναι, αλλά η Μαριλένα έχει δίκιο! Έπρεπε να της μιλήσεις! :)

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα...είσαι όντως απίστευτη !!! Έπρεπε στο τέλος να φανταστείς και τη σκηνή αφού θα πήγαινες να της μιλήσεις!!! χαχαχαχα φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, την φαντάστηκα...
      δεν είπα πως θα χαιρόμασταν και θα αγκαλιαζόμασταν και άλλα τέτοια γλυκανάλατα;
      το πήγα μέχρι τέλους το σενάριο, τί νόμιζες;

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχα κλαίω από τα γέλια!!!! Πάλι καλά που θυμήθηκες έστω και τελευταία στιγμή χαχαχαχα
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι απίστευτη!!!
    Πολύ γέλασα, αλλά να δεις που όλοι θα την πατήσουμε έτσι αργά ή γρήγορα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί νομίζεις πως θέλει πολύ ο άνθρωπος για να του σαλέψει; :))

      Διαγραφή
  13. αχαχαχα! Αμ να σου πω όμως εμένα μου έτυχε! Την Τρίτη μέσα στο σούπερ μάρκετ!
    "Μήπως είσαι η Αριστέα";
    Ήταν η Φένια η μπλόγκερ κάτοικος Πύργου κι αυτή! χεχε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' εσένα τουλάχιστον έπεσε διάνα η κοπέλα, εγώ όμως το ρεζιλίκι που θα πάθαινα το σκέφτεσαι;

      Διαγραφή
  14. Εγώ πάλι νομίζω, πως σε λίγο καιρό θα' μαστε περισσότεροι οι bloggers απ' τους φυσιολογικούς ανθρώπους οπότε οι πιθανότητες να γίνουμε ρεζίλι θα΄ναι μικρότερες!!!
    Εγώ αυτη την λαχτάρα την ένοιωσα στη Ζάκυνθο όπου ήμουνα διακοπές το καλοκαίρι και ήξερα ότι πολλές φίλες μας bloggers είναι Ζακυνθινές κι' άλλες κάναν διακοπές τις ίδιες μέρες!!!
    Φιλιά πολλά Τζίνα!!!!και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες τί έγραψες; "θα' μαστε περισσότεροι οι bloggers απ' τους ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ανθρώπους"... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      έχεις δίκιο.. μόνο φυσιολογικά άτομα δεν είμαστε τελικά!

      Διαγραφή
  15. τι να κάνουμε; έγινε και το μπλοκ/μπλόγκινγκ μέρος της καθημερινότητας μας..ευτυχώς που στο τέλος θυμήθηκες ποια ήταν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο και μάλιστα ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας... φιλιά!

      Διαγραφή
  16. χαχαχαχα έχω λιώσει.. έπρεπε να της μίλαγες, θα είχε πολύ πλάκα!!

    Να σου πω, φοβάμαι μη πάθω τα ίδια κι εγώ.. Γιατί κυκλοφορώ συνέχεια με συγκοινωνίες, με αρκετές πηγαίνουμε στα ίδια μέρη.. Καμιά φορά κάποιες γυναίκες με κοιτάνε επίμονα και μου λέει πειραχτικά ο καλός μου "λες να σε έχουν δει στο blog;" Ελπίζω να μην ήσουν εσύ μία από αυτές και δε μου μίλησες.. θα σε πλακώσω!! χαχαχα Άντε καλή μας εβδομάδα και καλά μυαλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, να της έλεγα της κοπέλας αυτά που είχα στο νου μου και να καλούσε τις πρώτες βοήθειες να με μαζέψουν...
      τί να σου κάνει μια σκέτη ευχή για καλά μυαλά, δεν σώζει την κατάσταση!

      Διαγραφή
    2. έλα μωρέ σιγά! από εκεί θα φαινόταν αν ήταν ακομπλεξάριστη και με χιούμορ!
      καλά σταματάω!! :))

      Διαγραφή
  17. έπρεπε να της μιλήσεις... θα είχε πιο πλάκα η ιστορία! Στο τέλος θα σου ζητούσε και αυτόγραφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ θα της έλεγα πως αδυνατώ να της δώσω γιατί δεν έχω μαζί μου montblanc!!!
      τρελή για τα σίδερα έτσι;

      Διαγραφή
  18. ααα χαχαχα πολυ αστεια σκηνη οπως τη περιεγραψες. ετσι λοιπον, μπλοκεραδες παντου! χαχαχα
    φιλακια! καλημερα, καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπλογκερς μας την "πέφτουν" από παντού! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  19. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Είσαι απίστευτη είδες τι μπορεί να συμβεί.
    Νομίζω ότι θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα κάτι τέτοιο, δεν έγινε και τίποτα, όπως είπε και η Αφροδίτη πιο πάνω θα είχε την τύχη να σε γνώριζε η ηθοποιός!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έγινε τίποτα γιατί τό' ραψα στο ... παρά πέντε..
      αν το άνοιγα όμως..
      εκεί θά' πεφτε το γέλιο της αρκούδας!

      Διαγραφή
  20. Καλά θα πάθαινε κοκομπλόκο η ηθοποιός!!!

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άραγε ξέρει πόσο τυχερή στάθηκε;
      στο τσακ το γλύτωσε το εγκεφαλικό!!

      Διαγραφή
  21. Α ωραία! Δεν κινδυνεύω να το πάθω για τον απλούστατο λόγο ότι το μυαλό μου δεν συγκρατεί φυσιογνωμίες (άσε, έχω γίνει ρεζίλι πολλές φορές με αυτό το πρόβλημα), άρα ούτε άβαταρς!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ είσαι το άλλο μου μισό!
      μας φαντάζεσαι μαζί;
      η μια να μην αναγνωρίζει κανέναν και τίποτα και η άλλη να νομίζει για γνωστούς τα 3/4 απ' αυτούς που συναντά χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Εξαιρετική ομάδα θα κάναμε, δεν το συζητώ! Έπρεπε να με ειδοποιήσεις όταν κατέβηκες Ναύπλιο! Θα πίναμε καφέ, θα χαζεύαμε τον κόσμο και θα συζητούσαμε το θέμα αναγνώρισης ή μη γνωστών και αγνώστων!

      Διαγραφή
    3. δώστε μου στίγμα ποιές είστε οι Ναυπλιώτισες, την επόμενη φορά να ειδοποιήσω!

      Διαγραφή
  22. Πάντως ήταν αναγνωρίσιμη. Οπότε με το δίκιο σου καρφώθηκες...
    Και δεν το βρίσκω κακό, να πλησιάσεις κάποιον και να ρωτήσεις "Μήπως γνωριζόμαστε από κάπου; Το πρόσωπο σας είναι τόσο γοητευτικό, μα και τόσο οικείο ταυτόχρονα"...:-)))
    Α ρε Τζινάκι, φαντάζομαι πώς ένιωσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλέεε !!!
    Μπας και πρέπει να κυκλοφορούμε με ταυτότητα μέλους στη μεγάλη κοινότητα των bloggers?
    Πάλι καλά που δεν της μίλησες της γυναίκας χαχαχαχαχα
    Πάντως εμένα αν με δείς να μου μιλήσεις !!!!!
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το παθαίνω κι εγώ, μια φορά μάλιστα πήγα να μιλήσω, όμως άνθρακας ο θησαυρός, ακόμα το θυμάμαι, φαντάσου...

    Έχεις πρόσκληση σε παιχνίδι.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά πού ακριβώς την έχεις αφήσει γιατί ψάχνω ψάχνω και δεν βρίσκω τίποτα :)))

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Τζινάκι!!!μετά απο λίγη απουσία απο το blogging επανέρχομαι και με χαρά βλέπω ότι κρατάμε όλοι την αισιοδοξία μας και υπάρχει το χαμόγελο και όχι μόνο!!απίστευτη η ιστορία σου γέλασα κι εγώ πολύ..συμφωνώ μαζί σου που δεν μίλησες στο συγκεκριμένο ενσταντανέ φυσικά!εντάξει όχι ότι θα γινότανε και κοσμοχαλασμός..μπορεί να συμβεί αυτό..δεν είναι και μυθοπλασία!!σου στέλνω άπειρα φιλάκια και να έχεις μιά όμορφη κεφάτη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα χρειάζεται που και που να παίρνουμε αποστάσεις από κάτι, έτσι γυρίζουμε σ' αυτό με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και αγάπη.
      εκτός βέβαια κι αν μας έχει περάσει ο.. νταλκάς οπότε και πάλι χρήσιμη είναι η απόσταση για να μπορέσουμε να το δούμε.
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. ΄Παραλίγο να μιλήσω κι εγώ σ' ένα πλοίο σε ένα ζευγάρι που ταξίδευε.
    Νόμιζα πως τους γνώριζα απ' το facebook. Eυτυχώς με εμπόδισε ο άντρας μου
    γιατί όταν ρώτησα μέσα απ' το facebook το ζευγάρι που γνώριζα αν ταξίδευε την
    συγκεκριμένη μέρα μου είπε "Όχι" . Φαντάζεσαι ξεφτίλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πώς δεν την φαντάζομαι;..
      ίδια με την δική μου αν είχα μιλήσει στην ηθοποιό!
      τελικά λίγο πολύ όλοι την έχουμε πάθει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο κι αυτό είναι παρηγορητικό!

      Διαγραφή
  27. Και ποιά είναι αυτή η θεατρίνα που δεν γνώρισε τη Τζίνα Βαρότση τη μία και μοναδική που έχει και καλλιτεχνικό όνομα:)

    Πλάκα πλάκα κοίτα που καταντήσαμε οι μπλόγκερς....σαν τους σταρ...θα κυκλοφορούμε σε λίγο με μπράβους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν μου πάει ο ρόλος του σταρ Δήμητρά μου, δεν ένιωσα έτσι κι ούτε πρόκειται ποτέ να νιώσω..
    και δεν υφίσταται και λόγος για σταριλίκι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Α,ρε Μπαμπινιώτη-Τζίνα , μ'έκανες και γέλασα!
    Κοίτα, εμένα άμα με δεις καμιά φορά, μη μπερδευτείς από τη φωτογραφία, έχω κόψει τα μαλλιά μου κοντά, οπότε να είσαι προσεκτική!
    Καλημερούδια! (εντάξει, μεσημέριασε, αλλά εγώ ακόμα τον πρωινό καφέ πίνω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μην κάνετε αλλαγές βρε παιδιά... εδώ έχω πρόβλημα αναγνώρισης χωρίς αυτές φαντάσου ΚΑΙ με αυτές!
    Το μαλλάκι τώρα γιατί το έκοψες ε;... δεν καταλαβαίνεις πως θα μπερδευτώ η γυναίκα;..
    ενώ χωρίς το κούρεμα στα δάχτυλα την έπαιζα την αναγνώριση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαχαχα πολύ γέλασα! Και βέβαια να σου πω ότι στο δημιουργικό εργαστήρι που πάω την μικρή έχω ρωτήσει πάνω από 5-6 φορές μαμάδες αν είναι bloggers επειδή μου θύμιζε κάτι η φάτσα τους :-)
    Δεν είσαι μόνη my love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καρφώθηκες ότι βλέπεις "Κλεμμένα όνειρα". Εγώ πάλι θα ήθελα να συναντήσω τον ηθοποιό που παίζει τον μπάτσο στο "Νόμος και Τάξη" ! Χεχεχεχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλάκα μου κάνεις;..
      σιγά το κάρφωμα..
      εδω έκανα ολόκληρη ανάρτηση στο παρελθόν για τα κλεμμένα όνειρα... χαχαχαχα
      δεν με παρακολουθείς και με πικραίνεις :))))

      Διαγραφή
  33. χαχαχα εισαι απιστευτη!!!Εγω ηθελα να της μιλαγες και να εβλεπα την φατσα της που δεν θα την αναγνωριζες ως ηθοποιο αλλα ως blogger!!!τι να κανουμε;γινομαστε κι εμεις διασημες σιγα σιγα...χαχα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--