NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Μια Βόλτα Που Ήθελα

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Μια Βόλτα Που Ήθελα

Με την ευκαιρία της Δευτεριάτικης αργίας καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε κάτι που συζητούσα και ζητούσα εδώ και καιρό.
Κάτι απλό.
Κάτι που με όλα τα σαββατοκύριακα γεμάτα από προπονήσεις των αστροπελεκιών στον ιστιοπλοϊκό όμιλο  φαινόταν σχεδόν αδύνατο.
Μια βόλτα.
Ένα περίπατο στην Πλάκα και το Μοναστηράκι.
Κι επιτέλους τα καταφέραμε.
Βέβαια τα πράγματα δεν ήρθαν ακριβώς όπως τα είχα ονειρευτεί..
Το μεγάλο αστροπελέκι αρνήθηκε πεισματικά να ακολουθήσει κι έμεινε σπίτι.
Έτσι ξεκινήσαμε το πρωί έχοντας συντροφιά μας μόνο τον Παναγιώτη.
Παρ' όλα αυτά ο καιρός ήθελε να μου κάνει το χατήρι και αν και στα τέλη του Οκτώβρη, ήταν υπέροχα καλοκαιρινός!
Οι δρόμοι και τα καφέ ήταν γεμάτα από κόσμο που απολάμβανε τον ήλιο και την ζέστη.
Μεγάλοι και παιδιά κατηφόριζαν από το Σύνταγμα μετά το τέλος της παρέλασης .




Κατεβήκαμε λοιπόν κι εμείς με το μετρό στο Μοναστηράκι και ανακατευτήκαμε με το πλήθος.


Σεργιανίσαμε στα στενά και χαζέψαμε τα μαγαζιά και τις πραμάτειες τους.



Χωθήκαμε στα μικρά ανηφορικά δρομάκια της Πλάκας περνώντας απ' τους Αέρηδες και την Παλιά Αγορά.





Είδαμε όμορφες μικρές εκκλησιές,





το πρώτο πανεπιστήμιο της Ελλάδας,




θαυμάσαμε όμορφα νεοκλασικά, μπαλκόνια με χρυσάνθεμα, αυλές στολισμένες με γιασεμιά και μπουκαμβίλιες




και γέμισε η ψυχή μας ομορφιά!




43 σχόλια :

  1. υπέροχη βόλτα Τζίνα μου!
    να είστε καλά να ξαναπάτε! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία βόλτα! Τι υπέροχες φωτογραφίες! (με ποια μηχανή τις τράβηξες; χεχεεχε). Πάντα να περνάτε καλά και να δημιουργείτε υπέροχες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρειάζεται να ρωτάς για την μηχανή..
      εγώ και η.. γκουμούτσα έχουμε γίνει πια αχώριστες :))))

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Τζίνα!! Την ίδια βόλτα κάναμε εκείνη την μέρα!! :) Είχε πολυυυύ κόσμο αλλά ήταν όμορφα.
    Ωραίες φωτογραφίες!! Φιλάκια καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια;;;
      δηλαδή μπορεί να περάσαμε και η μια δίπλα στην άλλη και να μην το ξέραμε!!
      φιλιά Κατερίνα μου :))

      Διαγραφή
    2. :) Αυτό σκέφτηκα αλλά μπορεί να πήγαμε διαφορετική ώρα! Εμείς πήγαμε νωρίς το απόγευμα κατά τις 5.30! Είχε απίστευτο κόσμο και καλοκαιρινή ημέρα! Γενικά πηγαίνουμε πολύ συχνά στα μέρη αυτά είναι τα αγαπημένα μας και ας μένουμε στην άλλη άκρη της Αθήνας! Καλό μεσημέρι φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Ησύχασα... όχι τίποτα άλλο αλλά αν τελικά ήμασταν την ίδια ώρα θα στενοχωριόμουν που δεν γνωριστήκαμε.
      Εμείς πήγαμε το πρωί.. :))

      Διαγραφή
  4. Αν σου πω πως την Αθήνα, την πλάκα και τις ομορφιές της έχω αρχίσει και την αγαπώ τον τελευταίο καιρό για αυτό και συχνά πυκνά την επισκέπτομαι ανακαλύπτοντας γωνιές της που δεν ήξερα! Συνήθως συνδυάζω δουλειά και περίπατο!
    καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν μπορείς να συνδυάζεις δουλειά και περίπατο τότε είσαι πολύ τυχερή!
      λατρεύω την Πλάκα, άσε που μου θυμίζει πολύ και την παλιά πόλη στο Ναύπλιο.. :))

      Διαγραφή
  5. Πόσο ωραία είναι η Αθήνα άμα θέλει, ε;;
    Μόνο που τώρα τελευταία μας πληγώνει ποικιλότροπα...

    Πες μου ότι ήρθες και δεν σε είδα! (ένεκα η ημικρανία+στραβομάρα μου!)

    http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/10/virtual-revolution.html

    Κάτι έχεις να παραλάβεις εδώ ρε μάνα μου! Γλυκό φιλάκι! Καλό βραδάκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν είχα περάσει..
      πέρασα όμως τώρα...
      θενκς ελοτ ντιαρ!
      (τσ τσ τσ..επίπεδο καίμπριτζ λέμε.. )

      Διαγραφή
  6. Τζινάκι αυτή τη βόλτα την κάνουμε συχνά πυκνά και ειναι η αγαπημενη μας!!!
    Κρίμα που δεν ηρθε ο ατιμος ο μεγαλος. Εκείνος έχασε:)
    Το τρενάκι το πήρατε;; Ειναι τέλειο και σε πάει μεγαλη βόλτα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι έχασε.. έχασε.. αλλά άντε να βγάλεις άκρη με τον.. έφηβο!
      το τραινάκι δεν το πήραμε.. την άλλη φορά :))

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω την βόλτα που έκανες και την κάνω όσο συχνά μπορώ!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία βόλτα αυτές οι βόλτες στην Αθήνα με τρελαίνουν αλλά δεν θέλει να έρθει κανένας πια μαζί λόγω ξεπατώματος και έτσι πάω μόνη μου.
    Βέβαια να πω την αμαρτία μου δεν με χαλάει κιόλας!!
    Χαχα!!
    Φιλιά καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου πω... καλύτερα μόνη σου.
      έβλεπα τον άντρα μου και τον Παναγιώτη να με περιμένουν καθώς χάζευα αυτά που ήθελα να φωτογραφίσω κι ένιωθα πως τους κουράζω.. ενώ αν ήμουν μόνη θα κινιόμουν δίχως άγχος :)))

      Διαγραφή
  9. τι ωραία! εχω χρόνια να πάω.....άσε που θέλω να αγοράσω τα πάντα!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ίδιο κι εγώ.. θέλω να αγοράσω ό,τι βλέπω.
      αυτή τη φορά όμως το αντιμετώπισα έχοντας σαν όπλο την φωτογραφική μηχανή.
      όταν έβλεπα κάτι που σε άλλη περίπτωση θα αγόραζα, τώρα το φωτογράφιζα! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Την Πλάκα με το Μοναστηράκι την επισκεπτόμουν από πιο μικρός... μου άρεσε πολύ αυτό το μέρος και γι' αυτό τα δυο μέρη αυτά τα θεωρώ σαν ένα.Συνεχόμενα είναι άλλωστε.Η ξενάγησή σου ήταν θαυμάσια και το μέρος αυτό είναι ένας πολύ όμορφος λόγος που μ' αρέσει στην αχανή Αθήνα!
    Να 'στε πάντα καλά και ν' απολαμβάνετε έτσι τις υπέροχες λιακάδες σας!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως δεν θα υπάρχει κάποιος που να πει ότι δεν του αρέσει το μέρος!
      Νά' σαι καλά Νικόλα :))

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφη βόλτα Τζίνα μου!!!!!
    Κάποτε την έκανα και εγώ....
    'Ζήλεψα' που μου τη θύμισες...μάλλον θα την κάνω κι εγώ σύντομα....

    Να έχεις μια όμορφη μέρα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα το έναυσμα να την επισκεφτείς σύντομα.
      Μόνο μη ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου φωτογραφική μηχανή, θέλουμε ανταπόκριση έτσι;

      Διαγραφή
  12. Αν και Θεσσαλονικιά, οφείλω να πω πως αυτή η βόλτα σε Μοναστηράκι και Πλάκα είναι από τις αγαπημένες μου. Ακόμα ομορφότερη τον Αύγουστο που δεν έχει πολύ κόσμο. Την κάναμε κι εμείς φέτος που κατεβήκαμε και μας άρεσε πολύ.
    Καλημέρα, Τζινάκι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι αυτή η μαγεία του παλιού, των περασμένων που μας γοητεύει όλους!
      Φιλιά Αγγελική!

      Διαγραφή
  13. Αγαπημένη βόλτα αυτή στο ιστορικό κέντρο... και το τρενάκι τελικά καλό ακόμα κι όταν δεν είσαι τουρίστας. Πάντα όμορφες βολτούλες εύχομαι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά απ' ότι ΄βλέπω είναι η αγαπημένη βόλτα όλων μας!
      Και πώς να μην είναι θα μου πεις...
      Φιλιά Κάλη μου :))

      Διαγραφή
  14. αφουγκραστείτε το παιδί σας, ίσως θα ήθελε να μπορούσε να εκφράσει κάτι, ίσως κάτι το πληγώνει, ίσως λέω (από αγάπη και προσωπικό βίωμα προέρχεται το σχόλιο, ίσως να είναι λάθος αλλά ένιωσα την ανάγκη να το πω, συγχωρέστε με και μη το δημοσιεύσετε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει λόγος να μη το δημοσιεύσω, άλλωστε είναι εμφανής ο λόγος της παρότρυνσης και της επισήμανσης.
      Ευχαριστώ για το "νοιάξιμο" καταλαβαίνω πως απορρέει από ενδιαφέρον και μόνο.
      Ο γιός που δεν ακολούθησε είναι γιατί προτίμησε να μείνει σπίτι να ασχοληθεί με αυτά που τον ενδιαφέρουν και να απολαύσει την σπάνια ευκαιρία να μείνει μόνος του , έφηβος γαρ!!
      Νά ' στε καλά:))

      Διαγραφή
  15. Αυτη τη πλευρα της Αθηνας τη λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος που να πει το αντίθετο!
      φιλιά Ελεάννα μου :)

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Τζίνα μου και καλό μήνα!!!! Την ίδια βόλτα κάναμε την ίδια μέρα.... ίσως να ήπιαμε καφέ και κάπου μαζί, τι κρίμα να μην γνωριζόμαστε!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ κρίμα :(
      μάλλον θα πρέπει να κάνουμε αναρτήσεις και για το πού πρόκειται να πάμε, έτσι θα οργανωθούμε καλύτερα :)))

      Διαγραφή
  17. Ανάσανα Αθήνα, περπάτησα πάλι στα στενά σοκάκια της Πλάκας, είδα τους πλανόδιους πωλητές..
    Σταμάτησα σε παλιά, αγαπημένα στέκια. Αφέθηκα στις ζεστές αχτίδες του ήλιου.
    Νομίζω κιόλας πως μου έμεινε και μια γεύση από σαλέπι στον ουρανίσκο.. δεν έχω βρει σαλέπι
    πουθενά, όσο κι αν γύρισα την πόλη εδώ!

    Φιλί παραπονιάρικο από Μελβούρνη, ευχαριστώ για τα νοερά έστω ταξίδια πίσω στην Πατρίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σε πάμε πολλές τέτοιες όμορφες βόλτες όταν με το καλό έρθεις στην πατρίδα, γι' αυτό να είσαι σίγουρη.
      φιλί :))

      Διαγραφή
  18. Τι μου θύμισες!!!!
    Λες κι ήταν σε μια άλλη ζωή! Πόσα χρόνια έχουν περάσει! Με τον Έρωτα, φοιτητές εκεί τη βγάζαμε κάτι ηλιόλουστα Κυριακάτικά πρωινά.
    Τελευταία φορά βρέθηκα το 2009, που επισκέφτηκα και το νέο μουσείο!
    Αχ τι νοσταλγικό για μένα ταξίδι!

    Καλό μήνα Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το νέο μουσείο δεν το έχω επισκεφτεί και τα αστροπελέκια που έχουν πάει με το σχολείο, μου έχουν μιλήσει με μεγάλο ενθουσιασμό γι' αυτό!
      ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω!
      φιλιά και καλή Κυριακή Αριστάκι μου :))

      Διαγραφή
  19. Αυτήν τη βόλτα στα σοκάκια της πλάκας θέλω πολύ να την κάνω!Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Πρέπει να την ευχαριστηθήκατε την ανέμελη βόλτα σας!
    Καλό μήνα Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. την χαρήκαμε πολύ γιατί βοήθηση κι ο καιρός, ήταν σχεδόν καλοκαιρινός!
    Φιλιά Μιράντα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το Μοναστηράκι είναι ότι λατρεύω πιο πολύ στην Αθήνα! Υπέροχο μέρος και πάντα με πολλά να κάνεις.Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου!:))
    Vasiliki,tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--