NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Έρωτας :)

Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Έρωτας :)

Γυρίζοντας χθες σπίτι κι αφού είχε περάσει αρκετή ώρα, το μικρό αστροπελέκι έφερε να μου δείξει μια τσαντούλα δώρου.
Ήταν διστακτικός και πρέπει να το σκεφτόταν ....
- κοίτα μαμά.
- τί είναι αυτό αγόρι μου;
- μου το έδωσε η συμμαθήτριά μου η Δέσποινα.
Το παίρνω στα χέρια μου και γεμάτη περιέργεια κοιτάω στο εσωτερικό.
Η μικρή χάρτινη τσαντούλα περιείχε ένα παιδικό βιβλίο.
Το άνοιξα και διάβασα έκπληκτη στη δεξιά του σελίδα μια..... αφιέρωση γραμμένη με στρογγυλά παιδικά γραμματάκια που έλεγε:
"Π. σου εύχομα Καλό Πάσχα!
Σου εύχομαι ακόμα να είσαι γερός και δυνατός σε ότι κάνεις στη ζωή σου και να με θυμάσαι.
Εγώ δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!
Στο υπόσχoμαι!!
Με αγάπη Δέσποινα Α."
Στην αριστερή σελίδα είχε κολλημένο ένα μικρό γουστόζικο μπλε φακελάκι που περιείχε μια καρτούλα που έγραφε:
"Σου γράφω τη διεύθυνση και το τηλέφωνό μου για να μου στείλεις γράμμα και να μη χαθούμε.."
..κι ακολουθούσε πλήρης διεύθυνση με όλα τα στοιχεία, ακόμα και τον ταχυδρομικό κώδικα που πολλοί από μας παραλείπουν ....:)
Αλλά το όλο "σετάκι" περιελάμβανε κάτι ακόμα.
Κάτι τελευταίο που με έκανε να χαμογελάσω τρυφερά.
Ένα κομμάτι χοντρό χαρτόνι πάνω στο οποίο ήταν ζωγραφισμένη μια κόκκινη γελαστή καρδιά που την διαπερνούσε ένα βέλος!.........

(Κι όλα αυτά γιατί ο δικός μας ανέφερε πως κλείνοντας τα σχολεία θα μετακομίσουμε σε άλλη πόλη και θα φύγουμε) :))


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--