NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο Βρωμοπόντικας

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Ο Βρωμοπόντικας


Χθες βράδυ μπήκε ένα σιχαμερό ποντίκι στο σπιτικό μου.
Κόπρισε κι έφυγε.

Ανώνυμα, έτσι όπως κάνουν όλοι οι δειλοί και κομπλεξικοί, μπήκε να βρίσει.
Αποφάσισα λοιπόν για όσο καιρό κρίνω να ελέγχω τα σχόλια.
Είναι κάτι που δεν μου αρέσει και δεν το ήθελα.

Αναγκάζομαι όμως γιατί η αισθητική μου - σε αντίθεση με εκείνη του ποντικιού - είναι υψηλή και ο σεβασμός μου σ΄όλους εσάς που μπαίνετε για να διαβάσετε τα καλά ή κακά που γράφω, είναι μεγάλος.

Επειδή λοιπόν δεν είμαι όλη μέρα στο ίντερνετ, όπως με κατηγόρησε κι έτσι δεν μπορώ να προλάβω τα σιχαμερά του σχόλια, γι αυτό καταφεύγω στη λύση του έλεγχου των σχολίων.
Θά'θελα όμως να πω κάτι στον βρωμοπόντικα.
Λυπάμαι που θα σε στενοχωρέσω αγαπητέ/ή μου αλλά το λεξιλόγιό σου είναι πτωχό και οι βρισιές σου στερούνται έμπνευσης!..

Μέχρι την επόμενη φορά που θα μπεις σε κάποιο μπλογκ να βρίσεις (γιατί για να γράψεις έστω και μια πρόταση, χλωμό το κόβω), άνοιξε κάποιο βιβλίο, ένα λεξικό, κάτι που θα σε βοηθήσει τέλος πάντων να συντάξεις μια πρόταση περισσότερο ενδιαφέρουσα απ' τις γελοιότητες που άφησες στο μπλογκ μου.

Και μη στενοχωριέσαι βρε που δεν μπορείς να αρθρώσεις δυο λέξεις σωστά, μπορείς κάλλιστα να μουγκρίζεις.
Άλλωστε νομίζω πως σου ταιριάζει απόλυτα!







14 σχόλια :

  1. Πάλι σε στενοχώρησαν; Μερικοί δεν έχουν τι να κάνουν και θέλουν να εκνευρίζουν τους άλλους. Αυτοί είναι όλοι μέρα στο Ιντερνετ γιατί δεν έχουν ενδιαφέροντα, ούτε φίλους και βγάζουν τα κόμπλεξ τους και την κακία τους , με κακόβουλα σχόλια στα μπλογκ των άλλων , που κατα βάθος ζηλεύουν. Χ...... τους. Μη μου πικρένεσαι για δαύτους. Καλό βράδυ, με αγάπη. (Το μέιλ μου το έλαβες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάποια στιγμή ειχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα κι όπως εσύ, έβαλα μετριασμό.

    για μια περίοδο ήταν ανακουφιστικό.
    κατι γινόταν όμως κι έχανα σχόλια, μου έκαναν παραπονα οι φίλοι που έγραφαν και δεν έβλεπαν το σχόλιο τους κι έτσι τ' ανοιξα ξανά.

    κατέληξα πως τελικά δεν αξίζει τον κοπο να ασχολουμαι κι ετσι τ' αφησα ανοιχτά.
    πλέον, αρκουμαι να σβύνω τις τυχόν απρέπειες.

    φιλιά
    και μη δινεις σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζίνα τον καθάρισες με το γάντι!
    Δεν αξίζει όμως να αφιερώνεις ολόκληρη ανάρτηση για κάποιον/α που θρέφεται με κάτι τέτοια!Πολύ αξία του έδωσες.Αστο ξέχνα το.
    Φιλιά καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζίνα μου καλά ξηγήθηκες! Αλλά σε πληροφορώ πως ακόμα κι οι αρουραίοι που ζουν στους υπονόμους...είναι περισσότερο κύριοι από μερικούς!
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Νιόβη. Και όμως δεν το κατάλαβες. Το σχόλιο ήταν "εμπνευσμένο". Δεν πήγαινε παραπάνω η έμπνευση. Μη συγχύζεσαι. Δεν αξίζει να του χαρίσεις την ηρεμία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως άδικα σκάς.
    Τα βρωμοπόντικα πάντα στη σκιά της πόλης θα ζουν, στους υπονόμους!
    Μην προσπαθείς να συμβουλεύσεις παράσιτα.
    Go on!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H πλάκα είναι Ελευθερία πως μας κατηγόρησε ότι εμείς είμαστε όλη μέρα στο ίντερνετ γιατί δεν έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε!
    Χ.....νο τον έχω έτσι κι αλλιώς και τα σχόλια θα τα ανοιξω, σιγά μη του δώσουμε και αξία!
    Το μειλ το έλαβα... σ'ευχαριστώ που πάντα όταν βρεις κάτι ιδιαίτερο με σκέφτεσαι και μου το στέλνεις.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριλένα κι εγώ το ίδιο θα κάνω τελικά.
    Θα τα αφήσω ανοιχτά, μόνο που αν (όπως ο συγκεκριμένος βρωμοπόντκας) κάποιος αφήσει ξημερώματα κάποιο απρεπές σχόλιο μέχρι το απόγευμα που γυρίζοντας απ'τη δουλειά μπαίνω, θα είστε υποχρεωμένοι να το υποστείτε και να βρωμίσετε τα μάτια σας με αηδίες!
    Μόνο αυτό σκέφτομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σταυρούλα στενοχωρέθηκα που διαβάστηκαν από τους φίλους μου.
    Από εσάς...
    Που αναγκαστήκατε να υποστείτε την βρωμιά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου τρελή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν συγχύζομαι Μανώλη, απλά δεν ήθελα να σας υποβάλλω σ'αυτή τη βρωμιά...
    Όμως δεν είμαι όλη μέρα στο ίντερνετ, εργάζομαι βλέπεις όπως όλοι μας, γι'αυτό και δεν προλαβαίνω τέτοιου είδους σκ..ά να τα καθαρίσω πριν διαβαστούν από όλους εσάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το διάβασα το σχόλιο του κομπλεξικού!
    Ούτε εμένα μου αρέσει το μέτρο του μετριασμού σχολίων αλλά σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις.
    Ντροπή! Αν δεν σου αρέσει κάτι, σηκώνεσαι και φεύγεις, δεν το ανοίγεις και λες ό,τι να 'ναι χωρίς να σέβεσαι την προσωπικότητα και τον χώρο του άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν βαριέσαι Γιώτα... άς συνεχίσουμε εμείς την παρέα μας κι ας τον αφήσουμε στον υπόνομό του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--