NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Η Μαστοράτζα

Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Η Μαστοράτζα



To μικρό αστροπελέκι τρελαίνεται για δουλειά.
Ναι, ναι.. μη σας κάνει εντύπωση.
Το καλύτερό του είναι να του λες να κάνει διάφορα.
Απ΄το να κουβαλήσει τις σακούλες με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, να στρώσει και να μαζέψει το τραπέζι.... μέχρι να ποτίσει, να σκουπίσει ή ακόμα ακόμα και να σφουγγαρίσει.
Του αρέσει τόσο πολύ να κάνει δουλειές που σχεδόν σε παρακαλάει.
(ξέρω... ξέρω... κάτι έχει το παιδί και πρέπει να το κοιτάξω).
Τον τελευταίο καιρό έχει διπλαρώσει τους μαστόρους που μας φτιάχνουν το σπίτι.
Πώς τους έριξε και τί τους είπε δεν ξέρω γιατί έλειπα στη δουλειά.
Αυτό που πληροφορήθηκα όμως είναι πως τον "προσλάβανε" λέει στην οικοδομή.
Πετάγεται απ'το κρεβάτι (ποιός ο Π.. που κοιμόταν μέχρι τις δέκα!) απ'τις εξήμισυ και τους περιμένει να έρθουν.
Τον στέλνουν να τους αγοράσει τσιγάρα, μπύρες και τον βάζουν να βγάζει τις πρόκες απ'τα ξύλα της οικοδομής.
Κλείσανε και το μεροκάματο.
Δέκα ευρώ τη μέρα.
Τα πρώτα του λεφτά τα πήρε την προηγούμενη Παρασκευή.
Το Σάββατο λοιπόν που τον έστειλε ο μπαμπάς του στον φούρνο να πάρει τυρόπιττες για όλους, πήγε να του δώσει λεφτά κι εκείνο αρνήθηκε:
-άστα μπαμπά, θα σας κεράσω εγώ απ'τα λεφτά μου, είπε.
Κι εγώ συγκινήθηκα η μάνα.
Μωρό μου!
(Σήμερα μου τον έστειλαν με mms φωτογραφία στη δουλειά.
Καμαρώστε τον με την ποδιά για τις πρόκες ζωσμένη στη μέση!)









26 σχόλια :

  1. Αυτό το παιδί είναι θησαυρός! Μακάρι να μείνει έτσι. Ξέρεις τι υπέροχα νιώθει που κερδίζει δικά του χρήματα και μπορεί κιόλας να κερνάει; Ξέρεις ,χαζομαμά που μου συγκινήθηκες... Αμα βαρεθεί την οικοδομή , στείλτον μου κι εδώ να βοήθήσει με τα πλακάκια της κουζίνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι τρελή;... Ξέρεις πόσες δουλειές έχουμε μέχρι να τελειώσει το σπίτι;..
    Και μετά υπάρχει κι ο περιβάλοντας χώρος... Δουλειές με φούντες δηλαδή.
    Υπολογίζω να είναι ελεύθερος ... μετά από δύο χρόνια χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι παιδί είναι αυτό!!!
    Να τον χαίρεσαι!!!
    Μπαίνω κι εγώ στην λίστα, έστω και μετά από δύο χρόνια!

    ΥΓ Ρώτα τον αν ξέρει να σιδερώνει;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλέ εγώ η γυναίκα πιάστηκα όλο το καλοκαίρι να σοβατίζω τοίχους, έχεις τέτοιο θησαυρό και δε μου τον δάνεισες;
    να είναι πάντοτε γερό το πουλάκι μου, και σίγουρα δε θα πεινασει ποτέ στη ζωή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να το χαιρεσαι Τζίνα μου!!!Ε λογικο να συγκινηθει η χαζομαμα...
    Καλοτάξιδο να ναι και το ιστολογιο τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ τι γλυκός!Να τον χαίρεσαι Τζινάκι κι αυτό και όλα τα αστροπελέκια σου! Εδώ συγκινήθηκα εγώ καλέ που δεν τα ξέρω κιόλας!
    Μπράβο σας, ωραία οικογένεια έχετε! Πάντα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλενα καλά κάνεις και μπαίνεις σε λίστα γιατί έχουμε πολλές προτάσεις :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ήξερες....δεν ρώταγες γαστεροπλήξ; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαίρεσαι... άντρας και έχει από τώρα τέτοια στάση ζωής; Ευλογία!
    Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H αλήθεια είναι Γιώτα πως καμαρώνω για τον μικρό μου (κλασική χαζομαμά βλέπεις!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς ανεργίας το Αστροπελέκι βρήκε δουλειά!! Μπράβο του και πάλι μπράβο του.
    Άντε να μας γράψει και κανένα ποστ με τις εμπειρίες του ως εργάτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σου ζησει το καμαρι μου! Παντα προκομενο και καλοκαρδο να ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίος..........

    (τυχερούλα..!!.... Σπάει μια σωλήνα αύριο-μεθαύριο, έχεις τον μάστορα απ'οικω, να στην φτιάξει!!)
    :))

    Να τα χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι να μην καμαρώνεις;Μπράβο του!
    Να τον χαίρεσαι Τζίνα μου.Μη τον φοβάσαι αυτόν που έχει όρεξη για δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για την μάνα που ανάθρεψε τέτοιο γιο κουβαλητή!
    Πολλά φιλιά να δώσεις στον άντρακλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχου τοοον!!

    Εκτος απο εργατικο ειναι και φιλοτιμο παιδι!!

    Σιγουρα θα ειναι περηφανος για τον εαυτο του ε;;

    καλα για σενα δε ρωταω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Mερόπη να μου το θυμηθείς, αυτός δεν θα μείνει ποτέ άνεργος.. :)


    @σ'ευχαριστώ γλυκό μου δεσποινάριο :)


    @δεν το συζητώ Σμαραγδα μου, μίλησα με την τύχη μου :P


    @Σταυρούλα είμαι σίγουρη πως δεν θα μείνει ποτέ άνεργος, γιατί ο άνθρωπος που δεν κάνει επιλογές αλλά το μόνο που τον νοιάζει είναι να βρει δουλειά, δεν χάνεται....


    @Θα του τα δώσω Αγγελική μου, θα του τα δώσω :)


    @Gianna, καλά κάνεις και δεν ρωτάς την... μάνα κουκουβάγια :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έξοχος ο μικρός, σαν τον Πασχάλη μου που όλο θέλει να βοηθά το παππού του στα μαστορέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eίναι μερικά παιδιά γεμάτα όρεξη για δουλειά κι άλλα τα παρακαλάς για να σου κάνουν θέλημα.
    Ας είναι κάτι τύποι σαν τον Πασχάλη και το δικό μου αστροπελέκι Αχτίδα μου δεν θα χαθούν ποτέ στη ζωή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μην το πιέσεις να δώσει πανελλήνιες! Τεχννικούς χρειαζόμαστε στη σήμερον, σίγουρη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είσαι καλά Αn-Lu; Ξέρεις πόσα βγάζει ένας καλός ηλεκτρολόγος ή ένας υδραυλικός σήμερα;..
    Ακούς εκεί πανελλήνιες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--