NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Βραβείο Νάμπερ Θρι (και το λουρί της μάνας)

Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Βραβείο Νάμπερ Θρι (και το λουρί της μάνας)



To ψώνιο της μπλογκογειτονιάς έχω καταντήσει.
Όπου βραβείο και γιορτή η Μαλάμω πρώτη!
Η γαστεροπλήξ κατάλαβε λέει την "αδυναμία" που έχω στα βραβεία και μου έδωσε άλλο ένα.
Βραβείο νάμπερ θρι, παρακαλώ ... (και το λουρί της μάνας).

Ανοίγει παρένθεση (αυτό πάλι με το λουρί και μάλιστα της μάνας και ουδόλως του πατέρα, του ξάδελφου ή του μπατζανάκη, ποτέ δεν κατάλαβα τί σημαίνει, ας μου το εξηγήσει κάποιος και μια και θα μπει στον κόπο ας μου πει γιατί η προτίμηση στην μάνα κι όχι σε κάποιον άλλον απ'το σόϊ.. ) κλείνει η παρένθεση.
Το βραβείο το παρέλαβα μόλις προχθές.

Άντε πάλι συγκινήσεις, χαρά, φούσκωμα υπερηφάνειας... Ξέρετε... άλλος κανείς δεν έκανε μόνο η Μαριώ τον Γιάννο...
Είπα και τα δέοντα, ως είθισται...
"σας ευχαριστώ, δεν έπρεπε, με υποχρεώνεται".. κι άλλα τέτοια και μετά έσπρωξα τα προηγούμενα πάνω στο ράφι για να στριμώξω ανάμεσά τους το καινούργιο.

Τώρα κάθομαι και τα κοιτώ.

Κι αναρωτιέμαι αν πρέπει να τ'αφήσω στο ράφι που βρίσκονται ή να τα βάλω πάνω απ'το τζάκι....

Επίσης σκέφτομαι (λέμε τώρα.. ) πως για να ξεσκονίσω το συγκεκριμένο ράφι θα πρέπει να μετακινώ περισσότερα πράγματα....

Βρε μπελάς!


Υγ. Γαστεροπλήξ θενκς ελοτ ντίαρ (δεν θα κλάψω γιατί θα "τρέξει" η μάσκαρα...
), σ'ευχαριστώ επίσης που δεν ζήτησες να το δώσω με την σειρά μου κάπου αλλού. Επιτέλους κάποιος με κατανόηση στα ελαττώματά μου!



21 σχόλια :

  1. α βρε φιλενάδα διασημη που έχω εγώ!
    μεσ' τα βραβεία ειναι!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είδες;...είδες;... φτύσε με μη με ματιάσεις! :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας το χάλασες Τζίνα!Εκείνο το δικό μου είναι δεν το δίνω σε κανέναν ήταν όλα τα λεφτά!Να δω το τέταρτο που θα το βάλεις;Αντε και σ'ανώτερα!Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεν τα θέλεις τα βραβεία δώστα μου εμένα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είπα Σταυρούλα μου γα εξευγενιστώ λίγο ως άνθρωπος και να μην εκφράσω τη γαϊδουριά μου.. αλλά μη δειτε τον άλλον να προοδεύει αμέσως να τον κράξετε...πουθενά δεν σας πιάνω πια! :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επίκουρε, φαίνεται πως δεν με ξέρεις καλά... όπως είπε κι η Σταυρούλα πιο πάνω, η ατάκα μου "δικό μου είναι και δεν το μοιράζομαι με κανένα" άφησε εποχή...
    Γι'αυτό απελπίσου :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήρες φόρα, παιδί μου και τα βραβεία έρχονται σωρηδόν... Να δω τι θα πεις όταν σου δώσουν το Πούλιτζερ... και που θα το στριμώξεις και πως θα το ξεσκονίζεις... Αντε και εις ανώτερα... Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέτοια να μου λέτε Ελευθερία θα ψάχνω πάρκινγκ για το καλάμι μου :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα βάλεις πανω απο το τζάκι λεω εγώ, να τα καμαρώνεις γιατί μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε τι θα καταντήσουμε κτλ κτλ
    A μα τωρα που ξέρω οτι εχεις προβλημα χώρου απο τα πολλά αντι βραβείου θα σου δώσω τον βαθμό το μπλοΧία.:-) Καλή εβδομάδα:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aν αρχίσουμε να παίρνουμε και βαθμούς τότε είναι που θα ψωνιστούμε τελείως :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρήκα τότε τι δώρο να σου κάνω!
    Ένα ξεσκονόπανο για να τα καθαρίζεις! ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νά'ναι σουίφερ παρακαλώ, για να μη σκορπάει τη σκόνη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ; Κατι δεν κανω καλα μου φαινεται! Χα χααα. Συγχαρητηρια Τζινακι, εισαι μπλογκοπεριπτωση. Κοιτα μη το δωσεις μονο στα αστροπελεκια γιατι θα σε κατηγορησουν για νεποτισμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Τζίνα. Συγχαρητήρια. Ο ανώνυμος νυχτοπερπατητής σου άφησε ένα εμπνευσμένο σχόλιο. Προσωπικά νομίζω το κάνει από ζήλια. Δώσε του μια φωτογραφία από κάποιο βραβείο να παρηγορηθεί που δεν έχει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμε, νομιζεις οτι εισαι εξυπνος αλλά δεν εισα. Ζηλευεις γιατι εσυ δεν εχεις ενδιαφεροντα και σπαταλας το χρονο σου απο εδω και εκει. Τουλαχιστον εμεις εχουμε κατι ενδιαφερον να γραψουμε και μας αρεσει. Κι εφοσον μας αρεσει αυτο εχει σημασια. Γουστο μας καπελο μας. Ουστ σε σενα αγαπητε μου που νομιζεις οτι εισαι εξυπνος. Αχαχαχαχαχα, ας γελασω :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κι αν εισαι κυριος πες μας και το ονοματακι σου, γιατι ανωνυμα σχολιαζουν οσοι δεν εχουν κοτσια. Εγω αυτη τη φορα σχολιασα ανωνυμα για να μην σε βρω και στα δικα μου τα μερη. να μου λειπουν τετοιες επισκεψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάλιστα ο ανώνυμος με το πλούσιο λεξιλόγιο μας την είπε :PPP
    Επειδή έχω σαν αρχή να ασχολούμαι μόνο με άτομα που αξίζουν, θα πάω παρακάτω...
    Όσοι έχουν γνώμη και άποψη την υπογράφουν και δεν αφήνουν σχόλιο κρυβόμενοι πίσω απ'την ανωνυμία.
    Όπως είπε και κάποιος/α απ'τους φίλους μου... ουστ εσύ αγαπητέ :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--