NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Οι Ελιές

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009

Οι Ελιές


Φακές είχε το μενού σήμερα.
Στο τραπέζι λοιπόν υπήρχαν και τί άλλο;
Ελιές! Καλαμών παρακαλώ!
Σερβίρω και καθόμαστε.
Το μικρό αστροπελέκι πιάνει μια μια τις ελιές, τις κοιτάει προσεκτικά γυρίζοντάς τες απ΄όλες τις πλευρές και τις αφήνει πίσω στο πιάτο.
- Τί κοιτάς Π; τον ρωτά ο πατέρας του.
- Είναι όλες ανοιγμένες ....
(οι ελιές ήταν "χαραγμένες" κι έψαχνε προφανώς να βρει....κλειστή).

Βρείτε μου μια κόχη να το χτυπήσω το κεφάλι μου, πλιιιιιιιιιιιιιιζ!






19 σχόλια :

  1. Έλα, σου έχω κάτι καλά ντουβάρια εδώ στο Μπακού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Μαριλενάκι (αν κι εμείς γιορτάζουμε μετά από 13 μέρες) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ Μαριλενάκι (αν κι εμείς γιορτάζουμε μετά από 13 μέρες) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαζί με τον αδερφό μου δηλαδη γιορτάζετε!
    :))

    θα το θυμηθώ και τότε, λοιπον :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα και συ βρε Τζίνα ανοιχτές ελιές του έβαλες του παιδιού; Χαθήκαν οι κλειστές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eλευθερία να μου το θυμηθείς, αυτά τα παιδιά θα "με στείλουν" εμένα :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα και συ πηρες σκισμενες ελιες? μα δεν ξερεις να ψωνιζεις, εισαι και νοικοκυρα γυναικα χα. χα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλέ τι ωραίο Ραφάκι έχεις βάλει!!
    ευχαριστούμε πολύ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eίδες Δημιουργία μου;... κρίμα την νοικοκυροσύνη μου δηλαδή :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xαίρομαι πολύ που σου άρεσε Μαριλένα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aπίθανος ο πιτσιρικάς!!!
    Μωρέ εγώ τις φακές πεθύμησα, θα τις φτιάξω κι ελπίζω να μην με κοιτάξουν ... κάπως;-)
    Θα έχω και ελιές κλειστές:P
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες βρε τι σεμνό παιδί έχεις; Έψαχνε για κλειστή ελιά, για να μην αναγκασθεί να κοιτάξει τα "απόκρυφά της". Αλλά εσύ, εκεί, προκατειλημμένη μάνα, αμέσως να το παρεξηγήσεις το μικρό! Ντροπ ον γιου!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kοκκινοσκουφίτσα θα σε στενοχωρέσω περί σεμνότητος του αστροπελεκίου, διότι αν διάβαζες προσεχτικά θα έβλεπες πως αφού την γύριζε απ'όλες τις πλευρές κι έβλεπε τα "απόκρυφά" της κατόπιν την άφηνε στο πιάτο.... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αψογοοοοος!!!!
    μα ανοιχτες ελιες!!!
    που ζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--