NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Tί Κάνεις Γιάννη; Κουκιά Σπέρνω..

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Tί Κάνεις Γιάννη; Κουκιά Σπέρνω..

Aναρωτιέμαι η μάνα.. είναι και τα δικά σας παιδιά στον κόσμο τους ή τα δικά μου διεκδικούν την αποκλειστικότητα;
Αυτό που άλλο ρωτάς, άλλο απαντάνε, αλλού ο παπάς κι αλλού τα ράσα του συμβαίνει και σε σας ή το έπαθλο μας ανήκει;
Γιατί αν το φαινόμενο είναι γενικό θα ησυχάσω.
Θα παρηγορηθώ.
Θα βρω συμπαραστάτες που θα με ακούσουν και θα με καταλάβουν.
Που θα νιώσουν την απόγνωση και την απελπισία.
Που θα κατανοήσουν το αίσθημα να θες να χτυπήσεις το κεφάλι στον τοίχο..
Κι επειδή τώρα εσείς κάτι πάτε να καταλάβετε αλλά "με χάνετε" κιόλας, ας γίνω σαφής.
Δευτέρα απόγευμα η φίλη μου η Μαριλένα, που γνωρίζει τα περίεργα ωράριά μου στην δουλειά, "βλέπει" στο facebook τον Παναγιώτη και του στέλνει μήνυμα.
Μαριλένα: Παναγιώτη χίλια μπράβο για τους αγώνες, έσκισες!
                Ελπίζω την άλλη φορά που θα έρθουμε να σε δούμε.
               Δεν μου λες, η μαμά σου έχει δουλειά, κοιμάται ή μπορώ να την πάρω τηλέφωνο;
Και η απάντηση...
             - Ευχαριστώ.

Έμεινε η γυναίκα να κοιτά την οθόνη με απορημένο βλέμμα.
Ευτυχώς που διαθέτει χιούμορ, κατανόηση και παιδί στην ίδια ηλικία, αλλιώς ένα νευρολόγο θα τον "χτύπαγε"..


36 σχόλια :

  1. Απλά το παιδί εχει βαρεθεί να του λένε μπράβο.. Το πήρε σαν ένα απλό μύνημα συγχαρητηρίων από μια θαυμάστρια! Δε φταίει αυτός που είναι σεμνός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά' σαι καλά, εκτιμώ την προσπάθεια να με παρηγορησεις :)

      Διαγραφή
  2. Που το βρίσκεις το περίεργο απάντησε σε αυτό που τον ενδιέφερε δηλαδή τον αγώνα κατά τα άλλα μπορεί και να μην ήξερε αν είσαι στο σπίτι ηθελημένα πάντα. Μην ανησυχείς της ηλικίας είναι και μη δίνεις σημασία θα έρθουν άλλα......ξέρω τι σου λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ψυχανεμίζομαι κι εγώ.. πως δηλαδή άκουσε μόνο αυτό που τον ενδιέφερε, αθλλά δεν με παρηγορεί, το αντίθετο θά' λεγα!

      Διαγραφή
  3. Εσκασα στα γέλια μέσα στο γραφείο μεσημεριάτικα, να είσαι καλά. Εμείς καθημερινά έχουμε και από μια τέτοια ιστορία που μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν τελικά είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε, και καταλαβαίνουμε πως μάλλον αυτό εννοούσαν οι δάσκαλοί μας στο σχολείο, όταν μας έβαζαν να γράψουμε έκθεση με θέμα το χάσμα των γενεών! Τελικά για να μην τρελαθούμε αποφασίσαμε πως όσο αυτό το "χάσιμο" συμβαίνει στα παιδιά δεν θα ανησυχούμε. Ανησυχούμε όταν το βλέπουμε στους μεγάλους! Δεν μπορείς να πεις όμως, ευγενικότατος ο νέος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, από ευγένεια.. να φαν κι οι κότες!...
      εσύ ήσουν πιο παρηγορητική ..
      όσο να πεις όταν ακούς πως συμβαίνει κι αλλού είναι καθησυχαστικό! :))

      Διαγραφή
  4. χαχχχ άψογος λέμε, άψογος!!
    απάντησε στην ουσία το παιδί όχι στα επιμέρους!

    κοίτα να μου τον φιλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα τα δικά μου παιδιά ποτέ δεν μου μετέφεραν ένα μήνυμα που κάποιος τους είπε στο τηλέφωνο να μου το μεταφέρουν.
    Επίσης ποτέ δεν μου είπαν ποιος με κάλεσε όταν απουσίαζα....
    Όλα ίδια είναι... ότι δεν τα ενδιαφέρει το ξεχνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστώ, είσαι τόσο καλή, τόσο καλή παρηγορήτρια, φιλί και στα δυό μάγουλα.. και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην ανησυχείς, παιδί μου. Ο Παναγιώτης απλά έχει πολύ αναπτυγμένη την "αφαιρετική ικανότητα", την ικανότητα, δηλαδή, να απομονώνει μόνο τα ουσιώδη (για τον ίδιο) και να αγνοεί τα μη ουσιώδη (πάντα για τον ίδιο). Τουτέστιν, αυτές τις ημέρες θα απαντά, μιλάει κλπ. ΜΟΝΟ σε ό,τι έχει σχέση με τους αγώνες που πήρε μέρος. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, αποτανθείτε αλλού :-)

    Εμένα ο μικρός κάνει και δηλώσεις άλλ' αντ' άλλων. Χθες, είδε τον μεγάλο που γύρισε από το ποδόσφαιρο με ματωμένο γόνατο και μου λέει "Μαμά, άμα χτυπήσω το πόδι μου και τρέχει αίμα, θα μπω στο αεροπλάνο". Εγώ - νομίζοντας ότι μπέρδεψε το αεροπλάνο με το ασθενοφόρο - του λέω "Όχι, καρδούλα μου, δεν θα χρειαστεί να μπεις σε ασθενοφόρο", στο οποίο μου ανταπαντάει: "Όχι στο ασθενοφόρο !!! Στο αεροπλάνο είπα ! 'Αμα χτυπήσω το πόδι μου και τρέχει αίμα, θα μπω στο αεροπλάνο να πάω ψηλά στα συννεφάκια".
    Σταυροκοπήθηκα, η αλήθεια είναι. Για πολλούς λόγους !!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μετά κι απ' αυτό βεβαιώθηκα απόλυτα.. να δεις που κάτι τα ταϊζουν στα μαιευτήρια.. (δεν εξηγείται αλλιώς)!

      Διαγραφή
  8. Το πιθανότερ είναι ότι διαβασε μόνο τις πρώτες γραμμές του μηνύματος, απάντησε και μετά η προσοχή του διασπάστηκε από κάτι άλλο στο φεις και ούτε καν είδε το υπόλοιπο μήνυμα. Δηλαδή εσένα δεν σου έχει τύχει ΠΟΤΕ?? μα τι περίεργη που είσαι ώρες ώρες?

    σμουτς
    (πρωην talibanoula)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα μπω στον κόπο να απαντήσω στο σχόλιο γιατί είναι πασιφανές πως μεροληπτείς υπέρ Παναγιώτη..
      θα σχολιάσω όμως την επισήμανση μέσα στην παρένθεση (πρώην talibanoula).. το κατάλαβα μαντάμ.. το κατάλαβα..
      αρχικά το αβατάρ βγάζει μάτι και μετά το νικνειμ (momma Machi) τί κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια.
      και για να κλείσω .. τα παιδιά έχουν τις χάρες και τα προτερήματα τα δικά μου πχ την ευστροφία, την ομορφιά και την χάρη μου, όλα τα υπόλοιπα (τα αρνητικά) είναι κληρονομικά απ' τον μπαμπά τους, τέλος!!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα! Εγώ που θα συμφωνήσω με τη μάνα Μάχη πρώην ταλιμπανούλα; Μας γράφουν κανονικότατα καλέ σε αυτές τις ηλικίες ακόμη δεν το κατάλαβες; Πριν λίγο έπρεπε να ρωτήσω ακριβώς 7 φορές το Νίκο "με τί τη θέλεις μέσα την τηγανίτα σου αγάπη μου;" για να είναι η ίδια απάντηση συνέχεια: "ε;" -τελικά τπου την έκανα με τυρί!-
      Φιλιάαααααα! ♥

      Διαγραφή
    3. αφού του την έφτιαξες κιόλας να είναι ευχαριστημένος.
      εγώ θα του την πέταγα στο κεφάλι :P

      Διαγραφή
  9. Kαι φυσικά δεν διεκδικούν τα παιδιά σου την αποκλειστικότητα.... γενικό το φαινόμενο!!!! Και τα δύο τα δικά μου δεν μου μετάφεραν ποτέ μήνυμα από κανέναν και ποτέ δεν μου είπαν αν κάποιος με ζήτησε στο τηλέφωνο.... ακόμα και για πολύ σοβαρά θέματα που τους είχαν αφήσει κάποια ειδοποίηση!!!! Ευτυχώς που βγήκαν τα κινητά Τζίνα μου!!!!! Πάντως ο Παναγιώτης είναι ευγενείς... εμένα για να πουν ευχαριστώ, έπρεπε να το σφυρίξω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εντάξει κοριτσια.. το εμπέδωσα.
    δεν είναι μόνο τα δικά μου, δεν έχουμε την αποκλειστικότητα... γιουχουυυυυυυυυυυυ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιος τα παρεξηγεί τα γλυκούλια τα παιδουλάκια;; Κανείς, γιατί είναι παιδάκια! Φιλιά πολλά στα διαμαντάκια σου! Και σε σένα βρε χαζούλι μου! :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιός να τα παρεξηγήσει μάνα μου;
      προλαβαίνει;
      αφού το βλέπεις το εγκεφαλικό κι έρχεται από μακριά..
      προλαβαίνεις να παρεξηγήσεις;

      Διαγραφή
  12. Ενα θα σου πω... Ο γιος μου κοντευει τα 4 και εχει αρχισει να ειναι εκτος και χρονου... Φανταζομαι το μετα....! Παντως χωρις να περνω το μερος του Παναγιωτη ομολογω πως κι εγω καπως ετσι ημουν σε αυτη την ηλικια... Κουραγιο μανα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν φαντάζεσαι.. όμως θα το ζήσεις και θα καταλάβεις..
      Και πόσο κουράγιο να κάνω πια;... λύγισα η μάνα!

      Διαγραφή
  13. εγω του λεω πως θα τον μαγνητοφωνω στο εξής ,γιατί άλλα του λέω άλλα μου λέει και δεν με πιστεύει!
    Εφηβεία λέγεται ,κάνε υπομονή.....και πάρε υπογλώσσια! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ να πάρω Νάσια μου, αλλά και τα υπογλώσσια έχουν ένα όριο που άμα το περάσεις πας και δεν ξαναγυρνάς...

      Διαγραφή
  14. Χαχαχα παρά λίγο να παρεξηγηθώ με φίλη εξ αιτίας του κανακάρη της!
    Καταλαβαίνωωωωωω!!!

    Φιλάκια:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν ξέρεις πόσες φορές αφήνουν μήνυμα επείγον για να μου το πουν (υποτίθεται) και το μαθαίνω μέρες μετά...
      τα σιχαμένα :)

      Διαγραφή
  15. αχαχαχα!
    Βρε Τζινάκι μου, νομίζεις ότι διάβασε την ερώτηση;
    Διάβασε τα μπράβο, κοκκίνισε και μετά δεν μπορούσε να δει τίποτα άλλο!
    (Μεταξύ μας, θα είπε μέσα του ..πάρε και κανά τηλέφωνο μις τσιγκούνα !)
    Φιλιάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό νομίζω κι εγώ.. πως δηλαδή διάβασε μέχρι εκεί που τον ενδιέφερε.
      Φιλιά Αριστάκι μου !

      Διαγραφή
  16. Είναι πραγματικά απίστευτο, το ίδιο αναρωτιόμουν και εγώ καθημερινά για τα ανίψια μου, μέχρι που συνειδητοποίησα ότι είναι όλα ίδια σε αυτό το θέμα. Μετά από συζητήσεις και ερωτήσεις με άλλους ταλαίπωρους, καθώς ανησυχούσα ότι έχουν κάποιο πρόβλημα, δεν μου φαινόταν φυσιολογικό τόση νιρβάνα!
    Υπομονή, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είπα και πιο πριν, θα το πω πάλι και δεν θα βαρεθώ να το λέω συνέχεια..
      κάτι τα ταϊζουν στα μαιευτήρια, δεν μπορεί!!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα, είμαι σίγουρη πως δεν το διάβασε όλο το μήνυμα, έμεινε μόνο στο "Μπράβο Παναγιώτη" αυτό ήταν αρκετό για να απαντήσει ευγενικά. Τα υπόλοιπα είναι... γκρίνια για τον Παναγιώτη κυρία Τζίνα, χα, χα ! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαχαχα Γελαω αλλά τι θα με περιμένει κι εμένα στο μέλλον...!!!Κρατα γερά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχαχα!!!
    Bρε μια χαρά τα λεει το παιδί!!
    Με εμάς θα ασχολείται τώρα και η φίλη σου πολλές ερωτήσεις ώχου!!!
    Το ζάλισε το παιδί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και στην ηλικία του, τι θα έκανες εσύ; Λες, λες... :))

    Φιλιά από Ισπανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διάβασε αυτό που τον ενδιέφερε το παιδί!Για τα υπόλοιπα ποιος νοιάζεται τώρα...αχαχα!Νεολαία Tzina μου, νεολαία... αλλά μήπως κι εμείς δεν ήμασταν κάπως έτσι;(ή μήπως ήμαστε ακόμα!)
    Έχεις την καλημέρα μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--