NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Έλα Ύπνε Και Πάρε Με

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Έλα Ύπνε Και Πάρε Με

Ότι δουλεύω τρελά ωράρια τα έχουμε πει.
Ότι ξεκινάω για την δουλειά την ώρα που ο περισσότερος κόσμος πέφτει για ύπνο πάλι τα έχουμε πει.
Ότι δεν μπορώ να κοιμηθώ νωρίτερα από τις 11 με 12 το βράδυ, παρ' όλο που σε δυο με τρεις ώρες πρέπει να σηκωθώ, δεν θυμάμαι να το έχουμε πεί αλλά συμβαίνει.
Έτσι περνά καιρός κι εγώ τριγυρνάω με τρεις.. βία τέσσερις ώρες ύπνο το εικοσιτετράωρο, κουτουλάω δεξιά κι αριστερά σαν τον Ορέστη Μακρή (αλλά για άλλους λόγους) και είναι να με βλέπεις και να με συμπονάς.
Για ύπνο όμως κουβέντα!
Μέχρι χθες.
 Που γύρισα από την δουλειά, φάγαμε με τα παιδιά κι είπα η τρελή να πάω να ξαπλώσω.
Αύριο (δηλαδή σήμερα) θα είχα ρεπό, οπότε στο μυαλό μου σχεδιαζόταν ένας δίωρος υπνάκος και μετά ένα χουχουλιάρικο απόγευμα στο σπίτι, με χαζολόγημα έως αργά μπροστά στο λαπτοπ και ένα αυριανό (δηλαδή σημερινό) ξύπνημα ότι ώρα θέλανε τα ωραία μου μάτια να ανοίξουν.
Αμ δε!
Γιατί τα σχέδιά μου ξεκίνησαν μεν έτσι όπως τα έπλασε η φαντασία μου η πλανεύτρα, τερμάτισαν δε πριν καν ολοκληρωθούν.
Διότι έπεσα για ύπνο γύρω στις τρεις το μεσημέρι με απώτερο σκοπό να σηκωθώ κατά τις πέντε και ξεράθηκα!
Κυριολεκτικά!
Γύρω στις εννιά το βράδυ με ξύπνησε από το μπάνιο, το οποίο μπάνιο για κακή μου τύχη είναι μεσοτοιχία με την κρεββατοκάμαρα, ο συνεχόμενος ήχος βρύσης που τρέχει.
Άλλαξα πλευρό βρίζοντας από μέσα μου τ' αστροπελέκια που όταν κάνουν  μπάνιο ξεχνούν να κλείσουν την βρύση.
Η βρύση συνέχισε να ακούγεται τουλάχιστον για το επόμενο δεκάλεπτο πράγμα που με ανάγκασε να συρθώ με τα μάτια κλειστά (κυριολεκτικά) μέχρι το μπάνιο, να μουρμουρίσω κάτι ακατάληπτα μέσα απ' τα δόντια μου στο αστροπελέκι (δεν ξέρω ποιό απ' τα δύο τον κάλυπτε βλέπετε η κουρτίνα), να κάνω με την ευκαιρία τσίσα και να γυρίσω (πάντα με τα μάτια κλειστά) να συνεχίσω τον ύπνο μου.
 Δεν άκουσα και δεν κατάλαβα τίποτα άλλο.
Ούτε τον Χρήστο που ήρθε για ύπνο (ή μήπως δεν ήρθε;), ούτε τ' αστροπελέκια, κανέναν και τίποτα!
Μια δυο φορές στην διάρκεια του ατέλειωτου νιρβάνα που βρισκόμουν, σκέφτηκα πως πρέπει να σηκωθώ να πλύνω τα δόντια μου, αλλά έμεινα στην σκέψη.
Και τελικά ξύπνησα σήμερα το πρωί στις οκτώ, αφού είχα συμπληρώσει δεκαεπτά ώρες ύπνου με τα δόντια άπλυτα!
Ναί, τ' ομολογώ είναι το μόνο που με κάνει να έχω τύψεις.
Και τώρα νιώθω πως έχω χάσει μια μέρα απ' την ζωή μου.
Πείτε μου,  έγινε τίποτα συνταρακτικό εν τω μεταξύ;

53 σχόλια :

  1. και σε σκεφτομουνα! λεω πού χάθηκε το κορίτσι μας;

    ετσι εξηγειτε λοιπον η απουσια σου!

    εγω δεν εχω κανα νεο συγκλονιστικο ησυχια.

    καλη ξεκουραση ευχομαι!

    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται από το πότε άρχισες να με σκέφτεσαι, γιατί εγώ κοιμόμουν από χθες το μεσημέρι μέχρι σήμερα το πρωί.
      Πριν απ' αυτό δεν ξέρω.. δεν είδα... μη με ανακατεύετε :pp

      Διαγραφή
  2. το 'χες ανάγκηηη!!
    να σ' έβλεπα να τα χώνεις στο αστροπελέκι και τίποτ' άλλο! :D έτσι κυνηγάω κι εγώ τις δικές μου! και τη μικρή που όταν κάνει μπάνιο θαρρείς και τρέχει ο καταρράκτης του Νιαγάρα και τη μεγάλη που πλένει το μπιμπερό του μωρουδελίου και τρέεεεχει τρέεεεχει τρέεεεχει το νερό στο μύλο έπιασες καινούριο φίλο! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O ήχος βρύσης που τρέχει ασταμάτητα είναι το μόνο που μπορεί να με σηκώσει κι απ' τον τάφο!
      Τρελαίνομαι λέμε.... :pp

      Διαγραφή
  3. Πόση ανάγκη τον είχες τον ύπνο!!!!! Ελπίζω από την ώρα που ξύπνησες και μετά να είχες μια όμορφη μέρα!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον είχα απίστευτη ανάγκη, αφού για να καταλάβεις όταν οδηγούσα στον γυρισμό για το σπίτι ένιωθα τα μάτια μου να κλείνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο βρε, ΜΠΡΑΒΟ!
    Έλα τώρα απο εδώ να κρατήσεις τα δικά μου αστροπελεκάκια! με δυο ωρίτσες (σαν τις δικες σου, 3-5) βολεύομαι! αχαχαααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νιώθω.... ζηλεύεις !!
      χαχαχαχαχαχαχαχα

      Να θυμάσαι όμως πως πέρασα από κει που είσαι εσύ τώρα...
      Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  6. Πω πωωω! Λιώσιμο κανονικό!!!
    Παραλίγο αφυδάτωση...μετά από τόσες ώρες ύπνου!!
    Φαντάσου πόσο είχε κουραστεί σώμα και πνεύμα , που κατέβασε ρολά!
    Θα το ευχαριστήθηκες όμως...αφράτη-αφράτη θα σηκώθηκες!!
    Σου στέλνω φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θα σου πω.. ξύπνησα το πρωί κι ένιωθα σα να κοιμήθηκα κανονικό οκτάωρο..
      Ούτε ώρα παραπάνω !

      Διαγραφή
  7. Μωρε μηπως το χει ο καιρος ...διοτι τελευταιως ριχνω κατι υπνους μεσημεριανους αλλο πραμα ....ποιος εγω που κοιμαμε μεσημερι και αρρωσταινω....περιεργα πραγματα ...
    βεβαια εσυ το χες αναγκη δεν εξηγητεεεεεε μπραβοοοοοοοοο παντως τωρα γεμισες μπαταρια μεχρι την επομενη φορα !! χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαντάσου κούραση που είχες συσσωρεύσει κατακαημένο κορίτσι!
    Αλλά όχι, δεν έχασες και τίποτα, στα ίδια χάλια τα βρίσκεις όλα!
    Γλυκά φιλιά! (Απόψε, με τόσες φρεσκαδούρες, σε βλέπω να μην κλείνεις μάτι ούτε για μια ώρα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα ε;..
      Κρίμα γιατί μετά από τόσες ώρες ύπνου περίμενα μια αλλαγή, μια διαφορά σε κάτι.... κρίμα!

      Διαγραφή
  9. Ααααααααχχχχχχχχχχχ, μόλις περιέγραψες τον Παράδεισο, όπως τον ονειρεύομαι !!! Έναν τόπο όπου θα μπορώ να κοιμάμαι ανενόχλητη όσες ώρες θέλω !!! Ζήλεψαααααααααααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα μου είχε συμβεί κι εμένα παλιά όταν δούλευα κάτι απίστευτες ώρες.
    Το σώμα έχει ανάγκη ξεκούρασης και σου τη φέρνει όταν δεν το περιμένεις!!!!
    Φαντάσου πόσο ύπνο χρειαζόσουνα!!

    Φιλάκια πολλά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ τι ωραία! Έναν τέτοιο ύπνο ονειρεύομαι κι εγώ! Να κοιμάμαι ώρες... Αλλά όσες φορές έχει πει ο άντρας μου ότι θα ετοιμάσει εκείνος το γάλα για τη μικρή και θα την κρατήσει ώστε να μη σηκωθώ από το κρεββάτι, κατι με πιάνει και ξυπνάω πρώτη από όλους...έλεος αυτό το πράγμα με εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πως το λένε αυτό που παθαίνεις (και που μεταξύ μας το παθαίνουμε όλες οι μαμάδες) .. μαζοχισμός !!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  12. με αυτόν τον καιρό ο ύπνος αγαπιέται λίγο παραπάνω... τουλάχιστον ξεκουράστηκες!!! Το μόνο που έχασες είναι το 3453ο επεισόδιο της Χρυσής Αυγής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ρε γαμώτο .. κι είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μη το χάσει ..
      Μήπως το έγραψες;..

      Διαγραφή
  13. Αχχχχχχχχχ κι εγω θέλωωωωωωωωωω!
    Τι ωραία αυτό θα πει έπεσα και ξεράθηκα!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολο είναι.. αν αντέξεις ένα μήνα (όχι περισσότερο) με δυο τρεις ώρες το εικοσιτετράωρο θα πέσεις και θα ξεραθείς, εγγυημένα !

      Διαγραφή
  14. Τζινάκι τελικά το έχω καταλάβει και εγώ...όσο και να έχουμε εμείς άλλα σχέδια, όταν ο οργανισμός μας θελήσει να κάνει shut down θα το κάνει και δεν θα μας ρωτήσει καθόλου!
    Τώρα έτσι φρασκαδούρα που είσαι να σε δω τι δουλειές θα κάνεις :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι.. ο οργανισμός αναλαμβάνει μόνος του την υπόθεση "ανάπαυση" γιατί αν περίμενε από εμάς θα τα είχαμε τεζάρει προ πολλού!

      Διαγραφή
  15. όλα καλά.. τίποτε ιδιαίτερο... εύχομαι να ξεκουράζεσαι... γενικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκουράστηκα αρκετά είναι αληθεια!
      Τώρα σε κανα εξάμηνο πάλι τέτοια χαρά :))

      Διαγραφή
  16. Να ακούς το μυαλό σου και το σώμα σου καλή μου χωρίς ενοχές !!!! Πόση ανάγκη είχες για ξεκούραση , τουλάχιστον δεν κινδυνεύου ν τα ντουβάρια από τα κουτουλήματα !
    Καλό βράδυ - ξεκίνημα τι να ευχηθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλύτωσαν τα ντουβάρια, γλύτωσε και το κεφάλι μου απ' το σπάσιμο :))

      Διαγραφή
  17. Πωπωωω κούραση... Δε νομίζω να έχασες και τίποτα εδώ που τα λέμε, αναπλήρωσες και είσαι καινούρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά έτσι νομίζω κι εγώ.. πως δεν έχασα τίποτα σπουδαίο!
      ΦΙλιά Μπισκοτάκι μου :))

      Διαγραφή
  18. 17 ώρες!!
    :)
    Νομίζω έχω να κοιμηθώ τόσο πολύ από την επιστροφή μου από την 5ήμερη εκδρομή στην γ' λυκείου!
    Σκέψου τι ανάγκες είχε ο οργανισμός σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που μου το θύμησες, ούτε μετά την πενταήμερη δεν είχα κοιμηθεί τόσες ώρες !!

      Διαγραφή
  19. 17 ωρες ε;;;; Πσσς.... Καλα το ειχες αναγκη δεν το συζητω... Ζηλευω βεβαια λιγουλακι.... Εχω να κοιμηθω τοσο πολυ πριν...(;;;;) χροοοοονιαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει αυτός ο συνδυασμός...
      Νά' χεις μικρό παιδί και να κοιμηθείς πολλές ώρες..
      Με τίποτα!
      Κι εμένα τ' αστροπελέκια φτάσανε εφηβεία για να τα καταφέρω :))

      Διαγραφή
  20. Τουλάχιστον είναι ικανές αυτές οι ώρες για να σε κρατήσουν μέχρι το επόμενο 17ωρο ή την επόμενη θα τις αυξήσεις;Υπομονή μέχρι τη σύνταξη!αχαχα!Τότε θα χορτάσεις ύπνο και ξεκούραση!Φαντάζομαι όμως την κούραση που είχες για να κοιμηθείς τόσο πολύ, οπότε έχεις κάθε δικαιολογία καλή μου Tzina.
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις και να ΄στε όλοι καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aγαπητέ Νίκο έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί πια τα πράγματα για να βγώ στην σύνταξη θα πρέπει να πατήσω τα ογδόντα και να έχω ανήλικο !!!
    Γίνεται;
    Δεν γίνεται !
    :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μη νιώθεις καθόλου τύψεις... Καλά έκανες! Χρειάζεται που και που ένας καλός 12ωρός (ή 17ωρος) ύπνος για να συνέλθουμε! Και από εξελίξεις δεν έχασες τίποτα... σε αυτή τη χώρα και 20 χρόνια να κοιμόσουν στα ίδια θα ξυπνούσες...
    Ελπίζω να ξεκουράστηκες και να είσαι γεμάτη ενέργεια τώρα!!!
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα, μου άρεσε "σ'αυτή την χώρα και 20 χρόνια να κοιμόσουν στα ίδια θα ξυπνούσες"
      σε καλό μας.... μ' έκανες και γέλασα !

      Διαγραφή
  23. Το σώμα σου επέβαλε την δικιά του γνώμη και καλά έκανε.....
    Μπορώ να φανταστώ την κούραση σου.
    Δεν είναι πολλές οι 17 !!!! ώρες ύπνου αλλά σίγουρα βοήθησαν να ξαναγεμίσουν οι μπαταρίες σου.
    Να προσέχεις τον εαυτο σου.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου έδωσες παρηγοριά ...
      αφού μου λες πως 17 ώρες δεν είναι πολλές, την άλλη φορά θα κοιμηθώ μιά βδομάδα σερί !
      χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  24. Μα τι ωραία που τα περιέγραψες γλυκιά μας Τζίνα! Ο οργανισμός σου το είχε πολύ ανάγκη τελικά κι αφού δεν τον υπάκουσες πήρε την πρωτοβουλία μόνος του!!! Η αλήθεια είναι πως δεν έχασες κάτι σπουδαίο, στασιμότητα στο Τίποτα υπάρχει ακόμα.
    Φιλάκια και να ξεκουράζεσαι περισσότερο φίλη μου καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί καλές που είστε όλες !
      Όλες μου λέτε πως καλά έκανα, πως δεν πειράζει, να ξεκουράζομαι...
      Σας αγαπώ !
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  25. αχαχαα! Το έχω πάθει κι εγώ! Και μετά να γκρινιάζω για τη μέρα που έχασα! (αλλά όχι και 17 συνεχόμενες ώρες! Σπας όλα τα κοντέρ εσύ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλα ,συμπληρωσες υπνο για κανα διμηνο τουλαχιστον!!!!χαχα Ε μα πως αντεχες καλε με τοσο λιγο υπνο!!!και σκεφτοσουν και τα δοντια;;βρε κοιμησου να ξεκουραστεις..χαχα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα δόντια ήταν το μόνο πράγμα που με άγχωσε στον - κατά τα άλλα - ήσυχο νιρβάνα που βρισκόμουν :))

      Διαγραφή
  27. Πώπωωω, έκανα κάτι τέτοιους ξεγυρισμένους ύπνους όταν ήμουν φοιτήτρια! Τώρα....περασμένα μεγαλεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξανακάνεις - ίσως - όταν μεγαλώσουν τα παιδιά σου (γιατί δεν θα μείνεις με το ένα), για τώρα όμως το ξεχνάς :))

      Διαγραφή
  28. Χε χε! Καλά έκανες! Χρειάζεται κι αυτό καλέ! Πώς αλλιώς θα ξεκουραστείς;
    Σε φιλώ! Να σε προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. οπ..!! που πήγε το σχόλιο μου;;.. ξαναγραφω.. μαλλον εκανα λογαριασμό σε αυτό το Diskous αλήθεια τί ειναι αυτό και μου κανει την ζωή δύσκολη; χι.χι. ελπίζω Τζίνα μου τωρα να το κανω σωστα..
    Αν κοιμάσαι τόσο λίγο κορίτσι μου εσύ μπορεί να αντέχεις αλλά ρώτα και το σώμα σου.. τι γνώμη έχει περί τούτου χι.χι. επόμενο ήταν να τεζάρει.. χι.χχι. να σε προσέχεις......οσο για τα αστροπελέκια σου αστα να κάνουν την βροχή χαλαζι.... δεν πειράζει... δεν πειράζει... έστω και φάλτσα... χι.χι. .. φιλακιαααααααα...ελπίζοντας να έχει γραφτεί το σχόλιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρουλίτσα μου μια χαρά τα κατάφερες.. και λογαριασμό πολύ σωστά άνοιξες και το σχόλιό σου μια χαρά εμφανίστηκε..
    Η αλήθεια είναι πως έχω εξαντληθεί αλλά θα πάρω βιταμίνες και θα συνέλθω, σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--