NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Απρόσμενες Εξελίξεις

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Απρόσμενες Εξελίξεις

Ο Απρίλης ξεκίνησε με απρόσμενη χαρά και έναν ψυχικό ξεσηκωμό που είχα χρόνια να νιώσω.
Δεν θα σας αποκαλύψω λεπτομέρειες, θα τα πούμε όλα στην ώρα τους.
Προς το παρόν κρατήστε πως η πρωτομηνιά μου επιφύλασσε μια έκπληξη που με ξεσήκωσε,  μου έδωσε μεγάλη χαρά και είμαι πολύ ενθουσιασμένη για ό,τι πρόκειται να συμβεί!
(γιούπι γιούπι γιούπι!!!)
Κατά τ' άλλα περιμένω ανυπόμονα την αυριανή μέρα και την μάζωξη στις γειτονιές.
Ανυπομονώ να δω, να ακούσω και να συναντήσω όλες εσάς που καθημερινά βρισκόμαστε αλλά δεν έχουμε δει ή αγγίξει ακόμα η μια την άλλη.

Χθες απόλαυσα την πολυτέλεια (;) να βρίσκομαι σπίτι με μια μέρα άδεια που δεν ζήτησα μεν,  αποφάσισα να απολαύσω δε..
Σηκώθηκα νωρίς και βγήκα για τον πρωϊνό μου καφέ στην βεράντα.
Ο Δίας δίπλα μου συνέχιζε τον ύπνο του ατάραχος!






Σε μικρά γλαστράκια και μεγαλύτερες γλάστρες οι κάκτοι και τα λουλούδια σε πλήρη αναγέννηση!

















Κατέβηκα στον κήπο για να δω από κοντά  την βερυκοκιά του Μικρού μου Αγωνιστή και χάρηκα τόσο πολύ που μέσα σε τρεις μήνες το άδειο κλαδί που είχαμε φυτέψει τότε,  έγινε δεντράκι έτοιμο να μας δώσει τους πρώτους καρπούς του!










έκοψα λουλούδια και στόλισα μ' αυτά το σπίτι..




















κι ένα μικρό ματσάκι από άνθη της πορτοκαλιάς που τόσο καιρό λυπόμουν να κόψω και τελικά ενέδωσα στην λαχτάρα για να μπορώ να τα μυρίζω μέσα στο σπίτι..










Τελικά η άνοιξη είναι στην ψυχή μας όταν όλα πάνε καλά,
όταν απολαμβάνουμε την ηρεμία της οικογένειας κι
όταν μας συμβαίνουν μικρές χαρές που μας βγάζουν ευχάριστα απ' την -κατά τ' άλλα ευλογημένη -ρουτίνα και βάζουν χρώμα στην καθημερινότητά μας!

Νά' χετε μια πολύ όμορφη και λαμπερή μέρα!




21 σχόλια :

  1. Kαλημέρα Τζινάκι μου,
    Πόσο, υπέροχες οι φωτογραφίες σου...Η τεχνική και το ταλέντο έχουν απογειωθεί!!!!
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα στις ψηφιακές γειτονιές. Θα περιμένουμε σχετική ανάρτηση όλοι εμείς που δεν μπορούμε να είμαστε εκεί...και φυσικά πολλές φωτογραφίες!
    Το μυστικό πότε θα μας το μαρτυρήσεις? Αισθάνομαι ότι είσαι ενθουσιασμένη...
    Μια καλημέρα και πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την απολαύσεις αυτή τη μέρα, είναι απ΄ αυτές που μας δίνουν ενέργεια.... εσωτερική!
    ΑΦ! και αύριο φιλιά από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιούπι Γιούπι Γιούπι και δυο μπουκάλες ρούμι!!!! ε εντάξει, αφού χαιρεσαι ας χαρώ κι εγώ μαζί σου!!! Γιούπιιιιιιιιιι και ξανα γιούπιιιιιιιιιιι!!!
    φιλί
    *δώσε ενα χάδι στον Δία, ειχα χρόνια να τον δω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχομαι να ειναι η ζωη σας παντα τοσο χαρουμενη και χρωματιστη οπως τα λουλουδια.Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aννιώ μου στο μυστικό θα αφιερωθεί ξεχωριστή ανάρτηση και μπορεί να είναι περισσότερες από μια, θα δείξει!!
    Χαίρομαι όταν ακούω πως οι φωτογραφίες μου αρέσουν και ναι.. το πρώτο που θα πάρω μαζί μου αύριο θα είναι η φωτογραφική μηχανή, τί άλλο;
    Μην ανησυχείς θα βαρεθείτε να διαβάζετε και να βλέπετε φωτογραφίες... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εγώ το ίδιο εύχομαι Κική μου, σε φιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αύριο λοιπόν από κοντά με πολλές πολλές αγκαλιές :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τώρα που τον είδες .... σα να μη πέρασε ούτε μια μέρα έτσι;... χαχαχαχαχα
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκειά ευχή!
    Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζίνα μου ανυπομονώ να μάθω αυτά τα ωραία που έχουν ξεσηκώσει την ψυχούλα σου!!!!! Οι φωτό σου είναι άπαιχτες πρέπει να έρθω για σεμινάριο.....κάνεις εξαιρετική δουλειά!!! Φιλάκια άπειρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα τα μάθεις... όλα θα τα μάθεις...
    Όσο για τις φωτογραφίες ... μακάρι να είναι όπως τα λέτε (και σας ευχαριστώ πολύ που τα λέτε) αλλιώς βλέπω τον δάσκαλο να κόβει τις φλέβες του μ' εμένα! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παντα υγεια χαρα ευτυχια και ο τι καλυτερο για ολους σας!!!!!!!!!!!!!!!!φιλακια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλενάδα χαίρομαι πολύ που βρήκες τις άκρες σου και μπήκες στο μπλογκ για να αφήσεις σχόλιο...
    Σ' ευχαριστώ πολύ και θα χαρώ να σε βλέπω συχνότερα.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτσι που διάβασα τον τίτλο φοβήθηκα... Ευτυχώς με τις ανθισμένες σου φωτογραφίες και τα όμορφα σου νέα, φεύγω χαρούμενη:)
    Σου εύχομαι να έχεις άνοιξη πάντα στην καρδιά και στη ζωή σου!!
    Ένα μεγάλο φιλί στο μικρό Αγωνιστή σας να δώσεις:)
    Θα τα πούμε το Σάββατο στις ψηφιακές επιτέλους:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαίρομαι πολύ που θα σε δω από κοντά.
    μέχρι το Σάββατο σου στέλνω πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά λουλούδιασε ο τόπος εδώ πέρα....
    Υπέροχες φωτογραφίες και πολύ ωραία παρουσίαση.
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oooo, λουλουδατές και πασχαλινές αναρτήσεις...
    Ήρθε επιτέλους /μισό, μισό/ η άνοιξη.


    Και εδώ έφτασαν οι μυρωδιές του κήπου σου.


    Φιλιά και καφεδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξέρεις τι ανακάλυψα Τζίνα; Έχουμε τον ίδιο λουλουδάτο καναπέ και αν θυμάμαι καλά περασμένης δεκαετίας! ;-)
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη, λουλουδιαστή ανάρτηση Τζίνα μου!
    Καλή επιτυχία στις γειτονιές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όμορφες φωτος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σήμερα είχα κανονίσει να πάμε με τον μικρό στο βουνό, μιας και πάλι καλά μένουμε δίπλα στον Υμμητό και να κόψουμε λουλούδια. Θα μαζέψω και άνθη πορτοκαλιάς. Η μυρωδιά απο τα άνθη πορτοκαλιάς έφτασε ως εδώ:) πολύ χάρηκα που σε γνώρισα Τζίνα. Κράτησα πολλά εχθές, ένα όμως που μου έμεινε ήταν το "μη μου μιλάτε εμένα για ύπνο". Απολαυστική:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--