NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Disqus Or Not Disqus?

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Disqus Or Not Disqus?

Η σημερινή ανάρτηση γίνεται με αφορμή την δυσαρέσκεια κάποιων από σας για το disqus σαν φόρμα σχολίων.
Θέλω λοιπόν να σας εξηγήσω γιατί επέλεξα να το εφαρμόσω..
Τον τελευταίο καιρό είχα κατακλυστεί από spam σχόλια τύπου χάκινγκ σε σημείο να μην προλαβαίνω να διαγράφω..
Καθημερινά φθάνανε κατά δεκάδες και το μειλ μου γέμιζε από δαύτα!
Η ασφάλεια του μπλογκ κινδύνευε, έως που κάποια μέρα είπα.. ινάφ!
Τότε αποφάσισα να εγκαταστήσω το disqus και ομολογώ πως από εκείνη την στιγμή ησύχασα!
Βλέπετε το disqus - αν μη τι άλλο - προσφέρει ύψιστη ασφάλεια στα σχόλια.
Και δεν είναι το μόνο πλεονέκτημά του, παρ' όλο που θεωρώ πως είναι το σημαντικότερο.
Μπορείς  να παρακολουθείς όλα τα σχόλια που έχεις κάνει ακόμα και να διαγράψεις κάποιο αν θες.
Επίσης μπορείς να εγγραφείς  και να φαίνεται το μπλογκ σου ή  να σχολιάσεις απλά σαν guest.
Μπορείς να ανεβάσεις μαζί με το σχόλιο κάποια φωτογραφία.
Όμως τίποτα απ' αυτά δεν είναι τόσο σημαντικό όσο η ασφάλεια που σου παρέχει.
Δεν είναι τυχαίο πως τα πιο έγκυρα sites και blogs  χρησιμοποιούν το disqus!
Έχω σχολιάσει σε αρκετά blogs με το disqus πολύ πριν το εγκαταστήσω στο δικό μου και δεν είχα ποτέ πρόβλημα ούτε θυμάμαι να δυσκολεύτηκα..
Όσοι θέλετε μπορείτε να κάνετε εγγραφή σ' αυτό - μια και μοναδική φορά χωρίς απαραίτητα να το εγκαταστήσετε - και μετά το όνομά σας θα λειτουργεί σαν λινκ που θα κατευθύνει στην δική σας ιστοσελίδα ή το blog.
Παράλληλα σας δίνει την δυνατότητα επιλογής σχολιασμού με όποιον λογαριασμό εσείς επιλέξετε, google+, facebook ή twitter.
Mετά απ' όλες αυτές τις διευκρινήσεις και τις εξηγήσεις πιστεύω πως θα μου συγχωρέσετε την επιμονή να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ..

Φιλώ σας!

23 σχόλια :

  1. αν και άσχετη με αυτά ,μπουρδουκλωνόμουν κι εγω στην αρχή ,δεν το βρίσκω τόσο δύσκολο τώρα....πάντα φοβόμαστε κάτι καινούριο ,ειδικά όταν μας ζητά πληροφοριες για εμάς πριν το δεχτούμε....
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα , Τζίνα , και Χρόνια Πολλά με υγεία !!!! Πρώτη φορά ακούω για το disqus - ακούγεται πολύ ενδιαφέρον !!!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Τζίνα!
    Και εμείς πριν λίγους μήνες στο blog μας βάλαμε το DISQUS και είμαστε καταευχαριστημένες!
    Πραγματικά προσφέρει πολύ καλύτερη επικοινωνία από ότι η πλατφόρμα του blogger.
    Άσε που από την στιγμή που το βάλαμε, λόγω των email που στέλνει όταν κάποιος αφήνει σχόλιο ή απαντάει κάπου, προτρέπει εμάς τις ίδιες να απαντήσουμε.
    Παλιότερα ήταν πολλές οι φορές που άφηνα ένα σχόλιο σε ένα ποστ και το ξεχνούσα. Αν μου απαντούσε ο ιδιοκτήτης του μπλογκ ούτε που το καταλάβαινα. Πλέον η επικοινωνία μας έχει αυξηθεί δραματικά!
    Άσε που είναι μεγάλη ευκολία να μπαίνεις στο dashboard και να βλέπεις μαζεμένα τα σχόλια, γκρουπαρισμένα κλπ.
    Το συστήνω ανεπιφύλακτα και όταν είδα ότι το έβαλες και εσύ καταχάρηκα!


    Disqus με 1000 λοιπόν!!!!
    Φιλιά Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν το δουλέψεις λίγο είναι δύσκολο να το καταλάβεις!
    Μετά όμως είναι πολύ εύκολο!
    Κατατοπιστικότατη η ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακριβώς.. είδα άτομο φιλικό που δεν έχει καμμια σχέση με μπλογκς να μπαίνει και να μου αφήνει σχόλιο χωρίς κανένα πρόβλημα και παράλληλα είδα μπλογκερς να διαμαρτύρονται γι' αυτό...
    Χαίρομαι πολύ που βρήκες τελικά την άκρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία, χαίρομαι που γίνομαι αφορμή να το μάθεις.. μάλιστα σήμερα συμπτωματικά τα παιδιά απ' το http://www.all4blogs.gr/ έχουν ανεβάσει ποστ για το disqus!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι όπου έχουν disqus είναι μεγάλη ευκολία γιατί σε ειδοποιεί με email για την απάντηση στο σχόλιο που άφησες κι έτσι δεν χάνεις την επαφή!
    Χαίρομαι που σας αρέσει και δεν σας .. ταλαιπωρώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε όλα τα πράγματα η αρχή είναι πάντα λίγο .. μπέρδεμα..
    Όταν όμως υπάρχει θέληση όλα γίνονται..
    Χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρον στην ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπαίνω στο πειρασμό να το βάλω και εγώ με όλα αυτά που διάβασα... Είναι ωραίο να υπάρχουν τέτοιες αναρτήσεις για όποιους είναι νέοι στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαίρομαι πάρα πολύ που άρεσε και βοήθησε η ανάρτηση, γιατί δεν σου κρύβω πως είχα τις επιφυλάξεις μου..
    βλέπεις σας έχω συνηθίσει σε άλλου είδους αναρτήσεις και φοβόμουν πως η σημερινή θα σας ήταν βαρετή...
    φιλιά πολλά!


    υγ... καλό θα ήταν να συνδέσεις και το μπλογκ σου έτσι ώστε όποιος πατά στο όνομά σου να κατευθύνεται στο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρωτώντας πας στην Πόλη!... Στο Disqus θα κολλήσουμε;
    Ομολογώ πως δεν το ήξερα, δυσκολεύτηκα στην αρχή να καταλάβω τη λειτουργία και τη χρησιμότητά του, αλλά και μετά το διαφωτιστικό σου κείμενο, αντιλαμβάνομαι το λόγο που το εγκατέστησες και καλά έκανες δηλαδή.
    Φιλιά πολλά Τζινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, το έφτιαξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με δυσκολεύει ακόμα μπορώ να πω...άσε που κάποτε μάλλον προσπάθησα να γραφτώ και δεν ξέρω αν τα κατάφερα ποτέ...πάντως όσες φορές προσπαθώ πάλι δε με δέχεται..άρα τρέχα γύρευε....
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω θέμα ...βολεύομαι εύκολα εγώ , αν και στο δικό μου , μου αρέσει ως έχει! χιχιχιχ!!!!
    τώρα αν πάλι δεν με δείξει ως @riris Θα του δείξω εγώ!

    ΥΓ: Σε μένα τα spam πάνε όλα μόνα τους στα ανεπιθύμητα. Δεν ξέρω πώς γίνεται αλλά πάνε όλα μόνα τους εκεί!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πάνε απ' ευθείας στα ανεπιθύμητα γιατί τα έχεις ελεύθερα.. εγώ που είχα βάλει να περνούν από έγκριση γέμιζε το μειλ μου από δαύτα!
    φιλιά Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωχ, ωχ.. πάλι δύσκολα μας βάζεις! Ελπίζω να το'πιασα το νόημα και να μην κάνω καμιά βλακεία :Ρ
    Πέρασα ν'αφήσω δροσερά φθινοπωρινά φιλιά και νοερές αγκαλιές από τη μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ απόλυτα! κι εγώ το disquss χρησιμοποιώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ ακόμα δεν έχω αυτά τα πρωβλήματα...


    Σου αφήνω το καφεδάκι με την αγάπη μου και ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και πάλι!
    Κάτι έγραψα για το Ντίσκους (καλό!) και δεν μου το εμφάνισε... μάλλον βιάζομαι!
    ΑΦιλάκια Τζίνα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τα πήρα τα φιλιά, σου στέλνω και τα δικά μου μαζί με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εσύ Στεφανία μου μια χαρά το χρησιμοποιείς απ' την αρχή!
    οπότε θεωρώ πως κάτι θετικό θα έγραψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμένα μου αρέσει πολύ το Disqus και θέλω να το χρησιμοποιήσω και στο δικό μου μπλογκ για όλους τους λόγους που είπες! Εμένα τα spam πάνε στα ανεπιθύμητα κατευθείαν, οπότε δε μου αρέσει τόσο για το θέμα της ασφάλειας, όσο για την δυνατότητα που σου δίνει να παρακολουθείς τα σχόλια!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--