NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ψηφιακές Γειτονιές.. Ήμουν Κι Εγώ Εκεί!

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ψηφιακές Γειτονιές.. Ήμουν Κι Εγώ Εκεί!




Σας έχω πει ότι είμαι ντροπιάρα;
Αν όχι,  το ομολογώ τώρα.
Aπό ντροπή πέρυσι δεν πήγα στην πρώτη μάζωξη των "ψηφιακών γειτονιών".
Άκου τώρα βίτσιο, ντρεπόμουν να πάω μόνη μου!
Μετά βέβαια το σκυλομετάνιωσα αλλά ήτο πλέον αργά.
Φέτος λοιπόν είπα θα πάω ο κόσμος να χαλάσει.
Aφού λοιπόν είχα πάρει απόφαση να βάλω στην άκρη τις ντροπές και είχα αρχίσει να κάνω ασκήσεις θάρρους... πάνω κει ήρθε και η πρόσκληση.
"τί θά' λεγες να ερχόσουν στις ψηφιακές γειτονιές να μας μιλήσεις για το blog, την εμπειρία σου κι ότι άλλο θά' θελες εσύ να μοιραστείς;",
Ε, ναι... το ομολογώ... πέταξα την σκούφια μου (παρεπιπτόντως αν την δείτε πουθενά φέρτε την)..
Σε χρόνο dt (μην το μετανιώσουν και μείνω με την χαρά) έστειλα την θετική απάντηση.
Φαντάζομαι πως δεν θα έχουν πάρει γρηγορότερη απάντηση σε email οι άνθρωποι...
Για να καταλάβετε το δάχτυλο δεν είχε φύγει από το "αποστολή" του δικού τους email όταν έφτασε το δικό μου..
Έσπασα όλα τα ρεκόρ Γκίνες σε ταχύτητα..
Παρ' όλα αυτά, επειδή το χούι δεν αλλάζει,  κάλεσα και την καλή μου φίλη Teteel να με συντροφέψει αυτές τις δυο μέρες ώστε να έχω έναν "δικό μου" άνθρωπο μαζί..
Παρασκευή απόγευμα λοιπόν φτάσαμε σεινάμενες κουνάμενες στο Hub.
Εκεί στην είσοδο, παρ' όλα τα ζεστά χαμόγελα που μας υποδέχτηκαν, σκέφτηκα πως αν δεν είχα την Ελευθερία δεν θα περνούσα την πόρτα..
(είπαμε... είμαι ντροπιάρα).









Μας υποδέχτηκαν λοιπόν με ζεστά και εγκάρδια χαμόγελα οι άνθρωποι, παραλάβαμε τις καρτέλες με τα ονόματά μας, τις τσαντούλες με τα δωράκια μας και ανεβήκαμε τα σκαλιά.
Από κει και πέρα όλα πήραν τον δρόμο τους και το ταξίδι ξεκίνησε!





Παρακολουθήσαμε ό,τι υπήρχε από workshop..  μπήκαμε και βγήκαμε στις αίθουσες







και πίναμε καφέδες... όλων των ειδών ..















τα γλυκά, όπως αυτά της φωτογραφίας αλλά και κάτι άλλα υπέροχα - τουλάχιστον οπτικά - cupcakes που κάνανε πασαρέλα μπροστά απ' τα μάτια μου την επόμενη μέρα, δεν μπόρεσα να τα δοκιμάσω λόγω νηστείας.
Έτσι τα φωτογράφισα,  προτού εξαφανιστούν και μείνουν μόνο τα ψίχουλα,  για να τα βλέπω..







Την επόμενη μέρα (Σάββατο) ήμουν και πάλι εκεί απ' το πρωί.
Αυτήν την φορά πήγα μόνη μου μιας και η Ελευθερία θα ερχόταν αργότερα, αλλά "του είχα πάρει πια τον αέρα"  και δεν με πείραζε.. εξ' άλλου είχα κάνει τα κονέ μου .. τις γνωριμίες μου..



Mαρία (http://megalono-megaloneis-megalonei.blogspot.gr/), Φλώρα (http://www.fteroygismata.blogspot.gr/), Γεωργία (http://www.4seasonswithgeo.com/)





Κατερίνα (http://kapaworld.blogspot.gr/) και η αφεντιά μου



Οι ομιλίες ήταν μοναδικές!
Τις παρακολούθησα δίχως ίχνος βαρεμάρας από την πρώτη μέχρι την τελευταία.










Και βέβαια δεν σκεφτόμουν καθόλου, μα ΚΑΘΟΛΟΥ την ώρα που θα έπρεπε να ανέβουμε στην σκηνή.
Όσες λοιπόν με πλησίαζαν θα πρέπει να ήταν βαλτές γιατί όλες, μα ΟΛΕΣ με ρωτούσαν το ίδιο πράγμα "πώς αισθάνεσαι;  έχεις άγχος;"..
Τό ' παν μια, τό' παν δυο, τό' παν τρεις ... την τέταρτη άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως τελικά θα έπρεπε να έχω και σκεφτόμουν πόσο μουλάρα και αναίσθητη είμαι που όσο κι αν έψαχνα δεν ανακάλυπτα ίχνος απ' αυτό μέσα μου!..
Για να καταλάβετε όταν ήρθε η στιγμή να ξεκινήσουμε εγώ ρωτούσα ηλιθιωδώς... "εμείς είμαστε τώρα;"...
Ανεβήκαμε λοιπόν στην σκηνή κι από κει και πέρα όλα καλύφθηκαν από ένα σύννεφο..
Τί είπα;
Τί με ρώτησαν;
Τί απάντησα;
Ο Θεός κι η ψυχή τους!
Αμυδρά θυμάμαι το χαμόγελο της Έφης Ανέστη και τα μάτια της που με κοιτούσαν, σημάδι πως απευθυνόταν σε μένα.
Τώρα της απάντησα, δεν της απάντησα.... κανείς δεν ξέρει.
Πάντως όταν κατεβήκαμε - ζαλισμένη ακόμα - από το overdose της διασημότητας που έζησα, βρέθηκα να παίρνω συγχαρητήρια για το πόσο καλές ήμασταν και πόσο εξαιρετικά τα είπαμε..
Παρακαλώ την οργανωτική επιτροπή αν μπορεί να μου στείλει εκείνο το βιντεάκι που αφορά το πάνελ μας, γιατί θα σκάσω η κακούργα αν δεν μάθω..
Στα διαλείμματα  περιφερόμασταν..







άλλοι συνέχιζαν να είναι σε συνεχή ανταπόκριση με τα social media..







τρώγαμε, πίναμε.. την Άρτα φοβερίζαμε και - τί πρωτότυπο! - φωτογραφίζαμε η μία την άλλη...



Teteel (http://teteel-myowngarden.blogspot.gr/)




Δεν θα αναφερθώ ειδικά σε κάποιον απ' τους ομιλητές γιατί όλοι ήταν υπέροχοι και μοναδικοί στον τομέα τους.
Τα στυλό είχαν πάρει φωτιά και οι σημειώσεις γέμιζαν μπλοκ και τετράδια..
Όταν στις 8,30 το βράδυ έπεσε το τελευταίο χειροκρότημα και μαζί  η αυλαία των φετινών ψηφιακών γειτονιών, ήταν σα να μην είχε περάσει ούτε λεπτό από το ξεκίνημά τους.
Πήρα λοιπόν απ' την αρχή να αγκαλιάζω και να φιλάω αλλά αυτή την φορά για λόγους αποχωρισμού..
Οι αγκαλιές τώρα ήταν πιο ζεστές, πιο εγκάρδιες, πιο "γνώριμες" ,  τα χαμόγελα πιο πλατιά.. πιο οικεία ..
Και η ευχή μια.....



Και του χρόνου!








33 σχόλια :

  1. Καλημέρα Τζίνα μου, τι να πρωτοπώ; Οτι χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα; Οτι ζήλεψα την κουμούτσα σου; Οτι ήσουν υπέροχη στο πάνελ σου; Οτι είσαι τέρας ψυχραιμίας; Οτι κι εμένα το μυαλό μου εχει μείνει ακόμη εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσατε όλες! Αν και δεν ήμουν εκεί είχα μαραθώνιο προβολής στο σπιτι! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν περιτρυγιριζεσαι απο ανθρωπους που σε εκτιμουν και σε θσυμαζουν δεν σκεφτεσαι τιποτα.. φευγει και το σγχος και ολα κυλανε ομαλα. Πολυ πρωτοτυπη η ιδεα των ψηφιακων γειτονιων . Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά, είσαι από τους ανθρώπους που ήθελα πολύ να συναντήσω στις ψηφιακές γειτονιές και ευτυχώς έγινε! Δεν θα σου πω συγχαρητήρια για όσα είπες στο πάνελ γιατί στα είπα εκεί, μα θα σου πω πόσο όμορφη έχεις κάνει αυτή την ψηφιακή γειτονιά με το blog σου και πόσο όμορφη είναι η παρέα που μας κρατάς! Τζίνα μου, χάρηκα πάρα πολύ για τη γνωριμία και σίγουρα θα τα λέμε συχνότερα μέχρι τις απόμενες ψηφιακές γειτονιές (αφού πήρες και πήραμε και εμείς φόρα να παρεβρεθούμε μια φορά, θα είμαστε σίγουρα και στις επόμενες!). Την καλημέρα μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Zήλεψες την γκουμούτσα μου ε;...
    Είδες;
    Σε όλους αρέσει, μόνο εγώ της έκανα την δύσκολη στην αρχή... χαχαχαχα
    Φιλιά Γεωργία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eσύ πώς το είδες παιδί μου και οι δικοί μου δεν κατάφεραν να ανακαλύψουν το τυχερόν.. κομβίον;
    Και του χρόνου να είσαι κι εσύ μαζί μας εύχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θες να πεις τώρα ότι περιτριγυριζόμουν από θαυμαστές;....
    Ε, πάει... θα την ψωνίσω η γυναίκα!


    Για να σοβαρευτώ όμως... απλά δεν το σκεφτόμουν... δεν πέρασε ούτε μια στιγμή απ' το μυαλό μου, γι' αυτό κι ενώ ήμουν ήρεμη όλη την μέρα μόλις ανέβηκα στη σκηνή ... τά'χασα....
    Αλλά τότε ήταν πλέον αργά χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ χάρηκα που σας γνώρισα... όλες.. ανεξαιρέτως.
    Όλες ήσασταν υπέροχες!!
    Και φυσικά-καλώς εχόντων των πραγμάτων-από δω και στο εξής δεν πρόκειται (όσες το ζήσαμε και ξέρουμε) να χάσουμε κανένα επόμενο συνέδριο... θα βαρεθούν να μας βλέπουν χαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά Νίκη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία!!
    Και του χρόνου Τζινάκι!! (Κούκλα είσαι!!)
    Να σου πω την αλήθεια μου, πεθαίνω κι εγώ από περιέργεια για το βιντεάκι....
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχως δεν μπόρεσα να παρακολούθησω καμία ομιλία! Περιμένω όμως να τις δώ όταν θα τις ανεβάσουν τα παιδιά!
    Ραντεβού του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου είσαι υπέροχη. Μια ζεστασιά ολόκληρη! Ήσουν μια υπέροχη, ήρεμη παρουσία κι εξαιρετική πάνω στο pannel...Καθόλου δεν σου πάει το ντροπαλό...ξέχνα το! Ηταν χαρά και τιμή μου που σε γνώρισα και η φωτο μας υπέροχη...Μπράβο στην φίλη, Teteel. Την κλέβω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά Τζίνα!
    Στο είπα από κοντά μετά το τέλος της ομιλίας σου στο πάνελ, θα το πω όμως και εδώ.
    Αν το blog σου ήταν παιδί, θα ήταν τολμηρό, ακομπλεξάριστο και με αυτοπεποίθηση ;)

    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξανασυναντηθούμε!
    Δυστυχώς ο Παραμυθάς και η αφεντιά μου, δεν μπορούσαμε να μείνουμε πιο πολύ και έτσι φύγαμε Σάββατο μεσημεράκι, δυστυχώς δεν άκουσα καμιά άλλη ομιλία, αλλά θα σας θαυμάσω απ' τα videos που τράβηξαν οι "ειδικοί"!!!
    Ευτυχώς που είχα την Marron μαζί μου και μου έδειξε πολλές "κοινές" μας...έτσι μπόρεσα να κάνω ένα μεγάλο ΑΦιλί (Α=Αληθινό) και στη Τζίνα που γνώρισα πολύ πρόσφατα! ;-)
    ΑΦιλάκια και καλή μας βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πεθαίνεις εσύ.... αργοσβήνω εγώ να δω τί μπαρούφες έλεγα... για να δούμε ... θα δούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ χάρηκα πολύ Βενετία, φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εννοείται πως το ραντεβού κλείνεται από τώρα για του χρόνου..
    Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Wow! Έχω μια μπλογκοφίλη διάσημη λοιπόν!
    Φιλάκια πολλά Τζινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Toυ χρόνου νά' σαι κι εσύ μαζί μας.. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ώστε αυτή είναι η φωτογραφία με την γκουμούτσα; Κι εγώ γιατί κοιτάω αλλού;
    Τζίνα μου, ένα θα σου πω: στο πάνελ ήσουν η ήρεμη δύναμη! Το ντροπαλή δεν σου φάνηκε!
    Το πόσο χάρηκα που σε γνώρισα δεν λέγεται! Και δεν προλάβαμε να πούμε και πολλά! Φαντάσου να προλαβαίναμε κι όλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ το ίδιο αναρωτιόμουν... πού στο καλό κοιτάς! χαχαχαχα
    Εν τω μεταξύ να πω ότι αν κάνετε - μια και μοναδική φορά - εγγραφή στο disqus το όνομά σας θα βγαίνει από κει και πέρα με λινκ στα σχόλια.....
    Φιλιό πολλά Φλώρα μου και μη φοβάσαι... θα βρούμε κι άλλες ευκαιρίες να τα πούμε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και του χρόνου Τζινάκι!!!! δεν παρακουλούθησα διαδυκτιακά τα δρώμενα, πήρα όμως μια καλή δόση από τις φωτό και τα σχόλια που ακουλούθησαν μετά την πολύ όμορφη αυτή γιορτή!!!Το μακιγιάζ Τζίνα μου σου πάει σούπερ....!!!!!! Κούκλα!!!
    Σου εύχομαι Τζινάκι μου να είσαι πάντα καλά,καλές διαδρομές και πολλές ακόμα όμορφες αναρτήσεις!!!! σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Toυ χρόνου θα πάμε μαζί, εντάξει;...
    Φιλιά Μαράκι μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τζίνα μου καλησπέρα. Καταρχήν να πω ότι χάρηκα πολύ που οι ψηφιακές έγιναν η αφορμή για να σε γνωρίσω. Οι φωτογραφίες σου άπαιχτες!! Ήσουν ήρεμη (σε αντίθεση με εμένα...:)) οι ομιλίες είχαν μεγάλο ενδιαφέρον και σίγουρα ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου. Είσαι γλυκύτατος άνθρωπος. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ουφ...του χρονου που θα ερθω επιτελους και εγω...εκει αν δεις ποσο θα νρεπομαι εγω...μεχρι να μπω μεσα!!!!Εισαι τοσο ομορφη...οσο σε φανταζομουν!!!!!Η ομορφια που εχεις μεσα στην ψυχη σου φαινεται σε ολοκληρο το προσωπο σου Τζινα μου...χαιρομαι τοσο που σε ειδα...εσω και απο εδω!!!Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. άγχος δεν είχα αλλά δεν θυμάμαι καθόλου τί είπαμε...
    τώρα πώς γίνεται αυτό μη με ρωτήσεις...
    ραντεβού του χρόνου λοιπόν και τότε ελπίζω να μιλήσουμε περισσότερο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω, ελπίζω την επόμενη φορά να μιλήσουμε κιόλας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν ξερω τι λες, αλλά μόνο ντροπιάρα δεν κατάλαβα να είσαι!
    Εσύ παιδί μου αλωνίζεις και δεν το έχεις καταλάβει!
    Και στο πάνελ μια χαρά χαρούλα τα είπες κι ας μην τα θυμάσαι.
    Ομορφη η καταγραφή σου και οι φωτος.
    Ευχαριστώ για την παρεούλα.
    υ.γ.
    την σκούφια σου την βρήκα, θα στην δώσω όταν βρεθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kαλά.... ας μην ήσουν μαζί μου την πρώτη μέρα και θα έβλεπες αν θα είχα περάσει το κατώφλι του Hub!!!
    Εσύ βρήκες την σκούφια μου;
    Ουφ! ευτυχώς... γιατί ήταν η "καλή" μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τζινάκι μου ντροπαλό!!! Δεν ξέρω τι λες εσύ εδω και παραμυθιάζεις τους αναγνώστες σου (μην την ακούτε/διαβάζετε υπερβάλει) αλλά ήσουν πολύ άνετη και κουλ στο πάνελ:))) προσωπικά σε καμάρωσα εκεί πάνω με τις φιλενάδες μου και ένιωσα περήφανη που σε διαβάζω τόσο καιρό...πήρες μορφή επιτέλους στον εγκέφαλό μου:)
    Είσαι φοβερή από όλες τις απόψεις, ξέρεις εσύ γιατί. Έπρεπε να είσαι εκει πάνω γιατί μας δίνεις δύναμη, έμπνευση και μας μεταδίδεις την ωριμότητα αλλά και το χιούμορ σου!!!
    Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα!!!
    Οι φωτογραφίες των λεπτομερειών από τις ψηφιακές, μαγικές!!!
    Α μπράβο και στη φιλενάδα σου που σε στήριξε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ζηλεύω,άπειρα! Θέλω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kαλά... ας μην ήμουν εγώ να σε γνωρίσω και θα έψαχνες ακόμα να δεις ποιά είμαι.... χαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου!


    (πλάκα πλάκα... πες η μια ... πες η άλλη ... δεν θέλω πολύ για να ψωνιστώ) χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--