NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Η Ζακέτα

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Η Ζακέτα

Στην σημερινή ανάρτηση θα σας δείξω πώς το blogging συνεισφέρει στα εισοδήματα κάποιου.
Τώρα αυτός ο κάποιος δεν είναι απαραίτητο πάντα να είναι ο blogger!
Αντίθετα θα 'λεγα..
Επίσης θα σας δείξω πώς ο blogger μπορεί να πέσει θύμα εκβιασμού προκειμένου να εξασφαλίσει την δημοσιοποίηση μιας ανάρτησης.
Ξεκινάμε..

Μεσημέρι στο τραπέζι μαζί με τ' αστροπελέκια τρώμε και συζητάμε διάφορα, κάποια στιγμή το μεγάλο αστροπελέκι λέει:
- αγόρασα μια ζακέτα.
- από πού;
- από ένα φίλο μου.
- γιατί;
- μου άρεσε, την είχε πάρει για εκείνον αλλά του ήταν λίγο στενή και του την αγόρασα.
- πόσα έδωσες;
- ήταν δικά μου λεφτά, απ' το χαρτζιλίκι μου.
- εντάξει βρε παιδί μου, δικά σου λεφτά... πόσα όμως έδωσες;
- είκοσι ευρώ.
- μάλιστα, και πώς είναι αυτή η ζακέτα;
- κοίτα, εσένα δεν θα σου αρέσει, αλλά εμένα μ' άρεσε και γι' αυτό την πήρα.
- οκ, πώς είναι όμως;
- θα την δεις, επάνω την έχω στην ντουλάπα... κοίτα, δεν είναι για να την φοράς έξω, είναι για μέσα στο σπίτι.

Ομολογώ ότι όλα αυτά τα περίεργα (δεν είναι για έξω, μόνο για μέσα... δεν θα σου αρέσει αλλά την πήρα με δικά μου  λεφτά) μου είχαν κινήσει το ενδιαφέρον.
Κάτι μου βρώμαγε εδώ αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω ακόμα τί ήταν..
Τί σόι ζακέτα είναι αυτή που δεν μπορείς να την φορέσεις έξω;
Τελειώσαμε το φαγητό λοιπόν, μαζέψαμε το τραπέζι και  πήρα τον ανήφορο για τον πάνω όροφο.
Και μπαίνω στο δωμάτιό τους.
Και ανοίγω την ντουλάπα.
Και παθαίνω ΣΟΚ!
Διότι αυτό δεν ήταν μια απλή ζακέτα.
Αυτό ήταν ο Φλωρινιώτης που πέρασε απ' το σπίτι μας και ξέχασε στην ντουλάπα το σακάκι που φορούσε στην πίστα!



λεπτομέρεια που δεν διακρίνεται στην φωτογραφία: το πίσω μέρος είναι μακρύτερο απ' το μπροστά -στυλ φράκο- και έχει το σχήμα ουράς χελιδονιού!





Δεν ήξερα αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω.
Ένιωσα για δευτερόλεπτα το στόμα να στραβώνει και το εγκεφαλικό να μου γνέφει γελώντας μέσα απ' την ντουλάπα.

- Βασίληηηηη τί είναι αυτό;
- η ζακέτα που σου έλεγα.
- παιδάκι μου πας καλά;  ποιά ζακέτα;  αυτό είναι σακάκι και μάλιστα κακόγουστο .. πού στο καλό θα το φορέσεις;
- γι' αυτό σου είπα πως δεν είναι για έξω.

Δεν αισθανόμουν καλά.. η πίεση πρέπει να είχε φτάσει 120!

- βάλτο στην τσάντα και αύριο κιόλας θα το πας πίσω ακούς;
- γιατί; αφού το πήρα με δικά μου λεφτά;
- γιατί ΕΤΣΙ! ακούς;
- καλά..

Κατέβασε τα μούτρα, μουρμούρισε τα σχετικά "δεν καταλαβαίνω αφού την πήρα με δικά μου λεφτά τί σε νοιάζει" αλλά τελικά συμμορφώθηκε.
Την άλλη μέρα, ήρεμη πια μιας και η "ζακέτα" είχε επιστραφεί στον αρχικό της κάτοχο το συζητούσαμε πάλι την ώρα του φαγητού.

- κρίμα όμως.. δεν σκέφτηκα να την φωτογραφίσω να γράψω μια ανάρτηση.
- την έχω φωτογραφίσει εγώ.
- αλήθεια αγοράκι μου;  θα μου δώσεις την φωτογραφία;
- πόσα θα μου δώσεις;

Και ναι... υπέκυψα στον εκβιασμό...
Για την ανάρτηση ρε γαμώτο!




36 σχόλια :

  1. μα πόσο μπροστά ειναι η μόδα και πόσο πίσω εμείς οι μανάδες!
    και καλά να την κρατούσε για το σπίτι ,αλλά δε μου φαίνεται να τον κρατούσε ζεστό!Βέβαια θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να διώχνει ανεπιθύμητους επισκέπτες! χαχαχαχαχα
    καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥΒΕΝΤΖΙΔΟΥ14 Απριλίου 2014 στις 9:21 π.μ.

    χαχαχαχα,,, οκ μπορεί ως προς τα ρούχα να έχει ένα θεματάκι με το γούστο...αλλά ως εκβιαστής σκίζει...χαχαχα!! πάντως την περίμενα περισσότερο γυαλιστερή.. Η κουκούλα μου άρεσε..Μου θύμισε μποξέρ.. Λες γι' αυτό να του άρεσε του μικρού ?? φιλιά πολλα και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κακώς το έβαλες το παιδί να την επιστρέψει! Θα μπορούσατε να την μεταπωλήσετε σε καλλιτέχνη της νύχτας (δεν λέω ποιον έχω στο μυαλό μου, αν θες θα σου στείλω μήνυμα...) και να βγάλετε και το κατιτίς σας!!!! Τα χρυσά κουμπιά είναι η λεπτομέρεια που με αποτελείωσε!!!!! Πάντως το ότι αναγνώρισε από μόνος του ότι αυτό το πράγμα δεν είναι για έξω, δείχνει ότι δεν πρέπει να ανησυχείς και τόσο πολύ!
    Καλημέρααααααααααααααααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχα!!!!τί με περιμένει την μανα!!πάντως στη φωτογραφία φαινεται οτι ειναι ασυμμετρη δηλ μπροστά πιο κοντή πισω πιο μακρυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είδες Νάσια μου , είδες;
    τελείως οπισθοδρομικές..
    ενώ το καμάρι μου.... η μόδα προσωποποιημένη!
    τρομάρα του!
    καλή ανάσταση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ξέρω τί ακριβώς του άρεσε Ελπίδα μου...
    ξέρω όμως τί ΔΕΝ άρεσε σε μένα.... ΟΛΗ!!
    φιλιά πολλά και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι.. τα χρυσά κουμπιά αποτέλειωσαν κι εμένα, καθώς επίσης και το σκίσιμο στο πίσω μέρος που δεν φαίνεται στην φωτογραφία... εκεί να δεις!!!
    Στο κείμενο αναφέρω έναν καλλιτέχνη που θα έδινε όσο όσο για να την αποκτήσει, εσύ λες άλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι... πίσω είναι πιο μακρυά και έχει και σκίσιμο!
    Η αποθέωση της κιτσαρίας!!
    χααχχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε μα να θα με κάνεις να το πω! Κι ο Νότης μια χαρά θα το φορούσε νομίζω. Θυμάσαι κάτι παντελόνια και σακάκια που φορούσε λίγα χρόνια πριν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σ' αυτόν δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου, αλλά ναι, έχεις δίκιο :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχα πλάκα κάνεις!!!! Κοίτα, αν το δεις από μια άλλη οπτική γωνιά δεν το λες και χάλια!!! Θα μπορούσε για παράδειγμα να το χρησιμοποιήσετε τις απόκριες ας πούμε για στολή πιγκουίνου.... Τώρα που το ξανασκέφτομαι νομίζω ότι είμαι λίγο άδικη. Το πάνω μέρος μου θυμίζει κάτι από ρόκυ, αυτό με τον Σταλόνε. Το κάτω μέρος πάλι, ειδικά το σημείο με τα κουμπιά..χμ..χμ Φλωρινιώτη λες ε; Εντάξει μη σου χαλάσω. Δεν λες που το σώσατε πάντως και επιστράφηκε!!! χαχαχα απίστευτη ανάρτηση!!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχαχα!!γέλασα πολύ!!! θα θελα να ξερα σε τι μαγαζί τη βρήκαν τη ζακέτα!!
    έχει άποψη πάντως!!! Μπράβο στο σχεδιαστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα..Καλεεεεε...αμα αρεσε σ αυτον τι πειραζει ? Ο καθενας μας εχει διαφορετικα γουστα. Χεχε. Καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μένα κάτι δεν μου κάθεται καλά Τζίνα... οκ! η ζακέτα δεν είναι ούτε για απόκριες, αλλά αυτές οι δικαιολογίες... το γιατί και πώς την αγόρασε, μου θυμίζουν κάτι περίεργες "αλτρουιστικές" συναλλαγές μεταξύ των νέων... πχ μπορεί να ήθελε να βοηθήσει οικονομικά κάποιο φίλο και ο άλλος του "την" έδωσε σαν ευχαριστώ... δεν ξέρω λέω, ως αγορομάνα δυο μαντράχαλων! ;-)



    ΑΦιλάκια και καλή Μεγάλη βδομάδα να έχουμε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειλικρινά, μια ερώτηση ανεβαίνει στα χείλη... Τι σκέφτονται οι σχεδιαστες πια;;;; Χαχαχαχαχα!!! Μου αρέσει όμως, πως ήξερε ότι ήταν πολύ... προχώ για να φορεθεί και στο έφερνε γύρω γύρω!! Χαχαχα!! Πολύ γέλασα! Καλή Ανάσταση Τζίνα μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα!χα!χα! Πολύ γέλασα..... άκου ξέχασε το σακάκι του ο Φλωρινιώτης!!!!!! Πάλι καλά όμως που σε ακούει και την επέστρεψε!!!! Φιλιά Τζινάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχαχαχαχαχα!!! Δεν υπάρχει ούτε αυτό που περιγράφεις ούτε αυτό που βλέπω!!! Κρίμα και έκλεισε και το τριώδιο!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. από όποια οπτική και να το δεις.. τα χάλια του είχε...
    ευτυχώς που συμφώνησε να την πάει πίσω δεν λες;..
    ειλικρινά περίμενα μεγαλύτερη αντίδραση.. φαντάζομαι πως μάλλον το είχε ψιλομετανιώσει κι εκείνος!
    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κάτι μου είπε πως το αριστούργημα ήρθε από το εξωτερικό..
    όρκο δεν παίρνω γιατί απ' την σύγχιση μπορεί να μην κατάλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μη με τρελαίνεις κι εσύ τώρα!
    πού θα την έβαζε παιδί μου την κακογουστιά;
    μες το σπίτι;..
    για να τον βλέπω και να ταράζομαι;
    απαπαπαπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μπαααα... αν ήταν κάτι τέτοιο θα μου το έλεγε....
    εφηβική κακογουστιά είναι Στεφανία μου και η τάση να ξεχωρίσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ήξερε πόσο πατάτα ήταν που μόνος του έλεγε πως δεν φοριέται έξω.... από κει να καταλάβεις!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. έπρεπε να μ' έβλεπες τί ύφος είχα όταν άνοιξα την ντουλάπα....
    πρέπει να πέρασα απανωτά τα εγκεφαλικά! χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτό του έλειπε να μη με ακούσει...
    θα το είχα σφάξει στο γόνατο!
    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. είδες;..
    άξιζαν τα λεφτά που τού' δωσα...
    σας χάρισα απλόχερα χαρά και διασκέδαση :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν είναι κακό γούστο, απλά για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας, οι νέοι στάδια πρέπει να ντύνονται και να πάνε κολλώδες, chic,με σχισμένο τζιν, με μόνο αθλητικά είδη της μάρκας, και χτένισμα από εκεί και από εδώ ...


    Εμένα μου άρεσε, χαχαχαχχα! Είναι διαφορετικό...


    Φιλιά πολλά για τους δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εμένα πάλι μου θυμίζει σακάκι υπερήρωα, αν θες, να ξες!
    Σμουτς! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. είναι κι αυτό μια άποψη...
    αλλά προτιμώ να την έχω (την άποψη) δίχως το ρούχο :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. υπερήρωα ε;...
    ενδιαφέρουσα άποψη!
    (να στον βουτήξω απ' το μαλλί τον υπερήρωα και πού σε πονεί και πού σε σφάζει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαχαχαααααααααααααααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΑΑΑΑ!!!Συγκλονιστική ανάρτηση! Είσαι θεά, έχω πάθει πλάκα με τη ζακέτα χελιδόνι, με την στάση σου, με την κατάληξη...κι έχω σκάσει στα γέλια! Ελπίζω να μην σου βγήκε η ζακέτα...κούκος αηδόνι!!!!Φιλιά γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρε Βασιλάκη οκ, εγώ με σένα είμαι τις περισσότερες φορές αλλά αυτό και να στο χάριζαν που να το βάλεις;; απαπαπαπα χιλια δίκια είχε η μάνα σου αυτή τη φορά! εκτός και αν θες να γυρίσεις καμια ταινία μικρού μήκους με τίτλο ο ΧΕΛΙΔΟΝΗΣ, α τοτε αλλάζει!


    (βρε αγαπητή Τζίνα αυτό το σκατοdisquss τι το θες?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γελάς ε;...
    πίσω έχει η αχλάδα την ουρά..
    σκέψου μόνο πως η εφηβεία σου γνέφει απ' την γωνία..
    ε, ρε να δεις τί έχεις να τραβήξεις...
    ε, ρε να δεις!!
    φιλιάααααααά :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. θα σου πω ένα μυστικό.. με το disqus ησύχασα απ τα σπαμ..
    τώρα για να ησυχάσεις κι εσύ.. κάνεις μια και μοναδική φορά (δεν χρειάζεται άλλη) εγγραφή ω momma Machi (σε μένα ή σε όποιον άλλον έχει disqus), από κει και πέρα θα σε αναγνωρίζει και θα βγαίνει και το νικνειμ σου ενεργό....
    φιλιά κι ευχαριστώ για την υπομονή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο Τζίνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η φωτογραφία τέλεια! Το γέλιο που έκανα δεν λέγεται! Έξυπνος ο γιος! (Ευτυχώς εμένα αργούν πολύ ακόμη για εφηβεία...!). Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μπορεί να αργούν ακόμα.. αλλά δεν θα τ' αποφύγεις..
    γι' αυτό μάζευε δυνάμεις, κάνε ασκήσεις γιόγκα και μάθε να χαλαρώνεις με ανάσες... εισπνοή..... εκπνοή... εισπνοή...εκπνοή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--