NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Λουλούδι Της Γειτονιάς

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Το Λουλούδι Της Γειτονιάς

Γύρισα αργά το βράδυ του περασμένου Σαββάτου απ' τις γειτονιές κι έπεσα αποκαμωμένη στον καναπέ.
Το κεφάλι μου ήταν γεμάτο από όσα συναρπαστικά είχα ακούσει.
Το μυαλό μου σε εγρήγορση..
Υπάρχουν τόσες ιδέες, τόσα πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς!
Αρκεί να το πιστέψει και να το παλέψει.
Ό,τι είχα ακούσει το διήμερο τριγυρνούσε στο μυαλό μου και νοερά άνοιγα την μια επιχείρηση πίσω απ' την άλλη.
Εν τω μεταξύ τ' αστροπελέκια είχαν αδειάσει το περιεχόμενο της πάνινης τσάντας με τα διάφορα δώρα και καλούδια που μας έδωσαν στο συνέδριο και τα επεξεργάζονταν.
Επιφωνήματα, σχόλια και γέλια..
Ώσπου έφτασαν και στα δυο μικρά χάρτινα σακουλάκια..
(ναι, είχα δυο βολβούς... τον δεύτερο μου το χάρισαν.. ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε)
- τί είναι αυτά μαμά;
- ξέρω γω; ανοίξτε τα να δούμε.






Σκύψαμε πάνω από τον καρπό και τον κοιτούσαμε με απορία. 
Τί νά' ναι άραγε τούτο το κρεμμύδι;
- για δες, είπα στο μεγάλο αστροπελέκι, κάτι γράφει επάνω, διάβασε να καταλάβουμε ..

Ήμουν σίγουρη πως μόλις διαβάζαμε το μικρό κειμενάκι όλες οι απορίες μας θα λύνονταν.










" Η καλύτερη στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο ήταν πριν είκοσι χρόνια.
  Η δεύτερη καλύτερη είναι τώρα..  "

Mάλιστα..
Κοιτάξαμε μια τα κρεμμύδια και μια το κείμενο πάνω στο σακκουλάκι.
- ωραία, είπα και τί δέντρο δηλαδή θα γίνει τούτο;
(θεωρώντας πως αφού η παροιμία μιλά για δέντρα και ο βολβός θα γινόταν ντε και σώνει .. δέντρο).
- κρεμμυδιά, απάντησε το "στεφάνι" μου και τ' αστροπελέκια πέσανε κάτω από τα γέλια.
Η αλήθεια είναι πως κι εμένα αυτήν την εντύπωση μου έδινε... κρεμμυδιού!
Αλλά  πάλι..  το ένστικτό μου έλεγε πως δεν ήταν δυνατόν να είναι ένα απλό κρεμμύδι.
Κάτι άλλο κρυβόταν ... αλλά τί;
Μέχρι που διάβασα στην σελίδα των ψηφιακών γειτονιών στο facebook ότι ο βολβός είναι γλαδιόλα.
Τέλεια!!
Χθες λοιπόν πήγα κι αγόρασα χώμα και έβαλα από ένα βολβό σε κάθε γλαστράκι












τα σκέπασα με χώμα, τα πότισα και περιμένω να δω τις γλαδιόλες μου να φυτρώνουν..







Eν τω μεταξύ έκανα και μια έρευνα στον γκούγκλη, διάβασα ότι τώρα είναι η εποχή για τη φύτευσή τους, ότι ανθίζουν όλο το καλοκαίρι και κάθε πόσο χρειάζεται να τις ποτίζω .
Χρειάζονται αρκετές βδομάδες μέχρι να βγουν τα λουλούδια οπότε .. οπλίστηκα με υπομονή και περιμένω με αγωνία να δω τί χρώμα θα έχουν.
Οι γλαδιόλες της γειτονιάς μας!
Της δικής μας γειτονιάς!

Εσείς φυτέψατε την δική σας;


21 σχόλια :

  1. Μα ετσι οπως ειναι δικιο εχετε να νομιζετε πως ειναι....κρεμμυδια!!!!!Ομως ειναι ακτι τοσο ντελιακτο.....Καλημερα Τζινα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα και μενα κρεμμυδια μου φανηκαν ! Περιμενουμε το αποτελεσμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες;..
    Κι εσύ για κρεμμύδι το είδες...
    Δεν φταίω....
    Φιλιά Αφροδίτη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eννοείται πως θα γίνει ειδική ανάρτηση ..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα γινει πολύ όμορφο φυτό
    Φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο που τα φυτέψατε κιόλας, εμείς, δλδ η ίδια που ασχολούμαι με το κτήμα μας, ακόμα περιμένω να δω που θα φυτέψω τους βολβούς, θέλω όμως να συμβουλευτώ τον γκούγκλη για τον προσανατολισμό... θέλουν ήλιο ή σκιά και διάφορα παρόμοια (ολίγον δικαιολογίες για να το καθυστερήσω) αλλά σίγουρα θα φυτευτούν!
    Για να δούμε τώρα ποια θα βγουν πρώτα! χαχαχα! (με φωτό φυσικά!)
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααααα τι ωραία ιδέα!!
    Κι έχω δυο γλάστρες με φρέσκο χώμα....θα πάω να διαλέξω λουλούδια.
    Και λένε πως η απασχόληση με το χώμα δρα σαν ηρεμιστικό.....


    Φιλάκια πολλά Τζίνα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι ελπίζω κι εγώ.... για να δούμε ... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ στην αρχή διχάστηκα...
    Σκέφτηκα να τους φυτέψω στο έδαφος, αλλά τελικά φυτεύτηκαν σε γλάστρα...
    Αναμένουμε λοιπόν. . :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eίναι κι η εποχή κατάλληλη... ότι πρέπει για φυτέματα...
    Τρέχα.. μην κάθεσαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα.Τον βολβο στην δευτερη φωτογραφια τον εχετε φυτεψει αναποδα και δεν θα βγει.Πρεπει να βγει και να μπει οπως ο αλλος στην πρασινη γλαστρα.Καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. A!! σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την πληροφορία..
    Το σκέφτηκα προς στιγμήν όταν τον έβαλα αλλά δεν έδωσα παραπάνω σημασία..
    Αύριο κιόλας θα τον βγάλω και θα τον γυρίσω σωστά...
    Χίλια ευχαριστώ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ένας ακόμα λόγος που με κάνει να ζηλεύω όσους ήσασταν εκεί...οι βολβοί!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με το καλό να μας φυτρώσουν οι γλαδιόλες μας!
    Ωραίες οι φωτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τελειες οι φωτουλες!!!!και εμεις στην αρχη νομισαμε οτι ηταν κρεμμυδια!!!!!:)χαχα!!! τη φυτέψαμε αμέ και αναμένουμε να ανθίσει!!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τί καλό δώρο!!!

    Θα βγούν τα όμορφα φυλάκια...

    Και με αγάπη θα γίνουν μεγάλα...

    Μ'αρέσει να σε διαβάζω!!

    Φιλιά και καφεδάκι, φιλενάδα.

    Εδώ θα με μπρείς:

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πιστεψέ με, ήταν τόσα άλλα σημαντικά που αποκομίσαμε όσοι ήμασταν εκεί που οι βολβοί ήταν το τελευταίο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. την φύτεψες κι εσύ;
    είμαι περίεργη να δω τί χρώμα θα έχουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. άντε να δούμε ποιάς θα εμφανιστεί πρώτη :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πράγματι... πολύ όμορφο δώρο ... ευωδιαστό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με το καλό!!!!Όχι πολύ πότισμα όμως γιατί οι βολβοί σαπίζουν εύκολα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--