NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πάσχα Είναι..

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Πάσχα Είναι..

Πάσχα είναι Ανάσταση.






Είναι Αναγέννηση.





Είναι χαρά.





Είναι πάθος.







Είναι αγάπη.






Είναι συγχώρεση.






Είναι μετάνοια.







Είναι φίλιωμα.





Είναι φιλί.






Είναι άγγιγμα καρδιάς.






Είναι όλα αυτά και άλλα τόσα!
Και είναι πρώτη η ψυχή που αφουγκράζεται, βιώνει, αισθάνεται και μετά έρχεται το σώμα  για να απολαύσει.
Ζήσαμε και την φετινή Ανάσταση, όπως πάντα,  σε μια υπέροχη αναστάσιμη λειτουργία που τέλειωσε ξημερώματα Κυριακής.
Για πρώτη φορά είχαμε μαζί και τον αδελφό μου που καταφέραμε να τον πείσουμε να κοιμηθεί αρκετά το μεσημέρι για να ξενυχτήσει, κάτι που δεν συνήθιζε μέχρι τώρα.
Στην επιστροφή για το σπίτι  τα παιδιά παρέμειναν ξύπνια στην διαδρομή και τιτίβιζαν χαρούμενα από το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου.
Και δώστου πειράγματα.. και δώστου γέλια..  και δώστου χαρά..
Μεγάλωσαν, σκεφτόμουν, τώρα μπορούν πιο εύκολα να παραμένουν ξύπνια και να βιώνουν στιγμές σαν κι αυτή.
Το πρωί σηκώθηκε - όπως πάντα - πρώτος ο Χρήστος για να βάλει να ψήνεται το υπέροχο κοκορέτσι μειντ μπαϊ Κρίστος!





Στα ενδιάμεσα το τηλέφωνο δεν σταμάτησε να χτυπά.
Ευχές από φίλους αλλά κι από τα μεγάλα μου αγόρια που λείπουν.
Ευχές κι από τους γείτονες.
Χαμόγελα που δρασκελίζουν τα κατώφλια των αυλών κι έρχονται κι ακουμπάνε ακριβώς εκεί που πρέπει, πάνω στις ψυχές!
Καφεδάκι στην λιακάδα με θέα το κοκορέτσι και δίπλα τον Δία που περίμενε καρτερικά να τελειώσει η ιεροτελεστία για να πάρει κι εκείνος το δικό του μερίδιο από την γιορτή!






Και μετά το Πασχαλινό τραπέζι.












Στρωμένο με περίσσεμα αγάπης για όλα τα πρόσωπα που απαρτίζουν ό,τι πιο ευλογημένο.
Την οικογένειά μου!






Χριστός Ανέστη!




16 σχόλια :

  1. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά καλή μου φίλη Tzina με υγεία πάνω απ' όλα!Υπέροχες οικογενειακές στιγμές ευτυχίας!Και του χρόνου να 'στε καλά και να τις ξαναζήσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη Νίκο..
    Χρόνια πολλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Πολλά φιλιά στο Σοφάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια Πολλα, Χριστος Ανεστη σε εσενα και στην οικογενεια σου ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου, χρόνια πολλά να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποσο χρωμα, ποση ομορφια και ποση αγαπη εκφραζουν τα πιο πανω λογια.. Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα κυρια Τζινα. Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xριστός Ανέστη Τζίνα μου! υπέροχες οι φωτογραφίες σου για άλλη μια φορά! στέλνω φιλάκι πασχαλινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Τζίνα μου, με υγεία και Αγάπη!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Περάσατε πολύ όμορφα :-) Και του χρόνου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου, Αληθώς!!
    (το "κυρία" τώρα τί το θες;.. με κάνεις να νιώθω σα θείτσα) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου Μάχη μου, σε φιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nά' μαστε καλά όλοι να γιορτάσουμε με υγεία και του χρόνου Κατερίνα μου!
    Σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα! Χριστος Ανεστη! Και του χρονου με υγεια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αληθώς Ανέστη Κική μου, νά' σαι καλά!
    Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρηστος Ανεστη Τζινα μου....Ανεκτιμητες οι στιγμες με τους δικυος μας αυτες τις μερες....Και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά με πολύ αγάπη, χρώματα και τους αγαπημένους πάντα κοντά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αληθώς Ανέστη Αφροδίτη μου, να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ από καρδιάς..
    πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο επιθυμεί η καρδιά σου, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--