NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Όλα Είναι Ατμός

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Όλα Είναι Ατμός

Σας πήρα απ' τα μούτρα όλο αυτόν τον καιρό με το ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη και η αλήθεια είναι πως σας έπρηξα.
Κάποιοι ίσως να σκέφτηκαν "πήγε κι αυτή ένα ταξίδι και το έκανε θέμα!"
Αλήθεια είναι.
Ξέρετε πόσα χρόνια είχα να ταξιδέψω στο εξωτερικό;
Σχεδόν δεκαπέντε.
Εξ' ου και ο ενθουσιασμός και τα "γιούπυ, γιούπυ, γιούπυ" και οι αναρτήσεις στη σειρά που κόντεψαν να σας κάνουν τα νεύρα τσατάλια.
Τέλειωσε όμως κι αυτό, (δόξα σοι ο Θεός θα πείτε εσείς), όπως τελειώνουν όλα τα ωραία (θα πω εγώ).
Διότι "όλα είναι ατμός" - Θρασύβουλας.
Μάζεψα λοιπόν όλα τα ενθύμια - αποκόμματα εισιτηρίων, μουσείων,προσπέκτους, χάρτες, ακόμα και αποδείξεις εστιατορίων- τα έβαλα σε φάκελο, έγραψα κι απ' έξω "ΕΝΘΥΜΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ" , τά' κλεισα σε ένα κουτί πάνω στο γραφείο μου και πάπαλα.
Γυρίζουμε στα καθημερινά μας από δω και μπρος.
Στα μαθήματα φωτογραφίας και στα καινούργια που προστέθηκαν την βδομάδα που μας πέρασε, αυτά της εσωτερικής διακόσμησης.
Και βέβαια σταθερή αξία το διάβασμα.






Ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει δεν υπάρχει καλύτερο από το άραγμα στην βεράντα μ' ένα βιβλίο στο χέρι και κάθε φορά που σηκώνεις το βλέμμα αυτό να χάνεται στο γαλάζιο της θάλασσας.






Γιατί τά' χουμε ξαναπεί.
Μπορεί τον χειμώνα, οι κατοικούντες στην εξοχή,  να σιχτιρίζουμε τις λάσπες και τον αέρα που λυσσομανά και νομίζεις πως όπου νά' ναι απογειωνόμαστε, όμως το καλοκαιράκι που μπορείς να κοιμάσαι τα βράδια δίχως aircondition και που απολαμβάνεις την θάλασσα "πιάτο" μπροστά στα μάτια σου αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω.
Τέρμα λοιπόν οι ταξιδιωτικές αναρτήσεις, φτου κακά στο στόμα μου, και πάμε ξανά στα καθημερινά, τα γνωστά μας.

Καλή εβδομάδα όμορφοι!




11 σχόλια :

  1. Μμμμ εσύ λέγε ό,τι θέλεις, αλλά εγώ ζήλεψα και το ταξίδι και τη βεράντα με τη θάλασσα πιάτο...
    Νομίζω ότι θα σε απειλήσω κι εγώ όπως η Μάρθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν βλέπω την ώρα να αποδράσω κι εγώ κάπου στην εξοχή....
    Σου εύχομαι να το απολαμβάνεις καθημερινά
    και να αφιερώνεις και σε μας τους ανθρώπους της πόλης
    λίγες ανάσες εξοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και από που συμπέρανες πως χορτάσαμε από Πόλη; ;-)

    Έσκασε μύτη και ο καθυστερημένος βολβός (του Παραμυθά) βεβαίως βεβαίως! ;-)
    Πριν δυο λεπτά που είχα γράψει "σχολιάρα" το ντίσκους σου, μου ζητούσε πάλι κωδικούς... θύμωσα, αλλά ξεθύμωσα γρήγορα...το έκλεισα και ξαναέγραψα τα μισά! χαχα!


    ΑΦιλάκια και καλή ήρεμη βδομάδα (επιτέλους) θα ευχηθώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγα μην μας επρηξες καλη μου Τζινα. Εδω εμεις πρεπει να σου πουμε ευχαριστω για το περοχο ταξιδι που μας πηγες μεσω των περιγραφων και των φωτογραφιων σου. Στο κατω κατω δικο σου το μπλογκ οτι θες γραφεις. Καλη μας εβδομαδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή εβδομάδα Μαράκι μου, νά' σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα να περνάς πάντα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι,? εχασα την Κωνσταντινούπολη? τι? Εχασα το ταξίδι? ας το καλο!!!!!!!! τώρα, που τα έκλεισες σε φάκελο???? καλα. θα το αντέξω (ειμαι εγώ που δεν ακουω ποτε πως περασε κάποιος, ακόμα κι αν βγήκε εχθές το βράδυ για καφε. πόσο μάλλον για ενα ταξίδι....) Πάντα τέτοια εσύ και οχι σε 15 χρόνια το άλλο.. μ ππππιό γρήγορα !!!
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. την έχασες Ζουζούνα μου, την έχασες... αλλά αν είναι να στεχοχωριέσαι τόσο δεν υπάρχει πρόβλημα, σου στέλνω ΟΛΕΣ τις αναρτήσεις στο μειλ σου, έτσι θα έχεις την χαρά όχι απλά να τις διαβάσεις αλλά να τις .. ξεσκονίσεις!
    θες;


    μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις έχασα όλες τις αναρτήσεις για το ταξίδι σου, οπότε θα πάω να τις δω με τη σειρά και με μεγάλη χαρά! Δεν έχω ποτέ ταξιδέψει (ούτε στο εξωτερικό αλλά ούτε και στο εσωτερικό) οπότε καταλαβαίνω τη χαρά σου και θα σου πω απλά να μη τη χάσεις ποτέ! Όταν έχεις τόσες όμορφες αναμνήσεις να σου δίνουν χαρά γιατί πρέπει να τις κλειδώσεις στο συρτάρι?
    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάντα όταν μοιράζεσαι την χαρά αυτή μεγαλώνει, έτσι δεν είναι;
    φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--