NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο Νέος Είναι Ωραίος.. Αλλά Ο Παλιός Είναι Αλλιώς

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Ο Νέος Είναι Ωραίος.. Αλλά Ο Παλιός Είναι Αλλιώς

Έβλεπα τα τελευταία χρόνια στα διάφορα blogs τις δημιουργίες decoupage ..
Στην αρχή με αδιαφορία μιας και δεν καταλάβαινα τί ήταν και πώς γινόταν αυτό που έβλεπα.
Όσο όμως εγώ αδιαφορούσα τόσο πλήθαιναν τα.. κρούσματα.
Όπου και να γύριζα τα μάτια, σε όποιο blog και να έμπαινα νά' σου μια κατασκευή decoupage να μου γελά ειρωνικά μες τα μούτρα.
Τσατίστηκα.. (η αλήθεια να λέγεται) και ρώτησα να μάθω τί στον κόρακα είναι αυτό το decoupage.
Έμαθα και συνέχισα να αδιαφορώ.. 
Έτσι κι αλλιώς έχω αποδεχτεί πως ότι έχει να κάνει με κατασκευές είναι σαν την φυσικοχημεία για μένα.
Στα δώδεκα χρόνια της σχολικής μου καριέρας είχαμε μια ισότιμη σχέση.
Την αγνοούσα επιδεικτικά και με αγνοούσε κι εκείνη!
Έτσι και με τις κατασκευές πάσης φύσεως..
Μέχρι που γράφτηκα στα μαθήματα εσωτερικής διακόσμησης όπου έμαθα πως θα συμπεριλαμβάνονταν κάποιες κατασκευές decoupage.
Αυτό ήταν, σκέφτηκα.. να η ευκαιρία μου!
Κι οργανώθηκα..
Ξαμολήθηκα με την "συμμαθήτρια" στα μαγαζιά και ψώνισα όχι μόνο όσα μας είχαν ζητηθεί, αλλά με τον ενθουσιασμό του πρωτάρη, θεώρησα πως έπρεπε να σηκώσω όλη την πραμάτεια!
Και δώστου κόλλες και δώστου κεραμικά και δώστου μπογιές και δώστου κορδέλες  και δώστου ριζόχαρτα και δώστου πινέλα και δώστου σπρέυ και δώστου... εξήντα κάτι ευρώπουλα,  έτσι με το καλημέρα σας!
Πήρα και δυο κουτιά για να αποθηκεύω όλο το τζάτζαλο που συγκέντρωσα και πήγα στο μάθημα περιχαρής!
Κι απλώσαμε τα σύνεργα στο τραπέζι οι "συμμαθήτριες" και πέσαμε με τα μούτρα στην δημιουργία..




















Διάλεξα δυο παιδικά θέματα για να τα χαρίσω στους Πρίγκηπές μου κι ένα ουδέτερο κι άρχισα τις.. καλλιτεχνίες..











Η αλήθεια είναι πως ο καμβάς είναι ένα πολύ εύκολο υλικό, προφανώς γι' αυτό τον διάλεξε και η "δασκάλα" μας, οπότε "ξεπετάξαμε" σχετικά γρήγορα τις δημιουργίες μας και τις παρατάξαμε έξω από την αίθουσα να στεγνώσουν.






Γύρισα σπίτι και τα αποτελείωσα βάφοντας τα, (πασαλείβοντας και τον εαυτό μου παράλληλα)  και την δεύτερη φορά πήγα με πιο δύσκολο υλικό.. μια γυάλινη πιατέλα!
Εν τω μεταξύ, είχε μεσολαβήσει η επίσκεψη της αγαπημένης μου Ποδηλάτισσας στο σπίτι, η οποία μου έφερε δώρο αυτό το υπέροχο μπούστο από πηλό που είχε φτιάξει με τα χεράκια της κι απόμεινα να το κοιτάζω σαν χάνος..









Mα δεν είναι υπέροχο;
Αυτό ήταν!
Ο οίστρος της δημιουργίας με είχε συνεπάρει!
Άφησα στην άκρη τη φωτογραφική μηχανή κι έπεσα με τα μούτρα στις κατασκευές.
Έφτιαξα την πιατέλα μου..











την θαύμασα δεόντως... την στόλισα.. την φωτογράφισα και προχωρήσαμε στο τελευταίο στάδιο που ήταν η κατασκευή ενός επιδαπέδιου φωτιστικού από σύρμα..








αφού παλέψαμε δυο ώρες με τανάλιες, κοφτάκια, σπάγκους και με τα νεύρα μας, παραλάβαμε η κάθε μια ένα συρμάτινο κύλινδρο τον οποίο θα έπρεπε να "ντύσουμε" με κορδέλες της επιλογής μας.
Τέλος στο εσωτερικό του κύλινδρου στερεώνονται λαμπάκια (όπως αυτά που στολίζουμε το σπίτι τα χριστούγεννα) και το ιδιαίτερο φωτιστικό είναι έτοιμο για το εσωτερικό του σπιτιού  ή την βεράντα μας.
Γύρισα από το "μάθημα"  την Παρασκευή το βράδυ (Παναγίτσα μου) με το συρμάτινο ρολό παραμάσχαλα.. και Σάββατο πρωί πρωί έπιασα δουλειά.
Να προσπαθώ να στερεώσω τις κορδέλες από λινάτσα που είχα διαλέξει με μικρά συρματάκια και τα νεύρα μου να έχουν στήσει τρελό χορό!
Διότι δεν φτάνει που "δεν τό' χω"  κάνω και του κεφαλιού μου!
Μας είχε ζητηθεί κορδέλα 2,5 εκατοστών φάρδους έτσι ώστε να περνά ανάμεσα στα κενά του σύρματος και να στερεώνεται μ' αυτόν τον τρόπο.
Όμως εγώ, κόντρα στις συμβουλές της δασκάλας, διάλεξα διπλάσια σε φάρδος κορδέλα η οποία φυσικά δεν χωρούσε να περάσει και το υλικό της (λινάτσα) δυσκόλευε το όλο εγχείρημα καθώς ξέφτιζε.









Την πρώτη φορά που ένιωσα την παρόρμηση να ανοίξω την πόρτα και να το πετάξω απέναντι στα χωράφια.. δεν έδωσα σημασία..
Αντιπαρήλθα με αξιοπρέπεια που αρμόζει σε μια κυρία του πειρασμού να αρχίσω να βρίζω σαν λιμενεργάτης και συνέχισα να παλεύω σιωπηλά...
Είχε μεσημεριάσει πια όταν σταμάτησα, κοίταξα σιωπηλά το "φωτιστικό", ξήλωσα με σχετική ηρεμία τις κορδέλες που το έντυναν, το πήρα, το κατέβασα στην αποθήκη, το τοποθέτησα σε μια γωνιά και βγαίνοντας διπλοκλείδωσα την πόρτα.
Γύρισα πάνω στο σπίτι, συγύρισα το χάος που είχε δημιουργηθεί στην κουζίνα από τα ξέφτια της λινάτσας, σκούπισα, συγύρισα και πήρα αγκαλιά την φωτογραφική μου μηχανή.
Την έσφιξα στην αγκαλιά μου και της υποσχέθηκα πως τίποτα και κανείς δεν πρόκειται να μας χωρίσει από δω και μπρος..






Γιατί ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς...



30 σχόλια :

  1. Καλημέρα Φιλενάδα!!!!!!!! Καλή αρχή με τις δημιουργίες σου, όμορφες οι πρώτες σου δημιουργίες... τα πινακάκια για τους μικρούς πρίγκιπες θα στολίσουν υπέροχα τα δωμάτια τους και η πιατέλα σου ότι πρέπει για το τραπεζάκι της βεράντας!!!!!!! Μην τα βάζεις όμως κάτω με την πρώτη προσπάθεια...... θα τα καταφέρεις και μάλιστα πολύ καλά, αλλά χρειάζεται πολύς κόπος, την φωτογραφική μηχανή όμως με τίποτα δεν την αφήνεις.... η πρώτη αγάπη δεν ξεχνιέται ποτέ!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα,χα... μ'έκανες και γέλασα! Ταυτίζομαι μαζί σου! Κι εγώ μια από τα ίδια με τη διαφορά ότι εγώ δεν μπήκα καν στον κόπο να το προσπαθήσω έστω όπως εσύ! Καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κακό με μένα είναι πως ό,τι βλέπω θέλω και να το δοκιμάζω, φυσικά όχι πάντοτε με επιτυχή κατάληξη..
    αλλά αν δεν δοκιμάσει κανείς πώς να ξέρει, έτσι δεν είναι;
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εσύ μόλις κατέβεις στα μέρη μας θα έρθεις για καφεδάκι και .. ιδιαίτερο μάθημα.. περιμένω πώς και πώς...
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτίστως νομισα πως πηγε κάποιος νηπιαγωγείο, οπως ανοιξε στις εικόνες. Μετά... ασε με καλέ. οτι εμαθα μικρή τόμαθα. τώρα πάμε γι άλλα ! φτου φτου η μηχανή! κι αυτή την βαρέθηκα. Μετά τον σκοτεινό θάλαμο αρνήθηκα το πισί και την νέα φωτογραφία.... Μια χαρά να δείξω στους μικρότερους ότι! αλλα ως εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χααχαχαχαχαχα! ... άκου νηπιαγωγείο!
    οι μπέμπες! χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η περιγραφή σου όλα τα λεφτά , κάπως έτσι κάνω και εγώ αλλά το κοτετσόσυρμα καθόλου δεν θα το δοκίμαζα!!!!
    Τα υπόλοιπα έγιναν ωραία , εντάξει συνέχισε με τη μηχανή σου αγκαλιά !!!!
    Το μπούστο της Βίκυς τέλειο , άλλωστε ότι κάνει είναι όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μπούστο της Βίκυς είναι "όλα τα λεφτά" , δεν το συζητώ .. και περιμένω με ανυπομονησία να γυρίσει γιατί έχουμε κανονίσει καφεδάκι και .. ιδιαίτερα μαθήματα καλλιτεχνίας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά, κουκλίστικα, τα ντεκουπαρισμένα!!! Κι εγώ πειραματίζομαι με διάφορα, ανεπιτυχώς συχνά, αλλά με χαλαρώνει και χαίρομαι όταν τα καταφέρνω! Κι εσύ με την μηχανή κάνεις θάματα, τι τα ήθελες αυτά που σε κάνουν τα νεύρα κρόσια;;; Και φυσικά ο παλιός είναι αλλιώς :))))) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έλα μου ντε.. τί τα θέλω;..
    αλλά είμαι ζηλιάρα... μη δω κάτι άλλο.. αμέσως να το φτιάξω κι εγώ!
    καλά να πάθω!
    φιλιά Ρηνάκι μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η Ειρήνη κάτωθεν είμαι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι.. και σε αποκάλεσα Ρηνάκι, πειράζει; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά και όχι :)))) Απλώς μόλις σου έγραψα το σχόλιο, δεν με έβγαζε μήτε φωτογραφία μήτε άλλο στοιχείο και αφού συμπλήρωσα τα στοιχεία μου, είπα να σε ενημερώσω! Παίζει να μην καταλαβαίνεις τι σου γράφω, ένα θα σου πω για να καταλάβεις.... είμαι ποντία :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μια χαρά καταλαβαίνω τί γράφεις, μην ανησυχείς! φιλιάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασε... επαθα και εγω τρελλα με ντεκουπαζ απο το πολυ βελεπε βλεπε εδω μεσα.. Εκανα 2-3 πραγματακια και τα αφησα εκει μιας και τα υλικα ηταν δωρακι απο αγαπημενο προσωπο απο Ελλαδα...Να δω ποτε θα βρω το θαρρρος να αρχισω παλι.. Οι δημιουργιες σου ειναι πολυ ομορφες παντως. Το πιατακι εγινε τελειο :) Εννοειται ομως πως ουτε εγω αλλαζω την φωτογραφια !! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κι εγώ τα έχω αφήσει προς το παρόν, όμως ντεκουπάζ θα κάνω πάλι... μ' αρέσει πολύ στο γυαλί και στο ξύλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομίζω πως το έχεις, το καλλιτεχνικό εννοώ και αυτό φαίνεται σε ότι φτιάχνεις!
    Προσωπικά αυτό τον καιρό ζωγραφίζω όλη μέρα, εικονογραφώ το έκτο βιβλίο του Παραμυθά που περιέχει 27 εικόνες... πολύ δουλειά και λίγα λεφτά, αλλά η χαρά της δημιουργίας μετράει πιο πολύ, έτσι δεν είναι; ;-)
    ΑΦιλάκια και καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συμφωνώ....
    νομίζω πως όταν δημιουργείς το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι η οικονομική απολαβή..
    βέβαια αν πρέπει να ζήσεις αποκλειστικά από τα έργα σου τότε αλλάζει το πράγμα!
    φιλιά πολλά Στεφανία και είμαι σίγουρη για την επιτυχία της εικονογράφησης του βιβλίου απ τη στιγμή που θα είναι έργο δικό σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αχ πολυ σε χαιρομαι που καταγίνεσαι με ολα! θες να με υιοθετησεις να τρεχουμε μαζι σε κατι τέτοια;;; δεν ξερω ποιος θα κραταει τα ταλιμπανάκια όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι δημιουργίες σου είναι Πανέμορφες! Η πιατέλα είναι Υπέροχη.
    Σιγά μην τα παρατήσεις για το φωτιστικό... (ήθελε απλές κορδέλες, σατέν η γκρο και θα ήταν μια χαρά.)

    Η φωτογραφία είναι αγάπη με κατανόηση! σου επιτρέπει να ασχολείσαι και με άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αν το πρόβλημα είναι μόνο τα ταλιμπανάκια θα την βρούμε την άκρη.. το πολύ πολύ να τα βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. όντως, το φωτιστικό ήθελε τις κορδέλες που μας σύστησε η δασκάλα, αλλά εγώ ως συνήθως ανέπτυξα .. πρωτοβουλίες.. φιλιά Ελευθερία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε θαυμάζω.... Λες και εγώ να τα καταφέρω? Βέβαια εμένα οι κατασκευές δε μου θυμίζουν φυσικοχημεία αλλά πυρηνική φυσική!


    Καλά ο δίσκος..επαγγελματικός! Αλλά και τα καδράκια πολύ ωραία! Θαυμάσια ιδέα για παιδικό δωμάτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδη αν "το χες" κιολας τι θα εφτιαχνες?παπαδες? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αφού τα κουτσοκατάφερα εγώ τότε μπορεί να το κάνει ο καθένας.. δοκίμασε! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν τό' χω σου λέω.. κι επιμένω.. μια βόλτα σε μπλογκς που έχουν κατασκευές θα σε πείσει :))


    παρ' όλα αυτά σ' ευχαριστώ.. τόνωσες την αυτοπεποίθησή μου.. φιλάκια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χα χα χα!! Πολύ γέλασα με το σύρμα! Εγώ δεν θα το επιχειρούσα κάν! Το
    ντεκουπάζ όμως να το συνεχίσεις!!!! Μιά χαρά τα πήγες!!!! Και τα
    καδράκια σου όμορφα έγιναν αλλά η πιατέλα σου είναι ωραιότατη!!!!Τώρα,
    αν κάνεις και 'ιδιαίτερο' με την Βικούλα, είμαι σίγουρη ότι σε λίγο θα
    είσαι σε θέση να φτιάχνεις αριστουργήματα!!!!
    Καλή συνέχεια και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τα ιδιαίτερα με την Βίκυ θα τα κάνω οπωσδήποτε, αρκεί να μαζευτεί η άσωτη κόρη χαχαχαχαχα!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--