NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Να Μας Ζήσεις Μικρέ Αγωνιστή

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Να Μας Ζήσεις Μικρέ Αγωνιστή

Ήσουν ο δεύτερος γιος και γι' αυτό τα συναισθήματα που προκάλεσε ο ερχομός σου ήταν "ελεγχόμενα".
Καμία σχέση με το παραλήρημα που επικράτησε στον πρώτο.
Ήσουν ο δεύτερος για όλους τους άλλους εκτός από μένα, που νιώθοντας την "διάκριση" έσκυψα με περισσότερη αγάπη πάνω σου.
Θύμωνα που ένιωθα πως δεν "τρελάθηκαν" και για σένα από χαρά.
Που δεν παραλήρησαν από ευτυχία όπως έγινε με τον αδελφό σου.
Κι ανέλαβα να σου δώσω εγώ τα περισσότερα, να καλύψω τα κενά, να πάρεις όσα δικαιούσουν, να μη νιώσεις, να μην πικραθείς..
Ήσουν δεν ήσουν δυο μηνών όταν βρεθήκαμε στο Παίδων εσύ να παλεύεις για την ζωή σου κι εγώ στο πλάι σου να ρωτάω με αγωνία τους γιατρούς "θα ζήσει;" και να παίρνω πάντα την ίδια απάντηση.. "αν αντέξει ο οργανισμός του.."
Και άντεξες.. και ξεπέρασες εκείνη την δυσκολία όπως και άλλες πολλές.
Γιατί δεν ήταν η τελευταία.
Και την Κυριακή βάφτιζες τον δεύτερο ανιψιό σου.
Τον Μικρό μας Αγωνιστή.











Δεύτερος κι εκείνος, πρώτος όμως μαζί με τον πρώτο στις καρδιές μας.
Γιατί εσύ κι εγώ είχαμε κάνει μια μυστική συμφωνία.
Να μην τον ξεχωρίσουμε, να μην επιτρέψουμε στους εαυτούς μας λιγότερα ή πιο "ξεθυμασμένα" συναισθήματα.
Τον κρατούσες αγκαλιά κι εγώ σας κοιτούσα έχοντας ένα κόμπο στον λαιμό να με πνίγει.
Γιατί νονός και βαφτισιμιός ήσαστε τόσο όμοιοι.. τόσο ίδιοι!
Κι όχι μόνο στην εμφάνιση..
Ποιος να τό' ξερε όταν συμφωνούσατε με τον αδελφό σου να γίνεις ο νονός στο δεύτερο παιδί του, πως το ξεκίνημα της ζωής σας, της ζωής του νονού και του βαφτισιμιού,  θα ήταν τόσο ανατριχιαστικά όμοιο!
Μαχητές και οι δύο καταφέρατε να βγείτε νικητές..
Και την Κυριακή στάθηκες ευτυχισμένος δίπλα στην μέλλουσα γυναίκα σου και γίνατε οι πνευματικοί γονείς του Μικρού μας Αγωνιστή, ο οποίος αφηνόταν μ' εμπιστοσύνη πότε στη δική σου αγκαλιά και πότε στης νονάς του.




Και δεν έβγαλε άχνα!
Αφέθηκε να τον βουτήξουν στο νερό .. και μία.. και δυο.. και τρεις..






Και περιμέναμε χαμογελώντας πως δεν μπορεί.. έστω και λίγο θα κλάψει..
Δεν έκλαψε όμως τότε .. παρά μόνο αργότερα..  όταν κουράστηκε με τα ντυσίματα και τους καλλωπισμούς..












Ήταν κι η πείνα μεγάλη γιατί δεν είχε χορτάσει το στήθος της μάνας του και τότε η διαμαρτυρία έγινε κλάμα, αλλά κι αυτό για λίγο.
Γιατί πολύ σύντομα αφέθηκε μ' εμπιστοσύνη στην αγκαλιά σου και κοιμήθηκε..
Κι εσύ τον κοιτούσες με αγάπη.
Κι έσκυψα και σου ψιθύρισα πως σου μοιάζει.. κι έλεγα αλήθεια..
Ήσαστε γεννημένοι μαχητές..
Ήσαστε γεννημένοι αγωνιστές..
Ήσαστε γεννημένοι νικητές!
Θυμάσαι την βερυκοκιά που φυτέψαμε όταν γεννήθηκε ο Μικρός μας;




Εκείνη που πέταξε τα πρώτα μπουμπούκια όσο εκείνος πάλευε για την ζωή του στην εντατική; ..




πρασίνισε και φούντωσε





και την μέρα της βάφτισής του μας έδωσε τον πρώτο καρπό!





Και ήταν γλυκός σαν μέλι!..

Να μας ζήσει ο Μικρός μας..
Νά' χει την ευλογία του Θεού και με την βοήθειά Του,  οι μάχες της ζωής του να καταλήγουν πάντα σε .. νίκες!



35 σχόλια :

  1. Να σας ζήσει Τζίνα μου, πάντα με υγεία και χαμόγελα να ειναι η ζωη του. Υπεροχες φωτογραφιες, υπεροχη βαπτιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει ο μικρός αγωνιστής σας!!! Να είναι πάντα τυχερός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσει Τζίνα μου!! Να τον καμαρώνετε!! Και να καμαρώνεις και το γιο σου κι όλα σου τα παιδια και τα εγγόνια!! Με συγκίνησες (ξανά), γιατί όταν γεννήθηκε το δεύτερο κοριτσάκι μου, ένιωσα ακριβώς ακριβώς έτσι... Φιλάκια πολλά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μας ζήσει ο μικρός αγωνιστής!! (Τον νιώθουμε και λιγάκι δικό μας παιδάκι...)
    Να είναι γερός και γελαστός!
    Πάντα άξιοι, ο νονός και η νονά!!
    Πέρασε η φουρτούνα με την υγεία του μωρού και θα τα θυμόσαστε όλα σαν ξεθωριασμένο όνειρο....
    Πάντα αγωνιστής να είναι και πάντα ΝΙΚΗΤΗΣ να βγαίνει στα δύσκολα της ζωής!
    Πολλές ευχές σε όλους σας Τζίνα κι από δω και πέρα μόνο χαρές εύχομαι! Μόνο χαρές!
    Φιλιά από καρδιάς♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να σας ζήσει Τζίνα μου!! Φωτισμένος και τυχερός να είναι.. Πάντα αγωνιστής και πάντα νικητής σε ότι κάνει στη ζωή του.. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νά' σαι καλά Γεωργία μου κι εσένα να σου ζήσει ο Άγγελός σου, να μεγαλώσει και να τον καμαρώσεις όπως ακριβώς επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομίζω πως όλες οι μανάδες το νιώθουμε.. κι είναι αυθόρμητο να προσπαθούμε να καλύψουμε τα όποια κενά προκειμένου να μη πληγωθεί το μικρό μας!!
    σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ βρε Αννιώ μου... είναι σα να σε έχω δίπλα μου να μου τα λες... σ' ευχαριστώ από καρδιάς.. τα λόγια σου με συγκίνησαν πολύ ..


    πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σ' ευχαριστώ Ελπίδα μου κι εσύ να χαίρεσαι το καμάρι σου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nα είναι γεροί και εκείνοι και εσείς!
    Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει Τζίνα μου!
    Γερός και τυχερός να είναι!


    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nα σας ζήσει το καμαρι σας Τζίνα μου να τον καμαρώσετε άπως θέλετε όπως και ο νονός του να είναι γεροί δυνατοί και οι δύο... όλες οι χαρές να είναι μαζί τους.. φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σ' ευχαριστώ Μαχούλα κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σ' ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου, σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι συγκινητικά λόγια,ανατριχιαστικά και με πόση αγάπη βγαλμένα απ΄τη καρδιά σου!!!Να ζήσει,να ζήσει χρόνια πολλά και να είναι πάντα δυνατός και γερός!Και οι νονοί του πάντα άξιοι,να τον καμαρώνουν σε όλα τα βήματα της ζωής του!Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι μικροί αγωνιστές σας που έδωσαν μάχη για τη ζωή τους είναι πράγματι αγωνιστές .Να σας ζήσει ο μικρός Αγωνιστής και πάντα να έχει δύναμη για τις μάχες της ζωής του !!!Και πάντα άξιος ο μεγάλος αγωνιστής σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι συγκινητική και τρυφερή ανάρτηση!
    Πολύ συναίσθημα και υπέροχες φωτος!
    Να σας ζήσει ο μικρός νεοφώτιστος αγωνιστής!
    Να τους χαίρεσαι όλους Τζίνα, τους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σας ζήσει!! Να είναι πάντα γερός και τυχερός!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Λαμπρινή μου , να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να΄ σαι καλά!
    φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστώ .. ευχαριστώ.. δεν έχω λόγια .. με συγκινείτε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου, νά' σαι καλά (άντε να δούμε πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ.. ) σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. νά' σαι καλά Μαράκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, φιλιά πολλά κι από μένα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τζινάκι μου να σας ζήσουν οι Νικητές σας Νονός και Βαφτισιμιός και πάντα Νικητές να είναι στην ζωή τους, και αυτή να τους χαρίζει απλόχερα μόνο γλύκες..... όπως αυτές του βερίκοκου!!!! Και εσύ νάσαι πάντα καλά εκεί δίπλα τους και να τους καμαρώνεις!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τζίνα μου γλυκιά μανούλα και ακόμα πιο γλυκιά γιαγιά εσύ!
    Να σας ζήσει ο Μικρός Αγωνιστής, να είναι πάντα ευτυχισμένος και να έχει ανθρώπους που τον αγαπουν κοντά του.
    Πάντα άξιος και ο νονός με τη σύντροφό του! Να είναι φωτισμένοι και να αγαπουν το βαπτιστήρι τους σαν δεύτεροι γονείς.
    Με τις υπέροχες φωτογραφίες σου, ζήσαμε και εμείς την ιερή στιγμή της βάπτισης. Μια απο τις πιο σημαντικές στη ζωή ενός ανθρώπου.
    Να είστε όλοι καλά, πάντα εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βουρκωσα με την ανάρτηση σου! Χαιρομαι πολύ που πήγαν όλα καλα για τον πιτσιρικο σας!!! Να χαιρεσαι την οικογένεια σου Τζίνα μου κ ναειστε πάντα γεροι δεμένοι ευτυχισμένοι κ χαμογελαστοί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σας ζήσει και να έχει υγεία πολύ.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σ' ευχαριστώ Βικάκι, εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα σε σένα και την οικογένειά σου και περιμένω μόλις έρθεις να κανονίσουμε εκείνον τον καφέ ναι;.. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δημητρούλα μου σε είχα χάσει.. παρακολουθώ τις εξελίξεις όμως μη νομίζεις και .. ακολουθώ σαν ακροάτρια ..


    φιλιά πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου , νά' σαι καλά!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σ' ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι, σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι η δεύτερη προσπάθεια που κάνω Τζίνα μου, ν' αφήσω σχόλιο... και τελευταία δεν λαμβάνω επίσης τις αναρτήσεις σου!
    Τυχαία βρέθηκα εδώ... θα έχανα ένα πολύ σημαντικό γεγονός της ζωής σου/σας!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, η ζωή να φέρει φως, χαρά, υγεία και ευτυχία!


    ΑΦιλάκια καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--