NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το #$%@* Ίντερνετ

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Το #$%@* Ίντερνετ


Aυτές τις μέρες, που η μόνη μου παρηγοριά είναι το μπλογκ και η επικοινωνία μαζί σας, ο ΟΤΕ έχει βαλθεί να μου σπάσει τα νεύρα.
Εκεί που κάθομαι ωραία και καλά και σας διαβάζω τσουπ κόβεται το ίντερνετ.
Κι όταν κόβεται κάνει ώρες να επανέλθει.
Όλες , μα όλες αυτές τις μέρες το ίντερνετ κι εγώ παίζουμε το κρυφτούλι.
Τσα!
Πούντο μωρέ;...
Μην είναι δω;...μην είναι κει;....μην είναι παραπέρα;..
Πούντο πούντο το ιντερνετάκι, νάτο νάτο δεν θα το βρεις!
Τα νεύρα μου κρόσια...
Οι υπάλληλοι και οι τεχνικοί του 121, απ'τις πολλές φορές που έχω επικοινωνήσει μαζί τους, έχουν γίνει πια κολλητάρια μου.
-καλημέρα
-καλημέρα
-σας παίρνω απ'το 22........8 -α! τί κάνετε καλά; ο σύζυγος;
-καλά δόξα τω Θεώ, λίγο τη νύχτα τον ενόχλησε το τραύμα, αλλά ήπιε ένα μεσουλίντ και ηρέμησε.
-χαίρομαι, τα παιδιά καλά;
-μια χαρά, τα δικά σας; η σύζυγος;
Παρ'όλα αυτά αποτέλεσμα μηδέν.
Το κρυφτούλι με το ίντερνετ έχει γίνει το αγαπημένο μου game σ'αυτές τις διακοπές.Χθες το απόγευμα κάθομαι στη βεράντα με το λαπτοπ.
Ξαφνικά (οποία πρωτοτυπία!) κόβεται η σύνδεση.
Επειδή αυτή η κατάσταση είναι συνηθισμένη πια για μένα, κρύβω τα νεύρα που ανεβαίνουν να με πνίξουν και κοιτάω πάνω απ'το λαπτοπ...το άπειρο.
Με βλέπει ο μεγάλος μου γιός να χαζεύω και ρωτά: - τί έγινε μαμά κόπηκε το ίντερνετ;
- ναι, απαντώ συνεχίζοντας να κοιτάω σ'ένα συγκεκριμένο σημείο του ορίζοντα.
Κι ο γιός μου
-και γιατί κοιτάς εκεί;....από κει θα έρθει;..






23 σχόλια :

  1. Ωωωωωωχχχ!! Υπομονή!!
    Λέω για να σε παρηγορήσω, αλλιώς κι εγώ θα είχα .... σαλτάρει!!
    Καλό μήνα να έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρηγόρησέ με Έλενα, παρηγορήστε με όλοι γιατί θα μου στρίψει! (ακόμα δεν έχει κοπεί, έχω ίντερνετ τις τελευταίες δυο ώρες σερί!) φτου φτου σκόρδα :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΑΑ θα μαλωσω το Ιντερνετ ...Παντως ειναι οντως εκνευριστικο οταν συμβαινει ...Την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το μαλώσεις Γιώτα κι αν χρειαστεί ρίξτου και καμμιά ξυλιά στον ποπό! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααα.... ακόμη εκεί είσαι;
    Εγώ π-ΟΤΕ κι' ησύχασα.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλαρένια μου εδώ που μένουμε μόνο ΟΤΕ έχει, οι άλλες εταιρείες δεν έχουν φτάσει ίσαμε δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι κατ' αρχάς Τζίνα μου που η ατυχία του συζύγου πάει καλά... πλέον!
    Τώρα για το ιντερνετ δεν είσαι μόνη!
    Και εμενα τα ίδια μου κάνει και σαλτάρω γιατί δεν ξέρω πώς κόβεται ακριβώς τη στιγμή που εγώ καίγομαι... χαχαχαχα!!!
    Υπομονή καλή μου!
    Εκμεταλλεύσου τις γνωριμίες σου με το ...121!!
    χαχαχαχα!!
    Ουδέν κακό αμιγές καλού!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα τις εκμεταλευτώ λες ε;..(δεν είναι κακή ιδέα) :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζίνα μου εμένα δεν κόβεται αλλά είναι τόσο αργό που τρελαίνομαι!Τελικά σπάνια ακούς κάποιον να είναι ευχαριστημένος με τη συνδεσή του.
    Υπομονή και μην καρφώνεσαι στο γιο σου.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτσι είναι..κανένας δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένος.
    Καλό σου βράδυ Σταυρούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KAΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα και σε σένα Σκρουτζάκο, καλωσόρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλό σου μήνα Τζίνα μου! Ξέρεις τι λένε για τη σύνδεση στο Ίντερνετ: Αν είναι να' ρθει θε να ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει! Αααααχχχχ! Κάνε κουράγιο, θα έρθουν καλύτερες μέρες!
    Y.Γ. Ο μπαμπαΓιάννης είναι ο πατέρας - φετίχ μου, ο ένας και μονάκριβος εν ζωή γονιός μου, ο οποίος πρόσφατα έκανε ξαφνικά τριπλό μπαι πας και μας λαχτάρησε. Τώρα είναι καλύτερα. Έτσι, για να μη χάνεις επεισόδια ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το χιούμορ είναι κληρονομικό βλέπω!
    Η αλεπού εκατό, το αλεπουδάκι εκατό δέκα, που λένε.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. !!! Ρε συ Νιόβη μου, η ερώτηση είναι απλή: μα γιατί ΟΤΕ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Koκκινοσκουφίτσα σ'ευχαριστώ για την..ενημέρωση, αισθάνομαι άβολα όταν δεν καταλαβαίνω τί παίζει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έτσι ακριβώς Αγγελική...έτσι ακριβώς (βρε το σκασμένο το αλεπουδάκι) :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. demon, γιατί απλούστατα στας εξοχάς που ζούμε δεν έχει φτάσει καμμιά από τις άλλες εταιρείες, οπότε προς το παρόν-μας αρέσει δεν μας αρέσει-βολευόμαστε με τον οτε, ευχαριστώ για τα περαστικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό κουράγιο, αν και με τα πριβέ αστροπελέκια, το έχις!!!! Τι να πω κι εγώ στη Μπακουροξενιτειά, που για 6 μήνες είχα και δεν είχα νέτι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--