NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Αρχίσαμε :)

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Αρχίσαμε :)

Το μεγάλο αστροπελέκι απαντάει στα σχόλια που έχουν φτάσει στο μπλογκ τους.
Το μικρό είναι δίπλα και παίζει φιδάκι με τα γειτονόπουλα.

Ο μεγάλος φτάνει στο σχόλιο της Σμάρως που τους λέει κολακευτικά λόγια για τα χρώματα και το μπλογκ τους.

Προβληματίζεται για δευτερόλεπτα και μετά γράφει:

"Σμάρω σ'ευχαριστούμε .....και το δικό σας (ο πληθυντικός είναι ευγενείας, έχουμε και αρχές δεν είμαστε ότι ... ότι.. ) μπλογκ είναι πολύ ωραίο".
- τό'χεις δει; τον ρωτάω.
- όχι αλλά δεν μπορεί, ωραίο θά'ναι... γιατί να μην είναι;

Πώς να του πω τώρα εγώ πως η Σμάρω δεν έχει μπλογκ;...........



 

22 σχόλια :

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    η καλη διαθεση μετραει ;)

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας το φτιάχνουν τελικά το κέφι τ αστροπελέκια! Ωραία συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή σου μέρα korinoskilo, καλό μήνα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωπα τρελή, ταυτόχρονα ποστάραμε :P
    Καλό μήνα και σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον διπλωμάτης θα γίνεις ο γιόκας σου, επικοινωνιακός τύπος, έχει μέλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γαστεροπλήξ λες;... γενικά πάντως είναι μαζεμένος και χαμηλών τόνων.
    Θα δείξει.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χα χααα δικα σου ειναι τα αστροπελεκια; Τι χαριτωμενο μπλογκ! (Το ειδα ..εχουνε μπλογκ!) Καλο μηνα Τζινακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλό σου μήνα κι από δω Δεσποινάριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχααχαχα

    Βρε τι μάνα είσαι εσύ;
    Μη τα δίνεις τα καημένα!
    χαχαχαχαχαχαχα
    Όλα τα λεφτά τα αστροπελέκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά το βρήκα το κόλπο κι άφησα σχόλιο στα παιδιά!Μη τα αποπαίρνεις καλέ από κεκτημένη ταχύτητα κι έμφυτη ευγένεια παρασύρθηκε ο καημένος.
    Καλό βράδυ και καλό μήνα Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τα αποπαίρνω Σταυρούλα, γι'αυτό και δεν του είπα τίποτα..
    Καλό μήνα και σ'εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλό μήνα Μαριλένα μου κι εσύ να μου φιλήσεις το Ραφάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ευγενικό παιδί είναι αυτό!!!
    Να τον χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τζίνα μου, κάτι τέτοια έλεγα κι εγώ και είδες πώς κατέληξα ... δικηγόρος :PPPP
    Πάντως είχε πολλή πλάκα. Τι τρυφερά που είναι τα αστροπελέκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλενα είναι πράγματι ευγενικό κι ευαίσθητο παιδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτή η έννοια του να μη στενοχωρέσει κανένα φοβάμαι Κοκκινοσκουφίτσα πως στην πορεία της ζωής του δεν θα βγεί σε καλό.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ καλό ήταν αυτό!!! Πόσο γέλασα!!! Ναι μωρέ δεν έχω μπλογκ, γιατί είμαι και παντελώς άσχετη, αλλά το παιδί με "ανέβασε", μπράβο!!! Σας φιλώ γλυκά, από την υπέροχη Μύκονο που βρίσκομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλά να περνάς Σμαρώ μου :)
    Φιλιά πολλά κι από μας (χαίρομαι που το είδες θετικά) χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τζινάκι μου καλό, όταν ακολουθείς το δρόμο που σε πάει η καρδούλα σου, σου βγαίνει πάντα σε καλό. Και τα παιδάκια σου έχουν όλα τα φόντα να περάσουν καλή ζωή :)))
    Σας χαίρομαι πολύ οικογενειακώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Koκκινοσκουφίτσα μου με τον καλό σου λόγο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--