NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Για Σένα!

Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Για Σένα!



Σε σένα μωρό μου που σήμερα γίνεσαι δέκα χρονών.
Σε σένα το τρυφερό "αστροπελέκι" μου, που με κοιτά πάντα στα μάτια κι ανησυχεί όταν τα βλέπει σκοτεινιασμένα.
Σε σένα που ρωτάς πάντα μ'ενδιαφέρον "τί έχεις μαμά μου;"

Σε σένα που σε κάποιο καυγά μας μου είπες "δεν με νοιάζει που με μαλώνεις γιατί έχεις δίκιο, όμως δεν θέλω να είσαι θυμωμένη γιατί σου κάνει κακό.. "

Χρόνια σου πολλά μωρό μου!
Χρόνια σου καλά!
Νά'σαι πάντα γερός.
Να μεγαλώσεις και να γίνεις άντρας.

Άντρας δίκαιος με τους καλούς, σκληρός με τους άδικους, αδυσώπητος με όσους δυναστεύουν!Κι εγώ στη σκιά της ζωής σου να καμαρώνω!







34 σχόλια :

  1. Καλημέρα Τζίνα μου.
    Τι τρυφερή ανάρτηση!! Να σου ζήσει το δεκάχρονο Αστροπελέκι σου. Και όλα τα Αστροπελέκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντρας δίκαιος με τους καλούς, σκληρός με τους άδικους, αδυσώπητος με όσους δυναστεύουν!
    Κι εγώ στη σκιά της ζωής σου να καμαρώνω!

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΥΧΗ ΜΑΝΑΣ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου ζήσει!!!!!!!!
    Καλέ αυτός είναι άντρας από τώρα! Τι τρυφερές κουβέντες είναι αυτές?????
    Να μου τον φιλήσεις και πάντα τυχερός και υγιής!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυχρονο το αστροπελεκι σου!!!!
    Να τα εκατοστησει, να ειναι παντα χαρουμενο και ευχαριστημενο στην ζωη του.
    Αχ μωρε, ποτε ητανε μωρα στην αγκαλια μας και ποτε εγιναν αντρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να το χαίρεσαι το καμάρι σου και να συνεχίσεις να το αγαπάς και να το λατρεύεις !!
    Μου μοιάζει τόσο τρυφερό αγοράκι!
    ¨οτι ομορφότερο στη ζωή του , αγάπη , υγεία, χαμόγελα και δύναμη να ξεπερνά τις όποιες δυσκολίες.
    Χρόνια του γλυκά.
    Φιλιά Τζινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφά λόγια σου λέει εκείνος, υπέροχες ευχές του δίνεις εσύ. Να τα χιλιάσει, γερός και δυνατός να είναι. Να χαίρεσαι όλα τα παιδιά σου, να είσαι πάντα καλά και να σε χαίρονται και εκείνα. Με όλη μου την αγάπη πολλές πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρομερό πράγμα η μητρότητα κι άλλο τόσο όμορφο να το βλέπεις να μεγαλώνει. Πάντα σου θυμίζει ότι κάποτε βρέθηκες μ έναν άνθρωπο κι έμελλε ν αλλάξει η ζωή σας!

    Να σου ζήσει, να είναι γερός, τυχερός και ευτυχισμένος, ότι καλύτερο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για φαντάσου! Κι ο δικός μου ο γιος είχε γενέθλια χτες, έκλεισε τα 13... Να τα χαιρόμαστε λοιπόν τα ... καμάρια μας! Να είναι πάντα χαρούμενοι, γεροί και τυχεροί στη ζωή τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτες ειναι αντρικες κουβεντες!!!
    μονο 10 ειναι γμτ?!!
    φτουυ!!!

    να τον χαιρεσε:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xρόνια του Πολλά και Καλά!!
    Να είναι πάντα γερός και τυχερός στην ζωή του!!
    Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να σου ζήσει το αστροπελέκι, να είναι πάντα γεμάτος υγεία, να προοδεύσει και να γίνει ένας άξιος πολίτης, να τον χαίρεστε, τα παιδιά μας είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε και αξίζουν κάθε μας θυσία.
    πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. *Μερόπη μου σ'ευχαριστώ κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου!


    *Θαλασσοκράτορα, είσαι γονιός και καταλαβαίνεις, τα μπράβο δεν χρειάζονται καλέ μου, περιττεύουν :)


    *Tρελή, στον φίλησα ήδη, σ'ευχαριστώ από καρδιάς!


    *Νεράκι ο καιρός και περνά Πουαντερί κι απ'την μια στιγμή στην άλλη τα μωρά μεταμορφώνονται σε αντράκια :)


    *KaLLinaki, είναι πράγματι τόσο τρυφερός που ανησυχώ πως θα τα "βρει μπαστούνια" εκεί έξω...
    Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου :)


    *Eλευθερία μου, φιλεναδίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσύ να χαίρεσαι τον γιόκα σου!


    *Κίρκη σ'ευχαριστώ από καρδιάς, νά'σαι καλά κορίτσι μου :)


    *Μια μέρα διαφορά και τρία χρόνια Σμάρω μου ε;... Να μας ζήσουν λοιπόν και να μου τον φιλήσεις!


    *Κοrinoskilo, μπες λίγα χρόνια στο κιούπι να προλάβω να στον μεγαλώσω :pp


    *Σ'ευχαριστώ Έλενα, νά'σαι καλά κι εσύ ότι επιθυμείς :)


    *Έτσι είναι Γαστεροπλήξ τα παιδιά μας είναι το μέλλον και μόνο γι'αυτό αξίζουν το καλύτερο που μπορούμε να τους προσφέρουμε, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σου ζήσει και ο δικός σου ΛΙΟΝΤΑΣ!!!
    Να είναι υγιής χαρούμενος και να πραγματοποιηθεί κάθε του όνειρο


    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σου ζήσει!
    Και να'σαι καλά, να το καμαρώνεις!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια του Πολλά! Να τον χαίρεσαι και πάντα γερός δυνατός κι ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να΄σαι πάντα καλά να τον καμαρώνεις!
    χρόνια του Πολλά & Καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ'ευχαριστούμε Γλαρένια για την τούρτα σου, νά'σαι καλά. Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Global σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. lygysm, σ'ευχαριστώ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζίνα μου καλησπέρα!Να τα εκατοστήσει το παληκαράκι σου!Πανέξυπνος και τρυφερός και τα δικά σου λόγια σταράτα.Φιλιά,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τζίνα μου, να σου ζήσει. Να σου ζήσουν όλοι οι άντρες σου δηλαδή. Να τους καμαρώνεις πάντα όπως θέλεις. Έχω και μια αδυναμία στα παιδιά του καλοκαιριού, αφού είμαι κι εγώ ένα από αυτά. Είμαστε βρε παιδί μου πιο αλέγκροι τύποι, πιο ξέρω γω τρυφεροί, γενικά κάπως πιο :)))). Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σταυρούλα σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοκκινοσκουφίτσα είναι αλήθεια πως είστε ζεστοί και τρυφεροί, να φταίει άραγε η ζέστη του καλοκαιριού που είστε γεννημένοι; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ.ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να σου ζήσει Τζίνα μου!
    Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις ευτυχισμένο!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πάντα γερός, δυνατός, πάντα με χαμόγελο ακόμα και στα δυσκολα!

    να σου ζήσει Τζινάκι, να τον χαιρεστε!!

    φίλησε τον κι από μενα, ναι; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να τα χαίρεσαι όλα τα παιδάκια σου και να τα καμαρώσεις όπως λαχταράει η καρδούλα σου. Γερά, δυνατά, καλή καρδιά κι ευτυχισμένα να είνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σκρουτζάκο σ'ευχαριστώ πολύ, καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Nά'σαι καλά Μαριάννα, σ'ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φυσικά θα τον φιλήσω Μαριλενα μου κι εσύ το Ραφάκι μας (τού'χω μεγάλη αδυναμία!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σ'ευχαριστώ πολύ Γιώτα κι εσύ να χαίρεσαι το "παληκαράκι" σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--