NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Βραβείο Μου!

Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Το Βραβείο Μου!


Moύ'δωσαν βραβείο!
ΜΟΥ'ΔΩΣΑΝ ΒΡΑΒΕΙΟ!!

Τί χαρά ήταν αυτή η χθεσινή!

Μπήκα να διαβάσω το καινούργιο ποστ του φίλου μου blueprints κι εκεί ανάμεσα στους πολλούς πήρε το μάτι μου και το δικό μου όνομα.
Στην αρχή το προσπέρασα.

Απ'το σοκ δεν κατάλαβα ότι με αφορούσε η συγκεκριμένη αναφορά.

Διότι τό'βλεπα αυτό το βραβείο να περιφέρεται από blog σε blog και μόνο στο δικό μου δεν ερχόταν.
Λες κι ήταν καταραμένο.

Βρε τί συγύριζα, τί αέριζα το μπλογκόσπιτό μου, τί τού'βαζα διάφορα κεντίδια και στολίδια.

Τί έβγαινα τ'απογεύματα στην ξώπορτα κι έστηνα καραούλι μη τύχει και περάσει ξώφαλτσο κανα βραβείο να το βουτήξω.

Τίποτα.

Το βραβείο περνούσε απ'έξω και γύριζε επιδεικτικά τη μούρη του απ'την άλλη μεριά.

Με περιφρονούσε το σκασμένο, κατάλαβες;.
Έτσι για να μου σπάσει τα νεύρα.
Εν τω μεταξύ σ'όποιο μπλογκ κι αν έμπαινα υπήρχε εκεί, σε κάποια γωνιά του να με κοιτά ειρωνικά.

Άσε που οι πιο πολλοί το έχουν πάρει διπλή και τριπλή φορά.
Εγώ ούτε για δείγμα!

Ούτε από σπόντα.
Έτσι κι εγώ χθες το αγνόησα για λίγο, για μερικά δευτερόλεπτα.
Ελάχιστα, μην φανταστείτε.
Ίσα να μου περάσει το σοκ του "είναι , δεν είναι, βλέπω καλά ή με γελούν τα μάτια μου" και τα συναφή.
Και μετά βέβαια το πήρα με χίλια δυό "ευχαριστώ" και "δεν έπρεπε" και "πολύ με συγκίνησες" κι άλλες τέτοιες τσιριτσάντζουλες και τό'φερα εδώ.
Τώρα ψάχνω θέση περίοπτη να το .. εναποθέσω!
Δεν πάει να το βάλω σ'ότι κι ότι ράφι.

Θέλει τον χώρο του, τη μεριά του, τη γωνιά τη σωστή, τον φωτισμό του!

Έτσι νομίζετε θα τ'αφήσω εγώ το βραβειάκι μου;

Πάω να μελετήσω τον χώρο μέσα και ν'αποφασίσω.


Υγ. Εν τω μεταξύ, σας τό'πα; δεν σας τό'πα. Δεν το δίνω σε κανέναν! Πάτε καλά ρε; Είδα κι έπαθα να το πάρω και τώρα θα πρέπει να το δώσω αλλού;... Ξεχάστε το!



17 σχόλια :

  1. Καλορίζικο! Σου άξιζε έτσι κι αλλοιώς. Το μπλογκ σου είναι όμορφο ασθητικά, και το γράψιμό σου γεμάτο σπιρτάδα και χιούμορ. Και εις άλλα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ, ευχαριστώ (τέτοια ήθελα ν'ακούσω) Περάστε να τραταριστείτε το κατιτίς σας!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xα χα χαααα!!
    Καλά, είσαι απίστευτη!!!
    Αυτό το "δεν το δίνω σε κανέναν" με έχει κάνει να κλαίω από τα γέλια;-)
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου και για το πολύ όμορφο και αξιαγάπητο blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eίσαι καλά Ελενά μου; Πάνω απ'το πτώμα μου θα περάσει όποιος διαννοηθεί να μου το πάρει :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλώς σε βρήκα, μάλλον με βρήκες και σε ακολούθησα!!!!!!!!
    καλά κάνεις και δε το δίνεις σε κανέναν, πρέπει πρώτα να το ευχαριστηθείς.
    καλέ αυτό το μπλογκ έχει πολύ ψωμί, πως μου ξέφυγε τόσο καιρό

    όσο για την αγορά ρούχων και το κομμωτήριο, με βρίσκεις συμπαραστάτρια, δεν τα μπορώ και τα δύο, μόνο σε απόλυτη ανάγκη, τώρα μάκρυνε το μαλλί και μου 'ρχεται να πάρω το ψαλίδι και να κουρευτώ μόνη μου, να θυμηθώ και την παλιά μου τέχνη, κόψε το ράψε δεν χρειάζεται σε αυτήν την περίπτωση!!!!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαστεροπλήξ καλώς βρήκαμε η μιά την άλλη. Χαίρομαι πάντα πολύ όταν αποκτώ καινούργιους φίλους.
    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζίνα μου,καλώς σε βρήκα κ εγώ με την σειρά μου!
    Βρήκα το όνομά σου και ακολούθησα τον δρόμο από την μαμά των blogs την αχτιδούλα.
    Εγώ ανήκω στον χωματόδρομο,είμαι 23ετών και με λένε Nένη!
    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντε και σ' ανώτερα!
    Τζίνα στο έγραψα και χτες τα κείμενά σου είναι πανέξυπνα,βγάζουν αυθόρμητο γέλιο.Μήπως πρέπει ν' ασχοληθείς με την επιθεώρηση;Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την Neni, έτσι ακολουθώντας όπως τώρα εσύ, έχω βρει τους περισσότερους εδώ μέσα.
    Τώρα πια λοιπόν θα τα λέμε.
    Θά'ρθω κι απ'το δικό σου "σπιτικό" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σταυρούλα μαζέψου, γιατί αν μου πεις κι άλλα τέτοια, θα ψάχνω πάρκινγκ για το ... καλάμι μου :PP
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που το πήρες!!!!
    :)
    Να είσαι καλά, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eγώ να δεις χαρά που έκανα που το πήρα.. χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα μ' αφήσεις να το χαιδέψω;;;
    ναι;...τέλεια!! Μόνο να θυμηθείς πρώτα να απενεργοποιήσεις τον συναγερμό, lazer, αισθητήτες κίνησεις και θερμοκρασίας...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KaLLinaki, θα σ'άφηνα αλλά φοβάμαι μη μου .. κατσιάσει :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ'ευχαριστώ Σκρουτζάκο μου, νά'σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--