NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ραντεβού Για Βαφή Και Χτένισμα

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Ραντεβού Για Βαφή Και Χτένισμα








Μετά τα ψώνια, σειρά στις μεγάλες μου απέχθειες έχει το κομμωτήριο. Το καλό μ'εμένα είναι πως έχω σπαστό μαλλί που πέρα απ'το λούσιμο και λίγο αφρό δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο.....ή σχεδόν τίποτα.

Βλέπετε τα χρόνια έχουν περάσει και το μαλλάκι έχει ασπρίσει, ως εκ τούτου πρέπει, θέλω δεν θέλω, μ'αρέσει δεν μ'αρέσει,να πηγαίνω άπαξ του μηνός στο κομμωτήριο για βαφή.
Την οποία βαφή, αν τα μαλλιά μου ήταν πέντε τρίχες που λένε, πολύ ευχαρίστως θα την έκανα και σπίτι, αλλά επειδή ο καλός Θεούλης με προίκισε με πλούσια την κόμη, πέφτω στην ανάγκη της κομμώτριας.
Η οποία κομμώτρια παρεπιπτόντως ποτέ δεν λέγεται Μαρία, Σουλτάνα ή Κική. Κάθε κομμωτήριο που σέβεται τον εαυτό του "βαφτίζει" το προσωπικό με χολυγουντιανά ονόματα, έτσι η Μαρία γίνεται Μάϊρα, η Σουλτάνα Σαμάνθα κι η Κικίτσα Κορίνα.
Παίρνεις τώρα εσύ τηλέφωνο να κλείσεις ραντεβού για βαφή και χτένισμα (πας που πας ας κάνεις κι ένα χτενισματάκι να σου βρίσκεται...δεν είναι κακό).
- Κομμωτήριο , λέγεται
- Ναι, καλημέρα θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού για βαφή και χτένισμα
- για πότε θέλετε;
- για το επόμενο Σάββατο
- ποιά κοπέλα σας περιποιείται; (αυτό δεν θα το σχολιάσω τώρα, γιατί θα συγχιστώ κι είναι νωρίς ακόμα,..... έτσι λες το πρώτο όνομα που θυμάσαι να υφίσταται στο καστ των κομμωτριών.)
- η Μάϊρα
- λυπάμαι αλλά η Μάϊρα είναι κλεισμένη, να σας βάλω με την Σαμάνθα; αλλιώς θα πρέπει να κλείσετε το μεθεπόμενο Σάββατο (σιγά μη κλείσω τον μεθεπόμενο μήνα)
- ας είναι, βάλτε με με την Σαμάνθα (την βαφή στο μαλλί θα περάσει τί διαφορά έχει αν την λένε Μάϊρα, Σαμάνθα ή Αφροξυλάνθη;....)
-τί ώρα θέλετε;
- στις δώδεκα
- α, στις δώδεκα δεν γίνεται είναι κλεισμένα όλα (τότε τί με ρωτάς κοπέλα μου;....πες εσύ τί ώρα σας βολεύει να τελειώνουμε)
- οπότε τί ώρα μου προτείνετε; (ρωτάς με διπλωματικότητα)
- μπορείτε στις 7,30;
- το απόγευμα; ρωτάς εσύ εντελώς ηλίθια
- όχι, το πρωί
Τί στα κομμάτια για κυνήγι θα βγείς και δεν το είχες καταλάβει;
- άλλη ώρα δεν υπάρχει;....
Από την άλλη μεριά ακούς θρόισμα φύλλων που γυρίζουν με νευρικότητα και περιμένεις αμίλητη μη τυχόν και συγχιστεί περισσότερο η ρεσεψιονίστ και σου κλείσει ραντεβού με την καθαρίστρια .....
- Δεν βλέπω άλλο κενό, εκτός κι αν ερθετε το μεσημέρι αργά και σας πάρει κάποια κοπέλλα "σφήνα"
Το οποίον σημαίνει πως έχεις δυο επιλογές. Η πρώτη είναι να πας με την μπουκιά στο στόμα και να περιμένεις σε μια άκρη, λες και σε έχουν βάλει τιμωρία, ενώ κάθε φορά που μια απο αυτές θα περνά από μπροστά σου , θα σε θυμάται...και θα ρωτά την άλλη με αγχωμένη φωνή "μπορείς να πάρεις την κυρία μετά απ'το λούσιμο που κάνεις;"
κι η άλλη, χωρίς καν να κοιτάξει προς το μέρος σου, να απαντά με έμφαση "απαπα, έχω χτένισμα και να περάσω ανταύγειες...",
Ώσπου στο τέλος θα σε αναλάβει η πιο "καλόβολη" που συνήθως της φορτώνουν όλα τα έκτακτα και τρέχει και δεν προλαβαίνει ....κι ως εκ τούτου έχει μια ξινίλα στην μούρη που μέχρι κι εσύ την δικαιολογείς.
Κι όταν πια έχει περάσει μιάμισυ ώρα αναμονής... (έχεις ξεφυλίσσει όλα τα περιοδικά που υπάρχουν κι έχεις ενημερωθεί για το πώς θα τον σαγηνέψεις , ποιά μάσκα ενδείκνυτα για το τύπο δέρματος πού έχεις και τί τσάντα πρέπει να κρατάς όταν φοράς φλατ παπούτσι.).......έρχεται πια η σειρά σου, νιώθεις τα μάτια σου να κλείνουν. Και την ώρα που σ'εχουν στον λουτήρα κάνεις τάχαμ δήθεν πως απολαμβάνεις το μασάζ για να κλείσεις λίγο τα μάτια από την νύστα που σ'έχει κυριέψει.
Η άλλη επιλογή είναι.....να κλείσεις ραντεβού για τον επόμενο μήνα, μέρα Δευτέρα και νά'ναι και αχάραγα.....εκεί γύρω στις έξη το πρωί μια χαρά το βρίσκω....
Τί λες;


25 σχόλια :

  1. Τζίνα καλησπέρα!Σκέψου το ραντεβού να είναι "σφήνα",την κοπέλα να τη λένε Αφροξυλάνθη και να έχει και ξινισμένη φάτσα.Ωχ Παναγία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό σου συμβαίνει ακριβώς διότι δεν είσαι η πελάτισσα με Π κεφαλαίο, δε τους τα ακουμπάς πουλάκι, γιατί να σε εξυπηρετήσουν; αν άφηνες ένα 70-100αρι τη βδομάδα, θα σου έκλειναν ραντεβού για την ίδια στιγμή. χρόνια τώρα ο εφιάλτης μου είναι τα κομμωτήρια, τα τελευταία 5 χρόνια, επειδή η κολλητή μου είναι πελάτισσα με Π κεφαλαίο, βολεύομαι μια χαρά δίπλα της, οποιαδήποτε στιγμη της ημέρας, ραντεβού εδώ και τώρα και σε μεγάλο κομμωτήριο της Μητροπόλεως παρακαλώ, που διαφορετικά ούτε από έξω δε θα τολμούσα να περάσω. ενώ παλιά και ραντεβού που έκλεινα, ποτέ δε με κούρευαν όπως εγώ ήθελα, δε μου έκαναν το χτένισμα που εγώ ήθελα. Τώρα όλα γίνονται όπως εγώ τα θέλω!!!!
    αλλά και πάλι ο μεγάλος μου εχθρός είναι η ώρα του κομμωτηρίου!!!!!δεν ΑΝΤΕΧΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ Παναγία μου, δε θα πει τίποτα!
    Καλησπέρα Σταυρούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γαστεροπληξ, ποτέ δεν διεκδίκησα τον τίτλο της πελάτισας με Π κεφαλαίο.
    Έχω όμως την τύχη εδώ στας εξοχάς που μένω πια μόνιμα, νά'χω βρει ΤΗΝ κομμώτρια.
    Φοβερή στη δουλειά της, με εγκάρδιο χαμόγελο κι επειδή (αν και δεν καταλαβαίνω τον λόγο) μ'εχει πολύ συμπαθήσει, σκίζεται να μ'εξυπηρετήσει ό,τι ώρα κι αν της ζητήσω.
    Φτου φτου μη την ματιάσω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γέλασα Τζίνα μου.
    Πράγματι το εξωτικό όνομα στα κομμωτήρια είναι της μόδας!
    :)
    Εμένα μου τη σπάει η αναμονή.
    Εδώ και καιρό πάω κομμωτήριο μόνο για κόψιμο!
    Ευτυχώς δηλαδή γιατί τρελαίνομαι να περιμενω και να πληρώνω και τον κούκο αηδόνι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα χα!!! Τζίνα μου.
    Έχεις πολύ χιούμορ. Την απόλαυσα την ανάρτηση σου. Να πω την αλήθεια εγώ, παρόλο που μετακόμισα, δεν άλλαξα το κομμωτήριο μου στου Ζωγράφου, από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένη. Δεν περίμενα ποτέ πάνω από 5-10 λεπτά για να με πάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα καλά, αφού έχετε βρει ΤΗΝ κωμμώτρια, η οποία σκίζεται να σας εξυπηρετήσει με συναισθήματα και ήθος αναλόγου της Μητέρας Τερέζας, προς τί όλα αυτά τα παράπονα της αναρτήσεως!; Για ταχα μου δήθεν να 'χαμε να λέγαμε!; Κρίμα και σας πιστέψαμε και σας νιώσαμε, αλλα ... μούφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζινάκι, ωραία ανάρτηση, αλλά μου φαίνεται την έχω ξαναδιαβάσει; Εγώ βολεύομαι σε ένα κομμωτήριο κοντά στη Μητρόπολη που είναι και σχολη κομμωτικής και έτσι είναι πάμφθηνο και τα παιδιά πολύ καλά και εξυπηρετικά, γιατί βαθμολογούνται την ώρα της δουλειάς τους. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νοιώθω απίστευτα τυχερή που η κομμώτριά μου χώρισε με τον δικό της, στου οποίου το κομμωτήριο δούλευε, και κράτησε τις πελάτισσές της πηγαίνοντας στα σπίτια τους.
    Ετσι μου έρχεται κάθε βδομάδα στο σπίτι και γλιτώνω τον εφιάλτη που περιέγραψες;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eβίτα μου αν δεν είχα τις άσπρες τρίχες να "με τρέχουν" κι εγώ μόνο για κούρεμα θα πήγαινα, αλλά βλέπεις...δεν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Meropi, όταν είσαι ευχαριστημένη και βολεύει η απόσταση καλό είναι να μένεις εκεί που είσαι, έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aνώνυμε/η, το βρήκες! Ακριβώς για "τάχα μου δήθεν νά'χαμε να λέγαμε"...λυπάμαι αν σπατάλησα τον πολύτιμο χρόνο σου.
    Δεν θα το ξανακάνω στο υπόσχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοκκινοσκουφίτσα τό'πα τις άλλες πως θα αναρτήσω ξανά κάποια ποστ απ'το παλιό μπλογκ που μου άρεσαν ιδιαίτερα.
    Άρχισα με το "πάμε για ψώνια" και τώρα με το "ραντεβού για βαφή .. ", άρα η μνήμη σου δεν σε γελά καθόλου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλενα πολλές κομμώτριες τα τελευταία χρόνια έρχονται στο σπίτι και νομίζω πως είναι πάρα πολύ εξυπηρετικό όταν όλες μας πια εργαζόμαστε κι ο ελεύθερος χρόνος μας είναι ελάχιστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω πως τα κομμωτήρια τελικά είναι τα μόνα που δεν έχει αγγίξει η κρίση...μήπως να πετάξουμε τα πτυχία μας και να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε σοβαρά; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάγισσα Κίρκη προχώρα μπροστά κι εγώ σ'ακολουθώ :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αν και η κορινα δεν ειναι κομμωτρια αλλα σκυλι... οκ δεν θα παρεξηγηθουμε :ρρρρ

    και εγω τα ιδια εκανα πριν μερικα χρονια ... αν και οκ δεν μιλαμε για 2 βδομαδες αναμονη....

    τα κοψα ... τα βαφω μονη και ησυχασααααα!!!
    μονο κουρεμα οντως...
    αλλα οκ οι ωρες που εχω φαει στα κομ... φτανουν για 2 ζωες:Ρρρ

    καλησπερες ... χαρικα που με βγηκες... μ αρεσει ο τροπος σου... παω να διαβασω παρακατω τα παλια σου ποστ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλωσόρισες korinoskilo κι εγώ χάρηκα που σε βρήκα, να μη χαθούμε τώρα πια ε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. EΓω παω σε ενα παμπαλαιο χωρις χλιδες και ιστοριες και χωρις ραντεβου,προσωπικο και τα συναφη

    αλλα απο χερι η κυρια κενταει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δευτέρα και αχάραγα είναι μια καλή ώρα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ Τζίνα τα έχω ξεπεράσει αυτά!
    Όποτε θέλω να κάνω κάτι στα μαλλιά μου, φωνάζω μια κοπέλα που έχω βρει στο σπίτι και μου τα φτιάχνει εκεί.
    Ούτε κομμωτήρια, ούτε ουρές, ούτε τίποτα!
    Και ραντεβού να έχεις, θα καθυστερήσουν να σε πάρουν γιατί κάποιον άλλον θα έχουν πάρει σφήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ξανθιά μου, τελικά αυτά τα .. παμπάλαια κάνουν την ίδια (μη σου πω και καλύτερη δουλειά) κι έχεις και την ηρεμία σου...
    Είναι η καλύτερη λύση τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιώτα έχεις λύσει το πρόβλημα με τον καλύτερο τρόπο βλέπω... τυχερή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλώς σε βρήκα! φοβερή και ακριβέστατη περιγραφή των κομμωτηρίων και πως λειτουργούν.
    εδώ από καιρό πάω απόγευμα δευτέρας άντε και τρίτης. αλλιώς νιώθω σαν ενοχλητικό σκουλήκι που έφερε τα μαλιά του να ενοχλήσουν την καλλιτέχνιδα επί τω έργω :)
    άσε που τέτοιες μέρες σε κοιτάνε και ολιγον τι σαν ξερολούκουμο γιατί δεν έχουν πολλές πελάτισσες. έχει πολλά καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--