NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Βραβείο Νάμπερ Του!

Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Βραβείο Νάμπερ Του!


O λαός λέει : "όταν σού'ρθει τό'να.. περίμενε να σού'ρθει και τ'άλλο".
Και πολύ σωστά τα λέει..
Διότι ήταν να μη γίνει η αρχή στα βραβεία.
Τώρα ποιός με πιάνει!

Κάντε χώρο να περάσει, που λένε....

Πήρα το ένα και νάσου ο blueprints (άραγε είναι τυχαίο ότι εκείνος μου έδωσε και το πρώτο βραβείο;... Βρε μπας και με ψυχοπόνεσε και το κάνει από συμπόνοια; Σου λέει ο άνθρωπος για να χοροπηδάει από χαρά αυτή και να γράφει τόσες τρέλες, ας της δώσω άλλο ένα να την δω να κάνει και κωλοτούμπες στον αέρα, καιρό έχω να γελάσω..).
Δεν υπολόγισε όμως, πως πάντα την πρώτη φορά είναι .. διαφορετικά.

Μετά το παίρνεις πιο ψύχραιμα το πράμα..
Το αντιμετωπίζεις πιο χαλαρά.

Έχεις τον αέρα του..... έχοντος και κατέχοντος βρε παιδί μου!
Βέβαια η κορώνα έχει άλλη χλιδή, άλλο κύρος...
Γι'αυτό και δεν πέρασε απαρατήρητη , η αλήθεια να λέγεται...(μη σας το παίζω και τελείως κουλ, διότι θα έλεγα ψέμματα κι εμένα τα ψέμματα δεν μ'αρέσουν).

Και πρέπει λέει τώρα να αναφέρω πέντε ταινίες, βιβλία ή μουσικές που μου αρέσουν.

Εγώ παιδιά να τ'αναφέρω, αλλά (συγνώμη κιόλας) ποιός χέστηκε για το τί μ'αρέσει εμένα;

Σιγά το ενδιαφέρον δηλαδή στις προτιμήσεις μου.
Εδώ βαριόμουν να τα γράψω στο προφίλ μου κι ανέφερα ένα δυό πράγματα επιγραμματικά, θα κάτσω να γράψω ολόκληρο ποστ;

Μην είμαστε και πλεονέχτες!
Κλείνοντας να πω πως το κουσούρι μου το ξέρετε.

Βραβεία δεν δίνω σε άλλους που να κοπανιέστε όλοι κάτω.
Δικό μου είναι και δεν το μοιράζομαι με κανέναν.


Υγ. Blueprints σ'ευχαριστώ πολύ... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όμως ....
(πες μου βρε, γιατί το κάνεις;... θα σκάσω!)



26 σχόλια :

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εσύ καλές διακοπές νά'χεις και σε περιμένουμε να γυρίσεις να μας χαρίσεις πάλι γέλιο και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, είσαι τρελοκομείο χα χα χα!!!
    Καλορίζικο και το καινούριο βραβείο!!

    Ασχετο!! Σου έστειλα friend request στο Facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια Τζινακι. Τι ωραιο μπλογκ με τα κουμπακια του και με τα ολα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλώς το Δεσποινάριο :)
    (καλά βρε.. τόσα βραβεία, τόση σοφία απλωμένη εσένα τα κουμπάκια σ'άρεσαν;) :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εστεμμένη πλέον!
    Τα σέβη μου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αντε ωραια εγινες και εσυ βασιλικια

    ασχετο αλλα και μενα μ αρεσουν πολυ τα κουμπακια σου :ρ


    καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. An-Lu, πέρασε να σε τρατάρω κατιτίς.. (εστεμμένη μεν... καταδεκτική δε) :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Korinoskilo, βρε μανία όλες σας με τα κουμπάκια :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ψαχνουμε μαλλον κουμπακια γενικως ... που θα παει θα τα βρουμε :Ρρρ

    καλημερουδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Axα! τώρα κατάλαβα γιατί σας έλκουν τα κουμπάκια :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά , τώρα και με το 2ο βραβείο, και μάλιστα κορώνα, νιώθω "κάπως". Ποια είμαι εγώ για να μιλάω σε μια εστεμμένη; Ευτυχώς, κάπου λες οτι είσαι καταδεκτική! Να τα χαίρεσαι, βρε, είσαι άξια και για πολλά ακόμη. Φτάνει να μείνεις καταδεκτική!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θά'χεις να λες Ελευθερία μου πως έχεις φιλίες με μια... εστεμμένη, λίγο τό'χεις; Θα ανέβει το ιματζ σου :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλείνοντας να πω πως το κουσούρι μου το ξέρετε.
    Βραβεία δεν δίνω σε άλλους που να κοπανιέστε όλοι κάτω.
    Δικό μου είναι και δεν το μοιράζομαι με κανέναν. πολυ καλο να σε καλα γελασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξέχασες να ευχαριστήσεις την οικογένειά σου, τον σκηνοθέτη σου και την αγάπη του κόσμου!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άνεμε, καλωσόρισες :)
    Eλπίζω πως αντιλήφθηκες το χιούμορ της πρότασης που απομόνωσες και να μην ήταν ειρωνικό το "νά σε καλά γέλασα" ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κίρκη νά'σαι καλά! Κι έλεγα τί ξέχασα; .. τί ξέχασα;.. :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Akrat, καλωσόρισες και σ'ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άντε, και με το νάμπερ 3 σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζίνα καλησπέρα,βλέπω σαρώνεις βραβεία!
    Αντε και όσκαρ σου εύχομαι μεγαλειωτάτη!
    Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις γέλιο με τις ατάκες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σταυρούλα άργησα αλλά ήταν να μην ξεκινήσω... (τρομάρα μου!) χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σιγά μη σου πω, με την απορία θα μείνεις... τα φιλιά μου σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--