NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Υπάρχουν Και e-Γαϊδούρια

Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Υπάρχουν Και e-Γαϊδούρια

Aυτού του είδους την συμπεριφορά δεν την καταλαβαίνω.
Το μπλογκ του καθένα μας είναι ο χώρος του.

Το "σπίτι" του στο οποίο μάλιστα αφήνει την πόρτα ανοιχτή νύχτα μέρα για τους περαστικούς.

Ο καθένας λοιπόν με το προσωπικό του γούστο και την προσωπικότητά του "διακοσμεί" το "σπιτικό" του και ξετυλίγει εκεί μέσα κομμάτια της ψυχής του για να τα μοιραστεί με τους υπόλοιπους.

Οι υπόλοιποι τώρα (όλοι εμείς δηλαδή) είτε μας αρέσει η παρέα και μένουμε και πηγαινοερχόμαστε και "τα λέμε", είτε δεν ξαναπατάμε.

Απλά τα πράγματα.
Κανείς δεν έσυρε κανέναν με το ζόρι να τον "διαβάσει".

Όταν λοιπόν μπούμε σε "ξένο" σπίτι πρώτη φορά και τυχαίνει να μην συμφωνούμε με τα γραφόμενα του "νοικοκύρη", απλά "την κάνουμε" με ελαφριά πηδηματάκια.
Το να πετάμε την ειρωνία και να την αφήνουμε μάλιστα αναπάντητη είναι ...γαϊδουριά!

Ή εν πάσει περιπτώσει, αν ντε και καλά θες να ειρωνευτείς, τουλάχιστον στάσου να απαντήσεις στην απορία του άλλου που δεν καταλαβαίνει (ειλικρινά) προς τί η όλη συμπεριφορά σου κι έχει μείνει.. μαλάκας!
Όχι βρήκαμε την πόρτα ανοιχτή, μπήκαμε , φτύσαμε και φύγαμε.....

Άει σιχτίρ!







34 σχόλια :

  1. Καλησπέρα Τζίνα! Tώρα εσένα κάτι σε νευρίασε κι εγώ που είμαι καινούρια δεν το κατάλαβα, αλλά δε βαριέσαι? Και πού δεν υπάρχουν γαιδούρια? Ωραία του τα έσυρες κι αυτός θα καταλάβει....καλά, λέμε τώρα...Πάντως, διάβασα παλιότερες αναρτήσεις σου κι έχω ψοφήσει στο γέλιο! Είσαι απίθανη, χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλώς την Σμάρω! Έτυχες κι εσύ να πρωτόρθεις και να με βρεις στα μπουρίνια μου :).
    Για τους φίλους όμως κρατάω πάντα το πιο ζεστό μου χαμόγελο κι ένα θερμό καλωσόρισμα.
    Kαλώς βρεθήκαμε λοιπόν :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποιός σε πείραξε καλέεεεεεεε!!!!!
    α να χαθεί, μας στενοχώρησε το γουστόζικο κορίτσι μας, βλέπω απέσυρες μια ανάρτηση, εκεί έγινε η επίθεση, στον ανάπηρο;
    πες τα να ξεσπάσεις, κοίτα να συνέλθεις και να συνεχίσεις απτόητη, τις γεμάτες χιούμορ αναρτήσεις σου!!!!!
    ΚΑΛΟ Σ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζίνα μου
    βεβαίως και υπάρχουν και e-γαϊδούρια!!
    Τι νόμιζες?
    Αυτά κυκλοφορούν παντού!
    Όχι δηλαδή ότι έχω τίποτε με τα έρημα τα ζωντανά, αλλά τρόπος του λέγειν!
    Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις έναν που μπαίνει σε ξένο @σπίτι φτύνει και φεύγει??
    Μην ασχολείσαι καλή μου!
    Υπάρχουν τόσα άλλα να μας απασχολούν σ' αυτό τον κόσμο!!

    Φιλιά πολλά!!
    Και εμείς θ' αφήνουμε πάντα την πόρτα μας ανοιχτή! Γιατί δεν έχουμε τίποτε να κρύψουμε!!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό συμβαίνει σε πολλούς.
    Συνέβει και σε μένα στο ξεκίνημα.
    Δεν απάντησα, τους αγνόησα και διέγραψα και τα καλά και τα κακά τους σχόλια.
    Εγώ όμως ξέρω και από που προέρχονται και έβαλα έλεγχο και περιορισμό.
    Δεν τα ήξερα αυτά, αλά με ανάγκασαν να τα μάθω.
    Η τελευταία φράση της ανάρτησης σου, είναι και η καλύτερη απάντηση, ιδίως αν μεταφραστεί από τα τούρκικα στα Ελληνικά.
    Καλό βράδυ και συνέχισε έτσι....ωραία είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γαστεροπλήξ μη με τρελαίνεις! Ποιά ανάρτηση δεν βλέπεις; γιατί εγώ δεν έχω αποσύρει καμμιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ Μαριάννα μου, εμείς θ'αφήνουμε πάντα την πόρτα ανοιχτή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δύσπιστε δεν θέλω να βάλω έλεγχο στα σχόλια και να εμφανίζονται μετά από έγκριση, γι'αυτό και "βγήκα" έτσι επιθετικά.
    Είμαι καλοπροαίρετη και θετική προς όλες τις κριτικές, θετικές κι αρνητικές, αρκεί να υπάρχει διάλογος..
    Όταν μου στερούν αυτό το δικαίωμα και μου γυρίζουν την πλάτη, τότε γίνομαι έξαλλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάλε μοντερέσι...θα σε γλυτώσει από πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιός σε συγχισε κορίτσι μου να του βγάλω το μαλλί τρίχα τρίχα με το τσιμοπιδάκι..! Τα μπλογκ είναι προσωπικός χώρος που εμείς επιτρέπουμε στο κάθε καλοπροαίρετο να μπει να κάτσει και να κεραστεί απο τη καλή ή κακή διάθεση μας , γιτά είναιλίγο πολύ μια μικρή εναπόθεση ψυχής.Μη σκας..ούτε να απαντάς σε κάτι τέτοια, εσύ να αισθάνεσαι και να γράφεις ότι θες πραγματικά και εμείς κρατούμε στο χέρι μας το ..τηλεκοντρόλ.Φιλάκια και καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. An-Lu, εννοείς φαντάζομαι να υπάρχει έλεγχος των σχολίων, δεν μ'αρέσει πολύ σαν ιδέα.
    Θα καταφύγω σ'αυτή τη λύση μόνο αν "αγριέψουν" πολύ τα πράγματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλιά πολλά Αχτίδα κι από μένα και με το καλό να δεχτείς τον Δημήτρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια!
    παρολο που επεσα σε φαση (γνωστη σε ολους μας) δυσκολη, πρεπει να σου πω πως εχεις φοβερο χιουμορ και οσα διαβασα με κανανε να γελασω.....
    Ιδιαιτερα το: Ο Παρνασος ξεβαψε...χα!χα!
    σε εβαλα στα αγαπημενα μου ελπιζω να μην εχεις αντιρηση;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ου ου μη χαλιεσεεεε ... απο ολα εχει ο μαχτσες:Ρ
    και ε γαιδουρια και ε μαλακες και ε τομαρια και ε μπαμιες (λιακς)

    ενα θα σκεφτεσε ... τοσο τους κοβει τοσο κανουν .....

    αν δεν εχεις παπουτσια παλια... εχω ενα ζευγαρι κρατιμενα παντα :ρρρ

    φιλια καλο σκ.... τι σκ δηλαδη που εμεινε το κ μονο :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μη βρίζουμε καλέ τα γαϊδούρια....! χαχαχαχα.....! Μη αφήνεις να σε χαλάνε τέτοιες φάσεις όσο δυνατές κι νάναι! Άστες....άστες να φύγουν γρήγορα από μέσα σου!
    Καλημέρες, ζωηρές, τρελές και ήρεμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι κάθεσαι και ασχολείσαι με κομπλεξαρισμένα άτομα ρε παιδί;
    Δεν @#*&αμείς;(πολύ καλύτερα εδώ που τα λέμε ;-) )
    Πάρε τα ζουζουνόπαιδα και πήγαινε για βουτιές!
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν υπάρχουν λέει e-γαϊδούρια!! Πολλά. Να φανταστείς Τζίνα μου εμένα με ειρωνεύτηκαν στην ανάρτηση που ανέβασα για την επίσκεψη που έκανα στο χωριό μου στην Κερύνεια, 30 χρόνια μετά το ξεριζωμό. Τόση γαϊδουριά!
    Την καλημέρα μου.
    Υ.Γ. Κι εμένα δεν μου αρέσει ο μετριασμός των σχολίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πουαντερι καλωσόρισες!
    Χαίρομαι πάντα πολύ όταν αποκτώ καινούργιες φίλες.
    Πέρασα κι απ'το δικό σου σπιτικό κι είδα τις βαλίτσες ακόμα ατακτοποίητες... :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Korinoskilo, δεν χαλιέμαι απλά φουντώνω στιγμιαία τα "χώνω" και μετά όλα μέλι γάλα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tρελή θα σου πω το ίδιο που είπα και στο Κorinoskilo , μην ανησυχείς της στιγμής είναι το "φόρτωμά" μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. KaLLinaki μου, εγώ να τα @#$σω... αλλά αν τους αρέσει και θέλουν κι άλλο; xaxaxaxaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαι δεν του "τά'χωσες" Μερόπη μου;.. αυτό βρήκε να ειρωνευτεί ο μάπας; ΑΙΣΧΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. άσε, άσε έχω πικράν πείρα..

    τελικά όμως, ο επιτιθέμενος έχει το προβλημα, οποτε, μη σε απασχολεί διόλου.


    σε φιλώ
    και σε καλησπερίζω Τζινάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρώτα είδα την ανάρτησή σου και μετά το σχόλιό σου εδώ :)
    Kαλωσήλθατε κι από δω λοιπόν (μας λείψατε!) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κάποιος σε πίκρανε και δεν είναι σωστό αλλά ούτε δίκαιο.

    Μη δίνεις σημασία καλή μου φίλη, εμείς που μας αρέσει το σπιτικό σου, εδώ είμαστε

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν ανησυχώ Γλαρένια μου, ξέρω πως όσοι πραγματικά θέλω είναι εδώ!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ηρθα απο δω να κάνω φασαρία που είπες οτι θα με μαλώσεις αλλα εισαι μεσα στα νεύρα.
    Αστο καλύτερα να φύγω γιατι μαλλον θα φάω ξύλο΄.

    Ναι εχεις δίκιο για τα Γαϊδούρια.

    Σε ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλωσόρισες Θαλασσοκράτορα, πριν λίγο έκανα κι εγώ την περατζάδα μου απ'το δικό σου σπιτικό!
    Χαίρομαι που σε "γνωρίζω", μη χαθούμε .. (κι ας μας κατηγόρησες τα νερά μας) :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα!Εχεις τόσο χιούμορ που απορώ γιατί εκνευρίστηκες;Στη ζωή υπάρχουν άνθρωποι κι ανθρωπάκια!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα (από το blog της Σταυρούλας) και θα περιμένω να σε δω και στη δική μου γωνιά.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλέ τι σου φταίνε τα Γαϊδουράκια!
    Ζωντανά του Θεού είναι κι άκακα τελείως!Μη κάθεσαι και σκας για πράγματα που δεν αξίζουν.Είπαμε το διαδίκτυο θέλει πρώτα απ' όλα αυτοσεβασμό!Οταν ο άλλος δεν σέβεται τον εαυτό του τι ψάχνεις να βρείς;
    Φιλιά,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δυστυχώς Τζινάκι, εκεί έξω κυκλοφορούν και... κόπανοι.
    Keep going και μην δίνεις σημασία γιατί δεν αξίζει τον κόπο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φίλε zeidoron, τώρα είδα το σχόλιο (κάλλιο αργά παρά ποτέ, έτσι δεν λένε;).
    Η αλήθεια είναι πως παίρνω φωτιά στο λεπτό και το χιούμορ (όσο τέλος πάντων διαθέτω) δεν βοηθάει..
    Μου περνάει όμως το ίδιο γρήγορα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σταυρούλα έχεις δίκιο...τί μου φταίνε τα καυμένα τα γαϊδουράκια; .. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γιώτα, παίρνω γρήγορα "φωτιά", αλλά το ίδιο γρήγορα μου περνάει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--